Renault deschide precomenzile pentru Captur E-Tech plug-in hybrid

Noul Captur E-Tech plug-in hybrid, în versiunea Intens, este disponibil de astăzi, 10.08.2020 la precomanda în rețeaua de agenți Renault.

Renault oferă primilor 50 de clienți o trotinetă electrică Leader R.S. și o cască de protecție, astfel rămânând fidel strategiei de implicare în susținerea unei mobilități sustenabile, chiar și în locuri unde un autovehicul nu are acces.

Prețul pentru versiunea disponibilă este de 28.800 (TVA inclus) și beneficiază de oferta de credit RCI Bank adresată persoanele fizice de 99 €/lună (TVA inclus). Lista completă a prețurilor și versiunilor va fi anunțată până la finalul anului.

Prezentat la începutul acestui an, Renault Captur E-Tech plug-in hybrid este primul vehicul hibrid reîncărcabil din categoria sa. Prin utilizarea experienței în segmentul electricelor pe un model popular, cum este Captur, Renault democratizează tehnologia plug-in hybrid și propune o experiență unică de conducere accesibilă tuturor.

Prevăzut cu o priză de încărcare și o baterie litiu-ion de mare capacitate, Captur E-Tech plug-in hybrid este soluția de mijloc între un vehicul termic și unul 100% electric. Grație autonomiei sale electrice de peste 45 km în regim mixt și de până la 65 km în mediul urban, SUV-ul de segment B se dovedește extrem de versatil.Renault Captur E-Tech plug-in hybrid

Acesta permite clienților să călătorească fără a consuma combustibil în deplasările cotidiene, dar și să pornească în călătorii lungi fără a-și face griji cu privire la autonomie. Sistemul E-TECH care însoțește modelul hibrid prezintă o combinație între un motor pe benzină de 1,6 litri de generație nouă, două motoare electrice și o cutie de viteze inovatoare multimodală fără ambreiaj.

Asocierea revoluționară este rezultatul expertizei vaste în domeniul vehiculelor electrice și experienței din Formula 1. De asemenea, sistemul E-TECH alege automat modul cel mai potrivit pentru fiecare situație, optimizând emisiile, utilizarea combustibilului și încărcarea bateriei la decelerare și frânare, garantând, în același timp, performanță de top.

Renault Captur E-Tech plug-in hybrid

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

Test Drive Fiat 500e

Îmi era dor de 500, de Fiat 500, dar de unul nou, de unul după care copii să se întoarcă zâmbind. Au trecut câțiva ani din 2007, moment în care m-am întâlnit cu noul Fiat 500e. Dar este și adevăr în vorba…” Lucruri bune se întâmplă doar celor care au răbdare.”

Citește articol »

Poveste de succes – BMW M3 / M4 Competition

Într-un război continuu al cifrelor și performanțelor tot mai bune, cred că modelele sport trebuie cumpărate pentru sufletul lor, pentru ceea ce transmit și pentru plăcerea pe care o oferă celui de la volan în fiecare zi. După ce am condus noile BMW M3 Competition și M4 Competition pe circuit, am realizat că cele de mai sus au fost teme de referință pentru inginerii de la BMW.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.