Volkswagen Mini-Camper sau hotelul de buzunar

În actualele condiții, sunt șanse mari ca vehiculele recreative care îți permit înnoptarea la bordul lor să devină tot mai populare. Volkswagen Mini-Camper poate fi un succes.

Divizia Volkswagen Vehicule Comerciale a prezentat primele imagini ale succesorului lui Caddy Beach. Volkswagen Mini-Camper are la bază a cincea generație VW Caddy.

Volkswagen produce din 2005 versiuni recreaționale dezvoltate pe baza lui Caddy ca model de serie. Din start, scopul a fost acela de a oferi un model utilizabil în viața de zi cu zi, unul care să nu te oblige la niciun compromis, dar când este cazul, să poată oferi capacitatea de depozitare și un pat pentru mici aventuri.

Volkswagen Mini-Camper
Volkswagen Mini-Camper

Viitorul model adăugă pe lista atuurilor care au contribuit la succesul său și posibilitatea comandării unui acoperiș de sticlă cu o suprafață de 1,4 metri pătrați. Nu vă impacientați, toată suprafața vitrată a vehiculului poate fi acoperită pentru a nu fi deranjați de soare.

Volkswagen Mini-Camper va oferi un pat similar cu cele de la bordul modelelor California și Grand California, unul cu o lungime de aproape doi metri. În partea din spate sunt depozitate scaunele și măsuța pliabile, aceleași elemente aflate în dotarea modelelor California.

Volkswagen Mini-Camper
Volkswagen Mini-Camper

Modelul mai este echipat cu două sacoșe textile care sunt agățate în dreptul geamurilor laterale spate, și care atunci când sunt la bord au rol de jaluzele, dar pot fi ușor luate în casă pentru a depozita lucrurile în ele. Viitorul model va oferi în echiparea de serie 19 sisteme de asistență, printre acestea și Trailer Assist, Travel Assist sau Rear Traffic Alert.

Gama de propulsoare va include motorizări TDI cu puteri de la 75 până la 122 CP și o motorizare TSI de 116 CP. Premiera mondială a noului model este programată pentru luna septembrie, dar va fi o dezvelire virtuală.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Copia unicatului: Cum a apărut, din nimic, o altă Sintura și care e povestea originalului

Noua Zeelandă este genul acela de țară de la capătul pământului unde ai putea paria că se află monștri subacvatici milenari sau gnomi, fiind o sursă aproape inepuizabilă de surprize și lucruri neobișnuite. Pentru iubitorii GT-urilor ciudate și deosebit de rare, Noua Zeelandă chiar este o nirvana, căci altfel nu s-ar putea explica renașterea, în acel loc, a nu una, ci două mașini Sintura. Asta în condițiile în care ar fi trebuit să existe doar una.

Citește articol »

Cum a aterizat „Batmobile-ul”: Un circuit uitat și un motor schimbat pe genunchi

În istoria curselor de turisme, una marcată de multiple schimbări de regulamente și chiar mai multe modele legendare, BMW-ul 3.0 CSL are o reputație aparte. Profitând de niște interpretări inteligente ale regulamentului, bavarezii au creat, în urmă cu mai bine de 50 de ani, un coupe a cărui aerodinamică îl punea la ani lumină de rivali, detaliile exterioare fiind rivalizate doar de cele de sub capotă. Chiar și așa, prea puțini își mai amintesc cum a decurs prima întrecere a celebrului „Batmobile”.

Citește articol »

Ultimul recital pentru bătrânul tenor: Cum a reușit Joest Racing să bată monolitul Mercedes-Sauber

În mai 1989, Campionatul Mondial de Anduranță venea pentru prima sa reprezentație pe pământ european, mai exact pe fostul circuit de Formula 1 Dijon-Prenois. Ceea ce ar fi trebuit să fie un galop de sănătate pentru echipa de uzină Mercedes-Sauber a devenit, însă, cântecul de lebădă al celui mai faimos model din istoria Grupei C, Porsche-le 962. Reușita, semnată de formația lui Reinhold Joest prin piloții Bob Wollek și Frank Jelinski este notabilă și pentru că abia recent, în cursa de șase ore de la Spa-Francorchamps din acest an, am putut asista la o nouă victorie pentru un Porsche privat la nivel de campionat mondial – după o pauză de 35 de ani.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.