Automobili Lamborghini prezintă Huracán EVO Fluo Capsule

Automobili Lamborghini prezintă Huracán EVO Fluo Capsule: o nouă colecție de culori strălucitoare și îndrăznețe.

Inspirat de tradiția culorilor vibrante care îmbogățesc liniile și forma inimitabilă a modelelor Lamborghini, Huracán EVO Fluo adoptă o schemă bicoloră îndrăzneață.

Cinci configurații exterioare și interioare în Verde Shock, Arancio Livrea, Celeste Fedra, Arancio Dac și Giallo Clarus se combină cu negrul mat de pe acoperiș, bara frontală și pragurile laterale. Detaliile componentelor negru mat sunt alese în noile culori fluo, cum ar fi o dungă colorată pe oglinzile laterale negre și linii verticale colorate pe splitterul din spate.

În interiorul complet negru, noile scaune sport sunt alternative opționale la scaunele confort standard, în Alcantara sau piele monocromă, cu finisaj EVO sportivo. Capacul butonului Start & Stop și scutul Lamborghini brodat pe tetieră sunt finisate într-una dintre cele cinci noi culori fluorescente, care se potrivesc cu tonurile exterioare.

Huracán EVO Fluo Capsule este disponibil pe modelul Huracán EVO 2021.

  • Huracán EVO Fluo Capsule
  • Huracán EVO Fluo Capsule
  • Huracán EVO Fluo Capsule
  • Huracán EVO Fluo Capsule
Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Copia unicatului: Cum a apărut, din nimic, o altă Sintura și care e povestea originalului

Noua Zeelandă este genul acela de țară de la capătul pământului unde ai putea paria că se află monștri subacvatici milenari sau gnomi, fiind o sursă aproape inepuizabilă de surprize și lucruri neobișnuite. Pentru iubitorii GT-urilor ciudate și deosebit de rare, Noua Zeelandă chiar este o nirvana, căci altfel nu s-ar putea explica renașterea, în acel loc, a nu una, ci două mașini Sintura. Asta în condițiile în care ar fi trebuit să existe doar una.

Citește articol »

Cum a aterizat „Batmobile-ul”: Un circuit uitat și un motor schimbat pe genunchi

În istoria curselor de turisme, una marcată de multiple schimbări de regulamente și chiar mai multe modele legendare, BMW-ul 3.0 CSL are o reputație aparte. Profitând de niște interpretări inteligente ale regulamentului, bavarezii au creat, în urmă cu mai bine de 50 de ani, un coupe a cărui aerodinamică îl punea la ani lumină de rivali, detaliile exterioare fiind rivalizate doar de cele de sub capotă. Chiar și așa, prea puțini își mai amintesc cum a decurs prima întrecere a celebrului „Batmobile”.

Citește articol »

Ultimul recital pentru bătrânul tenor: Cum a reușit Joest Racing să bată monolitul Mercedes-Sauber

În mai 1989, Campionatul Mondial de Anduranță venea pentru prima sa reprezentație pe pământ european, mai exact pe fostul circuit de Formula 1 Dijon-Prenois. Ceea ce ar fi trebuit să fie un galop de sănătate pentru echipa de uzină Mercedes-Sauber a devenit, însă, cântecul de lebădă al celui mai faimos model din istoria Grupei C, Porsche-le 962. Reușita, semnată de formația lui Reinhold Joest prin piloții Bob Wollek și Frank Jelinski este notabilă și pentru că abia recent, în cursa de șase ore de la Spa-Francorchamps din acest an, am putut asista la o nouă victorie pentru un Porsche privat la nivel de campionat mondial – după o pauză de 35 de ani.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.