Lamborghini Sián Roadster 2020

Automobili Lamborghini prezintă Lamborghini Sián Roadster: o ediție limitată a unei mașini hibrid super sport, concepută în jurul motorului V12.

Designul fără acoperiș al modelului Sián Roadster plasează un grup exclusivist de conducători auto într-unul dintre cele mai spectaculoase habitacluri construite vreodată.

„Sián Roadster încapsulează spiritul Lamborghini”, spune Stefano Domenicali, președinte și director executiv al Automobili Lamborghini. „Este expresia unui design uluitor și a unei performanțe extraordinare, dar, cel mai important, întruchipează tehnologiile de ultimă oră care vor caracteriza viitoarele modele.

Inovatorul motor hibrid al lui Sián anunță direcția pentru mașinile super-sport Lamborghini, iar open-top-ul Sián Roadster afirmă dorința pentru stilul de viață suprem, Lamborghini, pe măsură ce ne îndreptăm către un viitor care cere noi soluții.”

Sián Roadster debutează în Blu Uranus, o nuanță selectată special de Lamborghini Centro Stile, care, împreună cu departamentul Ad Personam, lucrează cu fiecare client Sián pentru a personaliza în întregime culorile și finisajelel Roadster-ului.

Îmbinând albastrul cerului cu verdele câmpurilor, evocând libertatea și bucuria de a conduce, livrate de performanțele Sián Roadster, mașina este finisată cu roți Oro Electrum: culoarea aleasă de Lamborghini pentru a semnifica electrificarea. Interiorul complementar este o combinație elegantă de alb cu detalii Blu Glauco și elemente din aluminiu în Oro Electrum: gurile de ventilație, cu un nou design, produse prin imprimare 3D permit personalizarea cu inițialele clientului.

Lamborghini Sián Roadster

Șasiul cu garda la sol redusă, găzduiește un motor V12 de generație nouă: „Sián”, care în dialectul local bolognez înseamnă „flash” sau „fulger”, denotă electrificarea Sián Roadster ca parte a viitoarei strategii hibride, menținând în același timp emoția extraordinară și performanța dinamică inerentă mașinilor super sport Lamborghini cu motoare aspirate natural.

Sistemul hibrid al Sián Roadster oferă cea mai mare putere posibilă prin cea mai ușoară soluție. Combină motorul V12 cu un motor electric de 48 de volți, care generează 34 CP. Acesta este încorporat în cutia de viteze pentru a oferi un răspuns imediat și o performanță îmbunătățită. De asemenea, e-motorul acoperă manevrele la viteză mică, precum mersul cu spatele și parcarea.

Lamborghini Sián Roadster

Sián Roadster oferă aplicația inovatoare de supercapacitare Lamborghini: o tehnologie în premieră mondială, care stochează de zece ori puterea unei baterii litiu-ion. Situat în peretele care desparte habitaclul de motor, supercapacitorul asigură o distribuție perfectă a greutății.

De trei ori mai puternic decât o baterie de aceeași greutate și de trei ori mai ușor decât o baterie care produce aceeași putere, sistemul electric cu supercapacitor și e-motor cântărește doar 34 kg, oferind astfel un raport remarcabil de greutate / putere, de 1,0 kg / CP. Fluxul de putere simetric asigură aceeași eficiență atât în ciclurile de încărcare, cât și în cele de descărcare: cea mai ușoară și eficientă soluție hibridă.

Această tehnologie avansată se combină cu motorul V12, care încorporează valve de admisie din titan și are acum 785 CP la 8.500 rpm. Alături de cei 34 CP suplimentari din sistemul hibrid, Sián Roadster oferă un total de 819 CP și atinge o viteză maximă de peste 350 km/h.

Sián Roadster accelerează de la 0 la 100 km / h în mai puțin de 2,9 secunde.

Lamborghini Sián Roadster
Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Radical Cup: George Cațan, învingător de la primul start

Dacă la MotoRC grila clasei regină arată mai bine decât anul trecut iar în Romanian Endurance Series asistăm la o creștere continuă a efectivelor de turisme, Radical Cup și-a început al treilea an cu tot atâtea mașini precum debuta conceptul, în 2021. În schimb, a punctat la capitolul competitivitate, cu manșe strânse la categoriile PRO 1500 și SR1 Cup.

Citește articol »

MotoRC: Ceasul al 12-lea, vremea primei victorii pentru Marian Pivniceru

Numărul 12 era considerat de mulți un viitor învingător în cursele MotoRC. Al șaptelea sezon al competiției a adus și confirmarea pentru Marian Pivniceru, cel mai recent nume care se adaugă pe lista câștigătorilor de la clasa regină. Înaintea sa, 33 de curse au fost împărțite de doar 7 piloți: Cătălin Cazacu, Bogdan Vrăjitoru, George Cațan, Martin Choy, Vlad Neaga, Ionuț Mistode și Milen Georgiev.

Citește articol »

Sim Racing: Sebastian Apostol și West Competition Racing primesc nominalizarea BMW Motorsport în cadrul SRO eSports 2023

Locul al cincilea la categoria Silver în campania de debut desfășurată în 2022 și o serie de alte performanțe notabile au determinat BMW Motorsport să numească un pilot român dintr-o echipă românească pentru campania din seria europeană de sprint GT World Challenge, disputată în mediul de simulare Assetto Corsa Competizione. Sebastian Apostol va concura împotriva celor mai buni sim raceri din lume la Monza, Paul Ricard, Spa-Francorchamps, Nurburgring și Barcelona.

Citește articol »

Presiunile din IMSA: Câștigătorul de la Daytona le-a depășit, iar constructorii de la GTD le-au aplicat cu succes pe ceafa organizatorilor

International Motorsports Association (IMSA) este organizația care guvernează, de peste o jumătate de veac, cel mai important campionat de anduranță cu mașini sport (prototipuri, dar și GT-uri) din America de Nord. Sub titulatura actuală, IMSA Weathertech Sportscar Championship, seria a trecut printr-o schimbare la față odată cu restructurarea categoriilor și apariția noului grup de prototipuri. Dar mai multe scandaluri recente te fac să-ți pui întrebarea: este acesta doar un castel de nisip spre care se apropie valul necruțător?

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.