Ford EcoSport Active – preț special de lansare

Ford EcoSport Active își face debutul pe piața românească cu un preț special. Acest nivel de echipare poate fi comandat doar cu propulsorul 1.0 EcoBoost de 125 CP.

Versiunea Ford EcoSport Active oferă mai multă performanță și flexibilitate clienților, iubitori de aventură, care au activități diverse, de recreere, în aer liber și pe teren accidentat. Vine cu gardă la sol mai înaltă, protecții suplimentare la nivelul caroseriei, îmbunătățiri ale șasiului, de la componente de suspensie și direcție personalizate până la tehnologii care îmbunătățesc tracțiunea precum diferențialul cu alunecare limitată.

Ofertă de lansare : 1.0 EcoBoost 125 CP, transmisie manuală 6 trepte, acoperiș de culoare neagră, sistem multimedia SYNC cu touchscreen 8 inch, pasaje roți de culoare Carbon Black, aer condiționat automat, geamuri spate fumurii, oglinzi acționate electric și încălzite, jante aliaj 17 inch, pilot automat cu limitator de viteză, faruri de ceață, geamuri față și spate cu acționare electrică, tapițerie piele Sensico, airbaguri frontale, laterale față, tip cortina, faruri cu lumini de zi tip LED, sistem de asistență pre coliziune cu frânare post impact.

Preț promoțional 15.250 Euro (TVA inclus).

  • Ford EcoSport Active
  • Ford EcoSport Active
  • Ford EcoSport Active
  • Ford EcoSport Active
  • Ford EcoSport Active
  • Ford EcoSport Active
Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Radical Cup: George Cațan, învingător de la primul start

Dacă la MotoRC grila clasei regină arată mai bine decât anul trecut iar în Romanian Endurance Series asistăm la o creștere continuă a efectivelor de turisme, Radical Cup și-a început al treilea an cu tot atâtea mașini precum debuta conceptul, în 2021. În schimb, a punctat la capitolul competitivitate, cu manșe strânse la categoriile PRO 1500 și SR1 Cup.

Citește articol »

MotoRC: Ceasul al 12-lea, vremea primei victorii pentru Marian Pivniceru

Numărul 12 era considerat de mulți un viitor învingător în cursele MotoRC. Al șaptelea sezon al competiției a adus și confirmarea pentru Marian Pivniceru, cel mai recent nume care se adaugă pe lista câștigătorilor de la clasa regină. Înaintea sa, 33 de curse au fost împărțite de doar 7 piloți: Cătălin Cazacu, Bogdan Vrăjitoru, George Cațan, Martin Choy, Vlad Neaga, Ionuț Mistode și Milen Georgiev.

Citește articol »

Sim Racing: Sebastian Apostol și West Competition Racing primesc nominalizarea BMW Motorsport în cadrul SRO eSports 2023

Locul al cincilea la categoria Silver în campania de debut desfășurată în 2022 și o serie de alte performanțe notabile au determinat BMW Motorsport să numească un pilot român dintr-o echipă românească pentru campania din seria europeană de sprint GT World Challenge, disputată în mediul de simulare Assetto Corsa Competizione. Sebastian Apostol va concura împotriva celor mai buni sim raceri din lume la Monza, Paul Ricard, Spa-Francorchamps, Nurburgring și Barcelona.

Citește articol »

Presiunile din IMSA: Câștigătorul de la Daytona le-a depășit, iar constructorii de la GTD le-au aplicat cu succes pe ceafa organizatorilor

International Motorsports Association (IMSA) este organizația care guvernează, de peste o jumătate de veac, cel mai important campionat de anduranță cu mașini sport (prototipuri, dar și GT-uri) din America de Nord. Sub titulatura actuală, IMSA Weathertech Sportscar Championship, seria a trecut printr-o schimbare la față odată cu restructurarea categoriilor și apariția noului grup de prototipuri. Dar mai multe scandaluri recente te fac să-ți pui întrebarea: este acesta doar un castel de nisip spre care se apropie valul necruțător?

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.