Spark, compania de car-sharing, își lărgește flota cu 400 modele Renault Zoe

Renault România va livra 400 de Renault ZOE, mașini care vor face parte din flota companiei de car sharing SPARK.

Achiziția unui număr record de vehicule electrice stabilește un precedent pentru piața locală. Primele 100 de mașini sunt în curs de a fi incluse în flota disponibilă pentru închiriere și permit clienților SPARK din București să se bucure de noua generație a modelului Renault ZOE, cel mai vândut vehicul 100% electric din România.

„În contextul provocărilor majore de mediu, suntem cu toții convinși de importanța propunerii unei soluții de mobilitate complementare care răspunde nevoilor orașelor de a reduce emisiile de CO2 și de a combate poluarea.

Suntem încântați să continuăm colaborarea noastră cu SPARK, extinderea flotei cu 400 de Renault ZOE este un semn al interesului orașului și al bucureștenilor pentru o mobilitate electrică, durabilă și mai competitivă, a cărei flexibilitate le permite să se deplaseze foarte ușor și confortabil” declară Istvan LORINCZI – Director Vânzări Speciale Renault Commercial Roumanie

Flota Renault Zoe Spark

Noile mașini incluse în aplicația SPARK vor crește semnificativ disponibilitatea serviciului în București. Renault ZOE este o mașină 100% electrică potrivită pentru mobilitatea urbană şi suburbană. Versiunea de echipare a mașinilor din flotă dispune de o baterie de 40 kWh și o autonomie de până la 300 km (WLTP). Prețul actual de închiriere este de 0,86 lei / min şi 120 lei pentru o perioadă de 24 de ore.

 „În exact un an de la debutul pe piața din România am ajuns la o creștere impresionantă. Am început cu mai puțin de 50 de mașini în București și curând vom avea peste 550 de autovehicule complet electrice pregătite pentru curse plăcute. Suntem foarte încântați de colaborarea cu Renault și așteptăm cu nerăbdare o relație de business de succes pe termen lung.

Serviciul nostru devine deja o soluție populară pe măsură ce clienții SPARK au acces facil la o alternativă de mobilitate urbană accesibilă, cu emisii zero și fără complicații, care aduce și beneficiul unor călătorii sigure, într-un mediu izolat” declară Dimitar Stoyanov, Country Manager SPARK Romania.

Flota de mașini a fost pregătită de livrare de Agentul Renault autorizat AutoCobalcescu din București.

Flota Renault Zoe Spark

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »

Mai bun ca un prim-ministru: Hugh Chamberlain

Recent, urmărind momentul festiv ce a urmat primei etape din Mondialul de Anduranță am observat că podiumul privaților din categoria supremă Hypercar aproape că nu este băgat în seamă, camera reținând doar pentru câteva secunde figurile celor ce ajunseseră în top 3 după aproape 10 ore de cursă. Astfel, nu este de mirare că unul ca Hugh Chamberlain, șef de echipă cu două titluri mondiale și o victorie de clasă la Le Mans, este, astăzi, aproape uitat. Mulți rețin, poate, mașinile înscrise de el, dar doar cei care au bătut paddock-urile de-a lungul și de-a latul lor în ultimele decenii pot vorbi și despre omul din spatele Chamberlain Motorsport.

Citește articol »

Ce experiență profesională aveți? Pilot Ferrari, pilot McLaren…

Ferrari și McLaren sunt echipele care au dat cei mai mulți campioni în istoria Formulei 1. Însă numărătoarea s-a oprit pentru aceste echipe în 2007, respectiv 2008. Ultimul campion Ferrari a venit de la McLaren, iar ultimul campion McLaren tocmai a anunțat că se mută la Ferrari. Cine a mai activat pentru ambii granzi și cu ce rezultate? Mihai și Alex deschid cartea de istorie.

Citește articol »

Ferrari, o istorie în galben cu aromă de frites belges

AF Corse a dezvăluit, recent, combinația de culori cu care va intra în luptă cel de-al treilea prototip 499P care va alerga în sezonul 2024 al FIA WEC. La scurt timp după ce ACO a publicat lista provizorie cu echipajele înscrise în următoarea ediție a cursei de 24 de ore de la Le Mans, am putut să lăsăm bălți de salivă în dreptul imaginilor cu primul Ferrari pe care-l va pilota, într-un campionat mondial, polonezul Robert Kubica. Mașina va fi galbenă – foarte galbenă – iar asta m-a pus pe gânduri.

Citește articol »

Cel mai rapid magazin de lux din lume

Ediția din 1995 a cursei de 24 de ore de la Le Mans este faimoasă din mai multe puncte de vedere. În primul rând, toți își amintesc victoria McLaren, o reușită imposibil de repetat ce a fost facilitată de ploaia torențială care a marcat ostilitățile mai bine de 12 ore. Memorabilă a fost, de asemenea, deziluzia legendarului Mario Andretti, care a ratat la mustață un succes ce i-ar fi întregit cariera ilustră. Mai rar se menționează, însă, povestea echipajului de pe ultima treaptă a podiumului.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.