Noul Mercedes-Benz Clasa S în cifre

Pentru a vă scuti de efortul de a lectura muuuulte cuvinte despre W223, noua generație Mercedes-Benz Clasa S, iată un rezumat în cifre ale acestui automobile.

Puntea spate poate vira cu până la 10 grade, cee ace contribuie la reducerea diametrului de bracaj cu 2 metri. Noua Clasă S poate conversa cu tine în 27 de limbi, poate în viitor va înțelege și versurile lui Mihai Eminescu. Sistemul audio 4D dezvoltat de Burmester este compus din 31 de incinte acustice și 8 sisteme care induc vibrații.

Scaunul față este asistat de 19 motoare – 8 pentru ajustarea poziției, 4 pentru masaj și 5 pentru ventilație. Mai avem 1 motor pentru suport lombar și 1 motor care asigură mișcarea monitorului prins pe spatele scaunului. Scaunele oferă 10 programe de masaj.

Versiunile plug-in hybrid vor oferi o autonomie electrică de până la 100 km.

Head-up display-ul cu funcția de augmented reality are un afișaj echivalent cu cel al unui display cu diagonal de 77 inch.

Portbagajul are un volum mai mare cu 20 litri, oferind acum 550 litri. Coeficientul aerodinamic este de 0,22 Cd. Rezoluția sistemului de iluminare Digital Light este de 2.6 milioane pixeli.

Puterea de calcul a computerelor de la bordul noului Mercedes-Benz Clasa S este mai mare cu 50% comparative cu vechea generație. Lățimea de bandă a memoriei este de 41,790 MB/s.

Dacă mașina detectează un potențial impact lateral, este capabilă să crească garda la sol cu 8 cm în câteva zecimi de secundă pentru a oferi pasagerilor protecție maximă.

17 motoare controlează distribuția aerului la interior la sistemul Thermotronic, iar dacă se optează pentru sistemul cu patru zone individuale, vorbim despre 20 de motoare care controlează flapsurile de distribuție a aerului.

Iluminarea ambientală este compusă din 250 LED, cu o distanță de 1,6 cm între acestea.

Noul display central OLED are o dimensiune de 239.06 mm x 218.8 mm, are o diagonal a ecranului de 12,8 inch. Ecranul este cu 64% mai mare decât cel din vechea generație. Display-ul tabloului de bord are o dimensiune de 291.6 mm x 109.4 mm și o diagonal de 12,3 inch.

Structura tubulară a airbag-ului spate are aproximativ 16 litri, volumul airbag-ului având 70 litri când este declanșat.

Unitatea de control E-Active Body Control analizează condițiile de rulare și ajustează parametrii suspensiei de 1.000 de ori pe secundă.

Primul model Clasa S a fost introdus în 1972 pe seria W116.

Aparatul care efectuează perforațiile în scaune folosește 16.000 ace.

Fidelitatea clientului de Mercedes-Benz Clasa S este printre cele mai mari din industria auto. În Europa de Vest vorbim despre un procent de 80% clienți care aleg în continuare un model Mercedes-Benz, iar pe piața din S.U.A. acest procent este de 70%.

Mai mult de o tremie din totalul modelelor produse din generația W222, cea care a debutat în 2013, au fost livrate către China. Este țara cu cea mai tânără clientele de Mercedes-Benz Clasa S, vârsta medie a clientului din China este de 40 de ani.

Pe glob, 9 din 10 modele Clasa S este comercializată în versiune cu ampatament lung.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Copia unicatului: Cum a apărut, din nimic, o altă Sintura și care e povestea originalului

Noua Zeelandă este genul acela de țară de la capătul pământului unde ai putea paria că se află monștri subacvatici milenari sau gnomi, fiind o sursă aproape inepuizabilă de surprize și lucruri neobișnuite. Pentru iubitorii GT-urilor ciudate și deosebit de rare, Noua Zeelandă chiar este o nirvana, căci altfel nu s-ar putea explica renașterea, în acel loc, a nu una, ci două mașini Sintura. Asta în condițiile în care ar fi trebuit să existe doar una.

Citește articol »

Cum a aterizat „Batmobile-ul”: Un circuit uitat și un motor schimbat pe genunchi

În istoria curselor de turisme, una marcată de multiple schimbări de regulamente și chiar mai multe modele legendare, BMW-ul 3.0 CSL are o reputație aparte. Profitând de niște interpretări inteligente ale regulamentului, bavarezii au creat, în urmă cu mai bine de 50 de ani, un coupe a cărui aerodinamică îl punea la ani lumină de rivali, detaliile exterioare fiind rivalizate doar de cele de sub capotă. Chiar și așa, prea puțini își mai amintesc cum a decurs prima întrecere a celebrului „Batmobile”.

Citește articol »

Ultimul recital pentru bătrânul tenor: Cum a reușit Joest Racing să bată monolitul Mercedes-Sauber

În mai 1989, Campionatul Mondial de Anduranță venea pentru prima sa reprezentație pe pământ european, mai exact pe fostul circuit de Formula 1 Dijon-Prenois. Ceea ce ar fi trebuit să fie un galop de sănătate pentru echipa de uzină Mercedes-Sauber a devenit, însă, cântecul de lebădă al celui mai faimos model din istoria Grupei C, Porsche-le 962. Reușita, semnată de formația lui Reinhold Joest prin piloții Bob Wollek și Frank Jelinski este notabilă și pentru că abia recent, în cursa de șase ore de la Spa-Francorchamps din acest an, am putut asista la o nouă victorie pentru un Porsche privat la nivel de campionat mondial – după o pauză de 35 de ani.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.