Fernando Alonso revine în familia Renault F1

Renault DP World F1 Team confirmă faptul că Fernando Alonso va face echipă cu Esteban Ocon în sezonul de Formula 1 2021.

Cu 314 Grand Prix-uri, 32 de victorii și 97 de podiumuri, Fernando se alătură Echipei Renault DP World F1 pentru sezoanele următoare. Având în vedere legătura istorică și emoțională puternică dintre echipă și Fernando Alonso – Renault și Fernando au câștigat două titluri de campion mondial împreună în 2005 și 2006 – această decizie este atât îndrăzneață, cât și importantă pentru viitor.

Renault, cu valorile sale, este unul dintre cele mai mari brand-uri din Formula 1. Fernando este un mare pilot care se întoarce în F1 cu o experiență îmbogățită și motivat să construiască împreună cu echipa sa de suflet. Valoarea muncii, depășirea pe sine şi ingeniozitatea, precum şi ADN-ul lui Fernando, definit de tenacitate şi talentul pur, fac din această colaborare naturală.

El va fi un avantaj în efortul de a recâștiga titlul și va da sens angajamentului Renault la cel mai înalt nivel în motorsport. Dorința este de a construi o echipă în jurul a doi piloți complementari, combinând experiența și tinerețea, punând în comun valorile și talentul în serviciul proiectului comun. Spiritul de luptă al lui Fernando ar trebui să aducă beneficii întregii echipe și să permită tuturor să-și atingă obiectivele.

Cyril Abiteboul, Managing Director, Renault Sport Racing
”Semnarea contractului cu Fernando Alonso face parte din planul grupului Renault de a-și continua angajamentul față de F1 și de a reveni în fruntea campionatului. Prezența sa în echipa noastră este un atu extraordinar atât în ceea ce privește sportul, cât și pentru marca pe care el o îndrăgește.

Puterea legăturii dintre el, echipă și fani îl face o alegere firească. Dincolo de succesul din trecut, el este o alegere reciprocă îndrăzneață, precum și un proiect pentru viitor. Experiența și determinarea sa ne vor permite să obținem tot ce este mai bun unul de la celălalt pentru a duce echipa spre excelența cerută de Formula 1 modernă.

Fernando Alonso va aduce, de asemenea, la echipa noastră, care a crescut foarte repede, o cultură de curse și experiența victoriei pentru a depăși obstacolele împreună. Alături de Esteban, misiunea sa va fi de a ajuta Renault DP World F1 Team să se pregătească pentru sezonul 2022 în cele mai bune condiții posibile.”

Fernando Alonso

Fernando Alonso:
Renault este familia mea, am împreună cu ei cele mai frumoase amintiri din Formula 1 cu cele două titluri de campion mondial, dar acum privesc înainte. Este o mare sursă de mândrie și cu o emoție imensă mă întorc la echipa care mi-a dat șansa la începutul carierei mele și care acum îmi dă posibilitatea de a reveni la cel mai înalt nivel.

Am principii și ambiții în concordanță cu proiectul echipei. Progresul lor din această iarnă dă credibilitate obiectivelor pentru sezonul 2022 și voi împărtăși toată experiența mea de curse cu toată lumea, de la ingineri la mecanici și colegii mei de echipă. Echipa vrea și are mijloacele să revină pe podium, la fel ca mine.”

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Copia unicatului: Cum a apărut, din nimic, o altă Sintura și care e povestea originalului

Noua Zeelandă este genul acela de țară de la capătul pământului unde ai putea paria că se află monștri subacvatici milenari sau gnomi, fiind o sursă aproape inepuizabilă de surprize și lucruri neobișnuite. Pentru iubitorii GT-urilor ciudate și deosebit de rare, Noua Zeelandă chiar este o nirvana, căci altfel nu s-ar putea explica renașterea, în acel loc, a nu una, ci două mașini Sintura. Asta în condițiile în care ar fi trebuit să existe doar una.

Citește articol »

Cum a aterizat „Batmobile-ul”: Un circuit uitat și un motor schimbat pe genunchi

În istoria curselor de turisme, una marcată de multiple schimbări de regulamente și chiar mai multe modele legendare, BMW-ul 3.0 CSL are o reputație aparte. Profitând de niște interpretări inteligente ale regulamentului, bavarezii au creat, în urmă cu mai bine de 50 de ani, un coupe a cărui aerodinamică îl punea la ani lumină de rivali, detaliile exterioare fiind rivalizate doar de cele de sub capotă. Chiar și așa, prea puțini își mai amintesc cum a decurs prima întrecere a celebrului „Batmobile”.

Citește articol »

Raël vous dit ce qui est réel : J’aurais pu être en F1

Cum ar fi fost dacă sinistrul Gregorian Bivolaru, cunoscut pentru cultul său cu influențe yoga care s-a transformat într-o rețea de proxenetism, ar fi iubit nu doar minorele, ci și cursele de mașini și, peste toate, OZN-urile și civilizațiile extraterestre? Ei bine, atunci am fi avut și noi, românii, un Claude Vorilhon autohton. Să explic.

Citește articol »

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.