Renault deschide precomenzile pentru Captur E-Tech plug-in hybrid

Noul Captur E-Tech plug-in hybrid, în versiunea Intens, este disponibil de astăzi, 10.08.2020 la precomanda în rețeaua de agenți Renault.

Renault oferă primilor 50 de clienți o trotinetă electrică Leader R.S. și o cască de protecție, astfel rămânând fidel strategiei de implicare în susținerea unei mobilități sustenabile, chiar și în locuri unde un autovehicul nu are acces.

Prețul pentru versiunea disponibilă este de 28.800 (TVA inclus) și beneficiază de oferta de credit RCI Bank adresată persoanele fizice de 99 €/lună (TVA inclus). Lista completă a prețurilor și versiunilor va fi anunțată până la finalul anului.

Prezentat la începutul acestui an, Renault Captur E-Tech plug-in hybrid este primul vehicul hibrid reîncărcabil din categoria sa. Prin utilizarea experienței în segmentul electricelor pe un model popular, cum este Captur, Renault democratizează tehnologia plug-in hybrid și propune o experiență unică de conducere accesibilă tuturor.

Prevăzut cu o priză de încărcare și o baterie litiu-ion de mare capacitate, Captur E-Tech plug-in hybrid este soluția de mijloc între un vehicul termic și unul 100% electric. Grație autonomiei sale electrice de peste 45 km în regim mixt și de până la 65 km în mediul urban, SUV-ul de segment B se dovedește extrem de versatil.Renault Captur E-Tech plug-in hybrid

Acesta permite clienților să călătorească fără a consuma combustibil în deplasările cotidiene, dar și să pornească în călătorii lungi fără a-și face griji cu privire la autonomie. Sistemul E-TECH care însoțește modelul hibrid prezintă o combinație între un motor pe benzină de 1,6 litri de generație nouă, două motoare electrice și o cutie de viteze inovatoare multimodală fără ambreiaj.

Asocierea revoluționară este rezultatul expertizei vaste în domeniul vehiculelor electrice și experienței din Formula 1. De asemenea, sistemul E-TECH alege automat modul cel mai potrivit pentru fiecare situație, optimizând emisiile, utilizarea combustibilului și încărcarea bateriei la decelerare și frânare, garantând, în același timp, performanță de top.

Renault Captur E-Tech plug-in hybrid

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Copia unicatului: Cum a apărut, din nimic, o altă Sintura și care e povestea originalului

Noua Zeelandă este genul acela de țară de la capătul pământului unde ai putea paria că se află monștri subacvatici milenari sau gnomi, fiind o sursă aproape inepuizabilă de surprize și lucruri neobișnuite. Pentru iubitorii GT-urilor ciudate și deosebit de rare, Noua Zeelandă chiar este o nirvana, căci altfel nu s-ar putea explica renașterea, în acel loc, a nu una, ci două mașini Sintura. Asta în condițiile în care ar fi trebuit să existe doar una.

Citește articol »

Cum a aterizat „Batmobile-ul”: Un circuit uitat și un motor schimbat pe genunchi

În istoria curselor de turisme, una marcată de multiple schimbări de regulamente și chiar mai multe modele legendare, BMW-ul 3.0 CSL are o reputație aparte. Profitând de niște interpretări inteligente ale regulamentului, bavarezii au creat, în urmă cu mai bine de 50 de ani, un coupe a cărui aerodinamică îl punea la ani lumină de rivali, detaliile exterioare fiind rivalizate doar de cele de sub capotă. Chiar și așa, prea puțini își mai amintesc cum a decurs prima întrecere a celebrului „Batmobile”.

Citește articol »

Ultimul recital pentru bătrânul tenor: Cum a reușit Joest Racing să bată monolitul Mercedes-Sauber

În mai 1989, Campionatul Mondial de Anduranță venea pentru prima sa reprezentație pe pământ european, mai exact pe fostul circuit de Formula 1 Dijon-Prenois. Ceea ce ar fi trebuit să fie un galop de sănătate pentru echipa de uzină Mercedes-Sauber a devenit, însă, cântecul de lebădă al celui mai faimos model din istoria Grupei C, Porsche-le 962. Reușita, semnată de formația lui Reinhold Joest prin piloții Bob Wollek și Frank Jelinski este notabilă și pentru că abia recent, în cursa de șase ore de la Spa-Francorchamps din acest an, am putut asista la o nouă victorie pentru un Porsche privat la nivel de campionat mondial – după o pauză de 35 de ani.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.