Mazda MX-30 a obținut cinci stele la testele Euro NCAP

Mazda MX-30 a primit numărul maxim de cinci stele la cele mai recente teste Euro NCAP, cu un punctaj de 91% pentru protecția adulților și 87% a copiilor pasageri.

Mazda MX-30 a obținut punctaj maxim la testele de impact lateral și la testele ce implică pasageri copii de 6 și 10 ani, atât pentru impactul frontal, cât și lateral. După Mazda6 din 2018 și Mazda3 și CX-30 anul trecut, aceasta este a patra Mazda care a obținut un rating general de cinci stele în conformitate cu noile criterii Euro NCAP 2018, mai stricte.

Mazda MX-30 s-a comportat impresionant la toate cele patru categorii de teste Euro NCAP: Pasager adult – 91%, Pasager copil – 87%, Pieton – 68% și Asistență de siguranță – 73%. Evaluarea este rezultatul a trei factori cheie: adoptarea celei mai recente Skyactiv-Vehicle Architecture, care prezintă o caroserie ușoară dar cu rigiditate ridicată, care absoarbe impactul; o gamă largă de tehnologii avansate de siguranță i-Activsense care ajută conducătorii auto să identifice riscurile potențiale și să reducă probabilitatea de daune sau vătămări și standarde înalte de protecție a pietonilor.

Un element de design remarcabil al modelului este dat de ușile Freestyle, o legătură cu Mazda RX-8 din 2003. Totuși, acest lucru nu afectează negativ siguranța. De fapt, „analiza elementului deformat de la testul frontal a indicat că structura MX-30 nu prezintă un risc ridicat pentru ocupanții unui vehicul implicat într-un eveniment cu impact frontal”, au spus responsabilii de teste.

„Atât la testul de impact lateral – reprezentând o coliziune cu un alt vehicul, cât și la mai severul impact lateral cu stâlpul, protecția tuturor zonelor critice ale caroseriei a fost bună, iar mașina a obținut maximum de puncte pentru aceste două teste.”

Dedicată unei societăți fără accidente auto, Mazda lucrează continuu pentru a crește performanțele de siguranță în conformitate cu filosofia Mazda Proactive Safety.

Dinamica superioară de conducere obținută ca urmare a tehnologiei Skyactiv Mazda contribuie, de asemenea, la noua reușită Mazda MX-30 de cinci stele Euro NCAP, oferind o experiență de conducere foarte intuitivă, plăcută, complet electrică. Tehnologiile fac mașina mai ușor de condus și sigură și reduc potențialul de accidente fără a compromite caracterul specific Mazda – fun to drive.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

Test Drive Fiat 500e

Îmi era dor de 500, de Fiat 500, dar de unul nou, de unul după care copii să se întoarcă zâmbind. Au trecut câțiva ani din 2007, moment în care m-am întâlnit cu noul Fiat 500e. Dar este și adevăr în vorba…” Lucruri bune se întâmplă doar celor care au răbdare.”

Citește articol »

Poveste de succes – BMW M3 / M4 Competition

Într-un război continuu al cifrelor și performanțelor tot mai bune, cred că modelele sport trebuie cumpărate pentru sufletul lor, pentru ceea ce transmit și pentru plăcerea pe care o oferă celui de la volan în fiecare zi. După ce am condus noile BMW M3 Competition și M4 Competition pe circuit, am realizat că cele de mai sus au fost teme de referință pentru inginerii de la BMW.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.