Cadillac Lyriq – primul SUV electric al americanilor vine în 2022

Cadillac Lyriq
Cadillac Lyriq este un show car și ne anunță cam cum va arăta primul SUV/ crossover electric al mărcii de lux de peste ocean.

Un oficial Cadillac a declarat că versiunea de serie va fi în proporție de 80-85% identic cu acest concept car. Din punct de vedere al dimensiunilor, vorbim despre un SUV/ crossover de segment D apropiat din punct de vedere al dimensiunilor de Cadillac XT5.

Versiunea de serie va fi construită pe noua platformă modulară GM dedicată vehiculelor electrice capabilă să adăpostească baterii cu capacitatea de până la 100 kWh și să ofere modelelor o autonomie de până la 500 km.

  • Cadillac Lyriq
  • Cadillac Lyriq
  • Cadillac Lyriq
  • Cadillac Lyriq
  • Cadillac Lyriq
  • Cadillac Lyriq
  • Cadillac Lyriq
  • Cadillac Lyriq
  • Cadillac Lyriq
  • Cadillac Lyriq
  • Cadillac Lyriq
  • Cadillac Lyriq
  • Cadillac Lyriq
  • Cadillac Lyriq
  • Cadillac Lyriq
  • Cadillac Lyriq

Primul crossover electric produs de Cadillac va putea fi încărcat la stații de până la 150 kWh, și va putea fi comandat în versiune cu tracțiune spate sau integrală.

GM lucrează la un pachet de baterii nichel-cobalt-mangan-aluminiu, baterii care utilizează aluminiu în catod și astfel se reduce semnificativ nevoia de elemente rare precum cobaltul. General Motors anunță că noua baterie va avea nevoie cu 70% mai puțin cobalt. Mare parte din electronica bateriei va fi înglobată în celule, ceea ce va reduce cu 90% rețeaua de cabluri din baterie.

Cu adevărat spectaculos este interiorul, dar pe undeva firesc când vorbim despre un show car. Rămâne de văzut dacă display-ul de 33 inch, vorbim despre o singură piesă LED, va ajunge și în producția de serie. Cadillac susține că display-ul instalat la bordul lui Lyriq are cea mai mare densitate de pixeli din industria auto.

Pe versiunea de serie va debutat un noua sistem de anulare a zgomotului ambiant, sistemul va utiliza mai multe microfoane pentru a analiza sunetului, fiind capabil să anuleze sunetul la rulare a pneurilor. Mai avem 2 ani de așteptat pentru a vedea cât din acest show car va deveni realitate.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
De același autor

Probleme tehnice pentru Emanuel Gyenes în etapa a treia

Etapa a treia a Raliului Dakar 2021 i-a dus pe concurenți în bucla Wadi Ad-Dawasir, 226 km de legătură, 403 km de probă specială. O specială rapidă, cu piatră, dune moi, nisip, canioane, râuri secate, în care Emanuel Gyenes a avut ghinion.

Mercedes-Benz G Class – Experience

Mercedes-Benz G Class – Experience

Am concediat pentru două zile jurnalistul auto pentru a participa la o experiență rezervată clienților Mercedes-Benz, un G-Experience.

Enel X a semnat un acord strategic cu Weltmeister

Enel X, linia de business a Grupului Enel dedicată serviciilor și produselor energetice avansate, a semnat un acord cu Weltmeister, brandul de vehicule electrice (EV) care face parte din WM Motor Technology Co Ltd.

Test drive Porsche 718 Cayman GTS 4.0

În viață trebuie să ai răbdare, lucrurile la care visezi îți pot bate la ușă. Cam așa au stat lucrurile și în cazul întâlnirea cu Porsche 718 Cayman GTS 4.0!

Renault Clio E-Tech Hybrid este disponibil în România

Renault Clio E-Tech Hybrid îți face debutul în gama constructorului francez. Noul model vine în 4 versiuni de echipare: ZEN, INTENS, Seria Limitată E-TECH și RS LINE, iar prețul de pornire este 18.750 euro, TVA inclus.

Actualități