Lamborghini Sián Roadster 2020

Automobili Lamborghini prezintă Lamborghini Sián Roadster: o ediție limitată a unei mașini hibrid super sport, concepută în jurul motorului V12.

Designul fără acoperiș al modelului Sián Roadster plasează un grup exclusivist de conducători auto într-unul dintre cele mai spectaculoase habitacluri construite vreodată.

„Sián Roadster încapsulează spiritul Lamborghini”, spune Stefano Domenicali, președinte și director executiv al Automobili Lamborghini. „Este expresia unui design uluitor și a unei performanțe extraordinare, dar, cel mai important, întruchipează tehnologiile de ultimă oră care vor caracteriza viitoarele modele.

Inovatorul motor hibrid al lui Sián anunță direcția pentru mașinile super-sport Lamborghini, iar open-top-ul Sián Roadster afirmă dorința pentru stilul de viață suprem, Lamborghini, pe măsură ce ne îndreptăm către un viitor care cere noi soluții.”

Sián Roadster debutează în Blu Uranus, o nuanță selectată special de Lamborghini Centro Stile, care, împreună cu departamentul Ad Personam, lucrează cu fiecare client Sián pentru a personaliza în întregime culorile și finisajelel Roadster-ului.

Îmbinând albastrul cerului cu verdele câmpurilor, evocând libertatea și bucuria de a conduce, livrate de performanțele Sián Roadster, mașina este finisată cu roți Oro Electrum: culoarea aleasă de Lamborghini pentru a semnifica electrificarea. Interiorul complementar este o combinație elegantă de alb cu detalii Blu Glauco și elemente din aluminiu în Oro Electrum: gurile de ventilație, cu un nou design, produse prin imprimare 3D permit personalizarea cu inițialele clientului.

Lamborghini Sián Roadster

Șasiul cu garda la sol redusă, găzduiește un motor V12 de generație nouă: „Sián”, care în dialectul local bolognez înseamnă „flash” sau „fulger”, denotă electrificarea Sián Roadster ca parte a viitoarei strategii hibride, menținând în același timp emoția extraordinară și performanța dinamică inerentă mașinilor super sport Lamborghini cu motoare aspirate natural.

Sistemul hibrid al Sián Roadster oferă cea mai mare putere posibilă prin cea mai ușoară soluție. Combină motorul V12 cu un motor electric de 48 de volți, care generează 34 CP. Acesta este încorporat în cutia de viteze pentru a oferi un răspuns imediat și o performanță îmbunătățită. De asemenea, e-motorul acoperă manevrele la viteză mică, precum mersul cu spatele și parcarea.

Lamborghini Sián Roadster

Sián Roadster oferă aplicația inovatoare de supercapacitare Lamborghini: o tehnologie în premieră mondială, care stochează de zece ori puterea unei baterii litiu-ion. Situat în peretele care desparte habitaclul de motor, supercapacitorul asigură o distribuție perfectă a greutății.

De trei ori mai puternic decât o baterie de aceeași greutate și de trei ori mai ușor decât o baterie care produce aceeași putere, sistemul electric cu supercapacitor și e-motor cântărește doar 34 kg, oferind astfel un raport remarcabil de greutate / putere, de 1,0 kg / CP. Fluxul de putere simetric asigură aceeași eficiență atât în ciclurile de încărcare, cât și în cele de descărcare: cea mai ușoară și eficientă soluție hibridă.

Această tehnologie avansată se combină cu motorul V12, care încorporează valve de admisie din titan și are acum 785 CP la 8.500 rpm. Alături de cei 34 CP suplimentari din sistemul hibrid, Sián Roadster oferă un total de 819 CP și atinge o viteză maximă de peste 350 km/h.

Sián Roadster accelerează de la 0 la 100 km / h în mai puțin de 2,9 secunde.

Lamborghini Sián Roadster
Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Wheekend.
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
De același autor
Renault Megane eVision

Renault Megane eVision

Un concept care introduce noua platformă CMF-EV a alianței. Primul model care va beneficia de această platformă este Renault Megane eVision, același nume dar o interpretare electrică a compactei franceze.

VIDEO: Premieră – Dacia Spring

Dacia este un fenomen în peisajul auto, unul pe care mai toată lumea este invidioasă, și se pare că va provoca aceeași revoluție și în peisajul vehiculelor electrice cu Spring, Dacia Spring.

TMD Friction – de la Ford Model T la Bugatti Veyron

Probabil unul din ingredientele progresului nostru ca specie, este dorința, nevoia de mai mult. În această epopee de a ne pune semnătura pe tot felul ”Everesturi”, unele reușite au parte de toate reflectoarele, iar altele rămân într-o discreție nemeritată.

Opel Crossland își schimbă garderoba

Opel Crossland își schimbă garderoba, adoptă o parte frontală inspirată de cea a noului Opel Mokka. Va fi disponibil la începutul anului 2021.

BMW 128ti pășește pe tărâmul sfânt al hothatch-urilor

Noul BMW 128ti este mult mai mult decât o nouă variantă de motorizare în cadrul gamei BMW Seria 1. Completează intervalul dintre BMW 120i şi BMW M135i xDrive şi este poziţionat ca un veritabil model sport imediat sub vârful de gamă cu tracţiune integrală.

Test Drive Mercedes-Benz Vito 114 CDI

O ultimă întâlnire cu Mercedes-Benz Vito, dar în special cu propulsorul OM651 de 2.143 cmc, un propulsor care a debutat în 2008.

BMW X2 M Mesh Edition

BMW X2 M Mesh Edition – un plus de personalitate

BMW X2 M Mesh Edition se bazează stilistic pe modelul M Sport X şi oferă BMW X2 o apariţie şi mai exclusivă şi distinctivă. Cea mai evidentă schimbare este grila M tip mesh în negru lucios.

Noul BMW Seria 4 Cabriolet

Omul gospodar își face iarna car și vara sanie. BMW îți oferă șansa de a fi gospodar cu noul BMW Seria 4 Cabriolet.

Actualități