Bentley Motors și-a prezentat strategia Beyond100

Bentley Motors și-a prezentat planurile de a deveni o companie globală lider în mobilitatea de lux sustenabilă, detaliind strategia Beyond100.

Cu promisiunea de a oferi un lux cu adevărat sustenabil, Bentley va reinventa fiecare aspect al operațiunilor sale, pentru a deveni o organizație neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon, la începutul celui de-al doilea secol al existenței sale.

Obiectivul este susținut de un program de transformare care atinge toate procesele și produsele Bentley. Acesta include schimbarea gamei de modele pentru a oferi exclusiv vehicule plug-in hibride sau complet electrice până în 2026 și numai vehicule complet electrice până în 2030.

Anunțul evidențiază planurile Bentley de a oferi mobilitate extraordinară pentru următorii 100 de ani, evoluând de la cel mai mare producător de motoare pe benzină cu 12 cilindri din lume la înlocuirea completă a motoarelor cu ardere internă în decurs de un deceniu, reinventându-se ca lider în mobilitatea de lux sustenabilă.            

Planul strategic Beyond100 este o extindere a două decenii de gândire, inovație și realizări. Conștient de responsabilitatea de a lua în considerare impactul său asupra mediului, socialului și economicului, Bentley și-a transformat sediul vechi de 80 de ani în singura fabrică de mașini de lux din Marea Britanie neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon.

În paralel, marca de lux s-a extins pe mai multe piețe ca niciodată – 68 – creând, în același timp, un model de afaceri pe termen lung, consecvent și sustenabil, o bază solidă pe care să construiască un al doilea secol de existență.

Adrian Hallmark, președinte și director executiv al Bentley Motors, a declarat: „Din 1919, Bentley a definit grand touring-ul de lux. A fi în fruntea progresului face parte din ADN-ul nostru – Bentley Boys au fost pionieri și lideri. Acum, pe măsură ce privim dincolo de primii 100 de ani, vom continua să conducem, reinventând compania și devenind etalonul producătorilor de mașini de lux din lume.

Această nouă viziune include și trece dincolo de produsele noastre, oferind o schimbare de paradigmă în întreaga noastră companie, cu credibilitate, autenticitate și integritate. În decurs de un deceniu, Bentley se va transforma dintr-o companie de automobile de lux veche de 100 de ani într-un model nou, sustenabil, complet etic pentru lux. ” 

Beyond100

  • Bentley își propune ca, până în 2030, operațiunile sale din Crewe să fie neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon, iar ulterior să aibă un efect pozitiv asupra climatului
  • Confirmă trecerea la electrificare completă – numai modele PHEV sau BEV până în 2026
  • Schimbarea întregii game de modele cu mașini complet electrice până în 2030
  • Două noi lansări PHEV planificate în 2021
  • Angajament de reducere a impactului fabricii asupra mediului cu 75% comparativ cu 2010 – inclusiv atingerea obiectivului de neutralitate a utilizării plasticului
  • Sprijin deplin pentru strategia Grupului Volkswagen de a depăși obiectivele acordului climatic de la Paris
  • Ținte de atragere a talentelor în condiții de diversitate – atingerea unei ținte de 30% a diversității managementului, o creștere de la mai puțin de 20% astăzi
  • Programul holistic Beyond100 transformă fiecare aspect al companiei centenare
  • Beyond100
  • Beyond100
Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »

Mai bun ca un prim-ministru: Hugh Chamberlain

Recent, urmărind momentul festiv ce a urmat primei etape din Mondialul de Anduranță am observat că podiumul privaților din categoria supremă Hypercar aproape că nu este băgat în seamă, camera reținând doar pentru câteva secunde figurile celor ce ajunseseră în top 3 după aproape 10 ore de cursă. Astfel, nu este de mirare că unul ca Hugh Chamberlain, șef de echipă cu două titluri mondiale și o victorie de clasă la Le Mans, este, astăzi, aproape uitat. Mulți rețin, poate, mașinile înscrise de el, dar doar cei care au bătut paddock-urile de-a lungul și de-a latul lor în ultimele decenii pot vorbi și despre omul din spatele Chamberlain Motorsport.

Citește articol »

Ce experiență profesională aveți? Pilot Ferrari, pilot McLaren…

Ferrari și McLaren sunt echipele care au dat cei mai mulți campioni în istoria Formulei 1. Însă numărătoarea s-a oprit pentru aceste echipe în 2007, respectiv 2008. Ultimul campion Ferrari a venit de la McLaren, iar ultimul campion McLaren tocmai a anunțat că se mută la Ferrari. Cine a mai activat pentru ambii granzi și cu ce rezultate? Mihai și Alex deschid cartea de istorie.

Citește articol »

Ferrari, o istorie în galben cu aromă de frites belges

AF Corse a dezvăluit, recent, combinația de culori cu care va intra în luptă cel de-al treilea prototip 499P care va alerga în sezonul 2024 al FIA WEC. La scurt timp după ce ACO a publicat lista provizorie cu echipajele înscrise în următoarea ediție a cursei de 24 de ore de la Le Mans, am putut să lăsăm bălți de salivă în dreptul imaginilor cu primul Ferrari pe care-l va pilota, într-un campionat mondial, polonezul Robert Kubica. Mașina va fi galbenă – foarte galbenă – iar asta m-a pus pe gânduri.

Citește articol »

Cel mai rapid magazin de lux din lume

Ediția din 1995 a cursei de 24 de ore de la Le Mans este faimoasă din mai multe puncte de vedere. În primul rând, toți își amintesc victoria McLaren, o reușită imposibil de repetat ce a fost facilitată de ploaia torențială care a marcat ostilitățile mai bine de 12 ore. Memorabilă a fost, de asemenea, deziluzia legendarului Mario Andretti, care a ratat la mustață un succes ce i-ar fi întregit cariera ilustră. Mai rar se menționează, însă, povestea echipajului de pe ultima treaptă a podiumului.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.