Primele imagini cu noul Hyundai Tucson

Premiera mondială digitală a celei de-a patra generații al SUV-ului compact Hyundai Tucson va avea loc pe 15 septembrie.

Constructorul coreean dezvăluie primele imagini cu noul Hyundai Tucson. Nouă înfățișare este pusă în valoare de cea mai recentă semnătură Hyundai pentru arhitectură farurilor denumită „Parametric Hidden Lights”, dar și de nouă dispunere duală a habitaclului, care oferă o operare intuitivă și o experiență high-tech.

Misiunea direcției stilistice Hyundai „Sensuous Sportiness” este de a adaugă valoare emoțională experienței de condus. ”Designul de anvergură depășește din nou așteptările, provocând astfel standardele pieței din cel mai competitiv segment al industriei”, a declarat SangYup Lee, Senior Vice President and Head of Hyundai Global Design Center.

Nouă tema de proiectare „Parametric Dynamics” împrumută din componentă emoțională specifică limbajului de design Hyundai „Sensuous Sportiness”.Hyundai-Tucson

Exteriorul noului Hyundai Tucson a fost proiectat pentru a exprimă ceea ce designerii denumesc „Parametric Dynamics”, un stil care folosește linii, fațete, unghiuri și forme pentru a crea suprafețe inspirate de artă cinetică. De asemenea, luminile de zi (DRL) sunt perfect integrate în grilă frontală și pot fi activate doar de către conducătorul auto.

Caroseria noului Hyundai Tucson este mai mare și mai amplă în comparație cu modelele din generațiile anterioare. Capotă alungită, consolele scurte și ampatamentul întins conferă modelului alură și personalitatea unui coupé.

În laterale, panourile urmăresc, în unghiuri precise, aceeași linie de design „Parametric Dynamics”. Aceste suprafețe unghiulare creează un contrast între silueta delicată și detaliile masculine, sugerând senzația de mișcare continuă, chiar și atunci când autovehiculul staționează.

Formele atletice se dizolvă în unghiurile arcuite ale roților, unde jantele din aliaj conferă modelului o statura dinamică și puternică.

Pășind în interiorul spațios al noului Hyundai Tucson este că și cum ai pătrunde într-un univers în care grijile cotidiene dispar. Aici, spațiul, tehnologia și informația se îmbină armonios. Hyundai-Tucson

Evoluția designului interior a condus la reorganizarea instrumentelor de bord și la eliminarea display-ului analog, pentru mai mult spațiu interior. Formele sinuoase contribuie la senzația de spațiu deschis, în timp ce marginile generoase ale bordului se îmbină perfect cu portierele.

Amplasarea pe verticală a consolei centrale este inspirată de fluiditatea cascadelor. Liniile fine, de culoare argintie, care pornesc din consola centrală și ajung până la portierele din spate, armonizează materialele de calitate utilizate, complimentandu-le prin tonuri și texturi neutre.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »

Mai bun ca un prim-ministru: Hugh Chamberlain

Recent, urmărind momentul festiv ce a urmat primei etape din Mondialul de Anduranță am observat că podiumul privaților din categoria supremă Hypercar aproape că nu este băgat în seamă, camera reținând doar pentru câteva secunde figurile celor ce ajunseseră în top 3 după aproape 10 ore de cursă. Astfel, nu este de mirare că unul ca Hugh Chamberlain, șef de echipă cu două titluri mondiale și o victorie de clasă la Le Mans, este, astăzi, aproape uitat. Mulți rețin, poate, mașinile înscrise de el, dar doar cei care au bătut paddock-urile de-a lungul și de-a latul lor în ultimele decenii pot vorbi și despre omul din spatele Chamberlain Motorsport.

Citește articol »

Ce experiență profesională aveți? Pilot Ferrari, pilot McLaren…

Ferrari și McLaren sunt echipele care au dat cei mai mulți campioni în istoria Formulei 1. Însă numărătoarea s-a oprit pentru aceste echipe în 2007, respectiv 2008. Ultimul campion Ferrari a venit de la McLaren, iar ultimul campion McLaren tocmai a anunțat că se mută la Ferrari. Cine a mai activat pentru ambii granzi și cu ce rezultate? Mihai și Alex deschid cartea de istorie.

Citește articol »

Ferrari, o istorie în galben cu aromă de frites belges

AF Corse a dezvăluit, recent, combinația de culori cu care va intra în luptă cel de-al treilea prototip 499P care va alerga în sezonul 2024 al FIA WEC. La scurt timp după ce ACO a publicat lista provizorie cu echipajele înscrise în următoarea ediție a cursei de 24 de ore de la Le Mans, am putut să lăsăm bălți de salivă în dreptul imaginilor cu primul Ferrari pe care-l va pilota, într-un campionat mondial, polonezul Robert Kubica. Mașina va fi galbenă – foarte galbenă – iar asta m-a pus pe gânduri.

Citește articol »

Cel mai rapid magazin de lux din lume

Ediția din 1995 a cursei de 24 de ore de la Le Mans este faimoasă din mai multe puncte de vedere. În primul rând, toți își amintesc victoria McLaren, o reușită imposibil de repetat ce a fost facilitată de ploaia torențială care a marcat ostilitățile mai bine de 12 ore. Memorabilă a fost, de asemenea, deziluzia legendarului Mario Andretti, care a ratat la mustață un succes ce i-ar fi întregit cariera ilustră. Mai rar se menționează, însă, povestea echipajului de pe ultima treaptă a podiumului.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.