Platformele de e-commerce ale Groupe Renault – record de vânzări

e-Commerce Groupe Renault
Groupe Renault Romania a înregistrat o creștere semnificativă a vânzărilor în mediul online, pe cele două platforme de e-Commerce lansate acum 2 ani.

Astfel, în ultima lună, cifrele de vânzări au atins un record de 30 de unități pe zi, vehicule Dacia și Renault achiziționate de către clienți în urma unui parcurs strict online. O parte dintre aceștia au optat și pentru livrarea la domiciliu, un serviciu opțional oferit celor care doresc sa reducă interacțiunea fizică sau efortul deplasării la un showroom.

„Suntem într-o perioadă foarte provocatoare din punct de vedere al experienței digitale, iar industria auto nu face excepție. Am lansat cele două platforme de e-Commerce în urmă cu doi ani, înainte sa fim determinați de contextul special să ne orientam către aceasta zonă.

A devenit rapid un atu, pentru că am înțeles din vreme ce nevoi și ce așteptări au clienții noștri într-un astfel de parcurs. Dovada că am aplicat o bună strategie o constituie numărul mare, în continuă creștere, de achiziții online pe care le vedem în fiecare zi.” – Mihai Tănase, Head of Digital Dacia & Renault.

Procedura de achiziție este intuitivă și rapidă, fără a necesita cunoștințe deosebite de utilizare a unor aplicații sau programe speciale. Fiecare client poate consulta ofertele disponibile pe site-uri cu ajutorul mai multor filtre de selecție (model, preț, culoare, tip combustibil, transmisie, capacitate cilindrică), astfel încât alegerea să fie cât mai potrivită nevoilor lui. e-commerce groupe renault

Apoi acesta poate finaliza procedura, plătind factura finală a vehiculului sau își poate rezerva autoturismul selectat, achitând o taxă de 500 de Euro (TVA inclus). Plata se face cu ajutorul unui card bancar de credit sau debit, prin intermediul unui procesator securizat de plăți.

Atât contractul, cât și factura se vor transmite electronic de către un agent autorizat, ales în prealabil de client. Pentru a facilita accesul tuturor clienților și a oferi detalii utile, Groupe Renault derulează în această perioadă o campanie de promovare sub conceptul „Eu aleg online”, care poate fi vizualizată aici.

Până în acest moment, peste 2.500 de clienți au ales să achiziționeze un automobil Dacia sau Renault prin intermediul platformelor de e-Commerce. Disponibile la adresele https://vanzari.renault.ro şi respectiv https://vanzari.dacia.ro, acestea includ modele din stoc la prețuri promoționale.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

Test Drive Fiat 500e

Îmi era dor de 500, de Fiat 500, dar de unul nou, de unul după care copii să se întoarcă zâmbind. Au trecut câțiva ani din 2007, moment în care m-am întâlnit cu noul Fiat 500e. Dar este și adevăr în vorba…” Lucruri bune se întâmplă doar celor care au răbdare.”

Citește articol »

Poveste de succes – BMW M3 / M4 Competition

Într-un război continuu al cifrelor și performanțelor tot mai bune, cred că modelele sport trebuie cumpărate pentru sufletul lor, pentru ceea ce transmit și pentru plăcerea pe care o oferă celui de la volan în fiecare zi. După ce am condus noile BMW M3 Competition și M4 Competition pe circuit, am realizat că cele de mai sus au fost teme de referință pentru inginerii de la BMW.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.