Noul Renault Megane este disponibil în România de la 16.300 euro

Renault Megane
Constructorul francez a deschis comenzile pentru noul Renault Megane în România. Lansat în 1995 și achiziționat de atunci în peste șapte milioane de exemplare, pe parcursul a patru generații, în întreaga lume.

Vorbim despre un upgrade normal la mijlocul carierei unui model. Noul Renault Megane vine în echiparea de serie cu faruri LED Pure Vision. Mai eficiente, aceste noi faruri îmbunătățesc și măresc fasciculul luminos cu aproape 30%, oferind o vizibilitate mai mare, siguranță și confort la condus. Farurile, stopurile și farurile de ceață sunt acum LED-uri.

Modelul se laudă și cu bară față redesenată și o grilă frontală nouă, iar în funcție de nivelurile de echipare, își fac apariția detalii cromate. Mici restilizări la nivelul aripilor, mașina poate fi echipată cu jante de 16 inch până la 18 inch, iar clienții pot alege din 10 culori pentru caroserie, 3 fiind noi în gamă. Renault Megane

Renault Megane va putea fi comandat, în funcție de versiune, cu un  tablou de bord digital compus dintr-un ecran cu diagonala de 10 inch. Sistemul infotainment poate fi comandat cu un display cu o diagonală de până la 9.3 inch, suprafața afișajului fiind de două ori mai mare comparativ cu cea a vechiului display de 7 inch. Noul model oferă comenzi electrice pentru scaunul șoferului și o oglindă retrovizoare interioară fără ramă.Renault Megane

Tehnologia Renault Multi-Sense disponibilă pe noile modele poate combina mai multe stiluri de condus într-unul singur. Setările Multi-Sense ajustează cartografierea motorului, direcția, iluminarea ambientală și configurația afișajului digital care înlocuiește cadranele pentru a oferi o experiență de conducere adaptată, potrivita cu starea de spirit a șoferului.

Sunt disponibile patru moduri:

– Mod Eco, pentru a reduce consumul și emisiile de CO2;

– Modul Confort, pentru o experiență mai relaxată;

– Mod Sport, pentru o plăcere sporită la volan, agilitate și reactivitate sporită;

– MySense (modul implicit), pentru o experiență adaptată și personalizată.

Aplicația pentru smartphone MY Renault, alături de noul sistem multimedia Renault EASY LINK, reprezintă o parte esențială a pachetului EASY CONNECT de pe Noul Mégane, care include un set întreg de aplicații, platforme și servicii care facilitează mobilitatea conectată atât în interiorul, cât și în exteriorul vehiculului.

De exemplu, permite interacțiunea la distanță cu vehiculul, inclusiv localizarea acestuia, navigarea door-to-door cu instrucțiuni de călătorie trimise mașinii și, nu în cele din urmă, activarea de la distanță a luminilor.

R.S. Line, noua versiune de design a gamei Mégane, înlocuiește pachetul anterior GT Line, un element important al strategiei gamei Renault Sport pe toate piețele din ultimii zece ani.Renault Megane R.S.

Renault Megane R.S. Line devine astfel versiune de echipare separată, de sine stătătoare și pe piața din România. Aspectul exterior, precum și interiorul adoptă un look mai sportiv.

În exterior, Noul Mégane R.S. Line prezintă o linie specifică F1, semnătura clasică a modelelor R.S.. De asemenea, se remarcă prin grila frontală în formă de fagure și jantele sale speciale din aliaj de 17 inch Monthlery. Spatele este mai musculos, cu două țevi de evacuare pe noul Mégane hatchback și una singură, cromată, pe versiunea estate.

La interior, elementele caracteristice ale versiunii R.S. Line sunt scaunele sport cu suport lateral suplimentar, inserțiile cu aspect de carbon, volanul sportiv din piele perforată marcat cu emblema grafica specifică R.S și pedala din aluminiu. O tapițerie neagră accentuată de noi cusături și inserții roșii și gri pe scaune, precum și schimbătorul de viteze transformă scaunul șoferului într-un adevărat cockpit.

Prețuri Renault Megane Hatch

Prețuri Renault Megane Estate

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Ferrari, o istorie în galben cu aromă de frites belges

AF Corse a dezvăluit, recent, combinația de culori cu care va intra în luptă cel de-al treilea prototip 499P care va alerga în sezonul 2024 al FIA WEC. La scurt timp după ce ACO a publicat lista provizorie cu echipajele înscrise în următoarea ediție a cursei de 24 de ore de la Le Mans, am putut să lăsăm bălți de salivă în dreptul imaginilor cu primul Ferrari pe care-l va pilota, într-un campionat mondial, polonezul Robert Kubica. Mașina va fi galbenă – foarte galbenă – iar asta m-a pus pe gânduri.

Citește articol »

Cel mai rapid magazin de lux din lume

Ediția din 1995 a cursei de 24 de ore de la Le Mans este faimoasă din mai multe puncte de vedere. În primul rând, toți își amintesc victoria McLaren, o reușită imposibil de repetat ce a fost facilitată de ploaia torențială care a marcat ostilitățile mai bine de 12 ore. Memorabilă a fost, de asemenea, deziluzia legendarului Mario Andretti, care a ratat la mustață un succes ce i-ar fi întregit cariera ilustră. Mai rar se menționează, însă, povestea echipajului de pe ultima treaptă a podiumului.

Citește articol »

Britanicii Scuderiei: Hamilton a intrat în rândul unor legende precum Mansell sau Surtees

Suntem abia în luna februarie, sezonul de Formula 1 nici nu a început, dar vestea care a apărut recent cu privire la trecerea lui Lewis Hamilton de la Mercedes-AMG la Ferrari este, cel mai probabil, știrea anului în Marele Circ. Practic, ani de zile de zvonuri și discuții pe la colțuri capătă, în sfârșit, formă și sens în urma unui transfer care nu părea fezabil cu doar câteva zile înainte.

Citește articol »

Daytona 24H 2024: La sfatul bătrânilor, cu Risi și Penske

Ferrari și Porsche sunt marii câștigători ai ediției cu numărul 62 a cursei de 24 de ore de la Daytona, cea mai lungă întrecere profesionistă din Statele Unite. Dacă n-am cunoaște anul, am putea spune că vorbim de epoca romantică și mult mai naivă a motorsportului, crez reconfirmat și în clipa în care citim numele echipelor ce s-au impus în clasamentul general, respectiv la categoria GTD-Pro: Porsche-Penske Motorsport și Risi Competizione. Tocmai de aceea, atunci când multe publicații ies cu titlul „Victorie istorică…”, se pot extrage două înțelesuri.

Citește articol »

Formula 1 are o echipă cu nume nou care aduce aminte de fantomele trecutului

Formula 1 este competiția în care mixul complet dintre tehnologie, bugete gigant, inteligență, găselnițe noi și talent ar trebui să producă un spectacol de invidiat pe circuite. Vorbim, în fond, despre „Regina sporturilor cu motor”. Pentru 2024, însă, n-avem parte nici de noutăți, nici bugetele nu mai sunt (așa) de mari, iar singurele găselnițe apare atunci când citim lista cu numele echipelor, căci la nivelul talentelor nu găsim vreo schimbare – pentru prima dată în istoria competiției.

Citește articol »

Porsche-le „detestat în Belcar” și identitatea sa înșelătoare

Mulți fani belgieni spun că sezonul 1999 al Belcar, seria de anduranță pentru turisme și GT-uri a micuțului stat înghesuit de superputerile Europei, a reprezentat un punct de apogeu care nu a mai fost atins ulterior. În vârful acelui pluton din care n-au lipsit modele Viper, Lamborghini sau Marcos s-a aflat, însă, o mașină ce sfida regulamentul cu zâmbetul pe buze.

Citește articol »

Mingea e rotundă, dar la fel e și roata

O echipă de fotbal din Premier League ce sponsorizează o formație de curse? Poate părea ciudat, dar un mic constructor britanic a reușit să construiască acest pod între sportul rege și sporturile cu motor, pentru care ai nevoie de două „mingi”, nu doar una. Totul s-a întâmplat la mijlocul aniilor ’90, cu mult înainte de crearea campionatului Superleague Formula, într-o perioadă tumultuoasă în lumea curselor de GT-uri.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.