Renault Koleos – infuzie de rafinament în 2019

La doi ani de la introducerea pe piața europeană, Renault Koleos evoluează pe toate nivelurile, având un design mai impunător și un confort îmbunătățit.

Renault Koleos propune acum motoare noi, mai puternice și mai eficiente și, de asemenea, mai multă tehnologie la bord. SUV-ul de segment D întruchipează pe deplin valorile gamei de top Renault alături de Talisman. Versiunea sa Initiale Paris reflectă fidel know-how-ul Renault în termeni de eleganță, rafinament și confort.

În partea din faţă, noul Renault Koleos are o grila de radiator ușor mai pronunțată şi o nouă linie cromată de-a lungul întregii lungimi a barei de protecție şi în zona farurilor de ceață. În partea inferioară, scutul de protecție este redimensionat, subliniind design-ul impunător al modelului. Partea din spate a fost refăcută şi prezintă un scut de protecție mai înalt și un element cromat transversal, păstrând armonia cu partea frontală. A treia lumină de frână a fost prelungită. Regăsim evacuarea cromată cu două ieșiri, care aduce o notă de sportivitate.

Noile jante din aliaj “Taika” de 18 inch cu finisaj gri diamantat și cele de 19-inch „Kavea” cu finisaj diamantat negru – asigură nota elegantă. O nouă culoare de caroseriei „Red Vintage” este, de asemenea, disponibilă. Aceasta evidențiază dimensiunile și liniile mașinii cu ajutorul unor reflexii bogate și profunde, variind de la negru la roșu.

Julien Peirano, Deputy Global Marketing Director – „Comercializat în mai mult de 93 de țări în toată lumea, Renault Koleos a fost un adevărat succes din momentul lansării. În 2018, s-au vândut mai mult de 100.000 de exemplare, devenind unul dintre cele mai de succes modele la nivel internaționale ale grupului Renault. Cu motoarele sale noi, mai puternice, cu design-ul mai impunător și cu un interior mai rafinat, noul Renault Koleos este mai atractiv ca niciodată.”

Două noi motoare Blue dCi

Noul Renault Koleos adoptă o nouă generație de motoare Blue dCi Renault care beneficiază de cele mai recente tehnologii de control al poluării şi inclusiv de un sistem de reducere catalitică selectivă(RCS), considerat ca fiind cel mai eficient pentru tratarea ulterioară a oxizilor de azot (NOx). Această tehnologie reduce emisiile de particule fine fără nici un impact asupra performanței motoarelor.

Renault Koleos
Renault Koleos

Produse la fabrica Cleon din Franța, aceste motoare oferă două versiuni de putere:
– Blue dCi 150 X-Tronic: suplu, flexibil, silențios, acest motor de 150 CP seduce cu versatilitatea și sobrietatea în toate circumstanțele. Oferit cu tracțiune faţă, acesta emite 143 g. de CO2 / km (valoare NEDC corelată cu rezultatele testelor WLTP).
– Blue dCi 190 X-Tronic All Mode 4×4-i: asigură 15 CP în plus față de generația anterioară. Acest motor oferă performanțe și o plăcere reală de a conduce. Cuplat cu tracțiunea integrală, acesta emite 150 g. de CO2 / km (valoare NEDC corelată cu rezultatele testelor WLTP).

Transmisia automată X-Tronic

Motoarele noi Blue dCi sunt asociate pe acest model cu cea mai recentă generație de transmisie automată X-Tronic. Adaptabilă utilizării europene, această transmisie oferă o flexibilitate maximă de utilizare în oraș, ceea ce face posibilă îmbunătățirea atât a consumului, cât și a plăcerii de a conduce în comparație cu o transmisie automată tradițională.

În utilizare, cutia de viteze X-Tronic elimină șocul datorat schimbării treptelor de viteză și reduce zgomotul de rulare. Șoferul are în același timp posibilitatea de a opta pentru modul secvențial în 6 trepte, pentru a recâștiga senzații mai puternice la accelerare și la frânare.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Ferrari, o istorie în galben cu aromă de frites belges

AF Corse a dezvăluit, recent, combinația de culori cu care va intra în luptă cel de-al treilea prototip 499P care va alerga în sezonul 2024 al FIA WEC. La scurt timp după ce ACO a publicat lista provizorie cu echipajele înscrise în următoarea ediție a cursei de 24 de ore de la Le Mans, am putut să lăsăm bălți de salivă în dreptul imaginilor cu primul Ferrari pe care-l va pilota, într-un campionat mondial, polonezul Robert Kubica. Mașina va fi galbenă – foarte galbenă – iar asta m-a pus pe gânduri.

Citește articol »

Cel mai rapid magazin de lux din lume

Ediția din 1995 a cursei de 24 de ore de la Le Mans este faimoasă din mai multe puncte de vedere. În primul rând, toți își amintesc victoria McLaren, o reușită imposibil de repetat ce a fost facilitată de ploaia torențială care a marcat ostilitățile mai bine de 12 ore. Memorabilă a fost, de asemenea, deziluzia legendarului Mario Andretti, care a ratat la mustață un succes ce i-ar fi întregit cariera ilustră. Mai rar se menționează, însă, povestea echipajului de pe ultima treaptă a podiumului.

Citește articol »

Britanicii Scuderiei: Hamilton a intrat în rândul unor legende precum Mansell sau Surtees

Suntem abia în luna februarie, sezonul de Formula 1 nici nu a început, dar vestea care a apărut recent cu privire la trecerea lui Lewis Hamilton de la Mercedes-AMG la Ferrari este, cel mai probabil, știrea anului în Marele Circ. Practic, ani de zile de zvonuri și discuții pe la colțuri capătă, în sfârșit, formă și sens în urma unui transfer care nu părea fezabil cu doar câteva zile înainte.

Citește articol »

Daytona 24H 2024: La sfatul bătrânilor, cu Risi și Penske

Ferrari și Porsche sunt marii câștigători ai ediției cu numărul 62 a cursei de 24 de ore de la Daytona, cea mai lungă întrecere profesionistă din Statele Unite. Dacă n-am cunoaște anul, am putea spune că vorbim de epoca romantică și mult mai naivă a motorsportului, crez reconfirmat și în clipa în care citim numele echipelor ce s-au impus în clasamentul general, respectiv la categoria GTD-Pro: Porsche-Penske Motorsport și Risi Competizione. Tocmai de aceea, atunci când multe publicații ies cu titlul „Victorie istorică…”, se pot extrage două înțelesuri.

Citește articol »

Formula 1 are o echipă cu nume nou care aduce aminte de fantomele trecutului

Formula 1 este competiția în care mixul complet dintre tehnologie, bugete gigant, inteligență, găselnițe noi și talent ar trebui să producă un spectacol de invidiat pe circuite. Vorbim, în fond, despre „Regina sporturilor cu motor”. Pentru 2024, însă, n-avem parte nici de noutăți, nici bugetele nu mai sunt (așa) de mari, iar singurele găselnițe apare atunci când citim lista cu numele echipelor, căci la nivelul talentelor nu găsim vreo schimbare – pentru prima dată în istoria competiției.

Citește articol »

Porsche-le „detestat în Belcar” și identitatea sa înșelătoare

Mulți fani belgieni spun că sezonul 1999 al Belcar, seria de anduranță pentru turisme și GT-uri a micuțului stat înghesuit de superputerile Europei, a reprezentat un punct de apogeu care nu a mai fost atins ulterior. În vârful acelui pluton din care n-au lipsit modele Viper, Lamborghini sau Marcos s-a aflat, însă, o mașină ce sfida regulamentul cu zâmbetul pe buze.

Citește articol »

Mingea e rotundă, dar la fel e și roata

O echipă de fotbal din Premier League ce sponsorizează o formație de curse? Poate părea ciudat, dar un mic constructor britanic a reușit să construiască acest pod între sportul rege și sporturile cu motor, pentru care ai nevoie de două „mingi”, nu doar una. Totul s-a întâmplat la mijlocul aniilor ’90, cu mult înainte de crearea campionatului Superleague Formula, într-o perioadă tumultuoasă în lumea curselor de GT-uri.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.