Dacia lansează seria limitată Techroad

Dacia propune clienţilor din România seria limitată transversal Techroad, disponibilă pe modelele Sandero, Logan, Logan MCV, Duster, Lodgy și Dokker.

Creată pornind de la cele mai avansate versiuni de serie ale modelelor Dacia (Stepway pentru Dokker și Lodgy, Stepway Prestige pentru Sandero și Logan MCV, respectiv Prestige Plus pentru modelul Logan), seria limitată se distinge la exterior prin noile culori Rouge Fusion și Gris Highland, precum și prin noile modele de jante, din oțel sau aluminiu, în funcție de model.

O notă suplimentară de eleganță este oferită de carcasele oglinzilor retrovizoare, de culoare negru lucios, cu o dungă mediană roșie.

La interior, clienții vor descoperi o ambianță marcată de contrastul armonios dintre nuanța gri a tapițeriei stilizate și inserțiile discrete de culoare roșie prezente atât pe elementele textile cât la nivelul planșei de bord.

Alături de dotările de serie, deja numeroase, SL Techroad propune ȋn plus: sistemul multimedia Media NAV (pentru Logan, Lodgy, Duster și Dokker), camera video pentru parcarea cu spatele (pentru Logan, Logan MCV si Sandero), sistemul Cruise Control (pentru Logan), volanul si ornamentul schimbătorului de viteze îmbrăcate in piele (pentru Duster)

Asemenea întregii game Dacia, noua serie limitată beneficiază de garanție de 3 ani în limita a 100 000 km.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Radical Cup: George Cațan, învingător de la primul start

Dacă la MotoRC grila clasei regină arată mai bine decât anul trecut iar în Romanian Endurance Series asistăm la o creștere continuă a efectivelor de turisme, Radical Cup și-a început al treilea an cu tot atâtea mașini precum debuta conceptul, în 2021. În schimb, a punctat la capitolul competitivitate, cu manșe strânse la categoriile PRO 1500 și SR1 Cup.

Citește articol »

MotoRC: Ceasul al 12-lea, vremea primei victorii pentru Marian Pivniceru

Numărul 12 era considerat de mulți un viitor învingător în cursele MotoRC. Al șaptelea sezon al competiției a adus și confirmarea pentru Marian Pivniceru, cel mai recent nume care se adaugă pe lista câștigătorilor de la clasa regină. Înaintea sa, 33 de curse au fost împărțite de doar 7 piloți: Cătălin Cazacu, Bogdan Vrăjitoru, George Cațan, Martin Choy, Vlad Neaga, Ionuț Mistode și Milen Georgiev.

Citește articol »

Sim Racing: Sebastian Apostol și West Competition Racing primesc nominalizarea BMW Motorsport în cadrul SRO eSports 2023

Locul al cincilea la categoria Silver în campania de debut desfășurată în 2022 și o serie de alte performanțe notabile au determinat BMW Motorsport să numească un pilot român dintr-o echipă românească pentru campania din seria europeană de sprint GT World Challenge, disputată în mediul de simulare Assetto Corsa Competizione. Sebastian Apostol va concura împotriva celor mai buni sim raceri din lume la Monza, Paul Ricard, Spa-Francorchamps, Nurburgring și Barcelona.

Citește articol »

Presiunile din IMSA: Câștigătorul de la Daytona le-a depășit, iar constructorii de la GTD le-au aplicat cu succes pe ceafa organizatorilor

International Motorsports Association (IMSA) este organizația care guvernează, de peste o jumătate de veac, cel mai important campionat de anduranță cu mașini sport (prototipuri, dar și GT-uri) din America de Nord. Sub titulatura actuală, IMSA Weathertech Sportscar Championship, seria a trecut printr-o schimbare la față odată cu restructurarea categoriilor și apariția noului grup de prototipuri. Dar mai multe scandaluri recente te fac să-ți pui întrebarea: este acesta doar un castel de nisip spre care se apropie valul necruțător?

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.