eVMP – noua platformă a Grupului PSA dedicată vehiculelor electrice

Platforma eVMP a grupului PSA
În perioada 2020-2025, Grupul PSA va trece treptat de la două platforme multi-energie la două platforme 100% electrificate. eVMP va fi prima lansată.

Noua platformă eVMP va servi drept bază pentru o gamă largă de vehicule electrice din segmentele C și D. eVMP va oferi performanțe ridicate, cu o autonomie de până la 650 km (conform ciclului WLTP) și o capacitate de stocare de referință, cu 50 kWh pe metru disponibil în ampatament.

eVMP concentrează tot know-how-ul ingineriei Grupului PSA, cu baterii de capacitate cuprinsă între 60 și 100 kWh și o arhitectură optimizată care exploatează în totalitate spațiul podelei, ce găzduiește bateria. Noua platformă reprezintă o referință pe piața automobilelor electrice, cu o capacitate de 50 kWh pe fiecare metru din ampatament. Autonomia oferită va fi cuprinsă între 400 și 650 km (conform ciclului WLTP), în funcție de caroserie.

“Prin platforma eVMP, PSA demonstrează încă o dată capacitatea Grupului de a inova prin dezvoltarea de tehnologii de ultimă generație și accesibile, datorită cumpătării care a permis reducerea semnificativă a investițiilor în cercetare, dezvoltare și industrializare.

Această platformă globală va face posibilă oferirea unei game de automobile care respectă în totalitate normele de mediu, răspund așteptărilor mereu în schimbare ale clienților și care garantează plăcere la condus și siguranță la bord, valori care au contribuit la reputația de azi a Grupului “, a declarat Nicolas Morel, Directorul Departamentului Cercetare&Dezvoltare din cadrul Grupului PSA.

 

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Wheekend.
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
De același autor
Mazda-CX-30-SkyActiv-X-180

Mazda CX-30 – O compactă cu nasul pe sus

Ne-am întâlnit cu Mazda CX-30 anul trecut în Germania, dar cu un clasic 2.0 Skyactiv-G de 122 CP sub capotă. Să vedem cu se împacă cu noul 2.0 Skyactiv-X de 180 CP.

Actualități