Renault Clio E-Tech Hybrid este disponibil în România

Renault Clio E-Tech Hybrid îți face debutul în gama constructorului francez. Noul model vine în 4 versiuni de echipare: ZEN, INTENS, Seria Limitată E-TECH și RS LINE, iar prețul de pornire este 18.750 euro, TVA inclus.

Noul Renault Clio E-Tech Hybrid poate fi comandat în rețeaua de agenți Renault. Prețul pentru versiunea ZEN este 18.750 € (TVA inclus) și beneficiază de oferta specială de credit RCI Bank adresată persoanele fizice de 105 €/lună (TVA inclus).

Motorul hibrid de pe noul model dezvoltă 140 CP și oferă o eficiență maximă și o reacție dinamică excelentă, accelerând de la 80 la 120 km/h în doar 6,9 secunde. Primul Clio hibrid are o baterie de 1,2 kWh (230 V) care permite reducerea semnificativă a consumului de combustibil și a emisiilor de CO2. Vehiculul rulează până la 80% din timp în modul 100% electric în mediul urban.Renault Clio E-Tech Hybrid

Prezentat pentru prima dată în primăvara acestui an, Clio E-Tech Hybrid vine ca o completare la versiunile termice tradiționale. Sistemul E-Tech beneficiază de expertiza electrică a mărcii și utilizează piese proiectate în cadrul Alianței, ca de exemplu motorul pe benzină de 1,6 litri de generație nouă, care a fost regândit special pentru această utilizare.

Acesta este însoțit de două motoare electrice – un „e-engine” și un HSG (High-Voltage Starter Generator) – și o cutie de viteze inovatoare multimodală fără ambreiaj. Asocierea revoluționară a motoarelor electrice și a cutiei de viteze optimizează şi ajută la schimbarea treptelor de viteză.

Oferta disponibilă în România include patru versiuni de echipare: ZEN, INTENS, SL E-TECH, RS LINE.Renault Clio E-Tech Hybrid

În versiunea ZEN, noul model oferă asistență la menținerea benzii de rulare, recunoașterea indicatoarelor rutiere, dar și alerta privind distanța de rulare. Sistemul multimedia EASY LINK include un display de 7’’, cu funcție de replicare smartphone. Suplimentar, versiunea INTENS vine cu lumini full LED, în forma literei C, detalii cromate specifice și tapițerie din textil combinat cu piele artificială.

Echiparea specială E-Tech este caracterizată de jantele de aliaj de 16’’ cu un design special, de bara de protecție spate ușor de recunoscut și badge-urile E-Tech Hybrid situate pe montantul central și hayon. La interior, ambianța neagră capătă câteva accente albastre, care reconfirmă originea hibridă a modelului.

Tapițeria textilă este combinată cu pielea de culoare neagră și gri, iar cusăturile albastre se înscriu în elementele de personalizare specifice. În interiorul mașinii, „Smart Cockpit-ul” dispune de un tablou de bord digital de 9,3” cu cea mai mare suprafață de afișare din clasă.

Versiunea RS Line vine cu un design special la interior – ambianța neagră cu accente roșii, lumini interioare LED și ecran tactil de 7’’, cu Bluetooth și replicare smartphone. Jantele speciale de 16’’ BoaVista completează design-ul exterior, accentuat de geamurile spate și luneta cu tentă închisă.Renault Clio E-Tech Hybrid

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Copia unicatului: Cum a apărut, din nimic, o altă Sintura și care e povestea originalului

Noua Zeelandă este genul acela de țară de la capătul pământului unde ai putea paria că se află monștri subacvatici milenari sau gnomi, fiind o sursă aproape inepuizabilă de surprize și lucruri neobișnuite. Pentru iubitorii GT-urilor ciudate și deosebit de rare, Noua Zeelandă chiar este o nirvana, căci altfel nu s-ar putea explica renașterea, în acel loc, a nu una, ci două mașini Sintura. Asta în condițiile în care ar fi trebuit să existe doar una.

Citește articol »

Cum a aterizat „Batmobile-ul”: Un circuit uitat și un motor schimbat pe genunchi

În istoria curselor de turisme, una marcată de multiple schimbări de regulamente și chiar mai multe modele legendare, BMW-ul 3.0 CSL are o reputație aparte. Profitând de niște interpretări inteligente ale regulamentului, bavarezii au creat, în urmă cu mai bine de 50 de ani, un coupe a cărui aerodinamică îl punea la ani lumină de rivali, detaliile exterioare fiind rivalizate doar de cele de sub capotă. Chiar și așa, prea puțini își mai amintesc cum a decurs prima întrecere a celebrului „Batmobile”.

Citește articol »

Ultimul recital pentru bătrânul tenor: Cum a reușit Joest Racing să bată monolitul Mercedes-Sauber

În mai 1989, Campionatul Mondial de Anduranță venea pentru prima sa reprezentație pe pământ european, mai exact pe fostul circuit de Formula 1 Dijon-Prenois. Ceea ce ar fi trebuit să fie un galop de sănătate pentru echipa de uzină Mercedes-Sauber a devenit, însă, cântecul de lebădă al celui mai faimos model din istoria Grupei C, Porsche-le 962. Reușita, semnată de formația lui Reinhold Joest prin piloții Bob Wollek și Frank Jelinski este notabilă și pentru că abia recent, în cursa de șase ore de la Spa-Francorchamps din acest an, am putut asista la o nouă victorie pentru un Porsche privat la nivel de campionat mondial – după o pauză de 35 de ani.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.