Autobuze Mercedes-Benz în flota 2020 de transport Oradea

Mercedes-Benz a livrat luni, 15 iunie, către Oradea Transport Local, primele șase autobuze Conecto, cărora li se va alătura și un model Citaro Hybrid.

Autobuzele au o lungime de 12 metri, podea coborâtă și o capacitate extinsă de transport călători, de până la 108 de pasageri, 27 pe scaune. Vehiculele de transport persoane îndeplinesc cele mai stricte standarde de poluare, respectiv Euro VI, etapa D.

„Ne bucură decizia autorităților orădene de reînnoire a flotei de transport public. Astfel, autobuzele Mercedes-Benz Conecto vor asigura îndeplinirea cu succes a celor două obiective principale ale autorităților: reducerea semnificativă a emisiilor poluante și a costurilor de operare. De asemenea, nivelul ridicat de echipare, prevăzut cu numeroase sisteme de siguranță și asistență, asigură un confort sporit pasagerilor și o experiență de conducere mult mai relaxată șoferilor”, a declarat Bogdan Aldea, Sales & Marketing Director Autobuze şi Autocare din cadrul Mercedes-Benz Trucks & Buses România.

Noile vehicule dispun de sisteme de informare, sunt prevăzute cu camere de supraveghere pentru siguranța călătorilor şi includ un sistem de monitorizare a numărului de pasageri. Postul de conducere ergonomic asigură accesul facil al șoferului la toate panourile de instrumente și este ferit de orice sursă de distragere a atenției.

În plus, autobuzele sunt dotate cu rampă de acces pentru persoanele cu dizabilități, zonă dedicată pasagerilor cu mobilitate redusă și sunt prevăzute cu scaune capitonate pentru confortul călătorilor, precum și cu prize pentru încărcarea dispozitivelor mobile.

Autobuzele se remarcă prin costul scăzut de operare, eficiența ridicată și consumul redus de combustibil. La aceasta se adaugă și întreținerea optimizată, prin care se reduc semnificativ timpii de imobilizare.

În prezent, Mercedes-Benz Conecto se află în operare în orașe importante, precum Varșovia, Istanbul, Casablanca.

 

 

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Copia unicatului: Cum a apărut, din nimic, o altă Sintura și care e povestea originalului

Noua Zeelandă este genul acela de țară de la capătul pământului unde ai putea paria că se află monștri subacvatici milenari sau gnomi, fiind o sursă aproape inepuizabilă de surprize și lucruri neobișnuite. Pentru iubitorii GT-urilor ciudate și deosebit de rare, Noua Zeelandă chiar este o nirvana, căci altfel nu s-ar putea explica renașterea, în acel loc, a nu una, ci două mașini Sintura. Asta în condițiile în care ar fi trebuit să existe doar una.

Citește articol »

Cum a aterizat „Batmobile-ul”: Un circuit uitat și un motor schimbat pe genunchi

În istoria curselor de turisme, una marcată de multiple schimbări de regulamente și chiar mai multe modele legendare, BMW-ul 3.0 CSL are o reputație aparte. Profitând de niște interpretări inteligente ale regulamentului, bavarezii au creat, în urmă cu mai bine de 50 de ani, un coupe a cărui aerodinamică îl punea la ani lumină de rivali, detaliile exterioare fiind rivalizate doar de cele de sub capotă. Chiar și așa, prea puțini își mai amintesc cum a decurs prima întrecere a celebrului „Batmobile”.

Citește articol »

Raël vous dit ce qui est réel : J’aurais pu être en F1

Cum ar fi fost dacă sinistrul Gregorian Bivolaru, cunoscut pentru cultul său cu influențe yoga care s-a transformat într-o rețea de proxenetism, ar fi iubit nu doar minorele, ci și cursele de mașini și, peste toate, OZN-urile și civilizațiile extraterestre? Ei bine, atunci am fi avut și noi, românii, un Claude Vorilhon autohton. Să explic.

Citește articol »

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.