Renault introduce Trafic Combi și SpaceClass

Renault a prezentat noua sa gamă Trafic dedicată transportului de pasageri, ce include două modele: Noul Renault Trafic Combi și Noul Renault SpaceClass.

Noul Trafic Combi se adresează în special profesioniștilor din transportul de pasageri (companii sau comunități) și familiilor numeroase. Modelul satisface cererea lor de volum și modularitate, fără a compromite confortul și numărul de locuri. Renault SpaceClass pune accentul pe versatilitate, spațiu și confort. Specialiștii în transportul VIP și turistic vor putea profita de versiunea sa Signature și de spațiul său de nivel „business class”. Clienții care caută o evadare nu vor fi dezamăgiți de versiunea sa Escapade.

La exterior, Trafic Combi și SpaceClass afișează o parte frontală redesenată, cu o grilă mai masivă, faruri full LED redesenate și bare de protecție redesenate.

Modelele sunt dotate cu oglinzi pliabile electric, roți noi de 17 inch – cu efect de diamant pe SpaceClass – capace ornamentale cu un design nou, mai elegant, pentru roțile de oțel. Sunt disponibile șapte nuanțe, inclusiv noul Rouge Carmin

La interior notăm o nouă planșă de bord, una care preia tema detaliilor orizontale care a debutat pe noua generație Renault Clio. Un artificiu de design care induce senzația unui automobil mult mai spațios.

Trafic Combi și SpaceClass oferă un volum de marfă de până la 1,8 m³ și o modularitate exemplară de până la 9 pasageri.

  • RENAULT TRAFIC
  • RENAULT TRAFIC

Sistemul multimedia Renault EASY LINK, care încorporează navigația, își face apariția la bordul noilor modele. Compatibil cu Android Auto și Apple CarPlay, este afișat pe un ecran de 8 inch și vine cu un încărcător de smartphone cu inducție, pentru a rămâne conectat toată ziua.

Cu un volum de depozitare de 86 de litri în cabină, Noul Trafic Combi și SpaceClass oferă acces simplificat la spațiile de depozitare, mergând chiar mai departe cu noul sertar Easy Life.

  • RENAULT TRAFIC
  • v

Noul Trafic Combi și SpaceClass oferă noi sisteme de asistență la condus de ultimă generație. Acestea includ Adaptive Cruise Control pentru a menține viteza selectată, Active Inter-City Emergency Braking pentru a avertiza șoferul și chiar frâna în locul său, pentru a evita coliziunile, și Lane Departure Warning pentru a avertiza atunci când părăsesc banda de circulație în mod neintenționat.

O altă caracteristică nouă este Blind Spot Warning, cel care facilitează schimbarea benzii, atenționând asupra unui vehicul aflat în zona fără vizibilitate. Un nou airbag frontal potrivit pentru doi pasageri sporește, de asemenea, siguranța la bord.

Noul Trafic Combi și SpaceClass oferă trei motoare diesel: noul motor dCi 150 (cutie de viteze manuală și  automată EDC), care câștigă 5 CP, un nou motor dCi 110 (cutie de viteze manuală) și motorul dCi 170 (cutie de viteze automată EDC).

Transmisia automată cu dublu ambreiaj EDC cu 6 trepte, disponibilă atât pentru motoarele de 150 CP, cât și pentru cele de 170 CP. Echipată cu tehnologia Stop & Start, gama este compatibilă cu noile reglementări stabilite de standardul Euro 6D FULL.

Detaliile despre noua gamă Trafic destinată transportului de pasageri, ce include Noul Renault Trafic Combi și Noul Renault SpaceClass, vor fi prezentate la începutul anului viitor, înainte de comercializarea care începe în martie 2021.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Raël vous dit ce qui est réel : J’aurais pu être en F1

Cum ar fi fost dacă sinistrul Gregorian Bivolaru, cunoscut pentru cultul său cu influențe yoga care s-a transformat într-o rețea de proxenetism, ar fi iubit nu doar minorele, ci și cursele de mașini și, peste toate, OZN-urile și civilizațiile extraterestre? Ei bine, atunci am fi avut și noi, românii, un Claude Vorilhon autohton. Să explic.

Citește articol »

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »

Mai bun ca un prim-ministru: Hugh Chamberlain

Recent, urmărind momentul festiv ce a urmat primei etape din Mondialul de Anduranță am observat că podiumul privaților din categoria supremă Hypercar aproape că nu este băgat în seamă, camera reținând doar pentru câteva secunde figurile celor ce ajunseseră în top 3 după aproape 10 ore de cursă. Astfel, nu este de mirare că unul ca Hugh Chamberlain, șef de echipă cu două titluri mondiale și o victorie de clasă la Le Mans, este, astăzi, aproape uitat. Mulți rețin, poate, mașinile înscrise de el, dar doar cei care au bătut paddock-urile de-a lungul și de-a latul lor în ultimele decenii pot vorbi și despre omul din spatele Chamberlain Motorsport.

Citește articol »

Ce experiență profesională aveți? Pilot Ferrari, pilot McLaren…

Ferrari și McLaren sunt echipele care au dat cei mai mulți campioni în istoria Formulei 1. Însă numărătoarea s-a oprit pentru aceste echipe în 2007, respectiv 2008. Ultimul campion Ferrari a venit de la McLaren, iar ultimul campion McLaren tocmai a anunțat că se mută la Ferrari. Cine a mai activat pentru ambii granzi și cu ce rezultate? Mihai și Alex deschid cartea de istorie.

Citește articol »

Ferrari, o istorie în galben cu aromă de frites belges

AF Corse a dezvăluit, recent, combinația de culori cu care va intra în luptă cel de-al treilea prototip 499P care va alerga în sezonul 2024 al FIA WEC. La scurt timp după ce ACO a publicat lista provizorie cu echipajele înscrise în următoarea ediție a cursei de 24 de ore de la Le Mans, am putut să lăsăm bălți de salivă în dreptul imaginilor cu primul Ferrari pe care-l va pilota, într-un campionat mondial, polonezul Robert Kubica. Mașina va fi galbenă – foarte galbenă – iar asta m-a pus pe gânduri.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.