Volkswagen Mini-Camper sau hotelul de buzunar

În actualele condiții, sunt șanse mari ca vehiculele recreative care îți permit înnoptarea la bordul lor să devină tot mai populare. Volkswagen Mini-Camper poate fi un succes.

Divizia Volkswagen Vehicule Comerciale a prezentat primele imagini ale succesorului lui Caddy Beach. Volkswagen Mini-Camper are la bază a cincea generație VW Caddy.

Volkswagen produce din 2005 versiuni recreaționale dezvoltate pe baza lui Caddy ca model de serie. Din start, scopul a fost acela de a oferi un model utilizabil în viața de zi cu zi, unul care să nu te oblige la niciun compromis, dar când este cazul, să poată oferi capacitatea de depozitare și un pat pentru mici aventuri.

Volkswagen Mini-Camper
Volkswagen Mini-Camper

Viitorul model adăugă pe lista atuurilor care au contribuit la succesul său și posibilitatea comandării unui acoperiș de sticlă cu o suprafață de 1,4 metri pătrați. Nu vă impacientați, toată suprafața vitrată a vehiculului poate fi acoperită pentru a nu fi deranjați de soare.

Volkswagen Mini-Camper va oferi un pat similar cu cele de la bordul modelelor California și Grand California, unul cu o lungime de aproape doi metri. În partea din spate sunt depozitate scaunele și măsuța pliabile, aceleași elemente aflate în dotarea modelelor California.

Volkswagen Mini-Camper
Volkswagen Mini-Camper

Modelul mai este echipat cu două sacoșe textile care sunt agățate în dreptul geamurilor laterale spate, și care atunci când sunt la bord au rol de jaluzele, dar pot fi ușor luate în casă pentru a depozita lucrurile în ele. Viitorul model va oferi în echiparea de serie 19 sisteme de asistență, printre acestea și Trailer Assist, Travel Assist sau Rear Traffic Alert.

Gama de propulsoare va include motorizări TDI cu puteri de la 75 până la 122 CP și o motorizare TSI de 116 CP. Premiera mondială a noului model este programată pentru luna septembrie, dar va fi o dezvelire virtuală.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Raël vous dit ce qui est réel : J’aurais pu être en F1

Cum ar fi fost dacă sinistrul Gregorian Bivolaru, cunoscut pentru cultul său cu influențe yoga care s-a transformat într-o rețea de proxenetism, ar fi iubit nu doar minorele, ci și cursele de mașini și, peste toate, OZN-urile și civilizațiile extraterestre? Ei bine, atunci am fi avut și noi, românii, un Claude Vorilhon autohton. Să explic.

Citește articol »

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »

Mai bun ca un prim-ministru: Hugh Chamberlain

Recent, urmărind momentul festiv ce a urmat primei etape din Mondialul de Anduranță am observat că podiumul privaților din categoria supremă Hypercar aproape că nu este băgat în seamă, camera reținând doar pentru câteva secunde figurile celor ce ajunseseră în top 3 după aproape 10 ore de cursă. Astfel, nu este de mirare că unul ca Hugh Chamberlain, șef de echipă cu două titluri mondiale și o victorie de clasă la Le Mans, este, astăzi, aproape uitat. Mulți rețin, poate, mașinile înscrise de el, dar doar cei care au bătut paddock-urile de-a lungul și de-a latul lor în ultimele decenii pot vorbi și despre omul din spatele Chamberlain Motorsport.

Citește articol »

Ce experiență profesională aveți? Pilot Ferrari, pilot McLaren…

Ferrari și McLaren sunt echipele care au dat cei mai mulți campioni în istoria Formulei 1. Însă numărătoarea s-a oprit pentru aceste echipe în 2007, respectiv 2008. Ultimul campion Ferrari a venit de la McLaren, iar ultimul campion McLaren tocmai a anunțat că se mută la Ferrari. Cine a mai activat pentru ambii granzi și cu ce rezultate? Mihai și Alex deschid cartea de istorie.

Citește articol »

Ferrari, o istorie în galben cu aromă de frites belges

AF Corse a dezvăluit, recent, combinația de culori cu care va intra în luptă cel de-al treilea prototip 499P care va alerga în sezonul 2024 al FIA WEC. La scurt timp după ce ACO a publicat lista provizorie cu echipajele înscrise în următoarea ediție a cursei de 24 de ore de la Le Mans, am putut să lăsăm bălți de salivă în dreptul imaginilor cu primul Ferrari pe care-l va pilota, într-un campionat mondial, polonezul Robert Kubica. Mașina va fi galbenă – foarte galbenă – iar asta m-a pus pe gânduri.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.