Asko Group a devenit partener Mazda România

O nouă reprezentanță Mazda a fost deschisă în București de către Asko Group. Punctul de vânzare se află în centrul de afaceri AFI Tech Park.

În cel mai nou showroom urban Mazda pot fi expuse simultan patru automobile și șase în exterior. Punctul de vânzare își întâmpină clienții cu o flotă dedicată de drive test cu cele mai populare modele ale mărcii.

Asko Group le oferă doritorilor consultanță de specialitate pe întregul proces de achiziție. De asemenea, oferă îndrumare și consiliere post-vânzare (revizii, daune, piese și accesorii originale etc.) la punctul de service Asko Group situat pe Calea Giulești nr. 121, sector 6.

„Mazda își consolidează prezența în București cu un nou partener cu o reputație solidă. Am încredere că parteneriatul cu Asko Group reprezintă un câștig atât pentru Mazda, cât și pentru viitori clienți, mulțumită experienței bogate a companiei în domeniul auto.

Cred că profesionalismul colegilor de la Asko Group împreună cu designul și tehnologia noilor modele Mazda vor reprezenta o combinație optimă. Iubitorii Mazda au de acum un nou showroom la dispoziție, realizat după cele mai noi standarde de marcă, din dorința de a alinia experiența superioară oferită de modele Mazda cu cea din showroom-uri”, a declarat Cristian Rigu, country manager Mazda România.

„Noul nostru showroom vine în întâmpinarea cererii crescute de care se bucură modelele Mazda și este amplasat într-o zonă ușor accesibilă, dar neacoperită până acum de această marcă. Vrem să le oferim clienților noștri servicii de bună calitate, rafinată în cei 20 de ani dedicați domeniului auto.

Pentru noi, a fi dealer de mașini nu mai este demult doar despre mașini. Nici măcar despre profit. Este despre oameni și soluțiile pe care le putem oferi. Iubim automobilele pe care le vindem și credem că înseamnă mult mai mult decât simple soluții de mobilitate.

Vrem să susținem bucuria de a conduce și să livrăm experiențe premium, nu doar produse. Ne focalizăm toată energia pentru a ne respecta promisiunile date și pentru a onora încrederea oferită de cei care aleg să ne fie parteneri“, declară Alin Dincă, director general Asko Group.

Noul showroom Mazda din capitală este deschis de luni până vineri, între orele 09:00-18:00 și sâmbătă între orele 10:00-14:00. Adresa este Bulevardul Tudor Vladimirescu nr. 29A.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »

Mai bun ca un prim-ministru: Hugh Chamberlain

Recent, urmărind momentul festiv ce a urmat primei etape din Mondialul de Anduranță am observat că podiumul privaților din categoria supremă Hypercar aproape că nu este băgat în seamă, camera reținând doar pentru câteva secunde figurile celor ce ajunseseră în top 3 după aproape 10 ore de cursă. Astfel, nu este de mirare că unul ca Hugh Chamberlain, șef de echipă cu două titluri mondiale și o victorie de clasă la Le Mans, este, astăzi, aproape uitat. Mulți rețin, poate, mașinile înscrise de el, dar doar cei care au bătut paddock-urile de-a lungul și de-a latul lor în ultimele decenii pot vorbi și despre omul din spatele Chamberlain Motorsport.

Citește articol »

Ce experiență profesională aveți? Pilot Ferrari, pilot McLaren…

Ferrari și McLaren sunt echipele care au dat cei mai mulți campioni în istoria Formulei 1. Însă numărătoarea s-a oprit pentru aceste echipe în 2007, respectiv 2008. Ultimul campion Ferrari a venit de la McLaren, iar ultimul campion McLaren tocmai a anunțat că se mută la Ferrari. Cine a mai activat pentru ambii granzi și cu ce rezultate? Mihai și Alex deschid cartea de istorie.

Citește articol »

Ferrari, o istorie în galben cu aromă de frites belges

AF Corse a dezvăluit, recent, combinația de culori cu care va intra în luptă cel de-al treilea prototip 499P care va alerga în sezonul 2024 al FIA WEC. La scurt timp după ce ACO a publicat lista provizorie cu echipajele înscrise în următoarea ediție a cursei de 24 de ore de la Le Mans, am putut să lăsăm bălți de salivă în dreptul imaginilor cu primul Ferrari pe care-l va pilota, într-un campionat mondial, polonezul Robert Kubica. Mașina va fi galbenă – foarte galbenă – iar asta m-a pus pe gânduri.

Citește articol »

Cel mai rapid magazin de lux din lume

Ediția din 1995 a cursei de 24 de ore de la Le Mans este faimoasă din mai multe puncte de vedere. În primul rând, toți își amintesc victoria McLaren, o reușită imposibil de repetat ce a fost facilitată de ploaia torențială care a marcat ostilitățile mai bine de 12 ore. Memorabilă a fost, de asemenea, deziluzia legendarului Mario Andretti, care a ratat la mustață un succes ce i-ar fi întregit cariera ilustră. Mai rar se menționează, însă, povestea echipajului de pe ultima treaptă a podiumului.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.