Betley Bentayga Four Seat Comfort– lux doar pentru 4 persoane

Poți să-ți imaginezi un Bentayga cu 7 persoane la bord și portbagaj suplimentar montat pe acoperiș... sau Bentayga Four Seat Comfort .

Cu versiunea de patru locuri disponibilă acum, alături de o configurație cu cinci locuri disponibilă încă de la lansare, cât și de opțiunea cu șapte locuri, interiorul noului Bentayga este configurabil pentru a răspunde cerințelor oricărei familii.

Bazându-se pe succesul generației anterioare, în care unul din cinci autoturisme vândute (4.000 de vehicule) avea configurația de patru locuri, spațiul din spate a fost extins pentru a îmbunătăți experiența pasagerului condus de șofer, prin proiectarea atentă și relocarea panoului care separă cabina de zona de portbagaj.

Înclinarea maximă a scaunelor din spate a fost crescută de la 32 grade la 40 grade, iar distanța de culisare față / spate a fost crescută cu 35 mm. Această combinație oferă un plus de 100 mm al spațiului pentru genunchi în poziția înclinată, contribuind la o călătorie și mai luxoasă și mai confortabilă.

Toate scaunele din noul Bentayga Four Seat Comfort au fost complet reproiectate și au acum o formă mai bine definită, în special în zona umerilor, pentru a oferi un nivel mai mare de confort, care îmbunătățește și mai mult etalonul recunoscut de industrie pentru confortul scaunelor.

Specificația Bentayga Four Seat Comfort adaugă, de asemenea, opțiuni suplimentare pentru scaunele din spate, inclusiv ventilația scaunului (pe lângă încălzirea scaunului care e standard), o selecție de șase programe de masaj diferite și o tetieră de confort, cu aripi laterale. Cu specificația Four Seat Comfort, se poate alege, de asemenea, mini frigiderul Mulliner Console, perfect pentru o sticlă de 750 ml de șampanie și două pahare de cristal de Cumbria artizanale.

Între cele două scaune din spate, o consolă centrală asigură un spațiu de depozitare suplimentar și alte două prize de încărcare USB, în timp ce un fundal frumos decorat din piele, matlasată în model diamant, separă cabina de spațiul portbagajului.

Pentru a accesa funcțiile suplimentare ale scaunelor, pasagerii scaunelor din spate beneficiază de o actualizare tehnologică pentru noul Bentayga Four Seat Comfort cu noua tabletă de control la distanță, cu ecran tactil, mai mare, similară cu cea introdusă pe noul Flying Spur.

Ecranul de cinci inci folosește o grafică mai modernă și are o putere suplimentară de procesare printr-un procesor quad-core integrat și 1 GB RAM. Unitatea poate controla o serie de funcții, de la încălzirea scaunelor din spate și masaj, la sistemul multimedia și navigație, la iluminarea dispozitivelor, la geamurile electrice și la trapă.

Bentayga Four Seat Comfort
Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Copia unicatului: Cum a apărut, din nimic, o altă Sintura și care e povestea originalului

Noua Zeelandă este genul acela de țară de la capătul pământului unde ai putea paria că se află monștri subacvatici milenari sau gnomi, fiind o sursă aproape inepuizabilă de surprize și lucruri neobișnuite. Pentru iubitorii GT-urilor ciudate și deosebit de rare, Noua Zeelandă chiar este o nirvana, căci altfel nu s-ar putea explica renașterea, în acel loc, a nu una, ci două mașini Sintura. Asta în condițiile în care ar fi trebuit să existe doar una.

Citește articol »

Cum a aterizat „Batmobile-ul”: Un circuit uitat și un motor schimbat pe genunchi

În istoria curselor de turisme, una marcată de multiple schimbări de regulamente și chiar mai multe modele legendare, BMW-ul 3.0 CSL are o reputație aparte. Profitând de niște interpretări inteligente ale regulamentului, bavarezii au creat, în urmă cu mai bine de 50 de ani, un coupe a cărui aerodinamică îl punea la ani lumină de rivali, detaliile exterioare fiind rivalizate doar de cele de sub capotă. Chiar și așa, prea puțini își mai amintesc cum a decurs prima întrecere a celebrului „Batmobile”.

Citește articol »

Ultimul recital pentru bătrânul tenor: Cum a reușit Joest Racing să bată monolitul Mercedes-Sauber

În mai 1989, Campionatul Mondial de Anduranță venea pentru prima sa reprezentație pe pământ european, mai exact pe fostul circuit de Formula 1 Dijon-Prenois. Ceea ce ar fi trebuit să fie un galop de sănătate pentru echipa de uzină Mercedes-Sauber a devenit, însă, cântecul de lebădă al celui mai faimos model din istoria Grupei C, Porsche-le 962. Reușita, semnată de formația lui Reinhold Joest prin piloții Bob Wollek și Frank Jelinski este notabilă și pentru că abia recent, în cursa de șase ore de la Spa-Francorchamps din acest an, am putut asista la o nouă victorie pentru un Porsche privat la nivel de campionat mondial – după o pauză de 35 de ani.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.