Renault Clio E-Tech Hybrid este disponibil în România

Renault Clio E-Tech Hybrid îți face debutul în gama constructorului francez. Noul model vine în 4 versiuni de echipare: ZEN, INTENS, Seria Limitată E-TECH și RS LINE, iar prețul de pornire este 18.750 euro, TVA inclus.

Noul Renault Clio E-Tech Hybrid poate fi comandat în rețeaua de agenți Renault. Prețul pentru versiunea ZEN este 18.750 € (TVA inclus) și beneficiază de oferta specială de credit RCI Bank adresată persoanele fizice de 105 €/lună (TVA inclus).

Motorul hibrid de pe noul model dezvoltă 140 CP și oferă o eficiență maximă și o reacție dinamică excelentă, accelerând de la 80 la 120 km/h în doar 6,9 secunde. Primul Clio hibrid are o baterie de 1,2 kWh (230 V) care permite reducerea semnificativă a consumului de combustibil și a emisiilor de CO2. Vehiculul rulează până la 80% din timp în modul 100% electric în mediul urban.Renault Clio E-Tech Hybrid

Prezentat pentru prima dată în primăvara acestui an, Clio E-Tech Hybrid vine ca o completare la versiunile termice tradiționale. Sistemul E-Tech beneficiază de expertiza electrică a mărcii și utilizează piese proiectate în cadrul Alianței, ca de exemplu motorul pe benzină de 1,6 litri de generație nouă, care a fost regândit special pentru această utilizare.

Acesta este însoțit de două motoare electrice – un „e-engine” și un HSG (High-Voltage Starter Generator) – și o cutie de viteze inovatoare multimodală fără ambreiaj. Asocierea revoluționară a motoarelor electrice și a cutiei de viteze optimizează şi ajută la schimbarea treptelor de viteză.

Oferta disponibilă în România include patru versiuni de echipare: ZEN, INTENS, SL E-TECH, RS LINE.Renault Clio E-Tech Hybrid

În versiunea ZEN, noul model oferă asistență la menținerea benzii de rulare, recunoașterea indicatoarelor rutiere, dar și alerta privind distanța de rulare. Sistemul multimedia EASY LINK include un display de 7’’, cu funcție de replicare smartphone. Suplimentar, versiunea INTENS vine cu lumini full LED, în forma literei C, detalii cromate specifice și tapițerie din textil combinat cu piele artificială.

Echiparea specială E-Tech este caracterizată de jantele de aliaj de 16’’ cu un design special, de bara de protecție spate ușor de recunoscut și badge-urile E-Tech Hybrid situate pe montantul central și hayon. La interior, ambianța neagră capătă câteva accente albastre, care reconfirmă originea hibridă a modelului.

Tapițeria textilă este combinată cu pielea de culoare neagră și gri, iar cusăturile albastre se înscriu în elementele de personalizare specifice. În interiorul mașinii, „Smart Cockpit-ul” dispune de un tablou de bord digital de 9,3” cu cea mai mare suprafață de afișare din clasă.

Versiunea RS Line vine cu un design special la interior – ambianța neagră cu accente roșii, lumini interioare LED și ecran tactil de 7’’, cu Bluetooth și replicare smartphone. Jantele speciale de 16’’ BoaVista completează design-ul exterior, accentuat de geamurile spate și luneta cu tentă închisă.Renault Clio E-Tech Hybrid

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Radical Cup: George Cațan, învingător de la primul start

Dacă la MotoRC grila clasei regină arată mai bine decât anul trecut iar în Romanian Endurance Series asistăm la o creștere continuă a efectivelor de turisme, Radical Cup și-a început al treilea an cu tot atâtea mașini precum debuta conceptul, în 2021. În schimb, a punctat la capitolul competitivitate, cu manșe strânse la categoriile PRO 1500 și SR1 Cup.

Citește articol »

MotoRC: Ceasul al 12-lea, vremea primei victorii pentru Marian Pivniceru

Numărul 12 era considerat de mulți un viitor învingător în cursele MotoRC. Al șaptelea sezon al competiției a adus și confirmarea pentru Marian Pivniceru, cel mai recent nume care se adaugă pe lista câștigătorilor de la clasa regină. Înaintea sa, 33 de curse au fost împărțite de doar 7 piloți: Cătălin Cazacu, Bogdan Vrăjitoru, George Cațan, Martin Choy, Vlad Neaga, Ionuț Mistode și Milen Georgiev.

Citește articol »

Sim Racing: Sebastian Apostol și West Competition Racing primesc nominalizarea BMW Motorsport în cadrul SRO eSports 2023

Locul al cincilea la categoria Silver în campania de debut desfășurată în 2022 și o serie de alte performanțe notabile au determinat BMW Motorsport să numească un pilot român dintr-o echipă românească pentru campania din seria europeană de sprint GT World Challenge, disputată în mediul de simulare Assetto Corsa Competizione. Sebastian Apostol va concura împotriva celor mai buni sim raceri din lume la Monza, Paul Ricard, Spa-Francorchamps, Nurburgring și Barcelona.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.