Flying Spur oferă noi opțiuni în 2020

Bentley prezintă o serie de noi opțiuni pentru a permite clienților o și mai mare libertate de alegere atunci când își configurează modelul Flying Spur.

Flying Spur poate fi configurat pentru a include opțiunea de patru locuri, piele semi-anilină, cusături de mână (pentru care se folosesc 115 m de fir special, egal cu înălțimea faimosului Big Ben), inserții furniruite pentru ușile din spate și mese de picnic cu acționare electrică. Acestor opțiuni li se alătură celor două noi finisaje tehnice – fibra de carbon și Cotes de Genève – și un volan nou.

La exterior, sunt introduse trei noi culori de vopsea – Viridian, Patina și Snow Quartz, împreună cu accesul complet la paleta Bentley Mulliner, cu finisaje satinate și perlate. Sunt de asemenea disponibile noi finisaje ale roților și opțiunea de grilă frontală complet cromate.

Bentley Flying Spur

Noua configurație de patru locuri beneficiază de o consolă lungă care se extinde de la consola frontală până la cea din spate. Consola include un nou suport pentru telecomanda cu ecran tactil de 5”, suporturi pentru cupe și spațiu de stocare suplimentar. Cotiera din spate include un finisaj metalic strălucitor și ascunde două porturi USB și o priză de 12v. Cotiera poate fi încălzită și are opțiunea unui punct de încărcare wireless.

Cusăturile de mână demonstrează atenția la detalii și abilitățile celor care lucrează la fabrica Bentley din Crewe. Procesul durează 18 ore pentru un singur meșter și necesită 11.100 de cusături executate manual, pentru întreaga cabină. Firul special a fost proiectat pentru a fi extrem de rezistent și folosește coloranți speciali pentru a-și menține culoarea pentru toată durata de viață a automobilului.

Pielea semi-anilină nu numai că are beneficiul de a fi o piele mai moale și mai fină, dar grosimea redusă a finisajului înseamnă că sunt necesare mai puține tratamente, îmbunătățind sustenabilitatea. Pielea este folosită pentru inserțiile scaunelor și are un aspect mai natural care scoate în evidență textura materialului. De asemenea, datorită grosimii reduse, pielea respiră mai bine, ceea ce este deosebit de benefic pentru zonele cu climă mai caldă.

Măsuțele de picnic cu acționare electrică montate în spătarul scaunului din față pot fi extinse cu o singură apăsare a unui buton. Masa furniruită se așază singură pe poziție și dezvăluie o suprafață de piele cu o adâncitură pentru un instrument de scris. O apăsare lungă pe buton și măsuța revine elegant la poziția inițială.

Se pot alege, de asemenea, inserturi de furnir pe ușile din spate, similar cu cel de pe mesele de picnic, pentru a accentua ambianța și designul interiorului.

Noul volan are senzori capacitivi pe întreaga suprafață, permițându-i să detecteze momentul în care șoferul ține mâinile pe el – o nouă măsură de siguranță vitală pentru sistemele semi-autonome de asistență a șoferului, acolo unde legislația nouă prevede că aceștia trebuie să păstreze contactul cu volanul permanent când mașina se află în mișcare.

Designerii Bentleys au profitat de această ocazie și pentru a revizui schema de culori a volanului și au adăugat un ornament la baza spiței verticale, care a fost, la rândul ei, reproiectată.

Două finisaje noi în locul furnirurilor contemporane din lemn sunt acum disponibile în cabina Flying Spur. Poate fi ales un finisaj din fibră de carbon cu un luciu ridicat, oferind o suprafață geometrică perfectă, desfășurată în jurul cabinei de la o ușă la alta.

În mod asemănător, uimitorul finisaj Côtes de Genève, inspirat de tratamentul de prelucrare de precizie folosit de cei mai buni orologieri, este acum disponibil pentru consola centrală de la Flying Spur, similar modelului Continental GT. Finisajul tehnic Côtes de Genève este prelucrat în aluminiu cu o grosime de doar 0,6 mm, cu sistemul de finisare deplasându-se lateral dintr-o parte în alta pentru a crea un model liniar. Fiecare rând are 5 mm lățime și este prelucrat la un unghi care dă finisajului un aspect tridimensional, fiecare trecere a mașinii făcându-se la un pas de 0,5 mm.

Bentley adaugă trei noi culori la gama sa impresionantă de vopsele exterioare: Viridian, Patina și Snow Quartz.

Viridian este o abordare modernă a tradiționalului Racing Green britanic, iar nuanța metalică de smarald întunecat este inspirată de cea folosită pe mașina concept Bentley EXP10 Speed 6. Un verde intens agat, cu nuanțe de verde deschis și albastru creează profunzime și o dimensiune sportivă, iar micile sclipiri de chihlimbar și aur oferă senzația de lux.

Patina este inspirată de atmosfera și aura frumoasă a metalelor lustruite, amintind de amestecuri de șampanie și mătase. Cu un aer de lux și opulență, crem mediu este îmbogățit cu accente discrete de verde.

Snow Quartz este o vopsea modernă albă perlată cu trei straturi, care creează o siluetă simplă și proaspătă. Efectul perlat fin creează un alb strălucitor și mătăsos, oferind un număr infinit de variante de asortare pentru combinațiile de culori interioare.

De asemenea, acum este disponibilă paleta completă extinsă, inclusiv finisajele satinate și vopselele perlate Bentley Mulliner, precum și asortarea culorilor la cerere.

O ață cu noile culori de vopsea și ca răspuns la feedback-ul clienților, matricea principală a grilei radiatorului poate fi acum personalizată, astfel încât toate zonele grilei frontale să aibă un finisaj cromat.

Când aleg specificația Blackline, care înlocuiește toate suprafețele exterioare cromate cu versiuni de negru lucios, peste 75% dintre clienții Continental GT selectează roți negre. Pentru a replica această opțiune pentru Flying Spur, Bentley introduce roți neagre lucioase și o versiune finisată în negru și suprafețe șlefuite, permițând clienților să-și aleagă nivelul de strălucire dorit.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Copia unicatului: Cum a apărut, din nimic, o altă Sintura și care e povestea originalului

Noua Zeelandă este genul acela de țară de la capătul pământului unde ai putea paria că se află monștri subacvatici milenari sau gnomi, fiind o sursă aproape inepuizabilă de surprize și lucruri neobișnuite. Pentru iubitorii GT-urilor ciudate și deosebit de rare, Noua Zeelandă chiar este o nirvana, căci altfel nu s-ar putea explica renașterea, în acel loc, a nu una, ci două mașini Sintura. Asta în condițiile în care ar fi trebuit să existe doar una.

Citește articol »

Cum a aterizat „Batmobile-ul”: Un circuit uitat și un motor schimbat pe genunchi

În istoria curselor de turisme, una marcată de multiple schimbări de regulamente și chiar mai multe modele legendare, BMW-ul 3.0 CSL are o reputație aparte. Profitând de niște interpretări inteligente ale regulamentului, bavarezii au creat, în urmă cu mai bine de 50 de ani, un coupe a cărui aerodinamică îl punea la ani lumină de rivali, detaliile exterioare fiind rivalizate doar de cele de sub capotă. Chiar și așa, prea puțini își mai amintesc cum a decurs prima întrecere a celebrului „Batmobile”.

Citește articol »

Ultimul recital pentru bătrânul tenor: Cum a reușit Joest Racing să bată monolitul Mercedes-Sauber

În mai 1989, Campionatul Mondial de Anduranță venea pentru prima sa reprezentație pe pământ european, mai exact pe fostul circuit de Formula 1 Dijon-Prenois. Ceea ce ar fi trebuit să fie un galop de sănătate pentru echipa de uzină Mercedes-Sauber a devenit, însă, cântecul de lebădă al celui mai faimos model din istoria Grupei C, Porsche-le 962. Reușita, semnată de formația lui Reinhold Joest prin piloții Bob Wollek și Frank Jelinski este notabilă și pentru că abia recent, în cursa de șase ore de la Spa-Francorchamps din acest an, am putut asista la o nouă victorie pentru un Porsche privat la nivel de campionat mondial – după o pauză de 35 de ani.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.