Un Ford Transit în 2020 pentru fanii A Team

Ford dezvăluie noile versiuni de echipare Trail și Active, puternice și potrivite pentru rulare în off-road. O gamă de vehicule comerciale ușoare heavy-duty.
Versiunea de echipare Trail

Noile Ford Transit Trail și Transit Custom Trail oferă un aspect puternic conturat și capacități de rulare sporite, ce vin în sprijinul operatorilor a căror muncă se desfășoară departe de șoselele normale.

Varianta de echipare Trail prezintă ornamente de design de culoare neagră, montate în zona barelor de protecție din față și spate și a panourilor laterale. Etichetele negru mat supradimensionate cu inscripția „Ford” întruchipează spiritul acestor vehicule, fiind completat de jante unice din aliaj de 16 inch și sigle cu inscripția „Trail” pe portierele față. De asemenea, Ford Transit Custom poate fi echipat și cu șine de acoperiș și cu trepte laterale, pentru o mai mare versatilitate.

Această nouă versiune de echipare oferă tracțiune sporită, benefică în condiții dificile de rulare. Modelele Ford Transit și Transit Custom Trail cu tracțiune față vin echipate standard cu diferențialul mecanic cu alunecare limitată (mLSD), iar Transit Trail este disponibil cu Tracțiune Integrală Inteligentă, ce conferă siguranță în orice condiții de șofat.

FORD 2020 TRANSIT TRAIL

Dezvoltat în parteneriat cu inginerii de la Quaife, specializați în sisteme de propulsie, mLSD transferă automat cuplul motorului, în condiții de aderență scăzută, la roata cu cea mai mare tracțiune, permițând ca Ford Transit Trail și Transit Custom Trail să abordeze mai confortabil drumurile neasfaltate, drumurile cu pietriș sau pe cele accidentate.

Sistemul de Control Electronic al Stabilității vehiculului a fost, de asemenea, recalibrat pentru a se armoniza cu mLSD. Aceeași tehnologie a fost utilizată anterior pentru a îmbunătăți caracteristicile de tracțiune și conducere a mașinilor Ford Performance Focus RS, Fiesta ST și Focus ST, și nu are impact asupra emisiilor de CO2 sau asupra consumului de combustibil.

Ford Transit Trail este, de asemenea, disponibil cu Tractiune Integrala Inteligentă, optimizată special pentru rulare în off-road. Cu ajutorul acesteia, până la 50% din cuplul motor poate fi distribuit pe puntea față, ca răspuns la schimbarea suprafețelor de rulare și la acțiunile șoferului.

Tracțiunea Integrală Inteligentă de pe noul Transit Trail este, de asemenea, susținută de modurile selectabile de rulare Slippery și Mud/Rut menite să îmbunătățească performanța în diferite scenarii de conducere. Acestea pot fi alese cu ajutorul selectorului prezent pe tabloul de bord.

De asemenea, Tracțiunea Integrală Inteligentă prezintă modul AWD Lock, cu ajutorul căruia cuplul va fi împărțit în mod egal între punțile față și spate, atunci când suprafața de rulare are aderență scăzută. Sistemul nu compromite volumul de încărcare al lui Ford Transit Trail, prin comparație cu versiunile cu tracțiune spate.

Versiunea de echipare Trail beneficiază, de asemenea, de specificații îmbunătățite la interior, având scaune integral din piele în dotarea standard, ce oferă un plus de confort, durabilitate și permit curățarea mai ușoară a habitaclului. Aerul condiționat standard asigură un mediu plăcut, indiferent de vremea de afară, iar parbrizul încălzit Quickclear permite o dezghețare mai ușoară. Oglinzile rabatabile și iluminate sunt de asemenea în echiparea standard.

Ford Transit Custom Trail este disponibil într-o gamă de caroserii diversă, cu o masa maximă admisă cuprinsă între 3.000 kg și 3.400 kg, incluzând variantele de carosare de tip autoutilitară, autotilitară cu cabină dublă, kombi, șasiu cabină simplă sau șasiu cabină dublă.

Transit Trail oferă mai multe variante de carosare și de ampatamente pentru versiunea cu masa maximă admisă de 3.500 kg: autoutilitară, Kombi, șasiu cabină simplă sau șasiu cabină dublă.

Modelele Ford Transit Trail și Transit Custom Trail sunt propulsate de motorul avansat diesel EcoBlue de 2,0 litri al Ford, putând fi alese versiuni de 130 CP, 170 CP sau 185 CP.

În plus, pentru Transit Custom Trail se poate opta și pentru propulsii electrificate Ford EcoBlue Hybrid de 130 CP, 170 CP și 185 CP. Tehnologia hibridă de 48 de volți recuperează energia pierdută în timpul decelerării, o păstrează într-un pachet de baterii de 48 de volți și o folosește pentru a crește eficiența combustibilului.

Versiunea de echipare Active

Versiunea de echipare Active se distinge printr-un exterior inspirat din lumea SUV-urilor, ce include:

• Jante unice din aliaj de 17 inch
• Grila frontală specifică modelelor Active
• Ornamente suplimentare pe arcadele roților, părțile laterale ale caroseriei, bara de protecție spate și capacele oglinzilor
• Șine standard pentru acoperiș

Varianta de echipare Active pentru vehicule comerciale poate livra 130 CP, 170 CP sau 185 CP, în funcție de model și specificații. Cutii de viteze automate și manuale sunt disponibile pentru toată gama, iar mLSD-ul opțional este disponibil pentru vehiculele cu cutie manuală de viteze. Clienții pot alege dintr-o gamă amplă de versiuni de echipare și stiluri de carosare pentru a găsi un vehicul care se potrivește perfect stilului lor de viață. Această gamă include:

• Tourneo Custom Active SWB și LWB cu 7+1 locuri
• Autoutilitara Transit Custom Active SWB și LWB, cu masă maximă admisă de 3.000 kg
• Transit Custom Active cu cabină dublă SWB și LWB, cu masă maximă admisă de 3.200 kg

Noile versiuni de echipare Trail și Active beneficiază, de asemenea, de îmbunătățirile semnificative introduse pentru gama Transit, Transit Custom și Tourneo Custom pe parcursul anului 2019. Acestea includ motorizarea EcoBlue diesel de 2,0 litri, sistemul de propulsie EcoBlue mild-hybrid de 48 de volți, alături de modemul FordPass Connect și de noile tehnologii de asistență a șoferului.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Ferrari, o istorie în galben cu aromă de frites belges

AF Corse a dezvăluit, recent, combinația de culori cu care va intra în luptă cel de-al treilea prototip 499P care va alerga în sezonul 2024 al FIA WEC. La scurt timp după ce ACO a publicat lista provizorie cu echipajele înscrise în următoarea ediție a cursei de 24 de ore de la Le Mans, am putut să lăsăm bălți de salivă în dreptul imaginilor cu primul Ferrari pe care-l va pilota, într-un campionat mondial, polonezul Robert Kubica. Mașina va fi galbenă – foarte galbenă – iar asta m-a pus pe gânduri.

Citește articol »

Cel mai rapid magazin de lux din lume

Ediția din 1995 a cursei de 24 de ore de la Le Mans este faimoasă din mai multe puncte de vedere. În primul rând, toți își amintesc victoria McLaren, o reușită imposibil de repetat ce a fost facilitată de ploaia torențială care a marcat ostilitățile mai bine de 12 ore. Memorabilă a fost, de asemenea, deziluzia legendarului Mario Andretti, care a ratat la mustață un succes ce i-ar fi întregit cariera ilustră. Mai rar se menționează, însă, povestea echipajului de pe ultima treaptă a podiumului.

Citește articol »

Britanicii Scuderiei: Hamilton a intrat în rândul unor legende precum Mansell sau Surtees

Suntem abia în luna februarie, sezonul de Formula 1 nici nu a început, dar vestea care a apărut recent cu privire la trecerea lui Lewis Hamilton de la Mercedes-AMG la Ferrari este, cel mai probabil, știrea anului în Marele Circ. Practic, ani de zile de zvonuri și discuții pe la colțuri capătă, în sfârșit, formă și sens în urma unui transfer care nu părea fezabil cu doar câteva zile înainte.

Citește articol »

Daytona 24H 2024: La sfatul bătrânilor, cu Risi și Penske

Ferrari și Porsche sunt marii câștigători ai ediției cu numărul 62 a cursei de 24 de ore de la Daytona, cea mai lungă întrecere profesionistă din Statele Unite. Dacă n-am cunoaște anul, am putea spune că vorbim de epoca romantică și mult mai naivă a motorsportului, crez reconfirmat și în clipa în care citim numele echipelor ce s-au impus în clasamentul general, respectiv la categoria GTD-Pro: Porsche-Penske Motorsport și Risi Competizione. Tocmai de aceea, atunci când multe publicații ies cu titlul „Victorie istorică…”, se pot extrage două înțelesuri.

Citește articol »

Formula 1 are o echipă cu nume nou care aduce aminte de fantomele trecutului

Formula 1 este competiția în care mixul complet dintre tehnologie, bugete gigant, inteligență, găselnițe noi și talent ar trebui să producă un spectacol de invidiat pe circuite. Vorbim, în fond, despre „Regina sporturilor cu motor”. Pentru 2024, însă, n-avem parte nici de noutăți, nici bugetele nu mai sunt (așa) de mari, iar singurele găselnițe apare atunci când citim lista cu numele echipelor, căci la nivelul talentelor nu găsim vreo schimbare – pentru prima dată în istoria competiției.

Citește articol »

Porsche-le „detestat în Belcar” și identitatea sa înșelătoare

Mulți fani belgieni spun că sezonul 1999 al Belcar, seria de anduranță pentru turisme și GT-uri a micuțului stat înghesuit de superputerile Europei, a reprezentat un punct de apogeu care nu a mai fost atins ulterior. În vârful acelui pluton din care n-au lipsit modele Viper, Lamborghini sau Marcos s-a aflat, însă, o mașină ce sfida regulamentul cu zâmbetul pe buze.

Citește articol »

Mingea e rotundă, dar la fel e și roata

O echipă de fotbal din Premier League ce sponsorizează o formație de curse? Poate părea ciudat, dar un mic constructor britanic a reușit să construiască acest pod între sportul rege și sporturile cu motor, pentru care ai nevoie de două „mingi”, nu doar una. Totul s-a întâmplat la mijlocul aniilor ’90, cu mult înainte de crearea campionatului Superleague Formula, într-o perioadă tumultuoasă în lumea curselor de GT-uri.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.