Portofoliul Nokian Tyres se extinde cu Hakkapeliitta 10

Gama de anvelope Nokian Hakkapeliitta 10 oferă aderență maximă în timpul iernii, confort sporit la condus, fiind în același timp prietenoasă cu mediul.

Noile anvelope Nokian Hakkapeliitta 10 sunt destinate autoturismelor, în timp ce Nokian Hakkapeliitta 10 SUV sunt special concepute pentru vehiculele utilitar-sportive și crossover. Noua gamă de produse include și anvelopele Nokian Hakkapeliitta 10 EV, o versiune dedicată vehiculelor electrice și hibride.

Noile anvelope de iarnă Nokian Hakkapeliitta 10 sunt concepute pentru a face față cu ușurință și fără a face rabat de la confort condițiilor meteorologice extreme. Aderența superioară pe timp de iarnă a noii game de anvelope este rezultatul soluției moderne de cramponare Nokian Tyres, testării riguroase și cercetării constante.

  • Nokian Hakkapeliitta 10
  • Nokian Hakkapeliitta 10
  • Nokian Hakkapeliitta 10
  • Nokian Hakkapeliitta 10
  • Nokian Hakkapeliitta 10

Tehnologia unică Double Stud oferă siguranță maximă pe gheață și zăpadă, datorită țintelor centrale care îmbunătățesc accelerația și aderența la frânare, în timp ce țintele poziționate în zonele umerilor maximizează aderența în timpul virajelor și schimbărilor de bandă.

Peste 50% din uleiurile folosite la realizarea compoziției noii anvelope Nokian Hakkapeliitta 10 sunt bio.

Principalele inovații introduce de Nokian Hakkapeliitta 10

Pentru a oferi un pneu care să ofere o aderență cât mai bună atât pe zăpadă cât și pe gheață, Nokian a echipat Hakkapeliitta 10 cu două tipuri de crampoane. Cele amplasate pe mijlocul benzii de rulare contribuie la o accelerație/ frânare mai bună în timp ce crampoanele amplasate spre exteriorul benzii de rulare au un desen care optimizează aderența în cazul schimbării de direcție. Optimizarea amplasării crampoanelor pe suprafața benzii de rulare a condus la reducerea zgomotului la rulare.

  • Nokian Hakkapeliitta 10

Crampoanele, în interiorul cauciucului au o formă concavă, ceea ce permite aerului din acea scobitură să acționeze ca un amortizor. De asemenea, la baza cramponului se află o pernă dintr-un cauciuc moale care permite cramponului, în funcție de duritatea suprafeței de rulare, să poată intra în pneu, reducând astfel degradarea produs carosabilului. De asemenea, grosimea cauciucului de la baza cramponului până la centura de oțel a fost mărită pentru a crește confortul oferit și reducerea zgomotului la rulare.

Nokian Hakkapeliitta 10 EV conține în interiorul pneului o bandă de spumă care absoarbe rezonanțele din cavitatea interioră pe parcursul rulării. Zgomotul la rulare este redus în cazul acestui pneu dedicat vehiculelor electrice cu până la 7 dB.

„Cea mai importantă caracteristică în materie de siguranță a unei anvelope de iarnă cu ținte este performanța sa pe gheață. Schimbarea benzilor de rulare sau prezența într-o intersecție aglomerată, acoperită cu gheață, pot fi o provocare, iar poleiul poate fi la fel de periculos.

Conform filosofiei noastre de dezvoltare a produselor, noile anvelope Nokian Hakkapeliitta 10 maximizează siguranța în toate condițiile de condus și oferă manevrabilitate de înaltă performanță și aderență fiabilă. Misiunea noastră este să oferim siguranță și predictibilitate în timpul condusului, indiferent de condițiile meteorologice din timpul iernii.”, declară Olli Seppälä, Head of R&D, Nokian Tyres.

Noua gamă de anvelope Nokian Hakkapeliitta 10 vine cu o selecție cuprinzătoare de peste 140 de produse. Acoperind dimensiuni între 14 și 22 inch, anvelopele Nokian Hakkapeliitta 10 corespund indicelui de viteză T, respectiv 190 km/h. Majoritatea produselor din gamă sunt marcate XL pentru cea mai mare capacitate de încărcare posibilă în acea dimensiune. Noua gamă Nokian Hakkapeliitta 10 va fi disponibilă pentru consumatori în toamna anului 2021, fiind destinată mai ales piețelor din țările nordice, Rusia și America de Nord.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

Caravana internaţională BMW SIM Racing aduce o nouă competiție virtuală la Bucureşti

Implicarea BMW Group în sim racing a luat amploare în ultimii ani cu un program competiţional de amploare, devenit o parte importantă din programul oficial de motorsport al mărcii. Şi în România, BMW este deja partener de tradiţie al principalului campionat de sim racing – Racing League Romania. Acum, Bucureşti va fi o oprire în caravana internaţională COME CLOSER. WE DON`T BYTE, cu finala programată pentru 23-24 octombrie la Salzburg.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.