Flotă de 100 de vehicule Ford Puma

Ford România, prin dealer-ul Plusauto Craiova a demarat procesul de livrare pentru o flota de 100 de vehicule Ford Puma către compania românească Casa Noastră.

Până în acest moment au fost livrate 20 de mașini din flota de 100, urmând ca restul de vehicule să intre în posesia QFORT până la finalul acestui an. Aceasta este prima flotă de Ford Puma de asemenea anvergură, achiziționată de către o companie cu capital 100% românesc.

“Ne bucurăm să vedem că, în această perioadă plină de provocări, o firmă românească susține industria auto locală. Sperăm ca acest demers să creeze un precedent, astfel încât și alte companii să achiziționeze modele Ford produse în România”, a declarat Cristian Prichea, Director General Ford România – Compania Națională de Vânzări.

Ford Puma este prima mașină cu tehnologie hybrid produsă în România. De asemenea, este cea mai sigură mașină fabricată la noi în țară, primind anul trecut 5 stele la testele de siguranță ale organizației internaționale EuroNCAP.

Ștefan Cherciu, președinte al companiei Casa Noastră: “Era necesar să schimbăm flota de mașini, așa că ne-am decis să susținem producția auto locală și să mizăm pe noul model construit la fabrica Ford din Craiova, Ford Puma – o super mașină! Recomandăm și altor companii să facă același lucru”.

La finalul lunii mai, Ford a anunțat că extinde gama modelului Puma, oferind opțiuni suplimentare de echipare și de motorizare. Astfel, clienții pot acum alege, pentru prima dată, între un Ford Puma cu motor diesel EcoBlue de 1,5 litri și 120 CP, un Ford Puma echipat cu transmisie automată cu șapte rapoarte și dublu ambreiaj și o nouă variantă luxoasă de echipare – Puma ST-Line Vignale.

“Pentru noi este începutul unui parteneriat oltenesc de lungă durată, iar livrarea acestor prime 20 de vehicule Ford Puma, la care s-a adăugat un Ford TRANSIT, arată încrederea companiei Casa Noastră în brandul Ford. Mulțumim pe această cale și echipei Ford România pentru colaborarea fructuoasă”, a declarat Adrian Mărășescu, Director de Vânzări Ford Plusauto Craiova.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Copia unicatului: Cum a apărut, din nimic, o altă Sintura și care e povestea originalului

Noua Zeelandă este genul acela de țară de la capătul pământului unde ai putea paria că se află monștri subacvatici milenari sau gnomi, fiind o sursă aproape inepuizabilă de surprize și lucruri neobișnuite. Pentru iubitorii GT-urilor ciudate și deosebit de rare, Noua Zeelandă chiar este o nirvana, căci altfel nu s-ar putea explica renașterea, în acel loc, a nu una, ci două mașini Sintura. Asta în condițiile în care ar fi trebuit să existe doar una.

Citește articol »

Cum a aterizat „Batmobile-ul”: Un circuit uitat și un motor schimbat pe genunchi

În istoria curselor de turisme, una marcată de multiple schimbări de regulamente și chiar mai multe modele legendare, BMW-ul 3.0 CSL are o reputație aparte. Profitând de niște interpretări inteligente ale regulamentului, bavarezii au creat, în urmă cu mai bine de 50 de ani, un coupe a cărui aerodinamică îl punea la ani lumină de rivali, detaliile exterioare fiind rivalizate doar de cele de sub capotă. Chiar și așa, prea puțini își mai amintesc cum a decurs prima întrecere a celebrului „Batmobile”.

Citește articol »

Raël vous dit ce qui est réel : J’aurais pu être en F1

Cum ar fi fost dacă sinistrul Gregorian Bivolaru, cunoscut pentru cultul său cu influențe yoga care s-a transformat într-o rețea de proxenetism, ar fi iubit nu doar minorele, ci și cursele de mașini și, peste toate, OZN-urile și civilizațiile extraterestre? Ei bine, atunci am fi avut și noi, românii, un Claude Vorilhon autohton. Să explic.

Citește articol »

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.