Un Ford Transit în 2020 pentru fanii A Team

Ford dezvăluie noile versiuni de echipare Trail și Active, puternice și potrivite pentru rulare în off-road. O gamă de vehicule comerciale ușoare heavy-duty.
Versiunea de echipare Trail

Noile Ford Transit Trail și Transit Custom Trail oferă un aspect puternic conturat și capacități de rulare sporite, ce vin în sprijinul operatorilor a căror muncă se desfășoară departe de șoselele normale.

Varianta de echipare Trail prezintă ornamente de design de culoare neagră, montate în zona barelor de protecție din față și spate și a panourilor laterale. Etichetele negru mat supradimensionate cu inscripția „Ford” întruchipează spiritul acestor vehicule, fiind completat de jante unice din aliaj de 16 inch și sigle cu inscripția „Trail” pe portierele față. De asemenea, Ford Transit Custom poate fi echipat și cu șine de acoperiș și cu trepte laterale, pentru o mai mare versatilitate.

Această nouă versiune de echipare oferă tracțiune sporită, benefică în condiții dificile de rulare. Modelele Ford Transit și Transit Custom Trail cu tracțiune față vin echipate standard cu diferențialul mecanic cu alunecare limitată (mLSD), iar Transit Trail este disponibil cu Tracțiune Integrală Inteligentă, ce conferă siguranță în orice condiții de șofat.

FORD 2020 TRANSIT TRAIL

Dezvoltat în parteneriat cu inginerii de la Quaife, specializați în sisteme de propulsie, mLSD transferă automat cuplul motorului, în condiții de aderență scăzută, la roata cu cea mai mare tracțiune, permițând ca Ford Transit Trail și Transit Custom Trail să abordeze mai confortabil drumurile neasfaltate, drumurile cu pietriș sau pe cele accidentate.

Sistemul de Control Electronic al Stabilității vehiculului a fost, de asemenea, recalibrat pentru a se armoniza cu mLSD. Aceeași tehnologie a fost utilizată anterior pentru a îmbunătăți caracteristicile de tracțiune și conducere a mașinilor Ford Performance Focus RS, Fiesta ST și Focus ST, și nu are impact asupra emisiilor de CO2 sau asupra consumului de combustibil.

Ford Transit Trail este, de asemenea, disponibil cu Tractiune Integrala Inteligentă, optimizată special pentru rulare în off-road. Cu ajutorul acesteia, până la 50% din cuplul motor poate fi distribuit pe puntea față, ca răspuns la schimbarea suprafețelor de rulare și la acțiunile șoferului.

Tracțiunea Integrală Inteligentă de pe noul Transit Trail este, de asemenea, susținută de modurile selectabile de rulare Slippery și Mud/Rut menite să îmbunătățească performanța în diferite scenarii de conducere. Acestea pot fi alese cu ajutorul selectorului prezent pe tabloul de bord.

De asemenea, Tracțiunea Integrală Inteligentă prezintă modul AWD Lock, cu ajutorul căruia cuplul va fi împărțit în mod egal între punțile față și spate, atunci când suprafața de rulare are aderență scăzută. Sistemul nu compromite volumul de încărcare al lui Ford Transit Trail, prin comparație cu versiunile cu tracțiune spate.

Versiunea de echipare Trail beneficiază, de asemenea, de specificații îmbunătățite la interior, având scaune integral din piele în dotarea standard, ce oferă un plus de confort, durabilitate și permit curățarea mai ușoară a habitaclului. Aerul condiționat standard asigură un mediu plăcut, indiferent de vremea de afară, iar parbrizul încălzit Quickclear permite o dezghețare mai ușoară. Oglinzile rabatabile și iluminate sunt de asemenea în echiparea standard.

Ford Transit Custom Trail este disponibil într-o gamă de caroserii diversă, cu o masa maximă admisă cuprinsă între 3.000 kg și 3.400 kg, incluzând variantele de carosare de tip autoutilitară, autotilitară cu cabină dublă, kombi, șasiu cabină simplă sau șasiu cabină dublă.

Transit Trail oferă mai multe variante de carosare și de ampatamente pentru versiunea cu masa maximă admisă de 3.500 kg: autoutilitară, Kombi, șasiu cabină simplă sau șasiu cabină dublă.

Modelele Ford Transit Trail și Transit Custom Trail sunt propulsate de motorul avansat diesel EcoBlue de 2,0 litri al Ford, putând fi alese versiuni de 130 CP, 170 CP sau 185 CP.

În plus, pentru Transit Custom Trail se poate opta și pentru propulsii electrificate Ford EcoBlue Hybrid de 130 CP, 170 CP și 185 CP. Tehnologia hibridă de 48 de volți recuperează energia pierdută în timpul decelerării, o păstrează într-un pachet de baterii de 48 de volți și o folosește pentru a crește eficiența combustibilului.

Versiunea de echipare Active

Versiunea de echipare Active se distinge printr-un exterior inspirat din lumea SUV-urilor, ce include:

• Jante unice din aliaj de 17 inch
• Grila frontală specifică modelelor Active
• Ornamente suplimentare pe arcadele roților, părțile laterale ale caroseriei, bara de protecție spate și capacele oglinzilor
• Șine standard pentru acoperiș

Varianta de echipare Active pentru vehicule comerciale poate livra 130 CP, 170 CP sau 185 CP, în funcție de model și specificații. Cutii de viteze automate și manuale sunt disponibile pentru toată gama, iar mLSD-ul opțional este disponibil pentru vehiculele cu cutie manuală de viteze. Clienții pot alege dintr-o gamă amplă de versiuni de echipare și stiluri de carosare pentru a găsi un vehicul care se potrivește perfect stilului lor de viață. Această gamă include:

• Tourneo Custom Active SWB și LWB cu 7+1 locuri
• Autoutilitara Transit Custom Active SWB și LWB, cu masă maximă admisă de 3.000 kg
• Transit Custom Active cu cabină dublă SWB și LWB, cu masă maximă admisă de 3.200 kg

Noile versiuni de echipare Trail și Active beneficiază, de asemenea, de îmbunătățirile semnificative introduse pentru gama Transit, Transit Custom și Tourneo Custom pe parcursul anului 2019. Acestea includ motorizarea EcoBlue diesel de 2,0 litri, sistemul de propulsie EcoBlue mild-hybrid de 48 de volți, alături de modemul FordPass Connect și de noile tehnologii de asistență a șoferului.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Copia unicatului: Cum a apărut, din nimic, o altă Sintura și care e povestea originalului

Noua Zeelandă este genul acela de țară de la capătul pământului unde ai putea paria că se află monștri subacvatici milenari sau gnomi, fiind o sursă aproape inepuizabilă de surprize și lucruri neobișnuite. Pentru iubitorii GT-urilor ciudate și deosebit de rare, Noua Zeelandă chiar este o nirvana, căci altfel nu s-ar putea explica renașterea, în acel loc, a nu una, ci două mașini Sintura. Asta în condițiile în care ar fi trebuit să existe doar una.

Citește articol »

Cum a aterizat „Batmobile-ul”: Un circuit uitat și un motor schimbat pe genunchi

În istoria curselor de turisme, una marcată de multiple schimbări de regulamente și chiar mai multe modele legendare, BMW-ul 3.0 CSL are o reputație aparte. Profitând de niște interpretări inteligente ale regulamentului, bavarezii au creat, în urmă cu mai bine de 50 de ani, un coupe a cărui aerodinamică îl punea la ani lumină de rivali, detaliile exterioare fiind rivalizate doar de cele de sub capotă. Chiar și așa, prea puțini își mai amintesc cum a decurs prima întrecere a celebrului „Batmobile”.

Citește articol »

Ultimul recital pentru bătrânul tenor: Cum a reușit Joest Racing să bată monolitul Mercedes-Sauber

În mai 1989, Campionatul Mondial de Anduranță venea pentru prima sa reprezentație pe pământ european, mai exact pe fostul circuit de Formula 1 Dijon-Prenois. Ceea ce ar fi trebuit să fie un galop de sănătate pentru echipa de uzină Mercedes-Sauber a devenit, însă, cântecul de lebădă al celui mai faimos model din istoria Grupei C, Porsche-le 962. Reușita, semnată de formația lui Reinhold Joest prin piloții Bob Wollek și Frank Jelinski este notabilă și pentru că abia recent, în cursa de șase ore de la Spa-Francorchamps din acest an, am putut asista la o nouă victorie pentru un Porsche privat la nivel de campionat mondial – după o pauză de 35 de ani.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.