Renault Koleos – infuzie de rafinament în 2019

La doi ani de la introducerea pe piața europeană, Renault Koleos evoluează pe toate nivelurile, având un design mai impunător și un confort îmbunătățit.

Renault Koleos propune acum motoare noi, mai puternice și mai eficiente și, de asemenea, mai multă tehnologie la bord. SUV-ul de segment D întruchipează pe deplin valorile gamei de top Renault alături de Talisman. Versiunea sa Initiale Paris reflectă fidel know-how-ul Renault în termeni de eleganță, rafinament și confort.

În partea din faţă, noul Renault Koleos are o grila de radiator ușor mai pronunțată şi o nouă linie cromată de-a lungul întregii lungimi a barei de protecție şi în zona farurilor de ceață. În partea inferioară, scutul de protecție este redimensionat, subliniind design-ul impunător al modelului. Partea din spate a fost refăcută şi prezintă un scut de protecție mai înalt și un element cromat transversal, păstrând armonia cu partea frontală. A treia lumină de frână a fost prelungită. Regăsim evacuarea cromată cu două ieșiri, care aduce o notă de sportivitate.

Noile jante din aliaj “Taika” de 18 inch cu finisaj gri diamantat și cele de 19-inch „Kavea” cu finisaj diamantat negru – asigură nota elegantă. O nouă culoare de caroseriei „Red Vintage” este, de asemenea, disponibilă. Aceasta evidențiază dimensiunile și liniile mașinii cu ajutorul unor reflexii bogate și profunde, variind de la negru la roșu.

Julien Peirano, Deputy Global Marketing Director – „Comercializat în mai mult de 93 de țări în toată lumea, Renault Koleos a fost un adevărat succes din momentul lansării. În 2018, s-au vândut mai mult de 100.000 de exemplare, devenind unul dintre cele mai de succes modele la nivel internaționale ale grupului Renault. Cu motoarele sale noi, mai puternice, cu design-ul mai impunător și cu un interior mai rafinat, noul Renault Koleos este mai atractiv ca niciodată.”

Două noi motoare Blue dCi

Noul Renault Koleos adoptă o nouă generație de motoare Blue dCi Renault care beneficiază de cele mai recente tehnologii de control al poluării şi inclusiv de un sistem de reducere catalitică selectivă(RCS), considerat ca fiind cel mai eficient pentru tratarea ulterioară a oxizilor de azot (NOx). Această tehnologie reduce emisiile de particule fine fără nici un impact asupra performanței motoarelor.

Renault Koleos
Renault Koleos

Produse la fabrica Cleon din Franța, aceste motoare oferă două versiuni de putere:
– Blue dCi 150 X-Tronic: suplu, flexibil, silențios, acest motor de 150 CP seduce cu versatilitatea și sobrietatea în toate circumstanțele. Oferit cu tracțiune faţă, acesta emite 143 g. de CO2 / km (valoare NEDC corelată cu rezultatele testelor WLTP).
– Blue dCi 190 X-Tronic All Mode 4×4-i: asigură 15 CP în plus față de generația anterioară. Acest motor oferă performanțe și o plăcere reală de a conduce. Cuplat cu tracțiunea integrală, acesta emite 150 g. de CO2 / km (valoare NEDC corelată cu rezultatele testelor WLTP).

Transmisia automată X-Tronic

Motoarele noi Blue dCi sunt asociate pe acest model cu cea mai recentă generație de transmisie automată X-Tronic. Adaptabilă utilizării europene, această transmisie oferă o flexibilitate maximă de utilizare în oraș, ceea ce face posibilă îmbunătățirea atât a consumului, cât și a plăcerii de a conduce în comparație cu o transmisie automată tradițională.

În utilizare, cutia de viteze X-Tronic elimină șocul datorat schimbării treptelor de viteză și reduce zgomotul de rulare. Șoferul are în același timp posibilitatea de a opta pentru modul secvențial în 6 trepte, pentru a recâștiga senzații mai puternice la accelerare și la frânare.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Radical Cup: George Cațan, învingător de la primul start

Dacă la MotoRC grila clasei regină arată mai bine decât anul trecut iar în Romanian Endurance Series asistăm la o creștere continuă a efectivelor de turisme, Radical Cup și-a început al treilea an cu tot atâtea mașini precum debuta conceptul, în 2021. În schimb, a punctat la capitolul competitivitate, cu manșe strânse la categoriile PRO 1500 și SR1 Cup.

Citește articol »

MotoRC: Ceasul al 12-lea, vremea primei victorii pentru Marian Pivniceru

Numărul 12 era considerat de mulți un viitor învingător în cursele MotoRC. Al șaptelea sezon al competiției a adus și confirmarea pentru Marian Pivniceru, cel mai recent nume care se adaugă pe lista câștigătorilor de la clasa regină. Înaintea sa, 33 de curse au fost împărțite de doar 7 piloți: Cătălin Cazacu, Bogdan Vrăjitoru, George Cațan, Martin Choy, Vlad Neaga, Ionuț Mistode și Milen Georgiev.

Citește articol »

Sim Racing: Sebastian Apostol și West Competition Racing primesc nominalizarea BMW Motorsport în cadrul SRO eSports 2023

Locul al cincilea la categoria Silver în campania de debut desfășurată în 2022 și o serie de alte performanțe notabile au determinat BMW Motorsport să numească un pilot român dintr-o echipă românească pentru campania din seria europeană de sprint GT World Challenge, disputată în mediul de simulare Assetto Corsa Competizione. Sebastian Apostol va concura împotriva celor mai buni sim raceri din lume la Monza, Paul Ricard, Spa-Francorchamps, Nurburgring și Barcelona.

Citește articol »

Presiunile din IMSA: Câștigătorul de la Daytona le-a depășit, iar constructorii de la GTD le-au aplicat cu succes pe ceafa organizatorilor

International Motorsports Association (IMSA) este organizația care guvernează, de peste o jumătate de veac, cel mai important campionat de anduranță cu mașini sport (prototipuri, dar și GT-uri) din America de Nord. Sub titulatura actuală, IMSA Weathertech Sportscar Championship, seria a trecut printr-o schimbare la față odată cu restructurarea categoriilor și apariția noului grup de prototipuri. Dar mai multe scandaluri recente te fac să-ți pui întrebarea: este acesta doar un castel de nisip spre care se apropie valul necruțător?

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.