Yachtul Tecnomar for Lamborghini 63

Lamborghini și The Italian Sea Group lansează la nivel mondial "Tecnomar for Lamborghini 63",o serie limitată care omagiază anul înființarii Lamborghini.

Performanță, plăcere de a conduce, atenție la calitate și detalii: acestea sunt caracteristicile întrunite de Tecnomar for Lamborghini 63, datorită soluțiilor inovatoare de inginerie și designului distinctiv, specific stilului și tradiției italiene comune.

Acest proiect de iaht cu motor, dezvoltat de The Italian Sea Group, s-a născut dintr-o serie de sesiuni de colaborare cu contribuția Lamborghini Centro Stile și inspirație de la Lamborghini Sián FKP 37: mașina super sport hibrid care încorporează noi supercapacitoare și tehnologii ale materialelor, care anticipează viitorul printr-un design inconfundabil, în culori și detalii complet personalizabile.

Reinterpretarea trăsăturilor comune ale ambelor mărci a fost principiul care a inspirat toate fazele proiectului, de la concept până la definirea caracteristicilor tehnice capabile să asigure performanțe incredibile, fără a neglija calitatea materialelor și atenția extraordinară la detalii.

Stefano Domenicali, președinte și CEO al Automobili Lamborghini, a declarat: „Acest yacht reprezintă materializarea unui parteneriat valoros: cooperarea noastră permite ca esența stilului și expertiza organizațiilor noastre să fie transferate în lumi diferite, să beneficieze de interpretări noi și să adauge valoare produsului final într-un mediu nou.

Dacă ar trebui să-mi imaginez un Lamborghini pe apă, aceasta ar fi viziunea mea. Sunt încântat să sărbătoresc această colaborare de succes.”

„Am anunțat acest parteneriat în mai, iar astăzi vă prezentăm Tecnomar for Lamborghini 63, un iaht cu motor care va deveni un reper la fel de futurist ca mașina din care este inspirat”, a declarat Giovanni Costantino, CEO al The Italian Sea Group.

„Proprietarii selectați din întreaga lume vor deține nu doar cel mai rapid iaht cu motor Tecnomar din flotă, ci și o capodoperă Tecnomar for Lamborghini 63. Sunt mândru că am ales să creăm acest proiect inovator și provocator alături de Automobili Lamborghini, care îmbină tehnologia, designul spectaculos cu performanța și calitatea.”

Tecnomar for Lamborghini 63 nu este doar un exercițiu de stil și design; reprezintă avangarda yachturilor de viteză de lux. Inspirate de performanțele auto super sport Lamborghini, cele mai importante caracteristici inovatoare din centrul conceptului sunt viteza și dinamismul dat de folosirea unor materiale ușoare.

Cu două motoare MAN V12-2000 CP, iahtul atinge 60 de noduri și va fi cel mai rapid din flota Tecnomar, satisfacând atât cerințele colecționarilor, precum și ale celor care iubesc viața pe mare. Folosirea fibrei de carbon, tipică pentru mașinile super sport Lamborghini, plasează acest yacht cu motor în rândul ambarcațiunilor ultra-ușoare, cu o lungime de 63 ft și o greutate de numai 24 de tone.

Designul exterior este caracterizat de o siluetă super sportivă, cu un aspect ultra modern, dar complet funcțional nautic. Carena și suprastructura sunt create dintr-un înveliș de înaltă performanță, dezvoltat de ingineri navali specializați în științe hidrodinamice.

Ei au interpretat liniile de proiectare, create de Marcello Gandini pentru modelele Miura și Countach ale anilor 60 și 70, într-o manieră contemporană. Plafonul este inspirat de roadsterele Lamborghini: asigură protecție solară și împotriva vântului, garantând în același timp o performanță aerodinamică deosebită.

Farurile arcuite sunt un omagiu adus conceptelor Lamborghini Terzo Millennio și Sián FKP 37, ambele caracterizate de farurile în formă de Y.
Interioarele de la Tecnomar for Lamborghini 63 sunt rezultatul proiectării de înaltă tehnologie bazată pe materiale super performante, pentru greutate redusă și funcționalitate optimă, perfect îmbinate în cea mai bună tradiție Made in Italy.

Tecnomar for Lamborghini 63

Liniile frapante, curate, specifice Lamborghini, formele hexagonale, motivul Y și materialele sunt clar încorporate încă din faza de proiectare, alături de culorile și finisajele complet personalizabile, specifice serviciului Ad Personam de la Lamborghini.

Clienții pot alege dintr-o gamă extinsă de culori exterioare și de accesorii decorative, în timp ce interiorul este oferit în două versiuni, existând și aici posibilitatea de a alege dintr-o combinație extinsă de materiale.

Panoul de bord al iahtului cu motor reinterpretează cockpit-ul auto în stil nautic, integrând complet toate sistemele de navigație și control. La fel ca în cazul mașinilor super sport Lamborghini, detaliile sunt finisate în fibră de carbon, folosind Carbon Skin de la Lamborghini.

Materialul se regăsește pe scaunele sportive și pe cârmă, concepută să semene cu volanul mașinilor super sport. Inconfundabilele butoane start/stop (două, câte unul pentru fiecare motor) sunt identice cu cele folosite pentru a porni un motor Lamborghini.

Prima ambarcațiune va fi disponibilă la începutul anului 2021.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »

Mai bun ca un prim-ministru: Hugh Chamberlain

Recent, urmărind momentul festiv ce a urmat primei etape din Mondialul de Anduranță am observat că podiumul privaților din categoria supremă Hypercar aproape că nu este băgat în seamă, camera reținând doar pentru câteva secunde figurile celor ce ajunseseră în top 3 după aproape 10 ore de cursă. Astfel, nu este de mirare că unul ca Hugh Chamberlain, șef de echipă cu două titluri mondiale și o victorie de clasă la Le Mans, este, astăzi, aproape uitat. Mulți rețin, poate, mașinile înscrise de el, dar doar cei care au bătut paddock-urile de-a lungul și de-a latul lor în ultimele decenii pot vorbi și despre omul din spatele Chamberlain Motorsport.

Citește articol »

Ce experiență profesională aveți? Pilot Ferrari, pilot McLaren…

Ferrari și McLaren sunt echipele care au dat cei mai mulți campioni în istoria Formulei 1. Însă numărătoarea s-a oprit pentru aceste echipe în 2007, respectiv 2008. Ultimul campion Ferrari a venit de la McLaren, iar ultimul campion McLaren tocmai a anunțat că se mută la Ferrari. Cine a mai activat pentru ambii granzi și cu ce rezultate? Mihai și Alex deschid cartea de istorie.

Citește articol »

Ferrari, o istorie în galben cu aromă de frites belges

AF Corse a dezvăluit, recent, combinația de culori cu care va intra în luptă cel de-al treilea prototip 499P care va alerga în sezonul 2024 al FIA WEC. La scurt timp după ce ACO a publicat lista provizorie cu echipajele înscrise în următoarea ediție a cursei de 24 de ore de la Le Mans, am putut să lăsăm bălți de salivă în dreptul imaginilor cu primul Ferrari pe care-l va pilota, într-un campionat mondial, polonezul Robert Kubica. Mașina va fi galbenă – foarte galbenă – iar asta m-a pus pe gânduri.

Citește articol »

Cel mai rapid magazin de lux din lume

Ediția din 1995 a cursei de 24 de ore de la Le Mans este faimoasă din mai multe puncte de vedere. În primul rând, toți își amintesc victoria McLaren, o reușită imposibil de repetat ce a fost facilitată de ploaia torențială care a marcat ostilitățile mai bine de 12 ore. Memorabilă a fost, de asemenea, deziluzia legendarului Mario Andretti, care a ratat la mustață un succes ce i-ar fi întregit cariera ilustră. Mai rar se menționează, însă, povestea echipajului de pe ultima treaptă a podiumului.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.