Un Ford Transit în 2020 pentru fanii A Team

Ford dezvăluie noile versiuni de echipare Trail și Active, puternice și potrivite pentru rulare în off-road. O gamă de vehicule comerciale ușoare heavy-duty.
Versiunea de echipare Trail

Noile Ford Transit Trail și Transit Custom Trail oferă un aspect puternic conturat și capacități de rulare sporite, ce vin în sprijinul operatorilor a căror muncă se desfășoară departe de șoselele normale.

Varianta de echipare Trail prezintă ornamente de design de culoare neagră, montate în zona barelor de protecție din față și spate și a panourilor laterale. Etichetele negru mat supradimensionate cu inscripția „Ford” întruchipează spiritul acestor vehicule, fiind completat de jante unice din aliaj de 16 inch și sigle cu inscripția „Trail” pe portierele față. De asemenea, Ford Transit Custom poate fi echipat și cu șine de acoperiș și cu trepte laterale, pentru o mai mare versatilitate.

Această nouă versiune de echipare oferă tracțiune sporită, benefică în condiții dificile de rulare. Modelele Ford Transit și Transit Custom Trail cu tracțiune față vin echipate standard cu diferențialul mecanic cu alunecare limitată (mLSD), iar Transit Trail este disponibil cu Tracțiune Integrală Inteligentă, ce conferă siguranță în orice condiții de șofat.

FORD 2020 TRANSIT TRAIL

Dezvoltat în parteneriat cu inginerii de la Quaife, specializați în sisteme de propulsie, mLSD transferă automat cuplul motorului, în condiții de aderență scăzută, la roata cu cea mai mare tracțiune, permițând ca Ford Transit Trail și Transit Custom Trail să abordeze mai confortabil drumurile neasfaltate, drumurile cu pietriș sau pe cele accidentate.

Sistemul de Control Electronic al Stabilității vehiculului a fost, de asemenea, recalibrat pentru a se armoniza cu mLSD. Aceeași tehnologie a fost utilizată anterior pentru a îmbunătăți caracteristicile de tracțiune și conducere a mașinilor Ford Performance Focus RS, Fiesta ST și Focus ST, și nu are impact asupra emisiilor de CO2 sau asupra consumului de combustibil.

Ford Transit Trail este, de asemenea, disponibil cu Tractiune Integrala Inteligentă, optimizată special pentru rulare în off-road. Cu ajutorul acesteia, până la 50% din cuplul motor poate fi distribuit pe puntea față, ca răspuns la schimbarea suprafețelor de rulare și la acțiunile șoferului.

Tracțiunea Integrală Inteligentă de pe noul Transit Trail este, de asemenea, susținută de modurile selectabile de rulare Slippery și Mud/Rut menite să îmbunătățească performanța în diferite scenarii de conducere. Acestea pot fi alese cu ajutorul selectorului prezent pe tabloul de bord.

De asemenea, Tracțiunea Integrală Inteligentă prezintă modul AWD Lock, cu ajutorul căruia cuplul va fi împărțit în mod egal între punțile față și spate, atunci când suprafața de rulare are aderență scăzută. Sistemul nu compromite volumul de încărcare al lui Ford Transit Trail, prin comparație cu versiunile cu tracțiune spate.

Versiunea de echipare Trail beneficiază, de asemenea, de specificații îmbunătățite la interior, având scaune integral din piele în dotarea standard, ce oferă un plus de confort, durabilitate și permit curățarea mai ușoară a habitaclului. Aerul condiționat standard asigură un mediu plăcut, indiferent de vremea de afară, iar parbrizul încălzit Quickclear permite o dezghețare mai ușoară. Oglinzile rabatabile și iluminate sunt de asemenea în echiparea standard.

Ford Transit Custom Trail este disponibil într-o gamă de caroserii diversă, cu o masa maximă admisă cuprinsă între 3.000 kg și 3.400 kg, incluzând variantele de carosare de tip autoutilitară, autotilitară cu cabină dublă, kombi, șasiu cabină simplă sau șasiu cabină dublă.

Transit Trail oferă mai multe variante de carosare și de ampatamente pentru versiunea cu masa maximă admisă de 3.500 kg: autoutilitară, Kombi, șasiu cabină simplă sau șasiu cabină dublă.

Modelele Ford Transit Trail și Transit Custom Trail sunt propulsate de motorul avansat diesel EcoBlue de 2,0 litri al Ford, putând fi alese versiuni de 130 CP, 170 CP sau 185 CP.

În plus, pentru Transit Custom Trail se poate opta și pentru propulsii electrificate Ford EcoBlue Hybrid de 130 CP, 170 CP și 185 CP. Tehnologia hibridă de 48 de volți recuperează energia pierdută în timpul decelerării, o păstrează într-un pachet de baterii de 48 de volți și o folosește pentru a crește eficiența combustibilului.

Versiunea de echipare Active

Versiunea de echipare Active se distinge printr-un exterior inspirat din lumea SUV-urilor, ce include:

• Jante unice din aliaj de 17 inch
• Grila frontală specifică modelelor Active
• Ornamente suplimentare pe arcadele roților, părțile laterale ale caroseriei, bara de protecție spate și capacele oglinzilor
• Șine standard pentru acoperiș

Varianta de echipare Active pentru vehicule comerciale poate livra 130 CP, 170 CP sau 185 CP, în funcție de model și specificații. Cutii de viteze automate și manuale sunt disponibile pentru toată gama, iar mLSD-ul opțional este disponibil pentru vehiculele cu cutie manuală de viteze. Clienții pot alege dintr-o gamă amplă de versiuni de echipare și stiluri de carosare pentru a găsi un vehicul care se potrivește perfect stilului lor de viață. Această gamă include:

• Tourneo Custom Active SWB și LWB cu 7+1 locuri
• Autoutilitara Transit Custom Active SWB și LWB, cu masă maximă admisă de 3.000 kg
• Transit Custom Active cu cabină dublă SWB și LWB, cu masă maximă admisă de 3.200 kg

Noile versiuni de echipare Trail și Active beneficiază, de asemenea, de îmbunătățirile semnificative introduse pentru gama Transit, Transit Custom și Tourneo Custom pe parcursul anului 2019. Acestea includ motorizarea EcoBlue diesel de 2,0 litri, sistemul de propulsie EcoBlue mild-hybrid de 48 de volți, alături de modemul FordPass Connect și de noile tehnologii de asistență a șoferului.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Raël vous dit ce qui est réel : J’aurais pu être en F1

Cum ar fi fost dacă sinistrul Gregorian Bivolaru, cunoscut pentru cultul său cu influențe yoga care s-a transformat într-o rețea de proxenetism, ar fi iubit nu doar minorele, ci și cursele de mașini și, peste toate, OZN-urile și civilizațiile extraterestre? Ei bine, atunci am fi avut și noi, românii, un Claude Vorilhon autohton. Să explic.

Citește articol »

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »

Mai bun ca un prim-ministru: Hugh Chamberlain

Recent, urmărind momentul festiv ce a urmat primei etape din Mondialul de Anduranță am observat că podiumul privaților din categoria supremă Hypercar aproape că nu este băgat în seamă, camera reținând doar pentru câteva secunde figurile celor ce ajunseseră în top 3 după aproape 10 ore de cursă. Astfel, nu este de mirare că unul ca Hugh Chamberlain, șef de echipă cu două titluri mondiale și o victorie de clasă la Le Mans, este, astăzi, aproape uitat. Mulți rețin, poate, mașinile înscrise de el, dar doar cei care au bătut paddock-urile de-a lungul și de-a latul lor în ultimele decenii pot vorbi și despre omul din spatele Chamberlain Motorsport.

Citește articol »

Ce experiență profesională aveți? Pilot Ferrari, pilot McLaren…

Ferrari și McLaren sunt echipele care au dat cei mai mulți campioni în istoria Formulei 1. Însă numărătoarea s-a oprit pentru aceste echipe în 2007, respectiv 2008. Ultimul campion Ferrari a venit de la McLaren, iar ultimul campion McLaren tocmai a anunțat că se mută la Ferrari. Cine a mai activat pentru ambii granzi și cu ce rezultate? Mihai și Alex deschid cartea de istorie.

Citește articol »

Ferrari, o istorie în galben cu aromă de frites belges

AF Corse a dezvăluit, recent, combinația de culori cu care va intra în luptă cel de-al treilea prototip 499P care va alerga în sezonul 2024 al FIA WEC. La scurt timp după ce ACO a publicat lista provizorie cu echipajele înscrise în următoarea ediție a cursei de 24 de ore de la Le Mans, am putut să lăsăm bălți de salivă în dreptul imaginilor cu primul Ferrari pe care-l va pilota, într-un campionat mondial, polonezul Robert Kubica. Mașina va fi galbenă – foarte galbenă – iar asta m-a pus pe gânduri.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.