Noul Renault Talisman este disponibil în România de la 34.200 euro

Renault Talisman
Noul Renault Talisman este disponibil în România , pentru prima dată pe piața românească, modelul vine și în versiunea Initiale Paris.

Prin noul Renault Talisman a se înțelege facelift-ul pe care, de regulă, constructorii îl aduc unui model undeva la mijlocul carierei comerciale pentru a-i păstra gradul de atractivitate.  

Renault Talisman aduce o bară față redesenată, grila cromată și noua semnătură luminoasă în forma literei C, specifică Renault. Farurile adaptive sunt echipate cu tehnologia LED MATRIX, iar sistemul de semnalizare este și el dinamic. În spate bifăm  stopurile LED, încadrate de detalii cromate și care includ indicatori de semnalizare dinamici. Noua antenă îmbunătățește calitatea  recepției pentru sistemului multimedia. Modelul vine și cu noi culori: Baltic Grey, Millesim Red și Highland Gray și jante noi din aliaj – Stellar (18’’) și Sato (19’’).

  • Renault Talisman
  • Renault Talisman

Pe măsură ce șoferul se apropie de vehicul, se declanșează o secvență de iluminare care implică farurile și iluminarea mânerului ușii, luminile interioare urmează exemplul în timp ce șoferul urcă la bord.

La interior bifăm o nouă oglindă retrovizoare fără cadru, suporturi pentru pahare mai mari, care vin acum cu ornamente cromate și iluminare din spate. Un spațiu special de încărcare wireless pentru telefon a fost adăugat la baza consolei centrale, în timp ce cadranele de ventilație au acum un afișaj digital pentru reglarea temperaturii. Accesul la sistemul Cruise Control este acum posibil de pe volan pentru un plus de ergonomie

  • Renault Talisman
  • Renault Talisman

Pentru mai mult confort și siguranță în timpul conducerii pe timp de noapte, Renault Talisman vine echipat cu tehnologia LED MATRIX Vision. Sistemul inteligent de iluminare adaptivă îmbunătățește siguranța oferind cu 50% mai multă lumină față de modelele mai vechi și o vizibilitate de 220 m față de 175 m anterior. Fasciculul se ajustează constant pentru a ține cont atât de condițiile de drum, cât și de ceilalți participanți la trafic.

Renault Talisman este echipat cu ecosistemul Renault EASY CONNECT care combină o gamă de aplicații precum MY Renault, noul sistem multimedia Renault EASY LINK și alte servicii conectate, cum ar fi actualizări automate și controlul vehiculului de la distanță.

Sistemul multimedia Renault EASY LINK oferă o interfață personalizabilă, ușor de utilizat. Ecranul de 9,3” conferă o notă modernă habitaclului. Renault EASY LINK include radio digital DAB, multimedia și un sistem de telefonie compatibil cu Android Auto și Apple CarPlay, precum și un sistem de căutare de adrese online, pe Google.

În oferta Initiale Paris sunt incluse și 13 difuzoare audio premium Bose® care garantează o experiență audio captivantă.

Renault Talisman are în ofertă două versiuni de echipare (Intens și Initiale Paris) și trei motorizări puternice și eficiente: TCe 160 EDC, Blue dCi 160 EDC și Blue dCi 200 EDC. Prețul de achiziție pornește de la 34.200 euro, TVA inclus

  • Renault Talisman
  • Renault Talisman
  • Renault Talisman
  • Renault Talisman
  • Renault Talisman
Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Copia unicatului: Cum a apărut, din nimic, o altă Sintura și care e povestea originalului

Noua Zeelandă este genul acela de țară de la capătul pământului unde ai putea paria că se află monștri subacvatici milenari sau gnomi, fiind o sursă aproape inepuizabilă de surprize și lucruri neobișnuite. Pentru iubitorii GT-urilor ciudate și deosebit de rare, Noua Zeelandă chiar este o nirvana, căci altfel nu s-ar putea explica renașterea, în acel loc, a nu una, ci două mașini Sintura. Asta în condițiile în care ar fi trebuit să existe doar una.

Citește articol »

Cum a aterizat „Batmobile-ul”: Un circuit uitat și un motor schimbat pe genunchi

În istoria curselor de turisme, una marcată de multiple schimbări de regulamente și chiar mai multe modele legendare, BMW-ul 3.0 CSL are o reputație aparte. Profitând de niște interpretări inteligente ale regulamentului, bavarezii au creat, în urmă cu mai bine de 50 de ani, un coupe a cărui aerodinamică îl punea la ani lumină de rivali, detaliile exterioare fiind rivalizate doar de cele de sub capotă. Chiar și așa, prea puțini își mai amintesc cum a decurs prima întrecere a celebrului „Batmobile”.

Citește articol »

Ultimul recital pentru bătrânul tenor: Cum a reușit Joest Racing să bată monolitul Mercedes-Sauber

În mai 1989, Campionatul Mondial de Anduranță venea pentru prima sa reprezentație pe pământ european, mai exact pe fostul circuit de Formula 1 Dijon-Prenois. Ceea ce ar fi trebuit să fie un galop de sănătate pentru echipa de uzină Mercedes-Sauber a devenit, însă, cântecul de lebădă al celui mai faimos model din istoria Grupei C, Porsche-le 962. Reușita, semnată de formația lui Reinhold Joest prin piloții Bob Wollek și Frank Jelinski este notabilă și pentru că abia recent, în cursa de șase ore de la Spa-Francorchamps din acest an, am putut asista la o nouă victorie pentru un Porsche privat la nivel de campionat mondial – după o pauză de 35 de ani.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.