Lamborghini Sián Roadster 2020

Automobili Lamborghini prezintă Lamborghini Sián Roadster: o ediție limitată a unei mașini hibrid super sport, concepută în jurul motorului V12.

Designul fără acoperiș al modelului Sián Roadster plasează un grup exclusivist de conducători auto într-unul dintre cele mai spectaculoase habitacluri construite vreodată.

„Sián Roadster încapsulează spiritul Lamborghini”, spune Stefano Domenicali, președinte și director executiv al Automobili Lamborghini. „Este expresia unui design uluitor și a unei performanțe extraordinare, dar, cel mai important, întruchipează tehnologiile de ultimă oră care vor caracteriza viitoarele modele.

Inovatorul motor hibrid al lui Sián anunță direcția pentru mașinile super-sport Lamborghini, iar open-top-ul Sián Roadster afirmă dorința pentru stilul de viață suprem, Lamborghini, pe măsură ce ne îndreptăm către un viitor care cere noi soluții.”

Sián Roadster debutează în Blu Uranus, o nuanță selectată special de Lamborghini Centro Stile, care, împreună cu departamentul Ad Personam, lucrează cu fiecare client Sián pentru a personaliza în întregime culorile și finisajelel Roadster-ului.

Îmbinând albastrul cerului cu verdele câmpurilor, evocând libertatea și bucuria de a conduce, livrate de performanțele Sián Roadster, mașina este finisată cu roți Oro Electrum: culoarea aleasă de Lamborghini pentru a semnifica electrificarea. Interiorul complementar este o combinație elegantă de alb cu detalii Blu Glauco și elemente din aluminiu în Oro Electrum: gurile de ventilație, cu un nou design, produse prin imprimare 3D permit personalizarea cu inițialele clientului.

Lamborghini Sián Roadster

Șasiul cu garda la sol redusă, găzduiește un motor V12 de generație nouă: „Sián”, care în dialectul local bolognez înseamnă „flash” sau „fulger”, denotă electrificarea Sián Roadster ca parte a viitoarei strategii hibride, menținând în același timp emoția extraordinară și performanța dinamică inerentă mașinilor super sport Lamborghini cu motoare aspirate natural.

Sistemul hibrid al Sián Roadster oferă cea mai mare putere posibilă prin cea mai ușoară soluție. Combină motorul V12 cu un motor electric de 48 de volți, care generează 34 CP. Acesta este încorporat în cutia de viteze pentru a oferi un răspuns imediat și o performanță îmbunătățită. De asemenea, e-motorul acoperă manevrele la viteză mică, precum mersul cu spatele și parcarea.

Lamborghini Sián Roadster

Sián Roadster oferă aplicația inovatoare de supercapacitare Lamborghini: o tehnologie în premieră mondială, care stochează de zece ori puterea unei baterii litiu-ion. Situat în peretele care desparte habitaclul de motor, supercapacitorul asigură o distribuție perfectă a greutății.

De trei ori mai puternic decât o baterie de aceeași greutate și de trei ori mai ușor decât o baterie care produce aceeași putere, sistemul electric cu supercapacitor și e-motor cântărește doar 34 kg, oferind astfel un raport remarcabil de greutate / putere, de 1,0 kg / CP. Fluxul de putere simetric asigură aceeași eficiență atât în ciclurile de încărcare, cât și în cele de descărcare: cea mai ușoară și eficientă soluție hibridă.

Această tehnologie avansată se combină cu motorul V12, care încorporează valve de admisie din titan și are acum 785 CP la 8.500 rpm. Alături de cei 34 CP suplimentari din sistemul hibrid, Sián Roadster oferă un total de 819 CP și atinge o viteză maximă de peste 350 km/h.

Sián Roadster accelerează de la 0 la 100 km / h în mai puțin de 2,9 secunde.

Lamborghini Sián Roadster
Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Copia unicatului: Cum a apărut, din nimic, o altă Sintura și care e povestea originalului

Noua Zeelandă este genul acela de țară de la capătul pământului unde ai putea paria că se află monștri subacvatici milenari sau gnomi, fiind o sursă aproape inepuizabilă de surprize și lucruri neobișnuite. Pentru iubitorii GT-urilor ciudate și deosebit de rare, Noua Zeelandă chiar este o nirvana, căci altfel nu s-ar putea explica renașterea, în acel loc, a nu una, ci două mașini Sintura. Asta în condițiile în care ar fi trebuit să existe doar una.

Citește articol »

Cum a aterizat „Batmobile-ul”: Un circuit uitat și un motor schimbat pe genunchi

În istoria curselor de turisme, una marcată de multiple schimbări de regulamente și chiar mai multe modele legendare, BMW-ul 3.0 CSL are o reputație aparte. Profitând de niște interpretări inteligente ale regulamentului, bavarezii au creat, în urmă cu mai bine de 50 de ani, un coupe a cărui aerodinamică îl punea la ani lumină de rivali, detaliile exterioare fiind rivalizate doar de cele de sub capotă. Chiar și așa, prea puțini își mai amintesc cum a decurs prima întrecere a celebrului „Batmobile”.

Citește articol »

Ultimul recital pentru bătrânul tenor: Cum a reușit Joest Racing să bată monolitul Mercedes-Sauber

În mai 1989, Campionatul Mondial de Anduranță venea pentru prima sa reprezentație pe pământ european, mai exact pe fostul circuit de Formula 1 Dijon-Prenois. Ceea ce ar fi trebuit să fie un galop de sănătate pentru echipa de uzină Mercedes-Sauber a devenit, însă, cântecul de lebădă al celui mai faimos model din istoria Grupei C, Porsche-le 962. Reușita, semnată de formația lui Reinhold Joest prin piloții Bob Wollek și Frank Jelinski este notabilă și pentru că abia recent, în cursa de șase ore de la Spa-Francorchamps din acest an, am putut asista la o nouă victorie pentru un Porsche privat la nivel de campionat mondial – după o pauză de 35 de ani.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.