Ford Kuga Full Hybrid promite o autonomie de până la 1.000 Km

Ford își extinde gama de SUV-uri electrificate Kuga cu noul Ford Kuga Full Hybrid – capabil să livreze 1.000 Km autonomie în modurile de condus benzină-electric și pur-electric.

Ford Kuga Full Hybrid completează cea mai electrificată gamă pentru un singur model, oferită vreodată de Ford și se alătură variantelor Kuga Plug-In Hybrid si EcoBlue mild Hybrid de 48 de volți, alături de motoarele tradiționale pe benzină și diesel pentru a completa o gamă largă și cuprinzătoare de sisteme de propulsie.

“Fiecare dintre modelele noastre electrificate Kuga aduce un set unic de beneficii. Pentru noul nostru Ford Kuga Full Hybrid, acesta include un consum de combustibil și o autonomie ce pot rivaliza foarte ușor cu motoarele pe motorină, încrederea suplimentară oferită de tracțiunea integrală inteligentă și rafinamentul desăvârșit oferit de o încărcare fără nevoia unui cablu, și o experiență de condus pur-electrică“, a declarat Roelant de Waard, vice-președinte Marketing, Sales & Services, Ford Europa.

” Ford se angajează să ofere o gamă largă de vehicule electrificate, astfel încât fiecare client să poată găsi soluția perfectă pentru el. Niciun model nu demonstrează mai bine acest lucru decât Kuga”.

Bateria de 1.1 kWh cu funcție de autoîncărcare a noului model Ford Kuga Full Hybrid este alimentată automat atât de motorul pe benzină de 2.5 litri, cu ciclu Atkinson, cât și prin utilizarea unei tehnologii de încărcare regenerativă la frânare sau coborâre în pantă. Energia stocată alimentează un motor electric pentru a spori performanța, pentru a îmbunătăți consumul de combustibil al motorului pe benzină sau pentru a oferi o experiență de condus pur electrică.

Ford Kuga Full Hybrid este primul Kuga ce combină un sistem de propulsie electrificat cu opțiunea sofisticată Ford All-Wheel Drive 2, pentru o experiență de conducere optimizată.

Atât variantele cu tracțiune față, cât și cele cu tracțiune integrală inteligentă ajută la îmbunătățirea plăcerii de a conduce, dat și de puterea de 190CP și funcția de simulare a schimbărilor de viteze pentru transmisia de tip serial-paralel. Tehnologia este concepută cu rolul de a imita schimbările familiare de viteză a unei transmisii automate convenționale pentru o experiență la volan cât mai autentică.

Având în vedere faptul că nu necesită o sursă externă de alimentare pentru a încărca bateria, Ford Kuga Full Hybrid este o alegere atractivă pentru clienții care doresc un sistem de propulsie electrificat, dar care au acces limitat la soluții de încărcare acasă sau la locul de muncă, dar și pentru șoferii care doresc atât experiența unui autovehicul electrificat, cât și tracțiunea integrală inteligentă.

Ford Kuga Full Hybrid, în echiparea Trend și tracțiune față are un preț de bază de 30.600 euro cu TVA inclus. Versiunea cu tracțiune integrală are un preț de pornire de 32.400 euro. Versiunea Vignale cu tracțiune integral are un preț de pornire de 40.750 euro cu TVA inclus.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Radical Cup: George Cațan, învingător de la primul start

Dacă la MotoRC grila clasei regină arată mai bine decât anul trecut iar în Romanian Endurance Series asistăm la o creștere continuă a efectivelor de turisme, Radical Cup și-a început al treilea an cu tot atâtea mașini precum debuta conceptul, în 2021. În schimb, a punctat la capitolul competitivitate, cu manșe strânse la categoriile PRO 1500 și SR1 Cup.

Citește articol »

MotoRC: Ceasul al 12-lea, vremea primei victorii pentru Marian Pivniceru

Numărul 12 era considerat de mulți un viitor învingător în cursele MotoRC. Al șaptelea sezon al competiției a adus și confirmarea pentru Marian Pivniceru, cel mai recent nume care se adaugă pe lista câștigătorilor de la clasa regină. Înaintea sa, 33 de curse au fost împărțite de doar 7 piloți: Cătălin Cazacu, Bogdan Vrăjitoru, George Cațan, Martin Choy, Vlad Neaga, Ionuț Mistode și Milen Georgiev.

Citește articol »

Sim Racing: Sebastian Apostol și West Competition Racing primesc nominalizarea BMW Motorsport în cadrul SRO eSports 2023

Locul al cincilea la categoria Silver în campania de debut desfășurată în 2022 și o serie de alte performanțe notabile au determinat BMW Motorsport să numească un pilot român dintr-o echipă românească pentru campania din seria europeană de sprint GT World Challenge, disputată în mediul de simulare Assetto Corsa Competizione. Sebastian Apostol va concura împotriva celor mai buni sim raceri din lume la Monza, Paul Ricard, Spa-Francorchamps, Nurburgring și Barcelona.

Citește articol »

Presiunile din IMSA: Câștigătorul de la Daytona le-a depășit, iar constructorii de la GTD le-au aplicat cu succes pe ceafa organizatorilor

International Motorsports Association (IMSA) este organizația care guvernează, de peste o jumătate de veac, cel mai important campionat de anduranță cu mașini sport (prototipuri, dar și GT-uri) din America de Nord. Sub titulatura actuală, IMSA Weathertech Sportscar Championship, seria a trecut printr-o schimbare la față odată cu restructurarea categoriilor și apariția noului grup de prototipuri. Dar mai multe scandaluri recente te fac să-ți pui întrebarea: este acesta doar un castel de nisip spre care se apropie valul necruțător?

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.