Renault deschide precomenzile pentru Captur E-Tech plug-in hybrid

Noul Captur E-Tech plug-in hybrid, în versiunea Intens, este disponibil de astăzi, 10.08.2020 la precomanda în rețeaua de agenți Renault.

Renault oferă primilor 50 de clienți o trotinetă electrică Leader R.S. și o cască de protecție, astfel rămânând fidel strategiei de implicare în susținerea unei mobilități sustenabile, chiar și în locuri unde un autovehicul nu are acces.

Prețul pentru versiunea disponibilă este de 28.800 (TVA inclus) și beneficiază de oferta de credit RCI Bank adresată persoanele fizice de 99 €/lună (TVA inclus). Lista completă a prețurilor și versiunilor va fi anunțată până la finalul anului.

Prezentat la începutul acestui an, Renault Captur E-Tech plug-in hybrid este primul vehicul hibrid reîncărcabil din categoria sa. Prin utilizarea experienței în segmentul electricelor pe un model popular, cum este Captur, Renault democratizează tehnologia plug-in hybrid și propune o experiență unică de conducere accesibilă tuturor.

Prevăzut cu o priză de încărcare și o baterie litiu-ion de mare capacitate, Captur E-Tech plug-in hybrid este soluția de mijloc între un vehicul termic și unul 100% electric. Grație autonomiei sale electrice de peste 45 km în regim mixt și de până la 65 km în mediul urban, SUV-ul de segment B se dovedește extrem de versatil.Renault Captur E-Tech plug-in hybrid

Acesta permite clienților să călătorească fără a consuma combustibil în deplasările cotidiene, dar și să pornească în călătorii lungi fără a-și face griji cu privire la autonomie. Sistemul E-TECH care însoțește modelul hibrid prezintă o combinație între un motor pe benzină de 1,6 litri de generație nouă, două motoare electrice și o cutie de viteze inovatoare multimodală fără ambreiaj.

Asocierea revoluționară este rezultatul expertizei vaste în domeniul vehiculelor electrice și experienței din Formula 1. De asemenea, sistemul E-TECH alege automat modul cel mai potrivit pentru fiecare situație, optimizând emisiile, utilizarea combustibilului și încărcarea bateriei la decelerare și frânare, garantând, în același timp, performanță de top.

Renault Captur E-Tech plug-in hybrid

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »

Mai bun ca un prim-ministru: Hugh Chamberlain

Recent, urmărind momentul festiv ce a urmat primei etape din Mondialul de Anduranță am observat că podiumul privaților din categoria supremă Hypercar aproape că nu este băgat în seamă, camera reținând doar pentru câteva secunde figurile celor ce ajunseseră în top 3 după aproape 10 ore de cursă. Astfel, nu este de mirare că unul ca Hugh Chamberlain, șef de echipă cu două titluri mondiale și o victorie de clasă la Le Mans, este, astăzi, aproape uitat. Mulți rețin, poate, mașinile înscrise de el, dar doar cei care au bătut paddock-urile de-a lungul și de-a latul lor în ultimele decenii pot vorbi și despre omul din spatele Chamberlain Motorsport.

Citește articol »

Ce experiență profesională aveți? Pilot Ferrari, pilot McLaren…

Ferrari și McLaren sunt echipele care au dat cei mai mulți campioni în istoria Formulei 1. Însă numărătoarea s-a oprit pentru aceste echipe în 2007, respectiv 2008. Ultimul campion Ferrari a venit de la McLaren, iar ultimul campion McLaren tocmai a anunțat că se mută la Ferrari. Cine a mai activat pentru ambii granzi și cu ce rezultate? Mihai și Alex deschid cartea de istorie.

Citește articol »

Ferrari, o istorie în galben cu aromă de frites belges

AF Corse a dezvăluit, recent, combinația de culori cu care va intra în luptă cel de-al treilea prototip 499P care va alerga în sezonul 2024 al FIA WEC. La scurt timp după ce ACO a publicat lista provizorie cu echipajele înscrise în următoarea ediție a cursei de 24 de ore de la Le Mans, am putut să lăsăm bălți de salivă în dreptul imaginilor cu primul Ferrari pe care-l va pilota, într-un campionat mondial, polonezul Robert Kubica. Mașina va fi galbenă – foarte galbenă – iar asta m-a pus pe gânduri.

Citește articol »

Cel mai rapid magazin de lux din lume

Ediția din 1995 a cursei de 24 de ore de la Le Mans este faimoasă din mai multe puncte de vedere. În primul rând, toți își amintesc victoria McLaren, o reușită imposibil de repetat ce a fost facilitată de ploaia torențială care a marcat ostilitățile mai bine de 12 ore. Memorabilă a fost, de asemenea, deziluzia legendarului Mario Andretti, care a ratat la mustață un succes ce i-ar fi întregit cariera ilustră. Mai rar se menționează, însă, povestea echipajului de pe ultima treaptă a podiumului.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.