Volkswagen T6.1 la superofertă

Nu suntem în situația, omul gospodar își face iarna car și vara sanie, dar ar fi păcat să nu poți profit de reduceri care pornesc de la 7.600 euro și ajung la aproape 19.000 euro pentru Volkswagen Multivan și Caravelle.

Volkswagen rămăsese puțin în urmă cu actuala generație T6 Multivan. Chiar dacă au anunțat un model nou pentru viitorul apropiat, mai precis anul viitor, T6 a primit un upgrade numit T6.1 Un upgrade masiv la interior la nivelul materiale, asamblare, rafinament al mecanismelor… doar privind cum lucrează închiderea/ deschiderea electrică a ușilor laterale realizezi că este cu totul altceva acest model.

Sincer, noi avem impresia că acest T6.1 este de fapt noul Multivan, dar inginerii germani au fost mai rapizi decât cei de la marketing care nu au reușit să termine posterele cu noul model. Un model care acum poate fi considerat un rival pentru V Class/ Vito. Și pentru că germanii se pregătesc de o nouă generație, au pregătit o campanie serioasă de discount-uri pentru actuala generație.

Volkswagen Multivan 6.1 – sunt 7 modele în promoție, toate putând fi livrate imediat

Multivan 6.1 CL KR 2.0 TDI 110KW DSG – Preț: 43.367 euro, discount – 14.456 euro

Multivan 6.1 CL KR 2.0 TDI 110KW DSG – Preț: 43.564 euro, discount – 14.521 euro

Multivan 6.1 CL KR 2.0 TDI 110KW DSG – Preț: 43.962 euro, discount – 14.653 euro

Multivan 6.1 CL KR 2.0 TDI 110KW DSG – Preț: 44.216 euro, discount – 14.739 euro

Multivan 6.1 CL LR 2.0 TDI 146KW DSG – Preț: 52.126 euro, discount – 17.375 euro

Multivan 6.1 CL LR 2.0 TDI 146KW 4M DSG – Preț: 56.583 euro, discount – 18.860 euro

Multivan 6.1 CL LR 2.0 TDI 146KW 4M DSG – Preț: 68.088 euro, discount – 7.637 euro

Volkwagen Caravelle 6.1 – sunt 8 modele în promoție, toate putând fi livrate imediat

Caravelle 6.1 CL LR 2.0 TDI 110KW – Preț: 34.202 euro, discount – 11.401 euro

Caravelle 6.1 CL LR 2.0 TDI 110KW – Preț: 34.856 euro, discount – 11.617 euro

Caravelle 6.1 CL LR 2.0 TDI 110KW – Preț: 34.856 euro, discount – 11.617 euro

Caravelle 6.1 CL LR 2.0 TDI 110KW – Preț: 34.856 euro, discount – 11.617 euro

Caravelle 6.1 CL LR 2.0 TDI 110KW – Preț: 34.856 euro, discount – 11.617 euro

Caravelle 6.1 CL LR 2.0 TDI 110KW – Preț: 34.856 euro, discount – 11.617 euro

Caravelle 6.1 CL LR 2.0 TDI 110KW – Preț: 37.263 euro, discount – 12.421 euro

Caravelle 6.1 CL LR 2.0 TDI 110KW – Preț: 37.263 euro, discount – 12.421 euro

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Raël vous dit ce qui est réel : J’aurais pu être en F1

Cum ar fi fost dacă sinistrul Gregorian Bivolaru, cunoscut pentru cultul său cu influențe yoga care s-a transformat într-o rețea de proxenetism, ar fi iubit nu doar minorele, ci și cursele de mașini și, peste toate, OZN-urile și civilizațiile extraterestre? Ei bine, atunci am fi avut și noi, românii, un Claude Vorilhon autohton. Să explic.

Citește articol »

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »

Mai bun ca un prim-ministru: Hugh Chamberlain

Recent, urmărind momentul festiv ce a urmat primei etape din Mondialul de Anduranță am observat că podiumul privaților din categoria supremă Hypercar aproape că nu este băgat în seamă, camera reținând doar pentru câteva secunde figurile celor ce ajunseseră în top 3 după aproape 10 ore de cursă. Astfel, nu este de mirare că unul ca Hugh Chamberlain, șef de echipă cu două titluri mondiale și o victorie de clasă la Le Mans, este, astăzi, aproape uitat. Mulți rețin, poate, mașinile înscrise de el, dar doar cei care au bătut paddock-urile de-a lungul și de-a latul lor în ultimele decenii pot vorbi și despre omul din spatele Chamberlain Motorsport.

Citește articol »

Ce experiență profesională aveți? Pilot Ferrari, pilot McLaren…

Ferrari și McLaren sunt echipele care au dat cei mai mulți campioni în istoria Formulei 1. Însă numărătoarea s-a oprit pentru aceste echipe în 2007, respectiv 2008. Ultimul campion Ferrari a venit de la McLaren, iar ultimul campion McLaren tocmai a anunțat că se mută la Ferrari. Cine a mai activat pentru ambii granzi și cu ce rezultate? Mihai și Alex deschid cartea de istorie.

Citește articol »

Ferrari, o istorie în galben cu aromă de frites belges

AF Corse a dezvăluit, recent, combinația de culori cu care va intra în luptă cel de-al treilea prototip 499P care va alerga în sezonul 2024 al FIA WEC. La scurt timp după ce ACO a publicat lista provizorie cu echipajele înscrise în următoarea ediție a cursei de 24 de ore de la Le Mans, am putut să lăsăm bălți de salivă în dreptul imaginilor cu primul Ferrari pe care-l va pilota, într-un campionat mondial, polonezul Robert Kubica. Mașina va fi galbenă – foarte galbenă – iar asta m-a pus pe gânduri.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.