Noul Mercedes-Benz Clasa S în cifre

Pentru a vă scuti de efortul de a lectura muuuulte cuvinte despre W223, noua generație Mercedes-Benz Clasa S, iată un rezumat în cifre ale acestui automobile.

Puntea spate poate vira cu până la 10 grade, cee ace contribuie la reducerea diametrului de bracaj cu 2 metri. Noua Clasă S poate conversa cu tine în 27 de limbi, poate în viitor va înțelege și versurile lui Mihai Eminescu. Sistemul audio 4D dezvoltat de Burmester este compus din 31 de incinte acustice și 8 sisteme care induc vibrații.

Scaunul față este asistat de 19 motoare – 8 pentru ajustarea poziției, 4 pentru masaj și 5 pentru ventilație. Mai avem 1 motor pentru suport lombar și 1 motor care asigură mișcarea monitorului prins pe spatele scaunului. Scaunele oferă 10 programe de masaj.

Versiunile plug-in hybrid vor oferi o autonomie electrică de până la 100 km.

Head-up display-ul cu funcția de augmented reality are un afișaj echivalent cu cel al unui display cu diagonal de 77 inch.

Portbagajul are un volum mai mare cu 20 litri, oferind acum 550 litri. Coeficientul aerodinamic este de 0,22 Cd. Rezoluția sistemului de iluminare Digital Light este de 2.6 milioane pixeli.

Puterea de calcul a computerelor de la bordul noului Mercedes-Benz Clasa S este mai mare cu 50% comparative cu vechea generație. Lățimea de bandă a memoriei este de 41,790 MB/s.

Dacă mașina detectează un potențial impact lateral, este capabilă să crească garda la sol cu 8 cm în câteva zecimi de secundă pentru a oferi pasagerilor protecție maximă.

17 motoare controlează distribuția aerului la interior la sistemul Thermotronic, iar dacă se optează pentru sistemul cu patru zone individuale, vorbim despre 20 de motoare care controlează flapsurile de distribuție a aerului.

Iluminarea ambientală este compusă din 250 LED, cu o distanță de 1,6 cm între acestea.

Noul display central OLED are o dimensiune de 239.06 mm x 218.8 mm, are o diagonal a ecranului de 12,8 inch. Ecranul este cu 64% mai mare decât cel din vechea generație. Display-ul tabloului de bord are o dimensiune de 291.6 mm x 109.4 mm și o diagonal de 12,3 inch.

Structura tubulară a airbag-ului spate are aproximativ 16 litri, volumul airbag-ului având 70 litri când este declanșat.

Unitatea de control E-Active Body Control analizează condițiile de rulare și ajustează parametrii suspensiei de 1.000 de ori pe secundă.

Primul model Clasa S a fost introdus în 1972 pe seria W116.

Aparatul care efectuează perforațiile în scaune folosește 16.000 ace.

Fidelitatea clientului de Mercedes-Benz Clasa S este printre cele mai mari din industria auto. În Europa de Vest vorbim despre un procent de 80% clienți care aleg în continuare un model Mercedes-Benz, iar pe piața din S.U.A. acest procent este de 70%.

Mai mult de o tremie din totalul modelelor produse din generația W222, cea care a debutat în 2013, au fost livrate către China. Este țara cu cea mai tânără clientele de Mercedes-Benz Clasa S, vârsta medie a clientului din China este de 40 de ani.

Pe glob, 9 din 10 modele Clasa S este comercializată în versiune cu ampatament lung.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

Test Drive Fiat 500e

Îmi era dor de 500, de Fiat 500, dar de unul nou, de unul după care copii să se întoarcă zâmbind. Au trecut câțiva ani din 2007, moment în care m-am întâlnit cu noul Fiat 500e. Dar este și adevăr în vorba…” Lucruri bune se întâmplă doar celor care au răbdare.”

Citește articol »

Poveste de succes – BMW M3 / M4 Competition

Într-un război continuu al cifrelor și performanțelor tot mai bune, cred că modelele sport trebuie cumpărate pentru sufletul lor, pentru ceea ce transmit și pentru plăcerea pe care o oferă celui de la volan în fiecare zi. După ce am condus noile BMW M3 Competition și M4 Competition pe circuit, am realizat că cele de mai sus au fost teme de referință pentru inginerii de la BMW.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.