Ford Kuga Full Hybrid promite o autonomie de până la 1.000 Km

Ford își extinde gama de SUV-uri electrificate Kuga cu noul Ford Kuga Full Hybrid – capabil să livreze 1.000 Km autonomie în modurile de condus benzină-electric și pur-electric.

Ford Kuga Full Hybrid completează cea mai electrificată gamă pentru un singur model, oferită vreodată de Ford și se alătură variantelor si de 48 de volți, alături de motoarele tradiționale pe benzină și diesel pentru a completa o gamă largă și cuprinzătoare de sisteme de propulsie.

“Fiecare dintre modelele noastre electrificate Kuga aduce un set unic de beneficii. Pentru noul nostru Ford Kuga Full Hybrid, acesta include un consum de combustibil și o autonomie ce pot rivaliza foarte ușor cu motoarele pe motorină, încrederea suplimentară oferită de tracțiunea integrală inteligentă și rafinamentul desăvârșit oferit de o încărcare fără nevoia unui cablu, și o experiență de condus pur-electrică“, a declarat Roelant de Waard, vice-președinte Marketing, Sales & Services, Ford Europa.

” Ford se angajează să ofere o gamă largă de vehicule electrificate, astfel încât fiecare client să poată găsi soluția perfectă pentru el. Niciun model nu demonstrează mai bine acest lucru decât Kuga”.

Bateria de 1.1 kWh cu funcție de autoîncărcare a noului model Ford Kuga Full Hybrid este alimentată automat atât de motorul pe benzină de 2.5 litri, cu ciclu Atkinson, cât și prin utilizarea unei tehnologii de încărcare regenerativă la frânare sau coborâre în pantă. Energia stocată alimentează un motor electric pentru a spori performanța, pentru a îmbunătăți consumul de combustibil al motorului pe benzină sau pentru a oferi o experiență de condus pur electrică.

Ford Kuga Full Hybrid este primul Kuga ce combină un sistem de propulsie electrificat cu opțiunea sofisticată Ford All-Wheel Drive 2, pentru o experiență de conducere optimizată.

Atât variantele cu tracțiune față, cât și cele cu tracțiune integrală inteligentă ajută la îmbunătățirea plăcerii de a conduce, dat și de puterea de 190CP și funcția de simulare a schimbărilor de viteze pentru transmisia de tip serial-paralel. Tehnologia este concepută cu rolul de a imita schimbările familiare de viteză a unei transmisii automate convenționale pentru o experiență la volan cât mai autentică.

Având în vedere faptul că nu necesită o sursă externă de alimentare pentru a încărca bateria, Ford Kuga Full Hybrid este o alegere atractivă pentru clienții care doresc un sistem de propulsie electrificat, dar care au acces limitat la soluții de încărcare acasă sau la locul de muncă, dar și pentru șoferii care doresc atât experiența unui autovehicul electrificat, cât și tracțiunea integrală inteligentă.

Ford Kuga Full Hybrid, în echiparea Trend și tracțiune față are un preț de bază de 30.600 euro cu TVA inclus. Versiunea cu tracțiune integrală are un preț de pornire de 32.400 euro. Versiunea Vignale cu tracțiune integral are un preț de pornire de 40.750 euro cu TVA inclus.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Raël vous dit ce qui est réel : J’aurais pu être en F1

Cum ar fi fost dacă sinistrul Gregorian Bivolaru, cunoscut pentru cultul său cu influențe yoga care s-a transformat într-o rețea de proxenetism, ar fi iubit nu doar minorele, ci și cursele de mașini și, peste toate, OZN-urile și civilizațiile extraterestre? Ei bine, atunci am fi avut și noi, românii, un Claude Vorilhon autohton. Să explic.

Citește articol »

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »

Mai bun ca un prim-ministru: Hugh Chamberlain

Recent, urmărind momentul festiv ce a urmat primei etape din Mondialul de Anduranță am observat că podiumul privaților din categoria supremă Hypercar aproape că nu este băgat în seamă, camera reținând doar pentru câteva secunde figurile celor ce ajunseseră în top 3 după aproape 10 ore de cursă. Astfel, nu este de mirare că unul ca Hugh Chamberlain, șef de echipă cu două titluri mondiale și o victorie de clasă la Le Mans, este, astăzi, aproape uitat. Mulți rețin, poate, mașinile înscrise de el, dar doar cei care au bătut paddock-urile de-a lungul și de-a latul lor în ultimele decenii pot vorbi și despre omul din spatele Chamberlain Motorsport.

Citește articol »

Ce experiență profesională aveți? Pilot Ferrari, pilot McLaren…

Ferrari și McLaren sunt echipele care au dat cei mai mulți campioni în istoria Formulei 1. Însă numărătoarea s-a oprit pentru aceste echipe în 2007, respectiv 2008. Ultimul campion Ferrari a venit de la McLaren, iar ultimul campion McLaren tocmai a anunțat că se mută la Ferrari. Cine a mai activat pentru ambii granzi și cu ce rezultate? Mihai și Alex deschid cartea de istorie.

Citește articol »

Ferrari, o istorie în galben cu aromă de frites belges

AF Corse a dezvăluit, recent, combinația de culori cu care va intra în luptă cel de-al treilea prototip 499P care va alerga în sezonul 2024 al FIA WEC. La scurt timp după ce ACO a publicat lista provizorie cu echipajele înscrise în următoarea ediție a cursei de 24 de ore de la Le Mans, am putut să lăsăm bălți de salivă în dreptul imaginilor cu primul Ferrari pe care-l va pilota, într-un campionat mondial, polonezul Robert Kubica. Mașina va fi galbenă – foarte galbenă – iar asta m-a pus pe gânduri.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.