Dacia lansează seria limitată Techroad

Dacia propune clienţilor din România seria limitată transversal Techroad, disponibilă pe modelele Sandero, Logan, Logan MCV, Duster, Lodgy și Dokker.

Creată pornind de la cele mai avansate versiuni de serie ale modelelor Dacia (Stepway pentru Dokker și Lodgy, Stepway Prestige pentru Sandero și Logan MCV, respectiv Prestige Plus pentru modelul Logan), seria limitată se distinge la exterior prin noile culori Rouge Fusion și Gris Highland, precum și prin noile modele de jante, din oțel sau aluminiu, în funcție de model.

O notă suplimentară de eleganță este oferită de carcasele oglinzilor retrovizoare, de culoare negru lucios, cu o dungă mediană roșie.

La interior, clienții vor descoperi o ambianță marcată de contrastul armonios dintre nuanța gri a tapițeriei stilizate și inserțiile discrete de culoare roșie prezente atât pe elementele textile cât la nivelul planșei de bord.

Alături de dotările de serie, deja numeroase, SL Techroad propune ȋn plus: sistemul multimedia Media NAV (pentru Logan, Lodgy, Duster și Dokker), camera video pentru parcarea cu spatele (pentru Logan, Logan MCV si Sandero), sistemul Cruise Control (pentru Logan), volanul si ornamentul schimbătorului de viteze îmbrăcate in piele (pentru Duster)

Asemenea întregii game Dacia, noua serie limitată beneficiază de garanție de 3 ani în limita a 100 000 km.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Copia unicatului: Cum a apărut, din nimic, o altă Sintura și care e povestea originalului

Noua Zeelandă este genul acela de țară de la capătul pământului unde ai putea paria că se află monștri subacvatici milenari sau gnomi, fiind o sursă aproape inepuizabilă de surprize și lucruri neobișnuite. Pentru iubitorii GT-urilor ciudate și deosebit de rare, Noua Zeelandă chiar este o nirvana, căci altfel nu s-ar putea explica renașterea, în acel loc, a nu una, ci două mașini Sintura. Asta în condițiile în care ar fi trebuit să existe doar una.

Citește articol »

Cum a aterizat „Batmobile-ul”: Un circuit uitat și un motor schimbat pe genunchi

În istoria curselor de turisme, una marcată de multiple schimbări de regulamente și chiar mai multe modele legendare, BMW-ul 3.0 CSL are o reputație aparte. Profitând de niște interpretări inteligente ale regulamentului, bavarezii au creat, în urmă cu mai bine de 50 de ani, un coupe a cărui aerodinamică îl punea la ani lumină de rivali, detaliile exterioare fiind rivalizate doar de cele de sub capotă. Chiar și așa, prea puțini își mai amintesc cum a decurs prima întrecere a celebrului „Batmobile”.

Citește articol »

Ultimul recital pentru bătrânul tenor: Cum a reușit Joest Racing să bată monolitul Mercedes-Sauber

În mai 1989, Campionatul Mondial de Anduranță venea pentru prima sa reprezentație pe pământ european, mai exact pe fostul circuit de Formula 1 Dijon-Prenois. Ceea ce ar fi trebuit să fie un galop de sănătate pentru echipa de uzină Mercedes-Sauber a devenit, însă, cântecul de lebădă al celui mai faimos model din istoria Grupei C, Porsche-le 962. Reușita, semnată de formația lui Reinhold Joest prin piloții Bob Wollek și Frank Jelinski este notabilă și pentru că abia recent, în cursa de șase ore de la Spa-Francorchamps din acest an, am putut asista la o nouă victorie pentru un Porsche privat la nivel de campionat mondial – după o pauză de 35 de ani.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.