PREMIERĂ – Noile generații Dacia Logan, Dacia Sandero și Dacia Sandero Stepway

Nu una, nu două, ci trei premiere din partea constructorului național. Dacia prezintă astăzi, 07.09.2020, primele imagini cu noile generații Dacia Logan, Dacia Sandero și Sandero Stepway.

Departamentele de comunicare și marketing de la Dacia au adoptat puțin din politica lui Elon Musk. Anul acesta, în 3 martie, am admirat primele imagini cu Dacia Spring, primul model electric autohton. Încă așteptăm detaliile versiunii de serie… dar până le vom primi, iată noile modele Dacia Logan, Sandero și Sandero Stepway.

Vorbim despre a treia generație Logan, Sandero și Sandero Stepway. Valorile care au impus numele Dacia pe piața mondială vor fi conservate, noile modele vor oferi un raport preț/ calitate greu de egalat de concurență.

Evoluția stilistică este evidentă, dar mai importantă este evoluția mesajului comunicat de constructor. Dacia introduce în comunicare emoția – automobilul este, mai ales în aceste zile, unul dintre elementele esențiale de deplasare. Prin urmare alegerea este atât rațională cât și afectivă, ținând cont de timpul petrecut la volan.

Dacia, în ultimii 15, a contribuit masiv la redesenarea automobilului. Sandero este unul din liderii segmentului pe piața europeană din 2017.

Dacia Sandero

În centrul atenției este Dacia Sandero, alături de versiunea Sandero Stepway, modelul care este un succes de casă pentru constructor pe piața europeană. Un design evident mai fluid, mai sofisticat, cu un parbriz mai plonjat și o linie a acoperișului mai coborâtă. Remarcăm amplasarea antenei radio în zona spate, spre hayon. Garda la sol rămâne aceeași, dar mașina se va simți mai joasă, în parte și datorită ecartamentului mai mare.

Dacia Logan – piețele pe care va fi disponibil

România, Albania, Tările Baltice, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Cehia, Spania, Ungaria, Muntenegru, Kosovo, Macedonia, Maroc, Moldova, Noua Caledonie, Polonia, Serbia, Slovacia, Tahiti.

Noua generație Dacia Logan este complet redesenată. Vizual, caroseria induce un plus de fluiditate prin reducerea suprafeței vitrate laterale și mutarea unor elemente, precum antena radio, spre zona spate. Cele trei modele au elemente comune de design, vezi grupurile optice față cu semnătură luminoasă de rulare pe timp de zi în forma literei ”Y”.

Aceeași semnătură luminoasă, sub forma literei ”Y” va putea fi remarcată și la nivelul grupurilor optice spate, fiind noua semnătură a gamei. Dacia promite un salt la nivelul asamblării panourilor caroseriei și la capitolul finisaje exterioare, pentru un plus la capitolul calitate percepută.

Dacia Sandero Stepway

Dacia Sandero Stepway își câștigă buletinul de crossover în gama Dacia. Sandero Stepway este vizual mult mai clar delimitat de hatchback-ul Sandero. Partea frontală are un plus de agresivitate adusă de capota mult mai profilată, de grila și spoilerul față diferite. Numele Stepway apare pe grila frontală.

Material în curs de actualizare… Dacia a anunțat că în 29 septembrie va comunica informații complete despre noile generații Dacia Logan, Dacia Sandero și Dacia Sandero Stepway.

Dacia Sandero

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Radical Cup: George Cațan, învingător de la primul start

Dacă la MotoRC grila clasei regină arată mai bine decât anul trecut iar în Romanian Endurance Series asistăm la o creștere continuă a efectivelor de turisme, Radical Cup și-a început al treilea an cu tot atâtea mașini precum debuta conceptul, în 2021. În schimb, a punctat la capitolul competitivitate, cu manșe strânse la categoriile PRO 1500 și SR1 Cup.

Citește articol »

MotoRC: Ceasul al 12-lea, vremea primei victorii pentru Marian Pivniceru

Numărul 12 era considerat de mulți un viitor învingător în cursele MotoRC. Al șaptelea sezon al competiției a adus și confirmarea pentru Marian Pivniceru, cel mai recent nume care se adaugă pe lista câștigătorilor de la clasa regină. Înaintea sa, 33 de curse au fost împărțite de doar 7 piloți: Cătălin Cazacu, Bogdan Vrăjitoru, George Cațan, Martin Choy, Vlad Neaga, Ionuț Mistode și Milen Georgiev.

Citește articol »

Sim Racing: Sebastian Apostol și West Competition Racing primesc nominalizarea BMW Motorsport în cadrul SRO eSports 2023

Locul al cincilea la categoria Silver în campania de debut desfășurată în 2022 și o serie de alte performanțe notabile au determinat BMW Motorsport să numească un pilot român dintr-o echipă românească pentru campania din seria europeană de sprint GT World Challenge, disputată în mediul de simulare Assetto Corsa Competizione. Sebastian Apostol va concura împotriva celor mai buni sim raceri din lume la Monza, Paul Ricard, Spa-Francorchamps, Nurburgring și Barcelona.

Citește articol »

Presiunile din IMSA: Câștigătorul de la Daytona le-a depășit, iar constructorii de la GTD le-au aplicat cu succes pe ceafa organizatorilor

International Motorsports Association (IMSA) este organizația care guvernează, de peste o jumătate de veac, cel mai important campionat de anduranță cu mașini sport (prototipuri, dar și GT-uri) din America de Nord. Sub titulatura actuală, IMSA Weathertech Sportscar Championship, seria a trecut printr-o schimbare la față odată cu restructurarea categoriilor și apariția noului grup de prototipuri. Dar mai multe scandaluri recente te fac să-ți pui întrebarea: este acesta doar un castel de nisip spre care se apropie valul necruțător?

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.