Ford Kuga Full Hybrid promite o autonomie de până la 1.000 Km

Ford își extinde gama de SUV-uri electrificate Kuga cu noul Ford Kuga Full Hybrid – capabil să livreze 1.000 Km autonomie în modurile de condus benzină-electric și pur-electric.

Ford Kuga Full Hybrid completează cea mai electrificată gamă pentru un singur model, oferită vreodată de Ford și se alătură variantelor si de 48 de volți, alături de motoarele tradiționale pe benzină și diesel pentru a completa o gamă largă și cuprinzătoare de sisteme de propulsie.

“Fiecare dintre modelele noastre electrificate Kuga aduce un set unic de beneficii. Pentru noul nostru Ford Kuga Full Hybrid, acesta include un consum de combustibil și o autonomie ce pot rivaliza foarte ușor cu motoarele pe motorină, încrederea suplimentară oferită de tracțiunea integrală inteligentă și rafinamentul desăvârșit oferit de o încărcare fără nevoia unui cablu, și o experiență de condus pur-electrică“, a declarat Roelant de Waard, vice-președinte Marketing, Sales & Services, Ford Europa.

” Ford se angajează să ofere o gamă largă de vehicule electrificate, astfel încât fiecare client să poată găsi soluția perfectă pentru el. Niciun model nu demonstrează mai bine acest lucru decât Kuga”.

Bateria de 1.1 kWh cu funcție de autoîncărcare a noului model Ford Kuga Full Hybrid este alimentată automat atât de motorul pe benzină de 2.5 litri, cu ciclu Atkinson, cât și prin utilizarea unei tehnologii de încărcare regenerativă la frânare sau coborâre în pantă. Energia stocată alimentează un motor electric pentru a spori performanța, pentru a îmbunătăți consumul de combustibil al motorului pe benzină sau pentru a oferi o experiență de condus pur electrică.

Ford Kuga Full Hybrid este primul Kuga ce combină un sistem de propulsie electrificat cu opțiunea sofisticată Ford All-Wheel Drive 2, pentru o experiență de conducere optimizată.

Atât variantele cu tracțiune față, cât și cele cu tracțiune integrală inteligentă ajută la îmbunătățirea plăcerii de a conduce, dat și de puterea de 190CP și funcția de simulare a schimbărilor de viteze pentru transmisia de tip serial-paralel. Tehnologia este concepută cu rolul de a imita schimbările familiare de viteză a unei transmisii automate convenționale pentru o experiență la volan cât mai autentică.

Având în vedere faptul că nu necesită o sursă externă de alimentare pentru a încărca bateria, Ford Kuga Full Hybrid este o alegere atractivă pentru clienții care doresc un sistem de propulsie electrificat, dar care au acces limitat la soluții de încărcare acasă sau la locul de muncă, dar și pentru șoferii care doresc atât experiența unui autovehicul electrificat, cât și tracțiunea integrală inteligentă.

Ford Kuga Full Hybrid, în echiparea Trend și tracțiune față are un preț de bază de 30.600 euro cu TVA inclus. Versiunea cu tracțiune integrală are un preț de pornire de 32.400 euro. Versiunea Vignale cu tracțiune integral are un preț de pornire de 40.750 euro cu TVA inclus.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Copia unicatului: Cum a apărut, din nimic, o altă Sintura și care e povestea originalului

Noua Zeelandă este genul acela de țară de la capătul pământului unde ai putea paria că se află monștri subacvatici milenari sau gnomi, fiind o sursă aproape inepuizabilă de surprize și lucruri neobișnuite. Pentru iubitorii GT-urilor ciudate și deosebit de rare, Noua Zeelandă chiar este o nirvana, căci altfel nu s-ar putea explica renașterea, în acel loc, a nu una, ci două mașini Sintura. Asta în condițiile în care ar fi trebuit să existe doar una.

Citește articol »

Cum a aterizat „Batmobile-ul”: Un circuit uitat și un motor schimbat pe genunchi

În istoria curselor de turisme, una marcată de multiple schimbări de regulamente și chiar mai multe modele legendare, BMW-ul 3.0 CSL are o reputație aparte. Profitând de niște interpretări inteligente ale regulamentului, bavarezii au creat, în urmă cu mai bine de 50 de ani, un coupe a cărui aerodinamică îl punea la ani lumină de rivali, detaliile exterioare fiind rivalizate doar de cele de sub capotă. Chiar și așa, prea puțini își mai amintesc cum a decurs prima întrecere a celebrului „Batmobile”.

Citește articol »

Ultimul recital pentru bătrânul tenor: Cum a reușit Joest Racing să bată monolitul Mercedes-Sauber

În mai 1989, Campionatul Mondial de Anduranță venea pentru prima sa reprezentație pe pământ european, mai exact pe fostul circuit de Formula 1 Dijon-Prenois. Ceea ce ar fi trebuit să fie un galop de sănătate pentru echipa de uzină Mercedes-Sauber a devenit, însă, cântecul de lebădă al celui mai faimos model din istoria Grupei C, Porsche-le 962. Reușita, semnată de formația lui Reinhold Joest prin piloții Bob Wollek și Frank Jelinski este notabilă și pentru că abia recent, în cursa de șase ore de la Spa-Francorchamps din acest an, am putut asista la o nouă victorie pentru un Porsche privat la nivel de campionat mondial – după o pauză de 35 de ani.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.