PREMIERĂ – Noile generații Dacia Logan, Dacia Sandero și Dacia Sandero Stepway

Nu una, nu două, ci trei premiere din partea constructorului național. Dacia prezintă astăzi, 07.09.2020, primele imagini cu noile generații Dacia Logan, Dacia Sandero și Sandero Stepway.

Departamentele de comunicare și marketing de la Dacia au adoptat puțin din politica lui Elon Musk. Anul acesta, în 3 martie, am admirat primele imagini cu Dacia Spring, primul model electric autohton. Încă așteptăm detaliile versiunii de serie… dar până le vom primi, iată noile modele Dacia Logan, Sandero și Sandero Stepway.

Vorbim despre a treia generație Logan, Sandero și Sandero Stepway. Valorile care au impus numele Dacia pe piața mondială vor fi conservate, noile modele vor oferi un raport preț/ calitate greu de egalat de concurență.

Evoluția stilistică este evidentă, dar mai importantă este evoluția mesajului comunicat de constructor. Dacia introduce în comunicare emoția – automobilul este, mai ales în aceste zile, unul dintre elementele esențiale de deplasare. Prin urmare alegerea este atât rațională cât și afectivă, ținând cont de timpul petrecut la volan.

Dacia, în ultimii 15, a contribuit masiv la redesenarea automobilului. Sandero este unul din liderii segmentului pe piața europeană din 2017.

Dacia Sandero

În centrul atenției este Dacia Sandero, alături de versiunea Sandero Stepway, modelul care este un succes de casă pentru constructor pe piața europeană. Un design evident mai fluid, mai sofisticat, cu un parbriz mai plonjat și o linie a acoperișului mai coborâtă. Remarcăm amplasarea antenei radio în zona spate, spre hayon. Garda la sol rămâne aceeași, dar mașina se va simți mai joasă, în parte și datorită ecartamentului mai mare.

Dacia Logan – piețele pe care va fi disponibil

România, Albania, Tările Baltice, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Cehia, Spania, Ungaria, Muntenegru, Kosovo, Macedonia, Maroc, Moldova, Noua Caledonie, Polonia, Serbia, Slovacia, Tahiti.

Noua generație Dacia Logan este complet redesenată. Vizual, caroseria induce un plus de fluiditate prin reducerea suprafeței vitrate laterale și mutarea unor elemente, precum antena radio, spre zona spate. Cele trei modele au elemente comune de design, vezi grupurile optice față cu semnătură luminoasă de rulare pe timp de zi în forma literei ”Y”.

Aceeași semnătură luminoasă, sub forma literei ”Y” va putea fi remarcată și la nivelul grupurilor optice spate, fiind noua semnătură a gamei. Dacia promite un salt la nivelul asamblării panourilor caroseriei și la capitolul finisaje exterioare, pentru un plus la capitolul calitate percepută.

Dacia Sandero Stepway

Dacia Sandero Stepway își câștigă buletinul de crossover în gama Dacia. Sandero Stepway este vizual mult mai clar delimitat de hatchback-ul Sandero. Partea frontală are un plus de agresivitate adusă de capota mult mai profilată, de grila și spoilerul față diferite. Numele Stepway apare pe grila frontală.

Material în curs de actualizare… Dacia a anunțat că în 29 septembrie va comunica informații complete despre noile generații Dacia Logan, Dacia Sandero și Dacia Sandero Stepway.

Dacia Sandero

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Copia unicatului: Cum a apărut, din nimic, o altă Sintura și care e povestea originalului

Noua Zeelandă este genul acela de țară de la capătul pământului unde ai putea paria că se află monștri subacvatici milenari sau gnomi, fiind o sursă aproape inepuizabilă de surprize și lucruri neobișnuite. Pentru iubitorii GT-urilor ciudate și deosebit de rare, Noua Zeelandă chiar este o nirvana, căci altfel nu s-ar putea explica renașterea, în acel loc, a nu una, ci două mașini Sintura. Asta în condițiile în care ar fi trebuit să existe doar una.

Citește articol »

Cum a aterizat „Batmobile-ul”: Un circuit uitat și un motor schimbat pe genunchi

În istoria curselor de turisme, una marcată de multiple schimbări de regulamente și chiar mai multe modele legendare, BMW-ul 3.0 CSL are o reputație aparte. Profitând de niște interpretări inteligente ale regulamentului, bavarezii au creat, în urmă cu mai bine de 50 de ani, un coupe a cărui aerodinamică îl punea la ani lumină de rivali, detaliile exterioare fiind rivalizate doar de cele de sub capotă. Chiar și așa, prea puțini își mai amintesc cum a decurs prima întrecere a celebrului „Batmobile”.

Citește articol »

Ultimul recital pentru bătrânul tenor: Cum a reușit Joest Racing să bată monolitul Mercedes-Sauber

În mai 1989, Campionatul Mondial de Anduranță venea pentru prima sa reprezentație pe pământ european, mai exact pe fostul circuit de Formula 1 Dijon-Prenois. Ceea ce ar fi trebuit să fie un galop de sănătate pentru echipa de uzină Mercedes-Sauber a devenit, însă, cântecul de lebădă al celui mai faimos model din istoria Grupei C, Porsche-le 962. Reușita, semnată de formația lui Reinhold Joest prin piloții Bob Wollek și Frank Jelinski este notabilă și pentru că abia recent, în cursa de șase ore de la Spa-Francorchamps din acest an, am putut asista la o nouă victorie pentru un Porsche privat la nivel de campionat mondial – după o pauză de 35 de ani.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.