Porsche a livrat 55.700 de vehicule în Q1

În primul trimestru al anului 2019, Porsche AG a livrat în întreaga lume 55.700 de vehicule, ceea ce corespunde unei scăderi de 12 procente.

“2019 a început cu o provocare pentru noi și pentru întreaga industrie auto”, afirmă Detlev von Platen, membru al Comitetului Executiv, responsabil pentru vânzări și marketing la Porsche AG.

Trecerea la noul ciclu de testare WLTP și la filtrele de particule pentru benzină a continuat să aibă un impact în primele luni ale anului. În plus, începutul neobișnuit de puternic din 2018 justifica oarecum un trimestru comparativ mai slab anul acesta.

Un alt factor este schimbarea de generație pentru Macan, cel mai vândut model, și pentru emblematicul 911. Noul 911 a fost prezentat la Los Angeles la sfârșitul lunii noiembrie 2018 și este lansat treptat pe piețele individuale.

O creștere puternică în SUA În SUA, Porsche a înregistrat o creștere de 8% în primul trimestru. Cu 15.024 livrări, piața s-a situat pe locul doi, după China. În China, livrările au scăzut cu 10%, ajungând la 16.890 de unități, ca urmare a scăderii pieței globale și a reticenței clienților, motivate de așteptarea scăderii taxei pe valoare adăugată, anunțate pentru aprilie.

Livrările în Europa au fost, de asemenea, mai mici decât cele de anul trecut. Pentru 2019, Porsche estimează o ușoară creștere generală a livrărilor comparativ cu anul precedent – susținută de cererea de noi produse.

“În special cea de-a opta generație a modelului Porsche 911, care a început să fie livrată în Europa cu câteva zile în urmă, este foarte solicitată de clienții noștri și ne permite să fim optimiști cu privire la viitor”, spune Detlev von Platen. Noul Cayenne Coupé va fi disponibil din mai, iar în septembrie Porsche va prezenta Taycan, prima masina sport pur electrică.

PORSCHE AG

Vehicule livrate
Ianuarie-Martie
20182019Diferență
Global 63,47855,700-12 %
Europa20,60114,004-32 %
Germania7,7245,557-28 %
America16,59817,7077 %
USA13,95415,0248 %
Asia-Pacific, Africa
și Orientul Mijlociu
26,27923,989-9 %
China18,67216,890-10 %

 

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

Test Drive Fiat 500e

Îmi era dor de 500, de Fiat 500, dar de unul nou, de unul după care copii să se întoarcă zâmbind. Au trecut câțiva ani din 2007, moment în care m-am întâlnit cu noul Fiat 500e. Dar este și adevăr în vorba…” Lucruri bune se întâmplă doar celor care au răbdare.”

Citește articol »

Poveste de succes – BMW M3 / M4 Competition

Într-un război continuu al cifrelor și performanțelor tot mai bune, cred că modelele sport trebuie cumpărate pentru sufletul lor, pentru ceea ce transmit și pentru plăcerea pe care o oferă celui de la volan în fiecare zi. După ce am condus noile BMW M3 Competition și M4 Competition pe circuit, am realizat că cele de mai sus au fost teme de referință pentru inginerii de la BMW.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.