Poliția de Frontieră – flotă de 50 de unități Ford Transit

Ford România, prin intermediul dealerului său Țiriac Auto, are in curs de livrare 50 de unități Ford Transit AWD către Pro Optica S.A. în cursul acestui an, având ca beneficiar final Inspectoratul General al Poliției de Frontieră din România.

în cadrul unui eveniment special găzduit la Ambasada Statelor Unite ale Americii la București de către Excelența Sa, Adrian Zuckerman, și în prezența Premierului României, Ludovic Orban au fost prezentate trei unități ARTEMIS-RO pe bază de Ford Transit din lotul în curs de livrare către Inspectoratului General al Poliției de Frontieră, parte a unui proiect complex care a început în urmă cu aproape doi ani.

Proiectul este rezultatul unei colaborări strânse între inginerii Ford care au lucrat la adaptarea modelului, dealerul Ford Transit Center Țiriac Auto și compania Pro Optica pentru integrarea modelului Ford Transit în structura complexă a proiectului pentru Inspectoratul General al Poliției de Frontieră.Ford Transit

“Acest proiect este încă o dovadă a lucrului eficient în echipă și suntem bineînțeles deosebit de mândri pentru modul în care el a fost gestionat. Modelul Ford Transit a fost și rămâne alegerea perfectă pentru segmentul său, fiind un produs iconic pentru marca Ford, apreciat atât în România cât și în Europa.

Ne dorim să vedem cât mai multe modele Ford, nu doar în flotele entităților private, dar și la cele ale statului, cu atât mai mult cu cât producem la Craiova unele dintre cele mai apreciate și avansate SUV-uri ale momentului“, a declarat Cristian Prichea, Director General, Compania Națională de Vânzări Ford.Ford Transit

„Mă bucur că Ford, un lider mondial de anvergură în tehnologia auto, a fost ales pentru a furniza vehiculele sale inovatoare către instituțiile de ordine publică și siguranță din României”, a spus ambasadorul SUA în România, Adrian Zuckerman.

„Poliția de frontieră română este un partener esențial al guvernului Statelor Unite ale Americii în combaterea infracțiunilor transnaționale, iar noile caracteristice ale acestor vehicule vor face operațiunile lor viitoare mult mai eficiente”, a mai declarat Excelența sa, Adrian Zuckerman.

’’Proiectul ”Autospecială de supraveghere cu termoviziune’’ se referă la livrarea a 50 de produse către Inspectoratul General al Poliției de Frontieră din România. Contractul a fost semnat în urma câștigării de către PRO OPTICA a unei licitații internaționale deschise organizată de Inspectoratul General al Poliției de Frontieră din România.

Produsul a fost construit urmărind cerințele formulate de specialiștii din domeniul tehnic și operațional ai beneficiarului. Proiectul de amenajare, sistemul optronic de supraveghere cu cameră termală, calculatorul și aplicația software de supraveghere și lucru cu hărțile sunt concepute și realizate în România de către Pro Optica S.A. Autovehiculul de bază și display-urile militare sunt produse ale companiilor americane Ford și respectiv Vartech.

Produsul a parcurs toate verificările de pre-recepție și până astăzi au fost recepționate un număr de 16 produse, care au intrat deja în serviciu/misiune.

Pro Optica S.A. a produs și livrat în ultimii 10 ani un număr de peste 100 astfel de produse în România și Ungaria, care își desfășoară misiunile pe frontiere”, a declarat Dr.Ing. Marinică Mîrzu, Directorul General ProOptica.

Cele 50 de unități Ford Transit sunt propulsate de motorul EcoBlue 2.0 170 CP, și echipate cu sistemul de Tracțiune Integrală Inteligentă ce oferă performanță îmbunătățită în condiții dificile de utilizare. Atunci când este cuplat, sistemul crește automat cuplul transmis roților cu cea mai mare aderență. Acest sistem este potrivit pentru serviciile de salvare și pentru companiile care lucrează frecvent pe teren accidentat.

Motorul diesel Ford EcoBlue 170CP (125 kW) dezvoltă un cuplu de 405 Nm, iar posibilitățile de transport a încărcăturilor mari și economia de combustibil îl fac potrivit pentru condițiile speciale de utilizare.

Gama de motoare EcoBlue îmbunătățite ale noului Ford Transit respectă cele mai stricte standarde de emisii Euro 6.2. Vehiculele diesel sunt prevăzute cu un filtru de particule care reține în proporție de peste 99% particulele solide din gazul de eșapament și cu sistemul de reducere catalitică selectivă care folosește AdBlue pentru a transforma emisiile din gazul de eșapament în azot și apă.

De asemenea, unitățile sunt dotate cu tehnologii esențiale pentru economia de combustibil :

  • Sistem de încărcare regenerativă inteligentă Ford
  • Indicator de schimbare a treptelor de viteză
  • Direcție servoasistată electric (EPAS)
  • Îmbunătățiri ale designului aerodinamic

În primele opt luni ale acestui an, conform datelor oferite de către DRPCIV, Ford continuă să rămână lider de piață pentru vehiculele comerciale, cu o cotă de piață de 14.65% și un număr de 2000 de vehicule comerciale înmatriculate.Ford Transit

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Ferrari, o istorie în galben cu aromă de frites belges

AF Corse a dezvăluit, recent, combinația de culori cu care va intra în luptă cel de-al treilea prototip 499P care va alerga în sezonul 2024 al FIA WEC. La scurt timp după ce ACO a publicat lista provizorie cu echipajele înscrise în următoarea ediție a cursei de 24 de ore de la Le Mans, am putut să lăsăm bălți de salivă în dreptul imaginilor cu primul Ferrari pe care-l va pilota, într-un campionat mondial, polonezul Robert Kubica. Mașina va fi galbenă – foarte galbenă – iar asta m-a pus pe gânduri.

Citește articol »

Cel mai rapid magazin de lux din lume

Ediția din 1995 a cursei de 24 de ore de la Le Mans este faimoasă din mai multe puncte de vedere. În primul rând, toți își amintesc victoria McLaren, o reușită imposibil de repetat ce a fost facilitată de ploaia torențială care a marcat ostilitățile mai bine de 12 ore. Memorabilă a fost, de asemenea, deziluzia legendarului Mario Andretti, care a ratat la mustață un succes ce i-ar fi întregit cariera ilustră. Mai rar se menționează, însă, povestea echipajului de pe ultima treaptă a podiumului.

Citește articol »

Britanicii Scuderiei: Hamilton a intrat în rândul unor legende precum Mansell sau Surtees

Suntem abia în luna februarie, sezonul de Formula 1 nici nu a început, dar vestea care a apărut recent cu privire la trecerea lui Lewis Hamilton de la Mercedes-AMG la Ferrari este, cel mai probabil, știrea anului în Marele Circ. Practic, ani de zile de zvonuri și discuții pe la colțuri capătă, în sfârșit, formă și sens în urma unui transfer care nu părea fezabil cu doar câteva zile înainte.

Citește articol »

Daytona 24H 2024: La sfatul bătrânilor, cu Risi și Penske

Ferrari și Porsche sunt marii câștigători ai ediției cu numărul 62 a cursei de 24 de ore de la Daytona, cea mai lungă întrecere profesionistă din Statele Unite. Dacă n-am cunoaște anul, am putea spune că vorbim de epoca romantică și mult mai naivă a motorsportului, crez reconfirmat și în clipa în care citim numele echipelor ce s-au impus în clasamentul general, respectiv la categoria GTD-Pro: Porsche-Penske Motorsport și Risi Competizione. Tocmai de aceea, atunci când multe publicații ies cu titlul „Victorie istorică…”, se pot extrage două înțelesuri.

Citește articol »

Formula 1 are o echipă cu nume nou care aduce aminte de fantomele trecutului

Formula 1 este competiția în care mixul complet dintre tehnologie, bugete gigant, inteligență, găselnițe noi și talent ar trebui să producă un spectacol de invidiat pe circuite. Vorbim, în fond, despre „Regina sporturilor cu motor”. Pentru 2024, însă, n-avem parte nici de noutăți, nici bugetele nu mai sunt (așa) de mari, iar singurele găselnițe apare atunci când citim lista cu numele echipelor, căci la nivelul talentelor nu găsim vreo schimbare – pentru prima dată în istoria competiției.

Citește articol »

Porsche-le „detestat în Belcar” și identitatea sa înșelătoare

Mulți fani belgieni spun că sezonul 1999 al Belcar, seria de anduranță pentru turisme și GT-uri a micuțului stat înghesuit de superputerile Europei, a reprezentat un punct de apogeu care nu a mai fost atins ulterior. În vârful acelui pluton din care n-au lipsit modele Viper, Lamborghini sau Marcos s-a aflat, însă, o mașină ce sfida regulamentul cu zâmbetul pe buze.

Citește articol »

Mingea e rotundă, dar la fel e și roata

O echipă de fotbal din Premier League ce sponsorizează o formație de curse? Poate părea ciudat, dar un mic constructor britanic a reușit să construiască acest pod între sportul rege și sporturile cu motor, pentru care ai nevoie de două „mingi”, nu doar una. Totul s-a întâmplat la mijlocul aniilor ’90, cu mult înainte de crearea campionatului Superleague Formula, într-o perioadă tumultuoasă în lumea curselor de GT-uri.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.