GaraShield, o platformă TMD Friction prin care reparațiile devin transparente și mai eficiente

TMD Friction, unul dintre liderii industriei de produse de fricțiune vine în ajutorul service-urilor independente cu un instrument de digitalizare, GaraShield, ce permite acestora să acceseze și alte categorii de clienți, cum ar fi flotele.

Cel mai mare potențial de progres poate fi obținut prin digitalizare. Prin urmare, se digitalizează tot ceea ce poate fi digitalizat. Acest principiu se aplică și pentru service-urile independente. Până în prezent, majoritatea proceselor digitale au fost implementate în partea de administrare a business-ului sau în cea logistică. Pe elevatoare, majoritatea conceptelor digitale s-au dovedit a fi prea complexe și s-au lovit de o acceptare redusă din partea mecanicilor.

Pornind de la aceste experiențe, TMD Friction vine cu o nouă soluție de software dezvoltată în atelier, pentru atelier: GaraShield. Această soluție poate fi utilizată direct pe vehicul, cu o operare foarte intuitivă:

  • Mecanicul găsește o descriere clară a activității de lucru pentru modelul specific al vehiculului, indiferent dacă este vorba de o inspecție sau o reparație
  • GaraShield oferă o interfață pentru utilizator interactivă: Etapele de lucru efectuate pot fi confirmate printr-un click, deficiențele vehiculului sau piesele deteriorate pot fi ușor descrise și chiar și documentate cu fotografii
  • Deoarece GaraShield poate fi integrat în soluțiile IT existente, aceste informații pot fi puse în timp real la dispoziția tuturor părților implicate: intern, de exemplu, pentru a achiziționa piesele de schimb corespunzătoare și pentru a face transferul activității de muncă fiabil, sau extern, pentru a-l informa pe client despre starea reparației în orice moment.

Prin GaraShield, TMD Friction dorește să ajute service-urile independente să fie mai pregătite pentru viitor. Creșterea eficienței vine cu o contribuție importantă la acest lucru, dar digitalizare aduce și un alt potențial, mult mai important: noua achiziție de clienți.

„Datorită atitudinii schimbate față de conceptul de mașină, afacerea cu flote va deveni din ce în ce mai importantă. Contactul personal dintre service și șoferii auto individuali este redus din ce în ce mai mult”, spune Sören Kristensen, Vice President Global Marketing & Communication al TMD Friction.

Pentru a se adapta noilor cerințe viitoare, service-urile independente trebuie să aibă în vedere și categoria de flote, care vine propriile cerințe de asigurare a calității.

„Pentru ca service-urile independente să devină o alternativă pentru flote, este necesară transparența. Aceasta este unica modalitate de a demonstra calificările necesare și calitatea muncii – cele mai importante premise ale competitivității”, este convins Kristensen.

Contextul actual i-a făcut și pe managerii de flote să fie semnificativ mai conștienți de costuri. Aici se deschid noi oportunități pentru piața independentă de a opera în afacerea cu flote, ale cărei perspective pot fi crescute semnificativ prin utilizarea instrumentelor digitale pentru fluxul de lucru, cum ar fi GaraShield.

TMD Friction este un specialist recunoscut la nivel mondial pe piața sistemelor de frânare, în afacerea cu produse de serie (OEM sau OES) și piese de schimb. În acest context, politica companiei include deja de multă vreme deservirea pieței independente nu doar cu produse de primă clasă, ci și cu cele mai recente cunoștințe de specialitate, în mod direct sau prin intermediul dealerilor specializați.

Pe lângă informațiile tehnice, optimizarea proceselor devine din ce în ce mai importantă. Astfel, extinderea portofoliului către instrumente digitale precum GaraShield este numai o consecință.

„Rămânem fideli pieței noastre tradiționale. Distribuția platformei GaraShield se face exclusiv prin intermediul partenerilor noștri. Așadar, atelierul nu trebuie să învețe limba specialiștilor IT. Considerăm că acesta este un alt pas important în creșterea acceptării locale și în facilitarea accesului service-urilor independente la noile posibilități digitale”, a încheiat Clement de Valon, Executive Vice President Independent Aftermarket al TMD Friction.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
De același autor

Probleme tehnice pentru Emanuel Gyenes în etapa a treia

Etapa a treia a Raliului Dakar 2021 i-a dus pe concurenți în bucla Wadi Ad-Dawasir, 226 km de legătură, 403 km de probă specială. O specială rapidă, cu piatră, dune moi, nisip, canioane, râuri secate, în care Emanuel Gyenes a avut ghinion.

Mercedes-Benz G Class – Experience

Mercedes-Benz G Class – Experience

Am concediat pentru două zile jurnalistul auto pentru a participa la o experiență rezervată clienților Mercedes-Benz, un G-Experience.

Enel X a semnat un acord strategic cu Weltmeister

Enel X, linia de business a Grupului Enel dedicată serviciilor și produselor energetice avansate, a semnat un acord cu Weltmeister, brandul de vehicule electrice (EV) care face parte din WM Motor Technology Co Ltd.

Test drive Porsche 718 Cayman GTS 4.0

În viață trebuie să ai răbdare, lucrurile la care visezi îți pot bate la ușă. Cam așa au stat lucrurile și în cazul întâlnirea cu Porsche 718 Cayman GTS 4.0!

Actualități