BMW X2 M Mesh Edition – un plus de personalitate

BMW X2 M Mesh Edition
BMW X2 M Mesh Edition se bazează stilistic pe modelul M Sport X şi oferă BMW X2 o apariţie şi mai exclusivă şi distinctivă. Cea mai evidentă schimbare este grila M tip mesh în negru lucios.

BMW X2 M Mesh Edition utilizează modelul M Sport X ca punct de pornire. În conformitate cu abordarea Power of Choice a BMW Group, clienţii pot alege dintre cele trei motoare diesel eficiente, două motoare pe benzină şi un sistem de propulsie plug-in hybrid la BMW X2 xDrive25e.

În funcţie de sistemul de propulsie selectat, clienţii îşi pot comanda maşina cu tracţiune faţă sDrive sau cu tracţiune integrală inteligentă BMW xDrive, cutie de viteze manuală sau transmisie Steptronic automată.

  • BMW X2 M Mesh Edition
  • BMW X2 M Mesh Edition
  • BMW X2 M Mesh Edition
  • BMW X2 M Mesh Edition
  • BMW X2 M Mesh Edition

Modelul ediţie specială poate fi configurat gratuit şi cu noi autocolante pe capotă, părţile laterale ale barei faţă şi uşile faţă şi spate. De culoare portocaliu îndrăzneţ, ele oferă completarea perfectă pentru noua finisare Brooklyn Grey metalizat exclusivă pentru M Mesh Edition, precum şi nuanţa de exterior Sapphire Black metalizat.

Dacă este comandată una dintre celelalte culori – Alpine White, Phytonic Blue metalizat sau Sunset Orange metalizat -, autocolantele sunt negre. Culoarea autocolantelor este reflectată de inserţiile pentru noile jante aerodinamice M de 19 sau 20 de ţoli.

  • BMW X2 M Mesh Edition
  • BMW X2 M Mesh Edition
  • BMW X2 M Mesh Edition
  • BMW X2 M Mesh Edition
  • BMW X2 M Mesh Edition
  • BMW X2 M Mesh Edition
  • BMW X2 M Mesh Edition

BMW Individual High-gloss Shadow Line cu dotări extinse vine ca echipare standard. Pe lângă contururile negru lucios pentru geamuri şi oglinzi exterioare, baza oglinzilor, triunghiul oglinzilor, decoraţiunea montanţilor B şi conturul decorativ al montanţilor C, acest pachet include şi contururi pentru grila M tip mesh, un inel în jurul logo-ului M de pe hayon şi finisaje ale ţevilor de evacuare în Black Chrome.

Exteriorul expresiv vizual al BMW X2 M Mesh Edition, cu noi accente de culoare, se extinde şi la interior. Cea mai distinctivă particularitate a noului model o reprezintă decoraţiunile interioare bicolore disponibile standard. Husele exclusive pentru scaunele sport M cu tetiere integrate şi bancheta spate dispun de o combinaţie de piele Dakota în nuanţa Mocha atractivă şi Alcantare în culoare antracit.

De asemenea, BMW X2 M Mesh Edition aduce şi praguri speciale ale uşilor, cu inscripţie „Edition”.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Raël vous dit ce qui est réel : J’aurais pu être en F1

Cum ar fi fost dacă sinistrul Gregorian Bivolaru, cunoscut pentru cultul său cu influențe yoga care s-a transformat într-o rețea de proxenetism, ar fi iubit nu doar minorele, ci și cursele de mașini și, peste toate, OZN-urile și civilizațiile extraterestre? Ei bine, atunci am fi avut și noi, românii, un Claude Vorilhon autohton. Să explic.

Citește articol »

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »

Mai bun ca un prim-ministru: Hugh Chamberlain

Recent, urmărind momentul festiv ce a urmat primei etape din Mondialul de Anduranță am observat că podiumul privaților din categoria supremă Hypercar aproape că nu este băgat în seamă, camera reținând doar pentru câteva secunde figurile celor ce ajunseseră în top 3 după aproape 10 ore de cursă. Astfel, nu este de mirare că unul ca Hugh Chamberlain, șef de echipă cu două titluri mondiale și o victorie de clasă la Le Mans, este, astăzi, aproape uitat. Mulți rețin, poate, mașinile înscrise de el, dar doar cei care au bătut paddock-urile de-a lungul și de-a latul lor în ultimele decenii pot vorbi și despre omul din spatele Chamberlain Motorsport.

Citește articol »

Ce experiență profesională aveți? Pilot Ferrari, pilot McLaren…

Ferrari și McLaren sunt echipele care au dat cei mai mulți campioni în istoria Formulei 1. Însă numărătoarea s-a oprit pentru aceste echipe în 2007, respectiv 2008. Ultimul campion Ferrari a venit de la McLaren, iar ultimul campion McLaren tocmai a anunțat că se mută la Ferrari. Cine a mai activat pentru ambii granzi și cu ce rezultate? Mihai și Alex deschid cartea de istorie.

Citește articol »

Ferrari, o istorie în galben cu aromă de frites belges

AF Corse a dezvăluit, recent, combinația de culori cu care va intra în luptă cel de-al treilea prototip 499P care va alerga în sezonul 2024 al FIA WEC. La scurt timp după ce ACO a publicat lista provizorie cu echipajele înscrise în următoarea ediție a cursei de 24 de ore de la Le Mans, am putut să lăsăm bălți de salivă în dreptul imaginilor cu primul Ferrari pe care-l va pilota, într-un campionat mondial, polonezul Robert Kubica. Mașina va fi galbenă – foarte galbenă – iar asta m-a pus pe gânduri.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.