Flying Spur oferă noi opțiuni în 2020

Bentley prezintă o serie de noi opțiuni pentru a permite clienților o și mai mare libertate de alegere atunci când își configurează modelul Flying Spur.

Flying Spur poate fi configurat pentru a include opțiunea de patru locuri, piele semi-anilină, cusături de mână (pentru care se folosesc 115 m de fir special, egal cu înălțimea faimosului Big Ben), inserții furniruite pentru ușile din spate și mese de picnic cu acționare electrică. Acestor opțiuni li se alătură celor două noi finisaje tehnice – fibra de carbon și Cotes de Genève – și un volan nou.

La exterior, sunt introduse trei noi culori de vopsea – Viridian, Patina și Snow Quartz, împreună cu accesul complet la paleta Bentley Mulliner, cu finisaje satinate și perlate. Sunt de asemenea disponibile noi finisaje ale roților și opțiunea de grilă frontală complet cromate.

Bentley Flying Spur

Noua configurație de patru locuri beneficiază de o consolă lungă care se extinde de la consola frontală până la cea din spate. Consola include un nou suport pentru telecomanda cu ecran tactil de 5”, suporturi pentru cupe și spațiu de stocare suplimentar. Cotiera din spate include un finisaj metalic strălucitor și ascunde două porturi USB și o priză de 12v. Cotiera poate fi încălzită și are opțiunea unui punct de încărcare wireless.

Cusăturile de mână demonstrează atenția la detalii și abilitățile celor care lucrează la fabrica Bentley din Crewe. Procesul durează 18 ore pentru un singur meșter și necesită 11.100 de cusături executate manual, pentru întreaga cabină. Firul special a fost proiectat pentru a fi extrem de rezistent și folosește coloranți speciali pentru a-și menține culoarea pentru toată durata de viață a automobilului.

Pielea semi-anilină nu numai că are beneficiul de a fi o piele mai moale și mai fină, dar grosimea redusă a finisajului înseamnă că sunt necesare mai puține tratamente, îmbunătățind sustenabilitatea. Pielea este folosită pentru inserțiile scaunelor și are un aspect mai natural care scoate în evidență textura materialului. De asemenea, datorită grosimii reduse, pielea respiră mai bine, ceea ce este deosebit de benefic pentru zonele cu climă mai caldă.

Măsuțele de picnic cu acționare electrică montate în spătarul scaunului din față pot fi extinse cu o singură apăsare a unui buton. Masa furniruită se așază singură pe poziție și dezvăluie o suprafață de piele cu o adâncitură pentru un instrument de scris. O apăsare lungă pe buton și măsuța revine elegant la poziția inițială.

Se pot alege, de asemenea, inserturi de furnir pe ușile din spate, similar cu cel de pe mesele de picnic, pentru a accentua ambianța și designul interiorului.

Noul volan are senzori capacitivi pe întreaga suprafață, permițându-i să detecteze momentul în care șoferul ține mâinile pe el – o nouă măsură de siguranță vitală pentru sistemele semi-autonome de asistență a șoferului, acolo unde legislația nouă prevede că aceștia trebuie să păstreze contactul cu volanul permanent când mașina se află în mișcare.

Designerii Bentleys au profitat de această ocazie și pentru a revizui schema de culori a volanului și au adăugat un ornament la baza spiței verticale, care a fost, la rândul ei, reproiectată.

Două finisaje noi în locul furnirurilor contemporane din lemn sunt acum disponibile în cabina Flying Spur. Poate fi ales un finisaj din fibră de carbon cu un luciu ridicat, oferind o suprafață geometrică perfectă, desfășurată în jurul cabinei de la o ușă la alta.

În mod asemănător, uimitorul finisaj Côtes de Genève, inspirat de tratamentul de prelucrare de precizie folosit de cei mai buni orologieri, este acum disponibil pentru consola centrală de la Flying Spur, similar modelului Continental GT. Finisajul tehnic Côtes de Genève este prelucrat în aluminiu cu o grosime de doar 0,6 mm, cu sistemul de finisare deplasându-se lateral dintr-o parte în alta pentru a crea un model liniar. Fiecare rând are 5 mm lățime și este prelucrat la un unghi care dă finisajului un aspect tridimensional, fiecare trecere a mașinii făcându-se la un pas de 0,5 mm.

Bentley adaugă trei noi culori la gama sa impresionantă de vopsele exterioare: Viridian, Patina și Snow Quartz.

Viridian este o abordare modernă a tradiționalului Racing Green britanic, iar nuanța metalică de smarald întunecat este inspirată de cea folosită pe mașina concept Bentley EXP10 Speed 6. Un verde intens agat, cu nuanțe de verde deschis și albastru creează profunzime și o dimensiune sportivă, iar micile sclipiri de chihlimbar și aur oferă senzația de lux.

Patina este inspirată de atmosfera și aura frumoasă a metalelor lustruite, amintind de amestecuri de șampanie și mătase. Cu un aer de lux și opulență, crem mediu este îmbogățit cu accente discrete de verde.

Snow Quartz este o vopsea modernă albă perlată cu trei straturi, care creează o siluetă simplă și proaspătă. Efectul perlat fin creează un alb strălucitor și mătăsos, oferind un număr infinit de variante de asortare pentru combinațiile de culori interioare.

De asemenea, acum este disponibilă paleta completă extinsă, inclusiv finisajele satinate și vopselele perlate Bentley Mulliner, precum și asortarea culorilor la cerere.

O ață cu noile culori de vopsea și ca răspuns la feedback-ul clienților, matricea principală a grilei radiatorului poate fi acum personalizată, astfel încât toate zonele grilei frontale să aibă un finisaj cromat.

Când aleg specificația Blackline, care înlocuiește toate suprafețele exterioare cromate cu versiuni de negru lucios, peste 75% dintre clienții Continental GT selectează roți negre. Pentru a replica această opțiune pentru Flying Spur, Bentley introduce roți neagre lucioase și o versiune finisată în negru și suprafețe șlefuite, permițând clienților să-și aleagă nivelul de strălucire dorit.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »

Mai bun ca un prim-ministru: Hugh Chamberlain

Recent, urmărind momentul festiv ce a urmat primei etape din Mondialul de Anduranță am observat că podiumul privaților din categoria supremă Hypercar aproape că nu este băgat în seamă, camera reținând doar pentru câteva secunde figurile celor ce ajunseseră în top 3 după aproape 10 ore de cursă. Astfel, nu este de mirare că unul ca Hugh Chamberlain, șef de echipă cu două titluri mondiale și o victorie de clasă la Le Mans, este, astăzi, aproape uitat. Mulți rețin, poate, mașinile înscrise de el, dar doar cei care au bătut paddock-urile de-a lungul și de-a latul lor în ultimele decenii pot vorbi și despre omul din spatele Chamberlain Motorsport.

Citește articol »

Ce experiență profesională aveți? Pilot Ferrari, pilot McLaren…

Ferrari și McLaren sunt echipele care au dat cei mai mulți campioni în istoria Formulei 1. Însă numărătoarea s-a oprit pentru aceste echipe în 2007, respectiv 2008. Ultimul campion Ferrari a venit de la McLaren, iar ultimul campion McLaren tocmai a anunțat că se mută la Ferrari. Cine a mai activat pentru ambii granzi și cu ce rezultate? Mihai și Alex deschid cartea de istorie.

Citește articol »

Ferrari, o istorie în galben cu aromă de frites belges

AF Corse a dezvăluit, recent, combinația de culori cu care va intra în luptă cel de-al treilea prototip 499P care va alerga în sezonul 2024 al FIA WEC. La scurt timp după ce ACO a publicat lista provizorie cu echipajele înscrise în următoarea ediție a cursei de 24 de ore de la Le Mans, am putut să lăsăm bălți de salivă în dreptul imaginilor cu primul Ferrari pe care-l va pilota, într-un campionat mondial, polonezul Robert Kubica. Mașina va fi galbenă – foarte galbenă – iar asta m-a pus pe gânduri.

Citește articol »

Cel mai rapid magazin de lux din lume

Ediția din 1995 a cursei de 24 de ore de la Le Mans este faimoasă din mai multe puncte de vedere. În primul rând, toți își amintesc victoria McLaren, o reușită imposibil de repetat ce a fost facilitată de ploaia torențială care a marcat ostilitățile mai bine de 12 ore. Memorabilă a fost, de asemenea, deziluzia legendarului Mario Andretti, care a ratat la mustață un succes ce i-ar fi întregit cariera ilustră. Mai rar se menționează, însă, povestea echipajului de pe ultima treaptă a podiumului.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.