Renault introduce Trafic Combi și SpaceClass

Renault a prezentat noua sa gamă Trafic dedicată transportului de pasageri, ce include două modele: Noul Renault Trafic Combi și Noul Renault SpaceClass.

Noul Trafic Combi se adresează în special profesioniștilor din transportul de pasageri (companii sau comunități) și familiilor numeroase. Modelul satisface cererea lor de volum și modularitate, fără a compromite confortul și numărul de locuri. Renault SpaceClass pune accentul pe versatilitate, spațiu și confort. Specialiștii în transportul VIP și turistic vor putea profita de versiunea sa Signature și de spațiul său de nivel „business class”. Clienții care caută o evadare nu vor fi dezamăgiți de versiunea sa Escapade.

La exterior, Trafic Combi și SpaceClass afișează o parte frontală redesenată, cu o grilă mai masivă, faruri full LED redesenate și bare de protecție redesenate.

Modelele sunt dotate cu oglinzi pliabile electric, roți noi de 17 inch – cu efect de diamant pe SpaceClass – capace ornamentale cu un design nou, mai elegant, pentru roțile de oțel. Sunt disponibile șapte nuanțe, inclusiv noul Rouge Carmin

La interior notăm o nouă planșă de bord, una care preia tema detaliilor orizontale care a debutat pe noua generație Renault Clio. Un artificiu de design care induce senzația unui automobil mult mai spațios.

Trafic Combi și SpaceClass oferă un volum de marfă de până la 1,8 m³ și o modularitate exemplară de până la 9 pasageri.

  • RENAULT TRAFIC
  • RENAULT TRAFIC

Sistemul multimedia Renault EASY LINK, care încorporează navigația, își face apariția la bordul noilor modele. Compatibil cu Android Auto și Apple CarPlay, este afișat pe un ecran de 8 inch și vine cu un încărcător de smartphone cu inducție, pentru a rămâne conectat toată ziua.

Cu un volum de depozitare de 86 de litri în cabină, Noul Trafic Combi și SpaceClass oferă acces simplificat la spațiile de depozitare, mergând chiar mai departe cu noul sertar Easy Life.

  • RENAULT TRAFIC
  • v

Noul Trafic Combi și SpaceClass oferă noi sisteme de asistență la condus de ultimă generație. Acestea includ Adaptive Cruise Control pentru a menține viteza selectată, Active Inter-City Emergency Braking pentru a avertiza șoferul și chiar frâna în locul său, pentru a evita coliziunile, și Lane Departure Warning pentru a avertiza atunci când părăsesc banda de circulație în mod neintenționat.

O altă caracteristică nouă este Blind Spot Warning, cel care facilitează schimbarea benzii, atenționând asupra unui vehicul aflat în zona fără vizibilitate. Un nou airbag frontal potrivit pentru doi pasageri sporește, de asemenea, siguranța la bord.

Noul Trafic Combi și SpaceClass oferă trei motoare diesel: noul motor dCi 150 (cutie de viteze manuală și  automată EDC), care câștigă 5 CP, un nou motor dCi 110 (cutie de viteze manuală) și motorul dCi 170 (cutie de viteze automată EDC).

Transmisia automată cu dublu ambreiaj EDC cu 6 trepte, disponibilă atât pentru motoarele de 150 CP, cât și pentru cele de 170 CP. Echipată cu tehnologia Stop & Start, gama este compatibilă cu noile reglementări stabilite de standardul Euro 6D FULL.

Detaliile despre noua gamă Trafic destinată transportului de pasageri, ce include Noul Renault Trafic Combi și Noul Renault SpaceClass, vor fi prezentate la începutul anului viitor, înainte de comercializarea care începe în martie 2021.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Copia unicatului: Cum a apărut, din nimic, o altă Sintura și care e povestea originalului

Noua Zeelandă este genul acela de țară de la capătul pământului unde ai putea paria că se află monștri subacvatici milenari sau gnomi, fiind o sursă aproape inepuizabilă de surprize și lucruri neobișnuite. Pentru iubitorii GT-urilor ciudate și deosebit de rare, Noua Zeelandă chiar este o nirvana, căci altfel nu s-ar putea explica renașterea, în acel loc, a nu una, ci două mașini Sintura. Asta în condițiile în care ar fi trebuit să existe doar una.

Citește articol »

Cum a aterizat „Batmobile-ul”: Un circuit uitat și un motor schimbat pe genunchi

În istoria curselor de turisme, una marcată de multiple schimbări de regulamente și chiar mai multe modele legendare, BMW-ul 3.0 CSL are o reputație aparte. Profitând de niște interpretări inteligente ale regulamentului, bavarezii au creat, în urmă cu mai bine de 50 de ani, un coupe a cărui aerodinamică îl punea la ani lumină de rivali, detaliile exterioare fiind rivalizate doar de cele de sub capotă. Chiar și așa, prea puțini își mai amintesc cum a decurs prima întrecere a celebrului „Batmobile”.

Citește articol »

Ultimul recital pentru bătrânul tenor: Cum a reușit Joest Racing să bată monolitul Mercedes-Sauber

În mai 1989, Campionatul Mondial de Anduranță venea pentru prima sa reprezentație pe pământ european, mai exact pe fostul circuit de Formula 1 Dijon-Prenois. Ceea ce ar fi trebuit să fie un galop de sănătate pentru echipa de uzină Mercedes-Sauber a devenit, însă, cântecul de lebădă al celui mai faimos model din istoria Grupei C, Porsche-le 962. Reușita, semnată de formația lui Reinhold Joest prin piloții Bob Wollek și Frank Jelinski este notabilă și pentru că abia recent, în cursa de șase ore de la Spa-Francorchamps din acest an, am putut asista la o nouă victorie pentru un Porsche privat la nivel de campionat mondial – după o pauză de 35 de ani.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.