Autobuze Mercedes-Benz în flota 2020 de transport Oradea

Mercedes-Benz a livrat luni, 15 iunie, către Oradea Transport Local, primele șase autobuze Conecto, cărora li se va alătura și un model Citaro Hybrid.

Autobuzele au o lungime de 12 metri, podea coborâtă și o capacitate extinsă de transport călători, de până la 108 de pasageri, 27 pe scaune. Vehiculele de transport persoane îndeplinesc cele mai stricte standarde de poluare, respectiv Euro VI, etapa D.

„Ne bucură decizia autorităților orădene de reînnoire a flotei de transport public. Astfel, autobuzele Mercedes-Benz Conecto vor asigura îndeplinirea cu succes a celor două obiective principale ale autorităților: reducerea semnificativă a emisiilor poluante și a costurilor de operare. De asemenea, nivelul ridicat de echipare, prevăzut cu numeroase sisteme de siguranță și asistență, asigură un confort sporit pasagerilor și o experiență de conducere mult mai relaxată șoferilor”, a declarat Bogdan Aldea, Sales & Marketing Director Autobuze şi Autocare din cadrul Mercedes-Benz Trucks & Buses România.

Noile vehicule dispun de sisteme de informare, sunt prevăzute cu camere de supraveghere pentru siguranța călătorilor şi includ un sistem de monitorizare a numărului de pasageri. Postul de conducere ergonomic asigură accesul facil al șoferului la toate panourile de instrumente și este ferit de orice sursă de distragere a atenției.

În plus, autobuzele sunt dotate cu rampă de acces pentru persoanele cu dizabilități, zonă dedicată pasagerilor cu mobilitate redusă și sunt prevăzute cu scaune capitonate pentru confortul călătorilor, precum și cu prize pentru încărcarea dispozitivelor mobile.

Autobuzele se remarcă prin costul scăzut de operare, eficiența ridicată și consumul redus de combustibil. La aceasta se adaugă și întreținerea optimizată, prin care se reduc semnificativ timpii de imobilizare.

În prezent, Mercedes-Benz Conecto se află în operare în orașe importante, precum Varșovia, Istanbul, Casablanca.

 

 

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Radical Cup: George Cațan, învingător de la primul start

Dacă la MotoRC grila clasei regină arată mai bine decât anul trecut iar în Romanian Endurance Series asistăm la o creștere continuă a efectivelor de turisme, Radical Cup și-a început al treilea an cu tot atâtea mașini precum debuta conceptul, în 2021. În schimb, a punctat la capitolul competitivitate, cu manșe strânse la categoriile PRO 1500 și SR1 Cup.

Citește articol »

MotoRC: Ceasul al 12-lea, vremea primei victorii pentru Marian Pivniceru

Numărul 12 era considerat de mulți un viitor învingător în cursele MotoRC. Al șaptelea sezon al competiției a adus și confirmarea pentru Marian Pivniceru, cel mai recent nume care se adaugă pe lista câștigătorilor de la clasa regină. Înaintea sa, 33 de curse au fost împărțite de doar 7 piloți: Cătălin Cazacu, Bogdan Vrăjitoru, George Cațan, Martin Choy, Vlad Neaga, Ionuț Mistode și Milen Georgiev.

Citește articol »

Sim Racing: Sebastian Apostol și West Competition Racing primesc nominalizarea BMW Motorsport în cadrul SRO eSports 2023

Locul al cincilea la categoria Silver în campania de debut desfășurată în 2022 și o serie de alte performanțe notabile au determinat BMW Motorsport să numească un pilot român dintr-o echipă românească pentru campania din seria europeană de sprint GT World Challenge, disputată în mediul de simulare Assetto Corsa Competizione. Sebastian Apostol va concura împotriva celor mai buni sim raceri din lume la Monza, Paul Ricard, Spa-Francorchamps, Nurburgring și Barcelona.

Citește articol »

Presiunile din IMSA: Câștigătorul de la Daytona le-a depășit, iar constructorii de la GTD le-au aplicat cu succes pe ceafa organizatorilor

International Motorsports Association (IMSA) este organizația care guvernează, de peste o jumătate de veac, cel mai important campionat de anduranță cu mașini sport (prototipuri, dar și GT-uri) din America de Nord. Sub titulatura actuală, IMSA Weathertech Sportscar Championship, seria a trecut printr-o schimbare la față odată cu restructurarea categoriilor și apariția noului grup de prototipuri. Dar mai multe scandaluri recente te fac să-ți pui întrebarea: este acesta doar un castel de nisip spre care se apropie valul necruțător?

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.