Ford anunță cea mai puternică și capabilă autoutilitară Transit 5 tone

Ford a anunțat introducerea noului model derivat Transit de 5.0 tone, oferind clienților o autoutilitară sau cabină cu șasiu cu o masă maximă de 5.000 kg, disponibilă la dealerii Ford de la sfârșitul lunii noiembrie.

Cel mai puternic model Transit de la Ford are actualizări mecanice semnificative pentru a le oferi clienților sarcini utile și o capacitate a vehiculului optime, menținând în același timp sustenabilitatea, rafinamentul și caracteristicile de rulare asemănătoare care au făcut din Transit un model preferat în afaceri.

Modelul Transit de 5,0 tone consolidează oferta Ford în sectorul de autoutilitare și este pregătit să devină liderul de piață al companiei în vânzările de vehicule comerciale. 

Masa suplimentară de 300 kg pe care o oferă față de vârful de gamă anterior Transit va atrage în special clienții care doresc un vehicul utilitar cu o valoare mai mare pentru conversii, inclusiv basculante, ambulanțe, autoutilitare de poliție și mini-autocare cu 19 locuri sau mai mult.

„Știm că sarcina utilă este un factor cheie pentru productivitatea întreprinderilor, motiv pentru care noul Transit emblematic al Ford este cea mai capabilă, cea mai puternică autoutilitară pe care am construit-o vreodată”, a declarat Hans Schep, director general, Vehicule comerciale, Ford Europa.

„I-am ascultat pe partenerii noștri din domeniul vehiculelor carosate și pe clienții lor care au nevoie de această cerință suplimentară pentru afacerile lor, indiferent dacă este vorba despre o basculantă, o ambulanță sau un minibuz de mai mare capacitate. Designul durabil și flexibilitatea noului Transit de 5,0 tone îl fac o alegere ideală indiferent de specificul activității lor.”

Caroserie pentru fiecare client

Ford pune la dispoziție opțiunea de 5,0 tone într-o gamă largă de variante de cabină șasiu de Transit, oferind clienților posibilitatea de a alege între trei ampatamente, patru lungimi ale cadrelor și cabine simple sau duble, cu locuri pentru până la șapte ocupanți (inclusiv șoferul), care se potrivesc cel mai bine cerințelor specifice afacerii lor.

Capacitatea maximă de încărcare a cabinei șasiu este de 2.886 kg pentru conversia caroseriei și sarcina utilă, ceea ce echivalează cu până la 2.558 kg sarcina utilă netă atunci când vehiculul este echipat cu o structură plată montată din fabrică.

  • Ford Transit 5T
  • Ford Transit 5T
  • Ford Transit 5T
  • Ford Transit 5T

Versiunea de cabină cu șasiu este ideală pentru conversii mai grele cu caroserie deschisă, cum ar fi basculante sau platforme cu acces lateral, platforme de acces aerian și transportoare de vehicule. Masa totală sporită și cutia de viteze automată opțională cu 10 trepte fac din noul Transit autoșasiu de 5,0 tone un vehicul de intervenție de urgență extrem de capabil pentru ambulanțe și vehiculele poliției sau pentru vehicule de comandă/control.

Versiunea de cabină cu șasiu Transit se potrivește, de asemenea, transformării în mini-autocare și vehicule de mare capacitate de transport accesibile pentru scaune cu rotile, unde sarcina utilă crescută și greutatea punților autoliftante reduc riscul de supraîncărcare a vehiculelor în curs de operare.

Modelul Transit de 5,0 tone este, de asemenea, disponibil ca autoutilitara populară Ford „Jumbo” L4 cu acoperiș supraînălțat, cu o sarcină utilă netă de până la 2.383 kg, cu volum de încărcare de 15,1 m3 și cu suficient spațiu pentru a transporta cinci europaleți de marfă.

  • Ford Transit 5T
  • Ford Transit 5T
  • Ford Transit 5T
  • Ford Transit 5T
  • Ford Transit 5T

Noile caroserii ranforsate susțin durabilitatea atunci când transportă marfă mai grea; podeaua de încărcare plană existentă, cârlige de ancorare, treapta integrată a barei de protecție spate și lungimea de încărcare de 4.217 mm sunt concepute să faciliteze încărcarea și transportarea obiectelor de lungime standard, cum ar fi țevi sau scânduri.

Furgoneta cu panou Transit este, de asemenea, potrivită pentru conversii mai grele, inclusiv camionete de poliție, camionete de asistență socială și vehicule de construcție.

Clienții care necesită soluții de inginerie personalizate vor beneficia de rețeaua extinsă de modificatori de vehicule (QVM) Ford formată din 165 de carosieri din 13 țări, care îndeplinesc standardele Ford de producție, control al calității și asistență pentru clienți. Toate convertoarele QVM garantează funcționarea lor la același nivel oferit de garanția standard Ford, protejând investițiile clienților și asigurând asistență continuă de calitate.Ford Transit 5T

Clienții de vehicule carosate se bucură, de asemenea, de sprijinul echipei de inginerie specială a vehiculelor Ford, care poate ajuta la proiectarea și întreținerea vehiculelor personalizate și de la distanță, maximizând timpul de funcționare și reducând volumul de activitate pentru operatorii de vehicule.

Motorizare

Toate variantele Transit de 5,0 tone au tracțiune pe spate pentru o propulsie optimă atunci când sunt complet încărcate și sunt echipate cu sistemul de propulsie HDT Ford pentru durabilitate optimă, performanță și eficiență a consumului de combustibil. Motorul diesel EcoBlue de 170 CP cu capacitate de 2.0 litri oferă până la 390 Nm cuplu pentru a facilita deplasarea sarcinilor grele și este cuplat la o cutie de viteze manuală cu șase trepte care schimbă ușor sau la transmisia automată cu 10 trepte de viteză, opțiunea vârfului de gamă.

Numărul mai mare de rapoarte de transmisie la cutia automată cu 10 trepte înseamnă că motorul EcoBlue al Transit poate funcționa în mod constant mai aproape de eficiența maximă și poate oferi o experiență de rulare mai eficientă. Programarea schimbării adaptive în timp real permite transmisiei să se adapteze la condițiile în schimbare, asigurând selecția optimă a treptelor de viteză pentru performanță, consum optim de combustibil în orice scenariu de conducere.

Șasiul conține modificări la nivelul ansamblului roată butuc, anvelope spate cu dimensiuni 205 mm, precum și noi frâne montate pe puntea spate, ceea ce facilitează transportul încărcăturilor mari. Furgonetele cu panouri beneficiază, de asemenea, de structuri ranforsate ale părții superioare și de accesorii necesare pentru a susține greutăți mai mari.

În plus, modelul Transit de 5,0 tone introduce în Europa pentru prima dată o punte spate de 3.500 kg, care și-a dovedit deja forța și durabilitatea pe modelele Transit din America de Nord. Dacă vehiculul este dotat cu cutia de viteze automată cu 10 trepte, este montată și o nouă punte față de 2.100 kg, care oferă o capacitate suplimentară de încărcare de 225 kg față de versiunea standard.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Raël vous dit ce qui est réel : J’aurais pu être en F1

Cum ar fi fost dacă sinistrul Gregorian Bivolaru, cunoscut pentru cultul său cu influențe yoga care s-a transformat într-o rețea de proxenetism, ar fi iubit nu doar minorele, ci și cursele de mașini și, peste toate, OZN-urile și civilizațiile extraterestre? Ei bine, atunci am fi avut și noi, românii, un Claude Vorilhon autohton. Să explic.

Citește articol »

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »

Mai bun ca un prim-ministru: Hugh Chamberlain

Recent, urmărind momentul festiv ce a urmat primei etape din Mondialul de Anduranță am observat că podiumul privaților din categoria supremă Hypercar aproape că nu este băgat în seamă, camera reținând doar pentru câteva secunde figurile celor ce ajunseseră în top 3 după aproape 10 ore de cursă. Astfel, nu este de mirare că unul ca Hugh Chamberlain, șef de echipă cu două titluri mondiale și o victorie de clasă la Le Mans, este, astăzi, aproape uitat. Mulți rețin, poate, mașinile înscrise de el, dar doar cei care au bătut paddock-urile de-a lungul și de-a latul lor în ultimele decenii pot vorbi și despre omul din spatele Chamberlain Motorsport.

Citește articol »

Ce experiență profesională aveți? Pilot Ferrari, pilot McLaren…

Ferrari și McLaren sunt echipele care au dat cei mai mulți campioni în istoria Formulei 1. Însă numărătoarea s-a oprit pentru aceste echipe în 2007, respectiv 2008. Ultimul campion Ferrari a venit de la McLaren, iar ultimul campion McLaren tocmai a anunțat că se mută la Ferrari. Cine a mai activat pentru ambii granzi și cu ce rezultate? Mihai și Alex deschid cartea de istorie.

Citește articol »

Ferrari, o istorie în galben cu aromă de frites belges

AF Corse a dezvăluit, recent, combinația de culori cu care va intra în luptă cel de-al treilea prototip 499P care va alerga în sezonul 2024 al FIA WEC. La scurt timp după ce ACO a publicat lista provizorie cu echipajele înscrise în următoarea ediție a cursei de 24 de ore de la Le Mans, am putut să lăsăm bălți de salivă în dreptul imaginilor cu primul Ferrari pe care-l va pilota, într-un campionat mondial, polonezul Robert Kubica. Mașina va fi galbenă – foarte galbenă – iar asta m-a pus pe gânduri.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.