Noul Renault Talisman este disponibil în România de la 34.200 euro

Renault Talisman
Noul Renault Talisman este disponibil în România , pentru prima dată pe piața românească, modelul vine și în versiunea Initiale Paris.

Prin noul Renault Talisman a se înțelege facelift-ul pe care, de regulă, constructorii îl aduc unui model undeva la mijlocul carierei comerciale pentru a-i păstra gradul de atractivitate.  

Renault Talisman aduce o bară față redesenată, grila cromată și noua semnătură luminoasă în forma literei C, specifică Renault. Farurile adaptive sunt echipate cu tehnologia LED MATRIX, iar sistemul de semnalizare este și el dinamic. În spate bifăm  stopurile LED, încadrate de detalii cromate și care includ indicatori de semnalizare dinamici. Noua antenă îmbunătățește calitatea  recepției pentru sistemului multimedia. Modelul vine și cu noi culori: Baltic Grey, Millesim Red și Highland Gray și jante noi din aliaj – Stellar (18’’) și Sato (19’’).

  • Renault Talisman
  • Renault Talisman

Pe măsură ce șoferul se apropie de vehicul, se declanșează o secvență de iluminare care implică farurile și iluminarea mânerului ușii, luminile interioare urmează exemplul în timp ce șoferul urcă la bord.

La interior bifăm o nouă oglindă retrovizoare fără cadru, suporturi pentru pahare mai mari, care vin acum cu ornamente cromate și iluminare din spate. Un spațiu special de încărcare wireless pentru telefon a fost adăugat la baza consolei centrale, în timp ce cadranele de ventilație au acum un afișaj digital pentru reglarea temperaturii. Accesul la sistemul Cruise Control este acum posibil de pe volan pentru un plus de ergonomie

  • Renault Talisman
  • Renault Talisman

Pentru mai mult confort și siguranță în timpul conducerii pe timp de noapte, Renault Talisman vine echipat cu tehnologia LED MATRIX Vision. Sistemul inteligent de iluminare adaptivă îmbunătățește siguranța oferind cu 50% mai multă lumină față de modelele mai vechi și o vizibilitate de 220 m față de 175 m anterior. Fasciculul se ajustează constant pentru a ține cont atât de condițiile de drum, cât și de ceilalți participanți la trafic.

Renault Talisman este echipat cu ecosistemul Renault EASY CONNECT care combină o gamă de aplicații precum MY Renault, noul sistem multimedia Renault EASY LINK și alte servicii conectate, cum ar fi actualizări automate și controlul vehiculului de la distanță.

Sistemul multimedia Renault EASY LINK oferă o interfață personalizabilă, ușor de utilizat. Ecranul de 9,3” conferă o notă modernă habitaclului. Renault EASY LINK include radio digital DAB, multimedia și un sistem de telefonie compatibil cu Android Auto și Apple CarPlay, precum și un sistem de căutare de adrese online, pe Google.

În oferta Initiale Paris sunt incluse și 13 difuzoare audio premium Bose® care garantează o experiență audio captivantă.

Renault Talisman are în ofertă două versiuni de echipare (Intens și Initiale Paris) și trei motorizări puternice și eficiente: TCe 160 EDC, Blue dCi 160 EDC și Blue dCi 200 EDC. Prețul de achiziție pornește de la 34.200 euro, TVA inclus

  • Renault Talisman
  • Renault Talisman
  • Renault Talisman
  • Renault Talisman
  • Renault Talisman
Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »

Mai bun ca un prim-ministru: Hugh Chamberlain

Recent, urmărind momentul festiv ce a urmat primei etape din Mondialul de Anduranță am observat că podiumul privaților din categoria supremă Hypercar aproape că nu este băgat în seamă, camera reținând doar pentru câteva secunde figurile celor ce ajunseseră în top 3 după aproape 10 ore de cursă. Astfel, nu este de mirare că unul ca Hugh Chamberlain, șef de echipă cu două titluri mondiale și o victorie de clasă la Le Mans, este, astăzi, aproape uitat. Mulți rețin, poate, mașinile înscrise de el, dar doar cei care au bătut paddock-urile de-a lungul și de-a latul lor în ultimele decenii pot vorbi și despre omul din spatele Chamberlain Motorsport.

Citește articol »

Ce experiență profesională aveți? Pilot Ferrari, pilot McLaren…

Ferrari și McLaren sunt echipele care au dat cei mai mulți campioni în istoria Formulei 1. Însă numărătoarea s-a oprit pentru aceste echipe în 2007, respectiv 2008. Ultimul campion Ferrari a venit de la McLaren, iar ultimul campion McLaren tocmai a anunțat că se mută la Ferrari. Cine a mai activat pentru ambii granzi și cu ce rezultate? Mihai și Alex deschid cartea de istorie.

Citește articol »

Ferrari, o istorie în galben cu aromă de frites belges

AF Corse a dezvăluit, recent, combinația de culori cu care va intra în luptă cel de-al treilea prototip 499P care va alerga în sezonul 2024 al FIA WEC. La scurt timp după ce ACO a publicat lista provizorie cu echipajele înscrise în următoarea ediție a cursei de 24 de ore de la Le Mans, am putut să lăsăm bălți de salivă în dreptul imaginilor cu primul Ferrari pe care-l va pilota, într-un campionat mondial, polonezul Robert Kubica. Mașina va fi galbenă – foarte galbenă – iar asta m-a pus pe gânduri.

Citește articol »

Cel mai rapid magazin de lux din lume

Ediția din 1995 a cursei de 24 de ore de la Le Mans este faimoasă din mai multe puncte de vedere. În primul rând, toți își amintesc victoria McLaren, o reușită imposibil de repetat ce a fost facilitată de ploaia torențială care a marcat ostilitățile mai bine de 12 ore. Memorabilă a fost, de asemenea, deziluzia legendarului Mario Andretti, care a ratat la mustață un succes ce i-ar fi întregit cariera ilustră. Mai rar se menționează, însă, povestea echipajului de pe ultima treaptă a podiumului.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.