Betley Bentayga Four Seat Comfort– lux doar pentru 4 persoane

Poți să-ți imaginezi un Bentayga cu 7 persoane la bord și portbagaj suplimentar montat pe acoperiș... sau Bentayga Four Seat Comfort .

Cu versiunea de patru locuri disponibilă acum, alături de o configurație cu cinci locuri disponibilă încă de la lansare, cât și de opțiunea cu șapte locuri, interiorul noului Bentayga este configurabil pentru a răspunde cerințelor oricărei familii.

Bazându-se pe succesul generației anterioare, în care unul din cinci autoturisme vândute (4.000 de vehicule) avea configurația de patru locuri, spațiul din spate a fost extins pentru a îmbunătăți experiența pasagerului condus de șofer, prin proiectarea atentă și relocarea panoului care separă cabina de zona de portbagaj.

Înclinarea maximă a scaunelor din spate a fost crescută de la 32 grade la 40 grade, iar distanța de culisare față / spate a fost crescută cu 35 mm. Această combinație oferă un plus de 100 mm al spațiului pentru genunchi în poziția înclinată, contribuind la o călătorie și mai luxoasă și mai confortabilă.

Toate scaunele din noul Bentayga Four Seat Comfort au fost complet reproiectate și au acum o formă mai bine definită, în special în zona umerilor, pentru a oferi un nivel mai mare de confort, care îmbunătățește și mai mult etalonul recunoscut de industrie pentru confortul scaunelor.

Specificația Bentayga Four Seat Comfort adaugă, de asemenea, opțiuni suplimentare pentru scaunele din spate, inclusiv ventilația scaunului (pe lângă încălzirea scaunului care e standard), o selecție de șase programe de masaj diferite și o tetieră de confort, cu aripi laterale. Cu specificația Four Seat Comfort, se poate alege, de asemenea, mini frigiderul Mulliner Console, perfect pentru o sticlă de 750 ml de șampanie și două pahare de cristal de Cumbria artizanale.

Între cele două scaune din spate, o consolă centrală asigură un spațiu de depozitare suplimentar și alte două prize de încărcare USB, în timp ce un fundal frumos decorat din piele, matlasată în model diamant, separă cabina de spațiul portbagajului.

Pentru a accesa funcțiile suplimentare ale scaunelor, pasagerii scaunelor din spate beneficiază de o actualizare tehnologică pentru noul Bentayga Four Seat Comfort cu noua tabletă de control la distanță, cu ecran tactil, mai mare, similară cu cea introdusă pe noul Flying Spur.

Ecranul de cinci inci folosește o grafică mai modernă și are o putere suplimentară de procesare printr-un procesor quad-core integrat și 1 GB RAM. Unitatea poate controla o serie de funcții, de la încălzirea scaunelor din spate și masaj, la sistemul multimedia și navigație, la iluminarea dispozitivelor, la geamurile electrice și la trapă.

Bentayga Four Seat Comfort
Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Ferrari, o istorie în galben cu aromă de frites belges

AF Corse a dezvăluit, recent, combinația de culori cu care va intra în luptă cel de-al treilea prototip 499P care va alerga în sezonul 2024 al FIA WEC. La scurt timp după ce ACO a publicat lista provizorie cu echipajele înscrise în următoarea ediție a cursei de 24 de ore de la Le Mans, am putut să lăsăm bălți de salivă în dreptul imaginilor cu primul Ferrari pe care-l va pilota, într-un campionat mondial, polonezul Robert Kubica. Mașina va fi galbenă – foarte galbenă – iar asta m-a pus pe gânduri.

Citește articol »

Cel mai rapid magazin de lux din lume

Ediția din 1995 a cursei de 24 de ore de la Le Mans este faimoasă din mai multe puncte de vedere. În primul rând, toți își amintesc victoria McLaren, o reușită imposibil de repetat ce a fost facilitată de ploaia torențială care a marcat ostilitățile mai bine de 12 ore. Memorabilă a fost, de asemenea, deziluzia legendarului Mario Andretti, care a ratat la mustață un succes ce i-ar fi întregit cariera ilustră. Mai rar se menționează, însă, povestea echipajului de pe ultima treaptă a podiumului.

Citește articol »

Britanicii Scuderiei: Hamilton a intrat în rândul unor legende precum Mansell sau Surtees

Suntem abia în luna februarie, sezonul de Formula 1 nici nu a început, dar vestea care a apărut recent cu privire la trecerea lui Lewis Hamilton de la Mercedes-AMG la Ferrari este, cel mai probabil, știrea anului în Marele Circ. Practic, ani de zile de zvonuri și discuții pe la colțuri capătă, în sfârșit, formă și sens în urma unui transfer care nu părea fezabil cu doar câteva zile înainte.

Citește articol »

Daytona 24H 2024: La sfatul bătrânilor, cu Risi și Penske

Ferrari și Porsche sunt marii câștigători ai ediției cu numărul 62 a cursei de 24 de ore de la Daytona, cea mai lungă întrecere profesionistă din Statele Unite. Dacă n-am cunoaște anul, am putea spune că vorbim de epoca romantică și mult mai naivă a motorsportului, crez reconfirmat și în clipa în care citim numele echipelor ce s-au impus în clasamentul general, respectiv la categoria GTD-Pro: Porsche-Penske Motorsport și Risi Competizione. Tocmai de aceea, atunci când multe publicații ies cu titlul „Victorie istorică…”, se pot extrage două înțelesuri.

Citește articol »

Formula 1 are o echipă cu nume nou care aduce aminte de fantomele trecutului

Formula 1 este competiția în care mixul complet dintre tehnologie, bugete gigant, inteligență, găselnițe noi și talent ar trebui să producă un spectacol de invidiat pe circuite. Vorbim, în fond, despre „Regina sporturilor cu motor”. Pentru 2024, însă, n-avem parte nici de noutăți, nici bugetele nu mai sunt (așa) de mari, iar singurele găselnițe apare atunci când citim lista cu numele echipelor, căci la nivelul talentelor nu găsim vreo schimbare – pentru prima dată în istoria competiției.

Citește articol »

Porsche-le „detestat în Belcar” și identitatea sa înșelătoare

Mulți fani belgieni spun că sezonul 1999 al Belcar, seria de anduranță pentru turisme și GT-uri a micuțului stat înghesuit de superputerile Europei, a reprezentat un punct de apogeu care nu a mai fost atins ulterior. În vârful acelui pluton din care n-au lipsit modele Viper, Lamborghini sau Marcos s-a aflat, însă, o mașină ce sfida regulamentul cu zâmbetul pe buze.

Citește articol »

Mingea e rotundă, dar la fel e și roata

O echipă de fotbal din Premier League ce sponsorizează o formație de curse? Poate părea ciudat, dar un mic constructor britanic a reușit să construiască acest pod între sportul rege și sporturile cu motor, pentru care ai nevoie de două „mingi”, nu doar una. Totul s-a întâmplat la mijlocul aniilor ’90, cu mult înainte de crearea campionatului Superleague Formula, într-o perioadă tumultuoasă în lumea curselor de GT-uri.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.