Prima imagine cu noua generație Dacia Sandero Stepway

În câteva zile, probabil în 7 septembrie, Dacia va prezenta noile generații Logan și Sandero. Pentru moment a publicat un teaser video în care ne sunt prezentate trei siluete întunecate.

Cu puțin talent am putut identifica liniile noii generații Sandero Stepway. Chiar dacă imaginea nu este perfectă, putem remarca evoluția designului.

Noile modele Logan, Sandero și Sandero Stepay vor fi construite pe noua platformă CMF-B, aceeași platformă pe care sunt construite noile generații Renault Clio și Captur, dar și noul Nissan Juke. Vorbim despre un salt tehnologic masiv pentru noile generații. Dacia Logan

Noile modele Dacia vor putea fi electrificate. Sunt speculații că va f oferită o versiune mild-hybrid E-Tech, similară din punct de vedere tehnic cu renault Clio E-Tech. Pachetul mild-hybrid va oferi 140 CP, mașina fiind echipată cu o baterie de 1,2 kWh.

Gama de motorizări va fi comună cu cea oferită pe Clio, până la un punct. Vorbim despre propulsorul aspirat 1.0 SCe de 75 CP, prezent și acum în gamă. Va fi oferită și versiunea supraalimentată a acestui propulsor – 1.0 TCe de 100 CP, și legendarul propulsor diesel 1.5 Blue dCi de 85 CP.Dacia Sandero

Motorizările mai puternice disponibile pe Renault Clio nu vor fi disponibile pe modelele din rațiuni evidente.

La interior se așteaptă debutul unei noi tablete care să adăpostească sistemul infotainment. Se așteaptă și o echipare de serie mai bogată la nivelul sistemelor de siguranță activă, pentru a nu mai pierde puncte gratuite la testele EuroNCAP. Dacia Sandero Stepway

Pentru că Logan nu este atât de popular în Europa de vest precum Sandero Stepway, versiunea mild-hybrid va fi ceva mai cuminte, va oferi în jur de 90 CP, o baterie tot de 1.2 kWh, dar va respecta normele de poluare Euro 7.

Cert este că în curând Dacia ne va prezenta trei noi modele: „Nu cere doar una. Cere trei! Rămâi aproape… Ți se pregătește o surpriză pe care nu vrei să o ratezi!”

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Copia unicatului: Cum a apărut, din nimic, o altă Sintura și care e povestea originalului

Noua Zeelandă este genul acela de țară de la capătul pământului unde ai putea paria că se află monștri subacvatici milenari sau gnomi, fiind o sursă aproape inepuizabilă de surprize și lucruri neobișnuite. Pentru iubitorii GT-urilor ciudate și deosebit de rare, Noua Zeelandă chiar este o nirvana, căci altfel nu s-ar putea explica renașterea, în acel loc, a nu una, ci două mașini Sintura. Asta în condițiile în care ar fi trebuit să existe doar una.

Citește articol »

Cum a aterizat „Batmobile-ul”: Un circuit uitat și un motor schimbat pe genunchi

În istoria curselor de turisme, una marcată de multiple schimbări de regulamente și chiar mai multe modele legendare, BMW-ul 3.0 CSL are o reputație aparte. Profitând de niște interpretări inteligente ale regulamentului, bavarezii au creat, în urmă cu mai bine de 50 de ani, un coupe a cărui aerodinamică îl punea la ani lumină de rivali, detaliile exterioare fiind rivalizate doar de cele de sub capotă. Chiar și așa, prea puțini își mai amintesc cum a decurs prima întrecere a celebrului „Batmobile”.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.