MICHELIN CrossClimate2: anvelopa MICHELIN ajunge la a doua generație

MICHELIN CrossClimate2
Datorită numeroaselor caracteristici pe care le oferă, MICHELIN CrossClimate2 este anvelopa care poate fi utilizată în majoritatea condițiilor meteorologice întâlnite de șoferi, indiferent de perioada anului.

Începând cu 1 septembrie, Michelin a pus în vânzare noua generație a anvelopei CrossClimate, denumită acum MICHELIN CrossClimate2. Lansată simultan în toată Europa, anvelopa Michelin All-Season de nouă generație oferă: 

– Beneficiile unei anvelope de vară în ceea ce privește performanța la frânarea pe carosabil uscat și umed, eficiența energetică și durata de viaţă

– Beneficiile unei anvelope de iarnă privind tracțiunea și frânarea pe zăpadă și la temperaturi scăzute. Marcajul 3PMSF (3-Peak-Mountain with Snow Flake) de pe pereții laterali ai MICHELIN CrossClimate2 confirmă faptul că anvelopa poate fi folosită iarna, chiar și în țările în care anvelopele de iarnă sunt obligatorii.

Expert în piața anvelopelor All-Season, MICHELIN CrossClimate2 se clasează în topul unei serii de teste europene care implică anvelope premium All-Season:  

  • Locul 1 pentru frânare: pe carosabil uscat, pe carosabil umed (anvelope uzate, la adâncimea legală a benzii de rulare), pe zăpadă, de la primul până la ultimul kilometru (nou și uzat). 
  • Locul 1 pentru performanțele de tracțiune pe zăpadă, de la primul până la ultimul kilometru (nou și uzat)
  • Locul 2 pentru performanțele de frânare pe carosabil umed (nou) 
  • Randament kilometric și rezistență la rulare excelente. 
MICHELIN CrossClimate2

Performanță ridicată de la primul până la ultimul kilometru datorită tehnologiilor inovatoare  

MICHELIN CrossClimate2 oferă o combinație inovatoare de tehnologii avansate aplicate tuturor componentelor sale, dar mai ales compușilor și benzii de rulare. Caracteristicile sale fără precedent au fost dezvoltate pentru a obține cel mai eficient echilibru posibil între materialele folosite pentru banda de rulare și modelul benzii de rulare în sine și pentru a semnala apariția unei noi generații de anvelope All-Season care oferă performanțe ridicate de anduranță, de la primul până la ultimul kilometru, adică până la adâncimea minimă legală a benzii de rulare. MICHELIN CrossClimate2 – atât nou, cât și uzat – a ieșit în top în șase din nouă teste (în principal teste de frânare și performanțele de tracțiune) în 2020 și 2021. 

MICHELIN CrossClimate2 se remarcă, de asemenea, prin kilometrajul său excelent datorită compușilor săi și a tehnologiei LEV LAMELLA care reduce rezistența la rulare și prelungeşte durata de viață a anvelopelor. 

MICHELIN CrossClimate2

Performanța făcută să dureze este punctul forte al MICHELIN CrossClimate2 

Anvelopele pot fi schimbate mai rar și doar când ating limita legală de uzură, un avantaj pentru toate părțile: 

– Pentru șoferi, care economisesc datorită duratei de viață mai lungi a anvelopelor, bucurându-se în același timp de o rezistență la rulare performantă care contribuie la economia de combustibil, kilometru după kilometru.  

– Pentru planetă: 

  • Mai puține anvelope de schimbat necesită mai puține materii prime și înseamnă mai puține deșeuri. 
  • Rezistența la rulare performantă – kilometru după kilometru – echivalează cu emisii mai mici de CO2. Rezistența la rulare a MICHELIN CrossClimate2 este comparabilă cu cea a unei anvelope de vară.  

MICHELIN CrossClimate2 vine într-o gamă de 105 dimensiuni de la 15 la 20 inch, ceea ce a reprezentat o provocare în termeni de producție. Lista include 65 de dimensiuni noi, o creștere cu 40% față de catalogul predecesorului său, MICHELIN CrossClimate+. 

Gama MICHELIN CrossClimate2 este fabricată exclusiv în șapte fabrici europene, în special în Franța, Germania, Italia și Spania.  

„De la lansare, primul model MICHELIN CrossClimate a avut un efect radical pe piața europeană a anvelopelor all-season, care de atunci s-a bucurat de o creștere anuală de peste 19%8, fiind şi singurul segment care a continuat să crească în timpul pandemiei9. Pentru următorii cinci ani, este de așteptat să crească cu o rată de peste 16% pe an10. Mai sigur, mai durabil și mai economic, Michelin CrossClimate2 este o ilustrare a strategiei All-Sustainable a Grupului”, a declarat Scott Clark, Vicepreședinte Executiv, Automotive, Motorsport și membru al Comitetului executiv al grupului Michelin. 

Iubesc mașinile de mic, îmi place tot ceea ce ține de industria auto și am o experiență în jurnalismul auto de peste 14 ani, fiind fost Redactor-Șef la revista Auto Bild România și Director Editorial la revistele AUTO pro și 4×4. În acest moment, fac parte din echipa editorială Adevarul Auto și am propriul meu canal de YouTube unde testez cele mai noi masini.

Copia unicatului: Cum a apărut, din nimic, o altă Sintura și care e povestea originalului

Noua Zeelandă este genul acela de țară de la capătul pământului unde ai putea paria că se află monștri subacvatici milenari sau gnomi, fiind o sursă aproape inepuizabilă de surprize și lucruri neobișnuite. Pentru iubitorii GT-urilor ciudate și deosebit de rare, Noua Zeelandă chiar este o nirvana, căci altfel nu s-ar putea explica renașterea, în acel loc, a nu una, ci două mașini Sintura. Asta în condițiile în care ar fi trebuit să existe doar una.

Citește articol »

Cum a aterizat „Batmobile-ul”: Un circuit uitat și un motor schimbat pe genunchi

În istoria curselor de turisme, una marcată de multiple schimbări de regulamente și chiar mai multe modele legendare, BMW-ul 3.0 CSL are o reputație aparte. Profitând de niște interpretări inteligente ale regulamentului, bavarezii au creat, în urmă cu mai bine de 50 de ani, un coupe a cărui aerodinamică îl punea la ani lumină de rivali, detaliile exterioare fiind rivalizate doar de cele de sub capotă. Chiar și așa, prea puțini își mai amintesc cum a decurs prima întrecere a celebrului „Batmobile”.

Citește articol »

Ultimul recital pentru bătrânul tenor: Cum a reușit Joest Racing să bată monolitul Mercedes-Sauber

În mai 1989, Campionatul Mondial de Anduranță venea pentru prima sa reprezentație pe pământ european, mai exact pe fostul circuit de Formula 1 Dijon-Prenois. Ceea ce ar fi trebuit să fie un galop de sănătate pentru echipa de uzină Mercedes-Sauber a devenit, însă, cântecul de lebădă al celui mai faimos model din istoria Grupei C, Porsche-le 962. Reușita, semnată de formația lui Reinhold Joest prin piloții Bob Wollek și Frank Jelinski este notabilă și pentru că abia recent, în cursa de șase ore de la Spa-Francorchamps din acest an, am putut asista la o nouă victorie pentru un Porsche privat la nivel de campionat mondial – după o pauză de 35 de ani.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.