MICHELIN CrossClimate2: anvelopa MICHELIN ajunge la a doua generație

MICHELIN CrossClimate2
Datorită numeroaselor caracteristici pe care le oferă, MICHELIN CrossClimate2 este anvelopa care poate fi utilizată în majoritatea condițiilor meteorologice întâlnite de șoferi, indiferent de perioada anului.

Începând cu 1 septembrie, Michelin a pus în vânzare noua generație a anvelopei CrossClimate, denumită acum MICHELIN CrossClimate2. Lansată simultan în toată Europa, anvelopa Michelin All-Season de nouă generație oferă: 

– Beneficiile unei anvelope de vară în ceea ce privește performanța la frânarea pe carosabil uscat și umed, eficiența energetică și durata de viaţă

– Beneficiile unei anvelope de iarnă privind tracțiunea și frânarea pe zăpadă și la temperaturi scăzute. Marcajul 3PMSF (3-Peak-Mountain with Snow Flake) de pe pereții laterali ai MICHELIN CrossClimate2 confirmă faptul că anvelopa poate fi folosită iarna, chiar și în țările în care anvelopele de iarnă sunt obligatorii.

Expert în piața anvelopelor All-Season, MICHELIN CrossClimate2 se clasează în topul unei serii de teste europene care implică anvelope premium All-Season:  

  • Locul 1 pentru frânare: pe carosabil uscat, pe carosabil umed (anvelope uzate, la adâncimea legală a benzii de rulare), pe zăpadă, de la primul până la ultimul kilometru (nou și uzat). 
  • Locul 1 pentru performanțele de tracțiune pe zăpadă, de la primul până la ultimul kilometru (nou și uzat)
  • Locul 2 pentru performanțele de frânare pe carosabil umed (nou) 
  • Randament kilometric și rezistență la rulare excelente. 
MICHELIN CrossClimate2

Performanță ridicată de la primul până la ultimul kilometru datorită tehnologiilor inovatoare  

MICHELIN CrossClimate2 oferă o combinație inovatoare de tehnologii avansate aplicate tuturor componentelor sale, dar mai ales compușilor și benzii de rulare. Caracteristicile sale fără precedent au fost dezvoltate pentru a obține cel mai eficient echilibru posibil între materialele folosite pentru banda de rulare și modelul benzii de rulare în sine și pentru a semnala apariția unei noi generații de anvelope All-Season care oferă performanțe ridicate de anduranță, de la primul până la ultimul kilometru, adică până la adâncimea minimă legală a benzii de rulare. MICHELIN CrossClimate2 – atât nou, cât și uzat – a ieșit în top în șase din nouă teste (în principal teste de frânare și performanțele de tracțiune) în 2020 și 2021. 

MICHELIN CrossClimate2 se remarcă, de asemenea, prin kilometrajul său excelent datorită compușilor săi și a tehnologiei LEV LAMELLA care reduce rezistența la rulare și prelungeşte durata de viață a anvelopelor. 

MICHELIN CrossClimate2

Performanța făcută să dureze este punctul forte al MICHELIN CrossClimate2 

Anvelopele pot fi schimbate mai rar și doar când ating limita legală de uzură, un avantaj pentru toate părțile: 

– Pentru șoferi, care economisesc datorită duratei de viață mai lungi a anvelopelor, bucurându-se în același timp de o rezistență la rulare performantă care contribuie la economia de combustibil, kilometru după kilometru.  

– Pentru planetă: 

  • Mai puține anvelope de schimbat necesită mai puține materii prime și înseamnă mai puține deșeuri. 
  • Rezistența la rulare performantă – kilometru după kilometru – echivalează cu emisii mai mici de CO2. Rezistența la rulare a MICHELIN CrossClimate2 este comparabilă cu cea a unei anvelope de vară.  

MICHELIN CrossClimate2 vine într-o gamă de 105 dimensiuni de la 15 la 20 inch, ceea ce a reprezentat o provocare în termeni de producție. Lista include 65 de dimensiuni noi, o creștere cu 40% față de catalogul predecesorului său, MICHELIN CrossClimate+. 

Gama MICHELIN CrossClimate2 este fabricată exclusiv în șapte fabrici europene, în special în Franța, Germania, Italia și Spania.  

„De la lansare, primul model MICHELIN CrossClimate a avut un efect radical pe piața europeană a anvelopelor all-season, care de atunci s-a bucurat de o creștere anuală de peste 19%8, fiind şi singurul segment care a continuat să crească în timpul pandemiei9. Pentru următorii cinci ani, este de așteptat să crească cu o rată de peste 16% pe an10. Mai sigur, mai durabil și mai economic, Michelin CrossClimate2 este o ilustrare a strategiei All-Sustainable a Grupului”, a declarat Scott Clark, Vicepreședinte Executiv, Automotive, Motorsport și membru al Comitetului executiv al grupului Michelin. 

Iubesc mașinile de mic, îmi place tot ceea ce ține de industria auto și am o experiență în jurnalismul auto de peste 14 ani, fiind fost Redactor-Șef la revista Auto Bild România și Director Editorial la revistele AUTO pro și 4×4. În acest moment, fac parte din echipa editorială Adevarul Auto și am propriul meu canal de YouTube unde testez cele mai noi masini.

Raël vous dit ce qui est réel : J’aurais pu être en F1

Cum ar fi fost dacă sinistrul Gregorian Bivolaru, cunoscut pentru cultul său cu influențe yoga care s-a transformat într-o rețea de proxenetism, ar fi iubit nu doar minorele, ci și cursele de mașini și, peste toate, OZN-urile și civilizațiile extraterestre? Ei bine, atunci am fi avut și noi, românii, un Claude Vorilhon autohton. Să explic.

Citește articol »

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »

Mai bun ca un prim-ministru: Hugh Chamberlain

Recent, urmărind momentul festiv ce a urmat primei etape din Mondialul de Anduranță am observat că podiumul privaților din categoria supremă Hypercar aproape că nu este băgat în seamă, camera reținând doar pentru câteva secunde figurile celor ce ajunseseră în top 3 după aproape 10 ore de cursă. Astfel, nu este de mirare că unul ca Hugh Chamberlain, șef de echipă cu două titluri mondiale și o victorie de clasă la Le Mans, este, astăzi, aproape uitat. Mulți rețin, poate, mașinile înscrise de el, dar doar cei care au bătut paddock-urile de-a lungul și de-a latul lor în ultimele decenii pot vorbi și despre omul din spatele Chamberlain Motorsport.

Citește articol »

Ce experiență profesională aveți? Pilot Ferrari, pilot McLaren…

Ferrari și McLaren sunt echipele care au dat cei mai mulți campioni în istoria Formulei 1. Însă numărătoarea s-a oprit pentru aceste echipe în 2007, respectiv 2008. Ultimul campion Ferrari a venit de la McLaren, iar ultimul campion McLaren tocmai a anunțat că se mută la Ferrari. Cine a mai activat pentru ambii granzi și cu ce rezultate? Mihai și Alex deschid cartea de istorie.

Citește articol »

Ferrari, o istorie în galben cu aromă de frites belges

AF Corse a dezvăluit, recent, combinația de culori cu care va intra în luptă cel de-al treilea prototip 499P care va alerga în sezonul 2024 al FIA WEC. La scurt timp după ce ACO a publicat lista provizorie cu echipajele înscrise în următoarea ediție a cursei de 24 de ore de la Le Mans, am putut să lăsăm bălți de salivă în dreptul imaginilor cu primul Ferrari pe care-l va pilota, într-un campionat mondial, polonezul Robert Kubica. Mașina va fi galbenă – foarte galbenă – iar asta m-a pus pe gânduri.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.