Lamborghini Sián Roadster 2020

Automobili Lamborghini prezintă Lamborghini Sián Roadster: o ediție limitată a unei mașini hibrid super sport, concepută în jurul motorului V12.

Designul fără acoperiș al modelului Sián Roadster plasează un grup exclusivist de conducători auto într-unul dintre cele mai spectaculoase habitacluri construite vreodată.

„Sián Roadster încapsulează spiritul Lamborghini”, spune Stefano Domenicali, președinte și director executiv al Automobili Lamborghini. „Este expresia unui design uluitor și a unei performanțe extraordinare, dar, cel mai important, întruchipează tehnologiile de ultimă oră care vor caracteriza viitoarele modele.

Inovatorul motor hibrid al lui Sián anunță direcția pentru mașinile super-sport Lamborghini, iar open-top-ul Sián Roadster afirmă dorința pentru stilul de viață suprem, Lamborghini, pe măsură ce ne îndreptăm către un viitor care cere noi soluții.”

Sián Roadster debutează în Blu Uranus, o nuanță selectată special de Lamborghini Centro Stile, care, împreună cu departamentul Ad Personam, lucrează cu fiecare client Sián pentru a personaliza în întregime culorile și finisajelel Roadster-ului.

Îmbinând albastrul cerului cu verdele câmpurilor, evocând libertatea și bucuria de a conduce, livrate de performanțele Sián Roadster, mașina este finisată cu roți Oro Electrum: culoarea aleasă de Lamborghini pentru a semnifica electrificarea. Interiorul complementar este o combinație elegantă de alb cu detalii Blu Glauco și elemente din aluminiu în Oro Electrum: gurile de ventilație, cu un nou design, produse prin imprimare 3D permit personalizarea cu inițialele clientului.

Lamborghini Sián Roadster

Șasiul cu garda la sol redusă, găzduiește un motor V12 de generație nouă: „Sián”, care în dialectul local bolognez înseamnă „flash” sau „fulger”, denotă electrificarea Sián Roadster ca parte a viitoarei strategii hibride, menținând în același timp emoția extraordinară și performanța dinamică inerentă mașinilor super sport Lamborghini cu motoare aspirate natural.

Sistemul hibrid al Sián Roadster oferă cea mai mare putere posibilă prin cea mai ușoară soluție. Combină motorul V12 cu un motor electric de 48 de volți, care generează 34 CP. Acesta este încorporat în cutia de viteze pentru a oferi un răspuns imediat și o performanță îmbunătățită. De asemenea, e-motorul acoperă manevrele la viteză mică, precum mersul cu spatele și parcarea.

Lamborghini Sián Roadster

Sián Roadster oferă aplicația inovatoare de supercapacitare Lamborghini: o tehnologie în premieră mondială, care stochează de zece ori puterea unei baterii litiu-ion. Situat în peretele care desparte habitaclul de motor, supercapacitorul asigură o distribuție perfectă a greutății.

De trei ori mai puternic decât o baterie de aceeași greutate și de trei ori mai ușor decât o baterie care produce aceeași putere, sistemul electric cu supercapacitor și e-motor cântărește doar 34 kg, oferind astfel un raport remarcabil de greutate / putere, de 1,0 kg / CP. Fluxul de putere simetric asigură aceeași eficiență atât în ciclurile de încărcare, cât și în cele de descărcare: cea mai ușoară și eficientă soluție hibridă.

Această tehnologie avansată se combină cu motorul V12, care încorporează valve de admisie din titan și are acum 785 CP la 8.500 rpm. Alături de cei 34 CP suplimentari din sistemul hibrid, Sián Roadster oferă un total de 819 CP și atinge o viteză maximă de peste 350 km/h.

Sián Roadster accelerează de la 0 la 100 km / h în mai puțin de 2,9 secunde.

Lamborghini Sián Roadster
Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Raël vous dit ce qui est réel : J’aurais pu être en F1

Cum ar fi fost dacă sinistrul Gregorian Bivolaru, cunoscut pentru cultul său cu influențe yoga care s-a transformat într-o rețea de proxenetism, ar fi iubit nu doar minorele, ci și cursele de mașini și, peste toate, OZN-urile și civilizațiile extraterestre? Ei bine, atunci am fi avut și noi, românii, un Claude Vorilhon autohton. Să explic.

Citește articol »

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »

Mai bun ca un prim-ministru: Hugh Chamberlain

Recent, urmărind momentul festiv ce a urmat primei etape din Mondialul de Anduranță am observat că podiumul privaților din categoria supremă Hypercar aproape că nu este băgat în seamă, camera reținând doar pentru câteva secunde figurile celor ce ajunseseră în top 3 după aproape 10 ore de cursă. Astfel, nu este de mirare că unul ca Hugh Chamberlain, șef de echipă cu două titluri mondiale și o victorie de clasă la Le Mans, este, astăzi, aproape uitat. Mulți rețin, poate, mașinile înscrise de el, dar doar cei care au bătut paddock-urile de-a lungul și de-a latul lor în ultimele decenii pot vorbi și despre omul din spatele Chamberlain Motorsport.

Citește articol »

Ce experiență profesională aveți? Pilot Ferrari, pilot McLaren…

Ferrari și McLaren sunt echipele care au dat cei mai mulți campioni în istoria Formulei 1. Însă numărătoarea s-a oprit pentru aceste echipe în 2007, respectiv 2008. Ultimul campion Ferrari a venit de la McLaren, iar ultimul campion McLaren tocmai a anunțat că se mută la Ferrari. Cine a mai activat pentru ambii granzi și cu ce rezultate? Mihai și Alex deschid cartea de istorie.

Citește articol »

Ferrari, o istorie în galben cu aromă de frites belges

AF Corse a dezvăluit, recent, combinația de culori cu care va intra în luptă cel de-al treilea prototip 499P care va alerga în sezonul 2024 al FIA WEC. La scurt timp după ce ACO a publicat lista provizorie cu echipajele înscrise în următoarea ediție a cursei de 24 de ore de la Le Mans, am putut să lăsăm bălți de salivă în dreptul imaginilor cu primul Ferrari pe care-l va pilota, într-un campionat mondial, polonezul Robert Kubica. Mașina va fi galbenă – foarte galbenă – iar asta m-a pus pe gânduri.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.