Renault deschide precomenzile pentru Captur E-Tech plug-in hybrid

Noul Captur E-Tech plug-in hybrid, în versiunea Intens, este disponibil de astăzi, 10.08.2020 la precomanda în rețeaua de agenți Renault.

Renault oferă primilor 50 de clienți o trotinetă electrică Leader R.S. și o cască de protecție, astfel rămânând fidel strategiei de implicare în susținerea unei mobilități sustenabile, chiar și în locuri unde un autovehicul nu are acces.

Prețul pentru versiunea disponibilă este de 28.800 (TVA inclus) și beneficiază de oferta de credit RCI Bank adresată persoanele fizice de 99 €/lună (TVA inclus). Lista completă a prețurilor și versiunilor va fi anunțată până la finalul anului.

Prezentat la începutul acestui an, Renault Captur E-Tech plug-in hybrid este primul vehicul hibrid reîncărcabil din categoria sa. Prin utilizarea experienței în segmentul electricelor pe un model popular, cum este Captur, Renault democratizează tehnologia plug-in hybrid și propune o experiență unică de conducere accesibilă tuturor.

Prevăzut cu o priză de încărcare și o baterie litiu-ion de mare capacitate, Captur E-Tech plug-in hybrid este soluția de mijloc între un vehicul termic și unul 100% electric. Grație autonomiei sale electrice de peste 45 km în regim mixt și de până la 65 km în mediul urban, SUV-ul de segment B se dovedește extrem de versatil.Renault Captur E-Tech plug-in hybrid

Acesta permite clienților să călătorească fără a consuma combustibil în deplasările cotidiene, dar și să pornească în călătorii lungi fără a-și face griji cu privire la autonomie. Sistemul E-TECH care însoțește modelul hibrid prezintă o combinație între un motor pe benzină de 1,6 litri de generație nouă, două motoare electrice și o cutie de viteze inovatoare multimodală fără ambreiaj.

Asocierea revoluționară este rezultatul expertizei vaste în domeniul vehiculelor electrice și experienței din Formula 1. De asemenea, sistemul E-TECH alege automat modul cel mai potrivit pentru fiecare situație, optimizând emisiile, utilizarea combustibilului și încărcarea bateriei la decelerare și frânare, garantând, în același timp, performanță de top.

Renault Captur E-Tech plug-in hybrid

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Copia unicatului: Cum a apărut, din nimic, o altă Sintura și care e povestea originalului

Noua Zeelandă este genul acela de țară de la capătul pământului unde ai putea paria că se află monștri subacvatici milenari sau gnomi, fiind o sursă aproape inepuizabilă de surprize și lucruri neobișnuite. Pentru iubitorii GT-urilor ciudate și deosebit de rare, Noua Zeelandă chiar este o nirvana, căci altfel nu s-ar putea explica renașterea, în acel loc, a nu una, ci două mașini Sintura. Asta în condițiile în care ar fi trebuit să existe doar una.

Citește articol »

Cum a aterizat „Batmobile-ul”: Un circuit uitat și un motor schimbat pe genunchi

În istoria curselor de turisme, una marcată de multiple schimbări de regulamente și chiar mai multe modele legendare, BMW-ul 3.0 CSL are o reputație aparte. Profitând de niște interpretări inteligente ale regulamentului, bavarezii au creat, în urmă cu mai bine de 50 de ani, un coupe a cărui aerodinamică îl punea la ani lumină de rivali, detaliile exterioare fiind rivalizate doar de cele de sub capotă. Chiar și așa, prea puțini își mai amintesc cum a decurs prima întrecere a celebrului „Batmobile”.

Citește articol »

Raël vous dit ce qui est réel : J’aurais pu être en F1

Cum ar fi fost dacă sinistrul Gregorian Bivolaru, cunoscut pentru cultul său cu influențe yoga care s-a transformat într-o rețea de proxenetism, ar fi iubit nu doar minorele, ci și cursele de mașini și, peste toate, OZN-urile și civilizațiile extraterestre? Ei bine, atunci am fi avut și noi, românii, un Claude Vorilhon autohton. Să explic.

Citește articol »

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.