Volkswagen Mini-Camper sau hotelul de buzunar

În actualele condiții, sunt șanse mari ca vehiculele recreative care îți permit înnoptarea la bordul lor să devină tot mai populare. Volkswagen Mini-Camper poate fi un succes.

Divizia Volkswagen Vehicule Comerciale a prezentat primele imagini ale succesorului lui Caddy Beach. Volkswagen Mini-Camper are la bază a cincea generație VW Caddy.

Volkswagen produce din 2005 versiuni recreaționale dezvoltate pe baza lui Caddy ca model de serie. Din start, scopul a fost acela de a oferi un model utilizabil în viața de zi cu zi, unul care să nu te oblige la niciun compromis, dar când este cazul, să poată oferi capacitatea de depozitare și un pat pentru mici aventuri.

Volkswagen Mini-Camper
Volkswagen Mini-Camper

Viitorul model adăugă pe lista atuurilor care au contribuit la succesul său și posibilitatea comandării unui acoperiș de sticlă cu o suprafață de 1,4 metri pătrați. Nu vă impacientați, toată suprafața vitrată a vehiculului poate fi acoperită pentru a nu fi deranjați de soare.

Volkswagen Mini-Camper va oferi un pat similar cu cele de la bordul modelelor California și Grand California, unul cu o lungime de aproape doi metri. În partea din spate sunt depozitate scaunele și măsuța pliabile, aceleași elemente aflate în dotarea modelelor California.

Volkswagen Mini-Camper
Volkswagen Mini-Camper

Modelul mai este echipat cu două sacoșe textile care sunt agățate în dreptul geamurilor laterale spate, și care atunci când sunt la bord au rol de jaluzele, dar pot fi ușor luate în casă pentru a depozita lucrurile în ele. Viitorul model va oferi în echiparea de serie 19 sisteme de asistență, printre acestea și Trailer Assist, Travel Assist sau Rear Traffic Alert.

Gama de propulsoare va include motorizări TDI cu puteri de la 75 până la 122 CP și o motorizare TSI de 116 CP. Premiera mondială a noului model este programată pentru luna septembrie, dar va fi o dezvelire virtuală.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Wheekend.
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
De același autor
Mazda-CX-30-SkyActiv-X-180

Mazda CX-30 – O compactă cu nasul pe sus

Ne-am întâlnit cu Mazda CX-30 anul trecut în Germania, dar cu un clasic 2.0 Skyactiv-G de 122 CP sub capotă. Să vedem cu se împacă cu noul 2.0 Skyactiv-X de 180 CP.

Actualități