Un oficial Cadillac a declarat că versiunea de serie va fi în proporție de 80-85% identic cu acest concept car. Din punct de vedere al dimensiunilor, vorbim despre un SUV/ crossover de segment D apropiat din punct de vedere al dimensiunilor de Cadillac XT5.
Versiunea de serie va fi construită pe noua platformă modulară GM dedicată vehiculelor electrice capabilă să adăpostească baterii cu capacitatea de până la 100 kWh și să ofere modelelor o autonomie de până la 500 km.
Primul crossover electric produs de Cadillac va putea fi încărcat la stații de până la 150 kWh, și va putea fi comandat în versiune cu tracțiune spate sau integrală.
GM lucrează la un pachet de baterii nichel-cobalt-mangan-aluminiu, baterii care utilizează aluminiu în catod și astfel se reduce semnificativ nevoia de elemente rare precum cobaltul. General Motors anunță că noua baterie va avea nevoie cu 70% mai puțin cobalt. Mare parte din electronica bateriei va fi înglobată în celule, ceea ce va reduce cu 90% rețeaua de cabluri din baterie.
Cu adevărat spectaculos este interiorul, dar pe undeva firesc când vorbim despre un show car. Rămâne de văzut dacă display-ul de 33 inch, vorbim despre o singură piesă LED, va ajunge și în producția de serie. Cadillac susține că display-ul instalat la bordul lui Lyriq are cea mai mare densitate de pixeli din industria auto.
Pe versiunea de serie va debutat un noua sistem de anulare a zgomotului ambiant, sistemul va utiliza mai multe microfoane pentru a analiza sunetului, fiind capabil să anuleze sunetul la rulare a pneurilor. Mai avem 2 ani de așteptat pentru a vedea cât din acest show car va deveni realitate.