Noul Renault Megane este disponibil în România de la 16.300 euro

Renault Megane
Constructorul francez a deschis comenzile pentru noul Renault Megane în România. Lansat în 1995 și achiziționat de atunci în peste șapte milioane de exemplare, pe parcursul a patru generații, în întreaga lume.

Vorbim despre un upgrade normal la mijlocul carierei unui model. Noul Renault Megane vine în echiparea de serie cu faruri LED Pure Vision. Mai eficiente, aceste noi faruri îmbunătățesc și măresc fasciculul luminos cu aproape 30%, oferind o vizibilitate mai mare, siguranță și confort la condus. Farurile, stopurile și farurile de ceață sunt acum LED-uri.

Modelul se laudă și cu bară față redesenată și o grilă frontală nouă, iar în funcție de nivelurile de echipare, își fac apariția detalii cromate. Mici restilizări la nivelul aripilor, mașina poate fi echipată cu jante de 16 inch până la 18 inch, iar clienții pot alege din 10 culori pentru caroserie, 3 fiind noi în gamă. Renault Megane

Renault Megane va putea fi comandat, în funcție de versiune, cu un  tablou de bord digital compus dintr-un ecran cu diagonala de 10 inch. Sistemul infotainment poate fi comandat cu un display cu o diagonală de până la 9.3 inch, suprafața afișajului fiind de două ori mai mare comparativ cu cea a vechiului display de 7 inch. Noul model oferă comenzi electrice pentru scaunul șoferului și o oglindă retrovizoare interioară fără ramă.Renault Megane

Tehnologia Renault Multi-Sense disponibilă pe noile modele poate combina mai multe stiluri de condus într-unul singur. Setările Multi-Sense ajustează cartografierea motorului, direcția, iluminarea ambientală și configurația afișajului digital care înlocuiește cadranele pentru a oferi o experiență de conducere adaptată, potrivita cu starea de spirit a șoferului.

Sunt disponibile patru moduri:

– Mod Eco, pentru a reduce consumul și emisiile de CO2;

– Modul Confort, pentru o experiență mai relaxată;

– Mod Sport, pentru o plăcere sporită la volan, agilitate și reactivitate sporită;

– MySense (modul implicit), pentru o experiență adaptată și personalizată.

Aplicația pentru smartphone MY Renault, alături de noul sistem multimedia Renault EASY LINK, reprezintă o parte esențială a pachetului EASY CONNECT de pe Noul Mégane, care include un set întreg de aplicații, platforme și servicii care facilitează mobilitatea conectată atât în interiorul, cât și în exteriorul vehiculului.

De exemplu, permite interacțiunea la distanță cu vehiculul, inclusiv localizarea acestuia, navigarea door-to-door cu instrucțiuni de călătorie trimise mașinii și, nu în cele din urmă, activarea de la distanță a luminilor.

R.S. Line, noua versiune de design a gamei Mégane, înlocuiește pachetul anterior GT Line, un element important al strategiei gamei Renault Sport pe toate piețele din ultimii zece ani.Renault Megane R.S.

Renault Megane R.S. Line devine astfel versiune de echipare separată, de sine stătătoare și pe piața din România. Aspectul exterior, precum și interiorul adoptă un look mai sportiv.

În exterior, Noul Mégane R.S. Line prezintă o linie specifică F1, semnătura clasică a modelelor R.S.. De asemenea, se remarcă prin grila frontală în formă de fagure și jantele sale speciale din aliaj de 17 inch Monthlery. Spatele este mai musculos, cu două țevi de evacuare pe noul Mégane hatchback și una singură, cromată, pe versiunea estate.

La interior, elementele caracteristice ale versiunii R.S. Line sunt scaunele sport cu suport lateral suplimentar, inserțiile cu aspect de carbon, volanul sportiv din piele perforată marcat cu emblema grafica specifică R.S și pedala din aluminiu. O tapițerie neagră accentuată de noi cusături și inserții roșii și gri pe scaune, precum și schimbătorul de viteze transformă scaunul șoferului într-un adevărat cockpit.

Prețuri Renault Megane Hatch

Prețuri Renault Megane Estate

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Copia unicatului: Cum a apărut, din nimic, o altă Sintura și care e povestea originalului

Noua Zeelandă este genul acela de țară de la capătul pământului unde ai putea paria că se află monștri subacvatici milenari sau gnomi, fiind o sursă aproape inepuizabilă de surprize și lucruri neobișnuite. Pentru iubitorii GT-urilor ciudate și deosebit de rare, Noua Zeelandă chiar este o nirvana, căci altfel nu s-ar putea explica renașterea, în acel loc, a nu una, ci două mașini Sintura. Asta în condițiile în care ar fi trebuit să existe doar una.

Citește articol »

Cum a aterizat „Batmobile-ul”: Un circuit uitat și un motor schimbat pe genunchi

În istoria curselor de turisme, una marcată de multiple schimbări de regulamente și chiar mai multe modele legendare, BMW-ul 3.0 CSL are o reputație aparte. Profitând de niște interpretări inteligente ale regulamentului, bavarezii au creat, în urmă cu mai bine de 50 de ani, un coupe a cărui aerodinamică îl punea la ani lumină de rivali, detaliile exterioare fiind rivalizate doar de cele de sub capotă. Chiar și așa, prea puțini își mai amintesc cum a decurs prima întrecere a celebrului „Batmobile”.

Citește articol »

Raël vous dit ce qui est réel : J’aurais pu être en F1

Cum ar fi fost dacă sinistrul Gregorian Bivolaru, cunoscut pentru cultul său cu influențe yoga care s-a transformat într-o rețea de proxenetism, ar fi iubit nu doar minorele, ci și cursele de mașini și, peste toate, OZN-urile și civilizațiile extraterestre? Ei bine, atunci am fi avut și noi, românii, un Claude Vorilhon autohton. Să explic.

Citește articol »

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.