A treia etapă Romanian Retro Racing și sărbătoarea Retromobil Fest se desfășoară pe circuitul Motorpark

Romanian Retro Racing ajunge la a treia etapă din calendar pe 9 august și marchează jumătatea sezonului competițional pentru autovehicule istorice pe circuit.

Odată cu această etapă, organizatorii Campionatului anunță o nouă clasă la categoria Regularitate pe Circuit – Moto Istorice, iar printre înscrieri se numără modele consacrate precum Simson SR2 (1960) sau Norton 750 Commando (1972).

Apetitul concurenților pentru două roți și deschiderea organizatorilor spre a oferi o manifestare completă a culturii retro pe circuit au condus la înființarea acestei clase, în care participanții vor puncta pe durata a trei etape, până la finalul sezonului competițional 2020.Romanian Retro Racing

În paralel cu desfășurarea etapei Romanian Retro Racing, Retromobil Club România aduce la Motorpark sărbătoarea anuală Retromobil Fest. Desfășurat în cadru restrâns datorat situației COVID-19, Retromobil Fest, cu susținerea BMW România, aduce la circuit experiențe artistice în pur stil retro. Adrian Mitu, pictorul oficial al Concursului de Eleganță de la Sinaia, Alexandru Mariș, artistul care recreează mașini promit povești de excepție.

Accesul spectatorilor încă nu este permis la competițiile sportive, așa că ziua de duminică va fi transmisă LIVE de la Motorpark pe paginile de Facebook ale BMW România, Romanian Retro Racing, FRAS, Retromobil Club România și Eurosport. Romanian Retro Racing

Comentariul va fi asigurat de Alexandru Șeremet (PR BMW România și prezentator al Concursului de Eleganță de la Sinaia) și Radu Gurămultă (din partea publicației partenere RacingWheels).

Transmisiunea este posibilă prin implicarea Oldtimer Studio și a partenerului 360.ro. Transmisia de duminică vine în completarea cursei Romanian Endurance Series de sâmbătă, 8 august. Şi asceasta paote fi urmărită pe mai multe pagini de Facebook, inclusiv cea a evenimentului, dar şi BMW România, FRAS, Retromobil Club România și Eurosport.

Program transmisii live

8 august / Romanian Endurance Series

17:45 – 20:00. Transmisie cursă.

9 august / Romanian Retro Racing

11:50 – 13:10. Cursa 1 Moto. Cursa 1 Regularitate.

13:50 – 16:40. Cursa 1 Viteză. Cursa 2 Motor. Cursa 2 Regularitate. Cursa 2 Viteză.

Sezonul Romanian Retro Racing din 2020 este susținut de BMW România, Foerch, MOTUL, Oldtimer Studio, Retromobil Club România și publicațiile RacingWheels și Adevărul Auto.Romanian Retro Racing

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Raël vous dit ce qui est réel : J’aurais pu être en F1

Cum ar fi fost dacă sinistrul Gregorian Bivolaru, cunoscut pentru cultul său cu influențe yoga care s-a transformat într-o rețea de proxenetism, ar fi iubit nu doar minorele, ci și cursele de mașini și, peste toate, OZN-urile și civilizațiile extraterestre? Ei bine, atunci am fi avut și noi, românii, un Claude Vorilhon autohton. Să explic.

Citește articol »

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »

Mai bun ca un prim-ministru: Hugh Chamberlain

Recent, urmărind momentul festiv ce a urmat primei etape din Mondialul de Anduranță am observat că podiumul privaților din categoria supremă Hypercar aproape că nu este băgat în seamă, camera reținând doar pentru câteva secunde figurile celor ce ajunseseră în top 3 după aproape 10 ore de cursă. Astfel, nu este de mirare că unul ca Hugh Chamberlain, șef de echipă cu două titluri mondiale și o victorie de clasă la Le Mans, este, astăzi, aproape uitat. Mulți rețin, poate, mașinile înscrise de el, dar doar cei care au bătut paddock-urile de-a lungul și de-a latul lor în ultimele decenii pot vorbi și despre omul din spatele Chamberlain Motorsport.

Citește articol »

Ce experiență profesională aveți? Pilot Ferrari, pilot McLaren…

Ferrari și McLaren sunt echipele care au dat cei mai mulți campioni în istoria Formulei 1. Însă numărătoarea s-a oprit pentru aceste echipe în 2007, respectiv 2008. Ultimul campion Ferrari a venit de la McLaren, iar ultimul campion McLaren tocmai a anunțat că se mută la Ferrari. Cine a mai activat pentru ambii granzi și cu ce rezultate? Mihai și Alex deschid cartea de istorie.

Citește articol »

Ferrari, o istorie în galben cu aromă de frites belges

AF Corse a dezvăluit, recent, combinația de culori cu care va intra în luptă cel de-al treilea prototip 499P care va alerga în sezonul 2024 al FIA WEC. La scurt timp după ce ACO a publicat lista provizorie cu echipajele înscrise în următoarea ediție a cursei de 24 de ore de la Le Mans, am putut să lăsăm bălți de salivă în dreptul imaginilor cu primul Ferrari pe care-l va pilota, într-un campionat mondial, polonezul Robert Kubica. Mașina va fi galbenă – foarte galbenă – iar asta m-a pus pe gânduri.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.