GaraShield, o platformă TMD Friction prin care reparațiile devin transparente și mai eficiente

TMD Friction, unul dintre liderii industriei de produse de fricțiune vine în ajutorul service-urilor independente cu un instrument de digitalizare, GaraShield, ce permite acestora să acceseze și alte categorii de clienți, cum ar fi flotele.

Cel mai mare potențial de progres poate fi obținut prin digitalizare. Prin urmare, se digitalizează tot ceea ce poate fi digitalizat. Acest principiu se aplică și pentru service-urile independente. Până în prezent, majoritatea proceselor digitale au fost implementate în partea de administrare a business-ului sau în cea logistică. Pe elevatoare, majoritatea conceptelor digitale s-au dovedit a fi prea complexe și s-au lovit de o acceptare redusă din partea mecanicilor.

Pornind de la aceste experiențe, TMD Friction vine cu o nouă soluție de software dezvoltată în atelier, pentru atelier: GaraShield. Această soluție poate fi utilizată direct pe vehicul, cu o operare foarte intuitivă:

  • Mecanicul găsește o descriere clară a activității de lucru pentru modelul specific al vehiculului, indiferent dacă este vorba de o inspecție sau o reparație
  • GaraShield oferă o interfață pentru utilizator interactivă: Etapele de lucru efectuate pot fi confirmate printr-un click, deficiențele vehiculului sau piesele deteriorate pot fi ușor descrise și chiar și documentate cu fotografii
  • Deoarece GaraShield poate fi integrat în soluțiile IT existente, aceste informații pot fi puse în timp real la dispoziția tuturor părților implicate: intern, de exemplu, pentru a achiziționa piesele de schimb corespunzătoare și pentru a face transferul activității de muncă fiabil, sau extern, pentru a-l informa pe client despre starea reparației în orice moment.

Prin GaraShield, TMD Friction dorește să ajute service-urile independente să fie mai pregătite pentru viitor. Creșterea eficienței vine cu o contribuție importantă la acest lucru, dar digitalizare aduce și un alt potențial, mult mai important: noua achiziție de clienți.

„Datorită atitudinii schimbate față de conceptul de mașină, afacerea cu flote va deveni din ce în ce mai importantă. Contactul personal dintre service și șoferii auto individuali este redus din ce în ce mai mult”, spune Sören Kristensen, Vice President Global Marketing & Communication al TMD Friction.

Pentru a se adapta noilor cerințe viitoare, service-urile independente trebuie să aibă în vedere și categoria de flote, care vine propriile cerințe de asigurare a calității.

„Pentru ca service-urile independente să devină o alternativă pentru flote, este necesară transparența. Aceasta este unica modalitate de a demonstra calificările necesare și calitatea muncii – cele mai importante premise ale competitivității”, este convins Kristensen.

Contextul actual i-a făcut și pe managerii de flote să fie semnificativ mai conștienți de costuri. Aici se deschid noi oportunități pentru piața independentă de a opera în afacerea cu flote, ale cărei perspective pot fi crescute semnificativ prin utilizarea instrumentelor digitale pentru fluxul de lucru, cum ar fi GaraShield.

TMD Friction este un specialist recunoscut la nivel mondial pe piața sistemelor de frânare, în afacerea cu produse de serie (OEM sau OES) și piese de schimb. În acest context, politica companiei include deja de multă vreme deservirea pieței independente nu doar cu produse de primă clasă, ci și cu cele mai recente cunoștințe de specialitate, în mod direct sau prin intermediul dealerilor specializați.

Pe lângă informațiile tehnice, optimizarea proceselor devine din ce în ce mai importantă. Astfel, extinderea portofoliului către instrumente digitale precum GaraShield este numai o consecință.

„Rămânem fideli pieței noastre tradiționale. Distribuția platformei GaraShield se face exclusiv prin intermediul partenerilor noștri. Așadar, atelierul nu trebuie să învețe limba specialiștilor IT. Considerăm că acesta este un alt pas important în creșterea acceptării locale și în facilitarea accesului service-urilor independente la noile posibilități digitale”, a încheiat Clement de Valon, Executive Vice President Independent Aftermarket al TMD Friction.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Wheekend.
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
De același autor
Renault Megane eVision

Renault Megane eVision

Un concept care introduce noua platformă CMF-EV a alianței. Primul model care va beneficia de această platformă este Renault Megane eVision, același nume dar o interpretare electrică a compactei franceze.

VIDEO: Premieră – Dacia Spring

Dacia este un fenomen în peisajul auto, unul pe care mai toată lumea este invidioasă, și se pare că va provoca aceeași revoluție și în peisajul vehiculelor electrice cu Spring, Dacia Spring.

TMD Friction – de la Ford Model T la Bugatti Veyron

Probabil unul din ingredientele progresului nostru ca specie, este dorința, nevoia de mai mult. În această epopee de a ne pune semnătura pe tot felul ”Everesturi”, unele reușite au parte de toate reflectoarele, iar altele rămân într-o discreție nemeritată.

Opel Crossland își schimbă garderoba

Opel Crossland își schimbă garderoba, adoptă o parte frontală inspirată de cea a noului Opel Mokka. Va fi disponibil la începutul anului 2021.

BMW 128ti pășește pe tărâmul sfânt al hothatch-urilor

Noul BMW 128ti este mult mai mult decât o nouă variantă de motorizare în cadrul gamei BMW Seria 1. Completează intervalul dintre BMW 120i şi BMW M135i xDrive şi este poziţionat ca un veritabil model sport imediat sub vârful de gamă cu tracţiune integrală.

Test Drive Mercedes-Benz Vito 114 CDI

O ultimă întâlnire cu Mercedes-Benz Vito, dar în special cu propulsorul OM651 de 2.143 cmc, un propulsor care a debutat în 2008.

BMW X2 M Mesh Edition

BMW X2 M Mesh Edition – un plus de personalitate

BMW X2 M Mesh Edition se bazează stilistic pe modelul M Sport X şi oferă BMW X2 o apariţie şi mai exclusivă şi distinctivă. Cea mai evidentă schimbare este grila M tip mesh în negru lucios.

Noul BMW Seria 4 Cabriolet

Omul gospodar își face iarna car și vara sanie. BMW îți oferă șansa de a fi gospodar cu noul BMW Seria 4 Cabriolet.

Actualități