BMW, partener în sezon 2020 competițional ROTAC

Primul campionat de Time Attack din România, ROTAC, a ajuns la sezonul cu numărul 6 și se bucură anul acesta de susținerea BMW Group România.

O serie de Safety Cars spectaculoase ale diviziei BMW M vor fi puse în serviciul siguranţei la fiecare etapă ROTAC, iar marca va oferi Trofeul Fairplay la finalul calendarului competițional 2020.

ROTAC a adus până acum la start peste 300 de concurenți unici din România, Moldova, Ucraina, Bulgaria, Slovenia, Franța si SUA. Fie că vorbim despre piloți amatori sau profesioniști, cu mașini sport sau automobile de concurs, ROTAC a setat standardele de profesionalism și siguranță în organizarea unei competiții auto pentru toți pasionații de motorsport aflați în căutarea unei noi provocări.

BMW aduce pe circuit cele mai noi modele din familia BMW M pentru a impune ritmul pe circuit şi construieşte pe o tradiţie internaţională foarte bogată a mărcii de modele safety car. Doi din protagoniştii principali ai acestui sezon vor fi unele din cele mai noi modele din familia BMW M – BMW Seria 2 M235i Gran Coupe şi BMW Seria 3 M340i Sedan.

Trofeul Fairplay powered by BMW

Începând cu acest an, ROTAC și BMW România introduc Trofeul Fairplay, care va premia pilotul ce își va demonstra din plin calitățile de gentleman driver de-a lungul sezonului, iar aprecierea o vor face chiar concurenții din competiție. Trofeul este susținut de BMW România, care va oferi atât cupa, cât și un premiu constând într-un ceas BMW Motorsport.

ROTAC BMW Safety Car

“La ROTAC, fairplay-ul reprezintă un element esențial pentru atingerea performanței. Competitorii adevărați, deși au o dorință intensă de a câștiga, nu o fac cu orice mijloc, iar cei ce câștigă trișând sau prin mijloace mai puțin onorabile dobândesc un simplu trofeu, nu o adevărată victorie.

Corectitudinea, cinstea, curtoazia și sportivitatea sunt valori pe care ROTAC a fost clădit și tocmai de aceea considerăm că piloții care le manifestă în mod constant merită să fie recunoscuți corespunzător. Mulțumim BMW România pentru susținere și împărtășirea acelorași valori”, declară Alex Roșiu și Octavian Drăgan, co-fondatori ROTAC.

“BMW înseamnă cu adevărat plăcerea de a conduce, nu este doar un slogan. Construim automobile dedicate experienţei de condus, cu performanţe excepţionale. Dar vrem ca această experienţă de condus să fie savurată în siguranţă şi responsabil, iar ROTAC este un exemplu excelent despre cum se poate face acest lucru.

Pentru noi ROTAC este nu doar o competiţie, ci şi o comunitate. Trofeul Fairplay by BMW pe care l-am pregătit împreună vrea să promoveze responsabilitatea şi respectul faţă de cei din jur, indiferent că vorbim de şosele sau circuit”, declară Alex Şeremet, Corporate Communication Manager BMW Group România.

Următoarele două etape ROTAC vor avea loc în 22 august și 26 septembrie, dorința organizatorilor fiind de a desfășura cel puțin una dintre curse la Transilvania Motor Ring, în măsura în care defecțiunile apărute la infrastructura circuitului vor fi remediate în timp util.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Wheekend.
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
De același autor

Prim contact cu BMW Seria 4

M-am întâlnit cu noul BMW Seria 4 acum aproape două săptămâni, dar libertatea de a povesti a fost descătușată astăzi. Așadar, despre un surprinzător BMW 430i degustat pe circuitul Motorpark.

Renault Megane eVision

Renault Megane eVision

Un concept care introduce noua platformă CMF-EV a alianței. Primul model care va beneficia de această platformă este Renault Megane eVision, același nume dar o interpretare electrică a compactei franceze.

VIDEO: Premieră – Dacia Spring

Dacia este un fenomen în peisajul auto, unul pe care mai toată lumea este invidioasă, și se pare că va provoca aceeași revoluție și în peisajul vehiculelor electrice cu Spring, Dacia Spring.

TMD Friction – de la Ford Model T la Bugatti Veyron

Probabil unul din ingredientele progresului nostru ca specie, este dorința, nevoia de mai mult. În această epopee de a ne pune semnătura pe tot felul ”Everesturi”, unele reușite au parte de toate reflectoarele, iar altele rămân într-o discreție nemeritată.

Opel Crossland își schimbă garderoba

Opel Crossland își schimbă garderoba, adoptă o parte frontală inspirată de cea a noului Opel Mokka. Va fi disponibil la începutul anului 2021.

BMW 128ti pășește pe tărâmul sfânt al hothatch-urilor

Noul BMW 128ti este mult mai mult decât o nouă variantă de motorizare în cadrul gamei BMW Seria 1. Completează intervalul dintre BMW 120i şi BMW M135i xDrive şi este poziţionat ca un veritabil model sport imediat sub vârful de gamă cu tracţiune integrală.

Test Drive Mercedes-Benz Vito 114 CDI

O ultimă întâlnire cu Mercedes-Benz Vito, dar în special cu propulsorul OM651 de 2.143 cmc, un propulsor care a debutat în 2008.

BMW X2 M Mesh Edition

BMW X2 M Mesh Edition – un plus de personalitate

BMW X2 M Mesh Edition se bazează stilistic pe modelul M Sport X şi oferă BMW X2 o apariţie şi mai exclusivă şi distinctivă. Cea mai evidentă schimbare este grila M tip mesh în negru lucios.

Actualități