A treia etapă Romanian Retro Racing și sărbătoarea Retromobil Fest se desfășoară pe circuitul Motorpark

Romanian Retro Racing ajunge la a treia etapă din calendar pe 9 august și marchează jumătatea sezonului competițional pentru autovehicule istorice pe circuit.

Odată cu această etapă, organizatorii Campionatului anunță o nouă clasă la categoria Regularitate pe Circuit – Moto Istorice, iar printre înscrieri se numără modele consacrate precum Simson SR2 (1960) sau Norton 750 Commando (1972).

Apetitul concurenților pentru două roți și deschiderea organizatorilor spre a oferi o manifestare completă a culturii retro pe circuit au condus la înființarea acestei clase, în care participanții vor puncta pe durata a trei etape, până la finalul sezonului competițional 2020.Romanian Retro Racing

În paralel cu desfășurarea etapei Romanian Retro Racing, Retromobil Club România aduce la Motorpark sărbătoarea anuală Retromobil Fest. Desfășurat în cadru restrâns datorat situației COVID-19, Retromobil Fest, cu susținerea BMW România, aduce la circuit experiențe artistice în pur stil retro. Adrian Mitu, pictorul oficial al Concursului de Eleganță de la Sinaia, Alexandru Mariș, artistul care recreează mașini promit povești de excepție.

Accesul spectatorilor încă nu este permis la competițiile sportive, așa că ziua de duminică va fi transmisă LIVE de la Motorpark pe paginile de Facebook ale BMW România, Romanian Retro Racing, FRAS, Retromobil Club România și Eurosport. Romanian Retro Racing

Comentariul va fi asigurat de Alexandru Șeremet (PR BMW România și prezentator al Concursului de Eleganță de la Sinaia) și Radu Gurămultă (din partea publicației partenere RacingWheels).

Transmisiunea este posibilă prin implicarea Oldtimer Studio și a partenerului 360.ro. Transmisia de duminică vine în completarea cursei Romanian Endurance Series de sâmbătă, 8 august. Şi asceasta paote fi urmărită pe mai multe pagini de Facebook, inclusiv cea a evenimentului, dar şi BMW România, FRAS, Retromobil Club România și Eurosport.

Program transmisii live

8 august / Romanian Endurance Series

17:45 – 20:00. Transmisie cursă.

9 august / Romanian Retro Racing

11:50 – 13:10. Cursa 1 Moto. Cursa 1 Regularitate.

13:50 – 16:40. Cursa 1 Viteză. Cursa 2 Motor. Cursa 2 Regularitate. Cursa 2 Viteză.

Sezonul Romanian Retro Racing din 2020 este susținut de BMW România, Foerch, MOTUL, Oldtimer Studio, Retromobil Club România și publicațiile RacingWheels și Adevărul Auto.Romanian Retro Racing

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Copia unicatului: Cum a apărut, din nimic, o altă Sintura și care e povestea originalului

Noua Zeelandă este genul acela de țară de la capătul pământului unde ai putea paria că se află monștri subacvatici milenari sau gnomi, fiind o sursă aproape inepuizabilă de surprize și lucruri neobișnuite. Pentru iubitorii GT-urilor ciudate și deosebit de rare, Noua Zeelandă chiar este o nirvana, căci altfel nu s-ar putea explica renașterea, în acel loc, a nu una, ci două mașini Sintura. Asta în condițiile în care ar fi trebuit să existe doar una.

Citește articol »

Cum a aterizat „Batmobile-ul”: Un circuit uitat și un motor schimbat pe genunchi

În istoria curselor de turisme, una marcată de multiple schimbări de regulamente și chiar mai multe modele legendare, BMW-ul 3.0 CSL are o reputație aparte. Profitând de niște interpretări inteligente ale regulamentului, bavarezii au creat, în urmă cu mai bine de 50 de ani, un coupe a cărui aerodinamică îl punea la ani lumină de rivali, detaliile exterioare fiind rivalizate doar de cele de sub capotă. Chiar și așa, prea puțini își mai amintesc cum a decurs prima întrecere a celebrului „Batmobile”.

Citește articol »

Ultimul recital pentru bătrânul tenor: Cum a reușit Joest Racing să bată monolitul Mercedes-Sauber

În mai 1989, Campionatul Mondial de Anduranță venea pentru prima sa reprezentație pe pământ european, mai exact pe fostul circuit de Formula 1 Dijon-Prenois. Ceea ce ar fi trebuit să fie un galop de sănătate pentru echipa de uzină Mercedes-Sauber a devenit, însă, cântecul de lebădă al celui mai faimos model din istoria Grupei C, Porsche-le 962. Reușita, semnată de formația lui Reinhold Joest prin piloții Bob Wollek și Frank Jelinski este notabilă și pentru că abia recent, în cursa de șase ore de la Spa-Francorchamps din acest an, am putut asista la o nouă victorie pentru un Porsche privat la nivel de campionat mondial – după o pauză de 35 de ani.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.