BMW Seria 4 şi robotul KUKA

Un proiect vizual spectaculos care continuă colaborarea dintre BMW şi studioul de artă şi tehnologie H3 în jurul robotului industrial KUKA cu un scurt metraj este prezentat în premieră astăzi, ora 20:12, pe mai multe posturi naţionale de televiziune.

Proiectul este completat de o şedinţă foto marca Ciprian Mihai, cu un outdoor special instalat în Bucureşti, pe Calea Dorobanţilor 172-178.

Un robot industrial KUKA KR210, care în trecut a fost folosit în fabrica BMW din Regensburg, a primit o nouă viaţă la studioul de artă şi tehnologie H3: de la instrument de producţie la proiect de artă. Transformarea a culminat cu spectacolul-instalaţie „Who Am I? A human-robot performance”, selectat la Festivalul Internaţional de Artă şi Tehnologie „Ars Electronica”, unde robotul KUKA a fost principalul protagonist într-un proiect alături de coregrafa Andrea Gavriliu şi actori ai Teatrului Odeon.

Debutul „Who Am I” a fost prezentat în cadrul proiectului multidisciplinar H3 Garden before detach() alături de o serie de concerte live şi a fost totodată scena prezentării în avanpremieră în România a unuia dintre cele mai sofisticate şi emoţionale modele ale mărcii, noul BMW Seria 4 Coupé.

Cei doi eroi, robotul KUKA şi BMW Seria 4 Coupé, aveau să se întâlnească la finalul proiectului pentru a fi protagoniştii unui proiect vizual unic: întâlnirea dintre un fost robot BMW şi cel mai nou model al mărcii. A fost o un experiment vizual semnat de regizorul Florina Titz într-un scurt metraj şi de fotograful Ciprian Mihai printr-o serie de imagini.

Proiectul va debuta într-o prezentare specială în această seară, de la ora 20:12, pe mai multe posturi naţionale:

ProTV – 20:12:27
Pro Cinema – 20:12:27
ProX – 20:12:27
Digi24 – 20:12:27
Eurosport 1 – 20:15:00
Eurosport 2 – 20:16:00
History Channel – 20:12:00
Commedy Central – 20:12:00

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Raël vous dit ce qui est réel : J’aurais pu être en F1

Cum ar fi fost dacă sinistrul Gregorian Bivolaru, cunoscut pentru cultul său cu influențe yoga care s-a transformat într-o rețea de proxenetism, ar fi iubit nu doar minorele, ci și cursele de mașini și, peste toate, OZN-urile și civilizațiile extraterestre? Ei bine, atunci am fi avut și noi, românii, un Claude Vorilhon autohton. Să explic.

Citește articol »

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »

Mai bun ca un prim-ministru: Hugh Chamberlain

Recent, urmărind momentul festiv ce a urmat primei etape din Mondialul de Anduranță am observat că podiumul privaților din categoria supremă Hypercar aproape că nu este băgat în seamă, camera reținând doar pentru câteva secunde figurile celor ce ajunseseră în top 3 după aproape 10 ore de cursă. Astfel, nu este de mirare că unul ca Hugh Chamberlain, șef de echipă cu două titluri mondiale și o victorie de clasă la Le Mans, este, astăzi, aproape uitat. Mulți rețin, poate, mașinile înscrise de el, dar doar cei care au bătut paddock-urile de-a lungul și de-a latul lor în ultimele decenii pot vorbi și despre omul din spatele Chamberlain Motorsport.

Citește articol »

Ce experiență profesională aveți? Pilot Ferrari, pilot McLaren…

Ferrari și McLaren sunt echipele care au dat cei mai mulți campioni în istoria Formulei 1. Însă numărătoarea s-a oprit pentru aceste echipe în 2007, respectiv 2008. Ultimul campion Ferrari a venit de la McLaren, iar ultimul campion McLaren tocmai a anunțat că se mută la Ferrari. Cine a mai activat pentru ambii granzi și cu ce rezultate? Mihai și Alex deschid cartea de istorie.

Citește articol »

Ferrari, o istorie în galben cu aromă de frites belges

AF Corse a dezvăluit, recent, combinația de culori cu care va intra în luptă cel de-al treilea prototip 499P care va alerga în sezonul 2024 al FIA WEC. La scurt timp după ce ACO a publicat lista provizorie cu echipajele înscrise în următoarea ediție a cursei de 24 de ore de la Le Mans, am putut să lăsăm bălți de salivă în dreptul imaginilor cu primul Ferrari pe care-l va pilota, într-un campionat mondial, polonezul Robert Kubica. Mașina va fi galbenă – foarte galbenă – iar asta m-a pus pe gânduri.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.