Noul Bentley Continental GT Mulliner Convertible debutează la St Tropez

Vârful de gamă al familiei Continental GT, Continental GT Mulliner Convertible, va avea debutul global la Cheval Blanc, din St Tropez.

Continental GT Mulliner Convertible este primul membru al noului portofoliu de Colecții introdus de Bentley Mulliner. Furnirul de nuc Grand Black este oferit în pachetul standard, în timp ce o nouă gamă extinsă de 88 de furnire diferite din lemn, cu finisaj Piano este disponibilă prin intermediul serviciului Bentley Mulliner Personal Commissioning.

Prin urmare, clienții pot solicita un finisaj de furnir contemporan, colorat, care poate fi asortat cu interiorul sau exteriorul mașinii. Furnirul de nuc este șmirgheluit și șlefuit manual, pentru a produce un finisaj perfect neted, înainte de a fi vopsit în culoarea aleasă de client. Odată uscat, furnirul este lustruit pentru a obține un finisaj asemănător unei oglinzi.

Pentru noul Continental GT Mulliner Convertible, detaliile cromate atrăgătoare sunt inserate în furnirul piano, acestea incluzând o siluetă a mașinii decapotabile pe bord, în fața pasagerului și un motiv B pe uși.

Bentley Continental GT Mulliner Convertible
Bentley Continental GT Mulliner Convertible

Noul Continental GT Mulliner Convertible a fost creat pentru a atrage clienții care doresc un și mai mare accent pe detalii excepționale. Între farurile realizate cu precizie și inspirate de cristalul tăiat, Bentley Mulliner introduce o nouă grilă frontală îndrăzneață, Double Diamond, care este completată de orificii laterale personalizate, purtând marca Mulliner, care continuă tema unică a diamantului argintiu pe negru.

Noul design Double Diamond s-a inspirat din conceptul exclusiv Bentley de matlasare interioară diamant în diamant, care împodobește toate cele patru scaune, lateralele din față și din spate și acum, pentru prima dată, acoperă partea din spate a mașinii, îmbrăcată și ea în piele.

Aspectul interior Diamond-in-Diamond a fost conceput pentru a include cusăturile de contrast în două culori complementare. Este nevoie de aproape 400.000 de cusături pentru a livra această matlasare în habitaclul mașinii, fiecare diamant conținând exact 712 cusături individuale – aliniate precis pentru a indica centrul diamantului pe care îl creează. Numai dezvoltarea procesului de broderie pentru a livra acest rezultat a durat 18 luni.

Interiorul ultramodern al Continental GT Convertible oferă opt combinații personalizate în trei culori. O nouă împărțire a culorilor proiectată de Mulliner definește cele opt versiuni de culori, inclusiv o a treia culoare de accent pentru interior, sub forma unei linii de design distincte. Pielea cusută manual este înfrumusețată cu broderie unică marca Mulliner.

Grand Black este finisajul standard, dar cu includerea unor inserții cromate, specific modelului Mulliner. Pe panoul de bord aferent pasagerului, e desenată o siluetă a mașinii, în timp ce pe panourile superioare ale portierelor sunt intarsiate literele ”B”.

Bentley Mulliner combină tehnici de construcție a caroseriei tradiționale și moderne, pentru a introduce noi caracteristici contemporane și personalizate.

Un finisaj deosebit de tactil Diamond Milled Technical a fost aplicat pe consola centrală, reprezentând prima utilizare de către Bentley proces tehnologic nou, extinzând cel mai durabil parteneriat dintre un brand de ceasuri și un producător de automobile. Consola centrală găzduiește un ceas nou și exclusivist Breitling for Mulliner, cu un ecran metalic nou și pietre prețioase care marchează orele.

Rama ceasului și gurile de aerisire sunt cromate, pentru a completa uimitoarele pietre prețioase de la interior. Designul opulent al cadranului ceasului Breitling for Mulliner, cu rame cromate, este aplicat și la Driver Display Kombi, la carcasele instrumentelor de bord care folosesc același finisaj și la emblema Mulliner, legând într-un mod armonios analogul și digitalul.

Noul Continental GT Mulliner Convertible este prevăzut cu iluminare interioară în șapte teme diferite, incluzând pragurile Mulliner luminile de bun venit, care proiectează faimoasele aripi Bentley pe sol, din oglinzile ușilor.

Continental GT Mulliner Convertible este disponibil cu versiunea de top a gamei Naim pentru sistemul audio Bentley. Configurația de ultimă generație oferă optsprezece difuzoare și două ieșiri Active Bass, alimentate de un amplificator de 2.200 watti, cu 20 de canale și opt moduri de sunet DSP cu Active Bass.

Clienții Continental GT Mulliner Convertible își vor primi cheile într-o casetă de prezentare lucrată manual, ce poartă marca Mulliner, care se potrivește configurației interioare în trei culori a mașinii. Cele două chei sunt oferite în cutii din piele în culori asemănătoare, cu cusături de contrast.

Continental GT Mulliner Cabrio va fi disponibil în versiunile Bentley V8 și W12. Când este echipat cu motorul W12 de 6,0 litri, cu două turbocompresoare, Continental GT Mulliner Convertible accelerează de la 0-100 km / h în 3,8 secunde și este capabil de o viteză maximă de 333 km/h. Noua generație V8 de 4,0 litri, cu două turbocompresoare, oferă o viteză maximă de 318 km / h și ajunge de la 0-100 km / h în 4,1 secunde.

Continental GT Mulliner Convertible este disponibil în gama extinsă de 61 de culori exterioare Bentley Mulliner. Clienții care doresc să-și personalizeze exemplarul propriu într-o altă nuanță pot comanda specialiștilor în vopsea artizanală de la Bentley o culoare care să corespundă oricărui articol sau eșantion pe care îl au.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Raël vous dit ce qui est réel : J’aurais pu être en F1

Cum ar fi fost dacă sinistrul Gregorian Bivolaru, cunoscut pentru cultul său cu influențe yoga care s-a transformat într-o rețea de proxenetism, ar fi iubit nu doar minorele, ci și cursele de mașini și, peste toate, OZN-urile și civilizațiile extraterestre? Ei bine, atunci am fi avut și noi, românii, un Claude Vorilhon autohton. Să explic.

Citește articol »

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »

Mai bun ca un prim-ministru: Hugh Chamberlain

Recent, urmărind momentul festiv ce a urmat primei etape din Mondialul de Anduranță am observat că podiumul privaților din categoria supremă Hypercar aproape că nu este băgat în seamă, camera reținând doar pentru câteva secunde figurile celor ce ajunseseră în top 3 după aproape 10 ore de cursă. Astfel, nu este de mirare că unul ca Hugh Chamberlain, șef de echipă cu două titluri mondiale și o victorie de clasă la Le Mans, este, astăzi, aproape uitat. Mulți rețin, poate, mașinile înscrise de el, dar doar cei care au bătut paddock-urile de-a lungul și de-a latul lor în ultimele decenii pot vorbi și despre omul din spatele Chamberlain Motorsport.

Citește articol »

Ce experiență profesională aveți? Pilot Ferrari, pilot McLaren…

Ferrari și McLaren sunt echipele care au dat cei mai mulți campioni în istoria Formulei 1. Însă numărătoarea s-a oprit pentru aceste echipe în 2007, respectiv 2008. Ultimul campion Ferrari a venit de la McLaren, iar ultimul campion McLaren tocmai a anunțat că se mută la Ferrari. Cine a mai activat pentru ambii granzi și cu ce rezultate? Mihai și Alex deschid cartea de istorie.

Citește articol »

Ferrari, o istorie în galben cu aromă de frites belges

AF Corse a dezvăluit, recent, combinația de culori cu care va intra în luptă cel de-al treilea prototip 499P care va alerga în sezonul 2024 al FIA WEC. La scurt timp după ce ACO a publicat lista provizorie cu echipajele înscrise în următoarea ediție a cursei de 24 de ore de la Le Mans, am putut să lăsăm bălți de salivă în dreptul imaginilor cu primul Ferrari pe care-l va pilota, într-un campionat mondial, polonezul Robert Kubica. Mașina va fi galbenă – foarte galbenă – iar asta m-a pus pe gânduri.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.