Primele imagini cu noul Hyundai Tucson

Premiera mondială digitală a celei de-a patra generații al SUV-ului compact Hyundai Tucson va avea loc pe 15 septembrie.

Constructorul coreean dezvăluie primele imagini cu noul Hyundai Tucson. Nouă înfățișare este pusă în valoare de cea mai recentă semnătură Hyundai pentru arhitectură farurilor denumită „Parametric Hidden Lights”, dar și de nouă dispunere duală a habitaclului, care oferă o operare intuitivă și o experiență high-tech.

Misiunea direcției stilistice Hyundai „Sensuous Sportiness” este de a adaugă valoare emoțională experienței de condus. ”Designul de anvergură depășește din nou așteptările, provocând astfel standardele pieței din cel mai competitiv segment al industriei”, a declarat SangYup Lee, Senior Vice President and Head of Hyundai Global Design Center.

Nouă tema de proiectare „Parametric Dynamics” împrumută din componentă emoțională specifică limbajului de design Hyundai „Sensuous Sportiness”.Hyundai-Tucson

Exteriorul noului Hyundai Tucson a fost proiectat pentru a exprimă ceea ce designerii denumesc „Parametric Dynamics”, un stil care folosește linii, fațete, unghiuri și forme pentru a crea suprafețe inspirate de artă cinetică. De asemenea, luminile de zi (DRL) sunt perfect integrate în grilă frontală și pot fi activate doar de către conducătorul auto.

Caroseria noului Hyundai Tucson este mai mare și mai amplă în comparație cu modelele din generațiile anterioare. Capotă alungită, consolele scurte și ampatamentul întins conferă modelului alură și personalitatea unui coupé.

În laterale, panourile urmăresc, în unghiuri precise, aceeași linie de design „Parametric Dynamics”. Aceste suprafețe unghiulare creează un contrast între silueta delicată și detaliile masculine, sugerând senzația de mișcare continuă, chiar și atunci când autovehiculul staționează.

Formele atletice se dizolvă în unghiurile arcuite ale roților, unde jantele din aliaj conferă modelului o statura dinamică și puternică.

Pășind în interiorul spațios al noului Hyundai Tucson este că și cum ai pătrunde într-un univers în care grijile cotidiene dispar. Aici, spațiul, tehnologia și informația se îmbină armonios. Hyundai-Tucson

Evoluția designului interior a condus la reorganizarea instrumentelor de bord și la eliminarea display-ului analog, pentru mai mult spațiu interior. Formele sinuoase contribuie la senzația de spațiu deschis, în timp ce marginile generoase ale bordului se îmbină perfect cu portierele.

Amplasarea pe verticală a consolei centrale este inspirată de fluiditatea cascadelor. Liniile fine, de culoare argintie, care pornesc din consola centrală și ajung până la portierele din spate, armonizează materialele de calitate utilizate, complimentandu-le prin tonuri și texturi neutre.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Copia unicatului: Cum a apărut, din nimic, o altă Sintura și care e povestea originalului

Noua Zeelandă este genul acela de țară de la capătul pământului unde ai putea paria că se află monștri subacvatici milenari sau gnomi, fiind o sursă aproape inepuizabilă de surprize și lucruri neobișnuite. Pentru iubitorii GT-urilor ciudate și deosebit de rare, Noua Zeelandă chiar este o nirvana, căci altfel nu s-ar putea explica renașterea, în acel loc, a nu una, ci două mașini Sintura. Asta în condițiile în care ar fi trebuit să existe doar una.

Citește articol »

Cum a aterizat „Batmobile-ul”: Un circuit uitat și un motor schimbat pe genunchi

În istoria curselor de turisme, una marcată de multiple schimbări de regulamente și chiar mai multe modele legendare, BMW-ul 3.0 CSL are o reputație aparte. Profitând de niște interpretări inteligente ale regulamentului, bavarezii au creat, în urmă cu mai bine de 50 de ani, un coupe a cărui aerodinamică îl punea la ani lumină de rivali, detaliile exterioare fiind rivalizate doar de cele de sub capotă. Chiar și așa, prea puțini își mai amintesc cum a decurs prima întrecere a celebrului „Batmobile”.

Citește articol »

Ultimul recital pentru bătrânul tenor: Cum a reușit Joest Racing să bată monolitul Mercedes-Sauber

În mai 1989, Campionatul Mondial de Anduranță venea pentru prima sa reprezentație pe pământ european, mai exact pe fostul circuit de Formula 1 Dijon-Prenois. Ceea ce ar fi trebuit să fie un galop de sănătate pentru echipa de uzină Mercedes-Sauber a devenit, însă, cântecul de lebădă al celui mai faimos model din istoria Grupei C, Porsche-le 962. Reușita, semnată de formația lui Reinhold Joest prin piloții Bob Wollek și Frank Jelinski este notabilă și pentru că abia recent, în cursa de șase ore de la Spa-Francorchamps din acest an, am putut asista la o nouă victorie pentru un Porsche privat la nivel de campionat mondial – după o pauză de 35 de ani.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.