Platformele de e-commerce ale Groupe Renault – record de vânzări

e-Commerce Groupe Renault
Groupe Renault Romania a înregistrat o creștere semnificativă a vânzărilor în mediul online, pe cele două platforme de e-Commerce lansate acum 2 ani.

Astfel, în ultima lună, cifrele de vânzări au atins un record de 30 de unități pe zi, vehicule Dacia și Renault achiziționate de către clienți în urma unui parcurs strict online. O parte dintre aceștia au optat și pentru livrarea la domiciliu, un serviciu opțional oferit celor care doresc sa reducă interacțiunea fizică sau efortul deplasării la un showroom.

„Suntem într-o perioadă foarte provocatoare din punct de vedere al experienței digitale, iar industria auto nu face excepție. Am lansat cele două platforme de e-Commerce în urmă cu doi ani, înainte sa fim determinați de contextul special să ne orientam către aceasta zonă.

A devenit rapid un atu, pentru că am înțeles din vreme ce nevoi și ce așteptări au clienții noștri într-un astfel de parcurs. Dovada că am aplicat o bună strategie o constituie numărul mare, în continuă creștere, de achiziții online pe care le vedem în fiecare zi.” – Mihai Tănase, Head of Digital Dacia & Renault.

Procedura de achiziție este intuitivă și rapidă, fără a necesita cunoștințe deosebite de utilizare a unor aplicații sau programe speciale. Fiecare client poate consulta ofertele disponibile pe site-uri cu ajutorul mai multor filtre de selecție (model, preț, culoare, tip combustibil, transmisie, capacitate cilindrică), astfel încât alegerea să fie cât mai potrivită nevoilor lui. e-commerce groupe renault

Apoi acesta poate finaliza procedura, plătind factura finală a vehiculului sau își poate rezerva autoturismul selectat, achitând o taxă de 500 de Euro (TVA inclus). Plata se face cu ajutorul unui card bancar de credit sau debit, prin intermediul unui procesator securizat de plăți.

Atât contractul, cât și factura se vor transmite electronic de către un agent autorizat, ales în prealabil de client. Pentru a facilita accesul tuturor clienților și a oferi detalii utile, Groupe Renault derulează în această perioadă o campanie de promovare sub conceptul „Eu aleg online”, care poate fi vizualizată aici.

Până în acest moment, peste 2.500 de clienți au ales să achiziționeze un automobil Dacia sau Renault prin intermediul platformelor de e-Commerce. Disponibile la adresele https://vanzari.renault.ro şi respectiv https://vanzari.dacia.ro, acestea includ modele din stoc la prețuri promoționale.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Wheekend.
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
De același autor
Renault Megane eVision

Renault Megane eVision

Un concept care introduce noua platformă CMF-EV a alianței. Primul model care va beneficia de această platformă este Renault Megane eVision, același nume dar o interpretare electrică a compactei franceze.

VIDEO: Premieră – Dacia Spring

Dacia este un fenomen în peisajul auto, unul pe care mai toată lumea este invidioasă, și se pare că va provoca aceeași revoluție și în peisajul vehiculelor electrice cu Spring, Dacia Spring.

TMD Friction – de la Ford Model T la Bugatti Veyron

Probabil unul din ingredientele progresului nostru ca specie, este dorința, nevoia de mai mult. În această epopee de a ne pune semnătura pe tot felul ”Everesturi”, unele reușite au parte de toate reflectoarele, iar altele rămân într-o discreție nemeritată.

Opel Crossland își schimbă garderoba

Opel Crossland își schimbă garderoba, adoptă o parte frontală inspirată de cea a noului Opel Mokka. Va fi disponibil la începutul anului 2021.

BMW 128ti pășește pe tărâmul sfânt al hothatch-urilor

Noul BMW 128ti este mult mai mult decât o nouă variantă de motorizare în cadrul gamei BMW Seria 1. Completează intervalul dintre BMW 120i şi BMW M135i xDrive şi este poziţionat ca un veritabil model sport imediat sub vârful de gamă cu tracţiune integrală.

Test Drive Mercedes-Benz Vito 114 CDI

O ultimă întâlnire cu Mercedes-Benz Vito, dar în special cu propulsorul OM651 de 2.143 cmc, un propulsor care a debutat în 2008.

BMW X2 M Mesh Edition

BMW X2 M Mesh Edition – un plus de personalitate

BMW X2 M Mesh Edition se bazează stilistic pe modelul M Sport X şi oferă BMW X2 o apariţie şi mai exclusivă şi distinctivă. Cea mai evidentă schimbare este grila M tip mesh în negru lucios.

Noul BMW Seria 4 Cabriolet

Omul gospodar își face iarna car și vara sanie. BMW îți oferă șansa de a fi gospodar cu noul BMW Seria 4 Cabriolet.

Actualități