Ford prezintă Tourneo și Transit Connect Active

Ford își extinde gama Active cu noile variante Tourneo Connect Active pentru transportul de persoane și cu autoutilitara Transit Connect Active.

Oferind un design exterior robust, inspirat din lumea SUV-urilor, un diferențial opțional mecanic cu alunecare limitată (mLSD) pentru o tracțiune îmbunătățită și o gardă la sol mai ridicată, noile modele Ford Active oferă pachete versatile și potrivite pentru clienții ale căror activități presupun șofatul pe drumuri accidentate.

În plus față de aceste îmbunătățiri, noile variante Ford Active oferă, de asemenea, finisaje interioare noi și tehnologii avansate de asistență și confort pentru șofer – păstrând în același timp funcționalitatea și flexibilitatea caracteristică gamei Connect.

 

Disponibil în versiuni cu cinci și șapte locuri, Ford Tourneo Connect Active poate transporta pasagerii și toate echipamentele lor de agrement. Pentru firmele și clienții care utilizează vehiculul în scop personal dar și în scop de afaceri, Ford Transit Connect Active oferă un design inteligent și distinctiv, ce păstrează în același timp funcționalitatea și flexibilitatea caracteristică a gamei Connect.

„Modelele noastre Active sunt binevenite pentru șoferii care trebuie să se aventureze pe drumuri accidentate și vor să arate bine în timp ce fac acest lucru”, a declarat Hans Schep, director general, Vehicule Comerciale, Ford Europa. „Nu contează dacă este vorba de afaceri sau de relaxare – noile modele Tourneo și Transit Connect Active au flexibilitatea și capacitatea de a veni în sprijinul clienților cu spirit de aventură”.

Tourneo Connect Active și Transit Connect Active se alătură modelelor Tourneo Custom Active cu opt locuri și autoutilitarei Transit Custom Active ce au fost lansate luna trecută – oferind, de asemenea, un stil inspirat din lumea SUV-urilor, interioare versatile și un diferențial mecanic cu alunecare limitată (mLSD) ca opțional. În plus, Ford oferă versiuni Active și pentru bine-cunoscutele modele Focus și Fiesta.

Motorizări

Toate noile modele Tourneo Connect Active și Transit Connect Active sunt propulsate de motorul diesel Ford EcoBlue de 1,5 litri, cu injecție avansată de combustibil, turbo alimentare și tehnologii de control al emisiilor, pentru a oferi o mai bună responsivitate alături de consumul redus de combustibil.

Disponibil cu puteri de 100 CP sau 120 CP, motorul este oferit alături de transmisii automate cu opt trepte sau transmisii manuale cu șase trepte. Diferențialul mLSD este disponibil atât pentru modelele Tourneo, cât și pentru Transit Connect ca o opțiune pentru versiunea de 120 CP și transmisie manuală.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »

Mai bun ca un prim-ministru: Hugh Chamberlain

Recent, urmărind momentul festiv ce a urmat primei etape din Mondialul de Anduranță am observat că podiumul privaților din categoria supremă Hypercar aproape că nu este băgat în seamă, camera reținând doar pentru câteva secunde figurile celor ce ajunseseră în top 3 după aproape 10 ore de cursă. Astfel, nu este de mirare că unul ca Hugh Chamberlain, șef de echipă cu două titluri mondiale și o victorie de clasă la Le Mans, este, astăzi, aproape uitat. Mulți rețin, poate, mașinile înscrise de el, dar doar cei care au bătut paddock-urile de-a lungul și de-a latul lor în ultimele decenii pot vorbi și despre omul din spatele Chamberlain Motorsport.

Citește articol »

Ce experiență profesională aveți? Pilot Ferrari, pilot McLaren…

Ferrari și McLaren sunt echipele care au dat cei mai mulți campioni în istoria Formulei 1. Însă numărătoarea s-a oprit pentru aceste echipe în 2007, respectiv 2008. Ultimul campion Ferrari a venit de la McLaren, iar ultimul campion McLaren tocmai a anunțat că se mută la Ferrari. Cine a mai activat pentru ambii granzi și cu ce rezultate? Mihai și Alex deschid cartea de istorie.

Citește articol »

Ferrari, o istorie în galben cu aromă de frites belges

AF Corse a dezvăluit, recent, combinația de culori cu care va intra în luptă cel de-al treilea prototip 499P care va alerga în sezonul 2024 al FIA WEC. La scurt timp după ce ACO a publicat lista provizorie cu echipajele înscrise în următoarea ediție a cursei de 24 de ore de la Le Mans, am putut să lăsăm bălți de salivă în dreptul imaginilor cu primul Ferrari pe care-l va pilota, într-un campionat mondial, polonezul Robert Kubica. Mașina va fi galbenă – foarte galbenă – iar asta m-a pus pe gânduri.

Citește articol »

Cel mai rapid magazin de lux din lume

Ediția din 1995 a cursei de 24 de ore de la Le Mans este faimoasă din mai multe puncte de vedere. În primul rând, toți își amintesc victoria McLaren, o reușită imposibil de repetat ce a fost facilitată de ploaia torențială care a marcat ostilitățile mai bine de 12 ore. Memorabilă a fost, de asemenea, deziluzia legendarului Mario Andretti, care a ratat la mustață un succes ce i-ar fi întregit cariera ilustră. Mai rar se menționează, însă, povestea echipajului de pe ultima treaptă a podiumului.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.