Renault Koleos – infuzie de rafinament în 2019

La doi ani de la introducerea pe piața europeană, Renault Koleos evoluează pe toate nivelurile, având un design mai impunător și un confort îmbunătățit.

Renault Koleos propune acum motoare noi, mai puternice și mai eficiente și, de asemenea, mai multă tehnologie la bord. SUV-ul de segment D întruchipează pe deplin valorile gamei de top Renault alături de Talisman. Versiunea sa Initiale Paris reflectă fidel know-how-ul Renault în termeni de eleganță, rafinament și confort.

În partea din faţă, noul Renault Koleos are o grila de radiator ușor mai pronunțată şi o nouă linie cromată de-a lungul întregii lungimi a barei de protecție şi în zona farurilor de ceață. În partea inferioară, scutul de protecție este redimensionat, subliniind design-ul impunător al modelului. Partea din spate a fost refăcută şi prezintă un scut de protecție mai înalt și un element cromat transversal, păstrând armonia cu partea frontală. A treia lumină de frână a fost prelungită. Regăsim evacuarea cromată cu două ieșiri, care aduce o notă de sportivitate.

Noile jante din aliaj “Taika” de 18 inch cu finisaj gri diamantat și cele de 19-inch „Kavea” cu finisaj diamantat negru – asigură nota elegantă. O nouă culoare de caroseriei „Red Vintage” este, de asemenea, disponibilă. Aceasta evidențiază dimensiunile și liniile mașinii cu ajutorul unor reflexii bogate și profunde, variind de la negru la roșu.

Julien Peirano, Deputy Global Marketing Director – „Comercializat în mai mult de 93 de țări în toată lumea, Renault Koleos a fost un adevărat succes din momentul lansării. În 2018, s-au vândut mai mult de 100.000 de exemplare, devenind unul dintre cele mai de succes modele la nivel internaționale ale grupului Renault. Cu motoarele sale noi, mai puternice, cu design-ul mai impunător și cu un interior mai rafinat, noul Renault Koleos este mai atractiv ca niciodată.”

Două noi motoare Blue dCi

Noul Renault Koleos adoptă o nouă generație de motoare Blue dCi Renault care beneficiază de cele mai recente tehnologii de control al poluării şi inclusiv de un sistem de reducere catalitică selectivă(RCS), considerat ca fiind cel mai eficient pentru tratarea ulterioară a oxizilor de azot (NOx). Această tehnologie reduce emisiile de particule fine fără nici un impact asupra performanței motoarelor.

Renault Koleos
Renault Koleos

Produse la fabrica Cleon din Franța, aceste motoare oferă două versiuni de putere:
– Blue dCi 150 X-Tronic: suplu, flexibil, silențios, acest motor de 150 CP seduce cu versatilitatea și sobrietatea în toate circumstanțele. Oferit cu tracțiune faţă, acesta emite 143 g. de CO2 / km (valoare NEDC corelată cu rezultatele testelor WLTP).
– Blue dCi 190 X-Tronic All Mode 4×4-i: asigură 15 CP în plus față de generația anterioară. Acest motor oferă performanțe și o plăcere reală de a conduce. Cuplat cu tracțiunea integrală, acesta emite 150 g. de CO2 / km (valoare NEDC corelată cu rezultatele testelor WLTP).

Transmisia automată X-Tronic

Motoarele noi Blue dCi sunt asociate pe acest model cu cea mai recentă generație de transmisie automată X-Tronic. Adaptabilă utilizării europene, această transmisie oferă o flexibilitate maximă de utilizare în oraș, ceea ce face posibilă îmbunătățirea atât a consumului, cât și a plăcerii de a conduce în comparație cu o transmisie automată tradițională.

În utilizare, cutia de viteze X-Tronic elimină șocul datorat schimbării treptelor de viteză și reduce zgomotul de rulare. Șoferul are în același timp posibilitatea de a opta pentru modul secvențial în 6 trepte, pentru a recâștiga senzații mai puternice la accelerare și la frânare.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Copia unicatului: Cum a apărut, din nimic, o altă Sintura și care e povestea originalului

Noua Zeelandă este genul acela de țară de la capătul pământului unde ai putea paria că se află monștri subacvatici milenari sau gnomi, fiind o sursă aproape inepuizabilă de surprize și lucruri neobișnuite. Pentru iubitorii GT-urilor ciudate și deosebit de rare, Noua Zeelandă chiar este o nirvana, căci altfel nu s-ar putea explica renașterea, în acel loc, a nu una, ci două mașini Sintura. Asta în condițiile în care ar fi trebuit să existe doar una.

Citește articol »

Cum a aterizat „Batmobile-ul”: Un circuit uitat și un motor schimbat pe genunchi

În istoria curselor de turisme, una marcată de multiple schimbări de regulamente și chiar mai multe modele legendare, BMW-ul 3.0 CSL are o reputație aparte. Profitând de niște interpretări inteligente ale regulamentului, bavarezii au creat, în urmă cu mai bine de 50 de ani, un coupe a cărui aerodinamică îl punea la ani lumină de rivali, detaliile exterioare fiind rivalizate doar de cele de sub capotă. Chiar și așa, prea puțini își mai amintesc cum a decurs prima întrecere a celebrului „Batmobile”.

Citește articol »

Ultimul recital pentru bătrânul tenor: Cum a reușit Joest Racing să bată monolitul Mercedes-Sauber

În mai 1989, Campionatul Mondial de Anduranță venea pentru prima sa reprezentație pe pământ european, mai exact pe fostul circuit de Formula 1 Dijon-Prenois. Ceea ce ar fi trebuit să fie un galop de sănătate pentru echipa de uzină Mercedes-Sauber a devenit, însă, cântecul de lebădă al celui mai faimos model din istoria Grupei C, Porsche-le 962. Reușita, semnată de formația lui Reinhold Joest prin piloții Bob Wollek și Frank Jelinski este notabilă și pentru că abia recent, în cursa de șase ore de la Spa-Francorchamps din acest an, am putut asista la o nouă victorie pentru un Porsche privat la nivel de campionat mondial – după o pauză de 35 de ani.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.