Hyndai Tucson N Line disponibil din primăvara 2021

Hyndai Tucson N Line
Pentru cei care doresc ceva mai multă atitudine de la Hyundai Tucson, din primăvara acestui an vor putea opta pentru linia de echipare N Line.

În comparație cu varianta standard, grila frontală este mai înaltă și mai lată, fiind personalizata cu sigla N Line. Bara de protecție cu formă rectangulară și priză de aer de mari dimensiuni accentuează sportivitatea modelului.

Lateralele se remarca prin bandourile în nuanța caroseriei iar aspectul impunător al părții din spate este subliniat de spoilerul aerodinamic, mai lung decât cel al modelului standard, de banda reflectorizantă de culoare roșie si de toba de eșapament cu două finale. Jantele din aliaj de 19 inch urmăresc aceeași temă de design – „Sensuous Sportiness”.

  • Hyndai Tucson N Line
  • Hyndai Tucson N Line
  • Hyndai Tucson N Line
  • Hyndai Tucson N Line
  • Hyndai Tucson N Line

Clienții pot alege intre șapte culori de caroserie, alături de plafonul Phantom Black, disponibil opțional.

Culori exterioare: Shadow Grey (doar pentru versiunea N Line) – opțional cu plafon în nuanță Phantom Black; Polar White – opțional cu plafon în nuanță Phantom Black; Engine Red – opțional cu plafon în nuanță Phantom Black; Sunset Red – opțional cu plafon în nuanță Phantom Black; Dark Knight – opțional cu plafon în nuanță Phantom Black; Shimmering Silver; Phantom Black.

  • Hyndai Tucson N Line
  • Hyndai Tucson N Line
  • Hyndai Tucson N Line
  • Hyndai Tucson N Line
  • Hyndai Tucson N Line

La interior clienții beneficiază de scaune sport, personalizate cu sigla N, fiind disponibile cu tapițerie din piele. De asemenea, panourile portierelor, cotiera și planșa de bord se remarca prin ornamente de culoare roșie. Elementele de design specifice gamei N se regăsesc pe volan, pe schimbătorul de viteze îmbrăcat în piele sau pe capacul modulului shift-by-wire, în funcție de varianta de transmisie selectata.

În plus, plafonul negru conferă interiorului o nota suplimentara de dinamism. Alte îmbunătățiri specifice modelelor N Line includ pedalierul metalic, un suport pentru picior și scări laterale.

Motorizari: 1,6 T-GDi Plug-in Hybrid (265 CP); 1,6 T-GDi Hybrid (230 CP); 1,6 T-GDi Mild Hybrid de 48 V (180 sau 150 CP); 1,6 T-GDi (150 CP); 1,6 CRDi 48 V (136 CP). Versiunile hybrid si plug-in hybrid vor fi disponibile in a doua parte a anului 2021.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »

Mai bun ca un prim-ministru: Hugh Chamberlain

Recent, urmărind momentul festiv ce a urmat primei etape din Mondialul de Anduranță am observat că podiumul privaților din categoria supremă Hypercar aproape că nu este băgat în seamă, camera reținând doar pentru câteva secunde figurile celor ce ajunseseră în top 3 după aproape 10 ore de cursă. Astfel, nu este de mirare că unul ca Hugh Chamberlain, șef de echipă cu două titluri mondiale și o victorie de clasă la Le Mans, este, astăzi, aproape uitat. Mulți rețin, poate, mașinile înscrise de el, dar doar cei care au bătut paddock-urile de-a lungul și de-a latul lor în ultimele decenii pot vorbi și despre omul din spatele Chamberlain Motorsport.

Citește articol »

Ce experiență profesională aveți? Pilot Ferrari, pilot McLaren…

Ferrari și McLaren sunt echipele care au dat cei mai mulți campioni în istoria Formulei 1. Însă numărătoarea s-a oprit pentru aceste echipe în 2007, respectiv 2008. Ultimul campion Ferrari a venit de la McLaren, iar ultimul campion McLaren tocmai a anunțat că se mută la Ferrari. Cine a mai activat pentru ambii granzi și cu ce rezultate? Mihai și Alex deschid cartea de istorie.

Citește articol »

Ferrari, o istorie în galben cu aromă de frites belges

AF Corse a dezvăluit, recent, combinația de culori cu care va intra în luptă cel de-al treilea prototip 499P care va alerga în sezonul 2024 al FIA WEC. La scurt timp după ce ACO a publicat lista provizorie cu echipajele înscrise în următoarea ediție a cursei de 24 de ore de la Le Mans, am putut să lăsăm bălți de salivă în dreptul imaginilor cu primul Ferrari pe care-l va pilota, într-un campionat mondial, polonezul Robert Kubica. Mașina va fi galbenă – foarte galbenă – iar asta m-a pus pe gânduri.

Citește articol »

Cel mai rapid magazin de lux din lume

Ediția din 1995 a cursei de 24 de ore de la Le Mans este faimoasă din mai multe puncte de vedere. În primul rând, toți își amintesc victoria McLaren, o reușită imposibil de repetat ce a fost facilitată de ploaia torențială care a marcat ostilitățile mai bine de 12 ore. Memorabilă a fost, de asemenea, deziluzia legendarului Mario Andretti, care a ratat la mustață un succes ce i-ar fi întregit cariera ilustră. Mai rar se menționează, însă, povestea echipajului de pe ultima treaptă a podiumului.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.