Seria limitată Renault Captur RED EDITION

Seria limitată Renault Captur Red Edition oferă dotări suplimentare și un nou motor mai puternic - TCe 150. Prețul de pornire este de 19.100 € (TVA inclus)

Aceasta are la bază nivelul de echipare INTENS, la care au fost adăugate dotări suplimentare și un nou motor mai puternic (TCe 150), asigurând astfel un design sportiv și performanțe îmbunătățite. Modelul menține elementele esențiale care au contribuit la succesul său, inclusiv caroseria în două nuanțe.

Seria limitată se remarcă prin elemente de design specifice RED EDITION, jante din aliaj Sport 17” diamond cut Black, geamuri spate și lunetă cu tentă închisă, pedalier sport din aluminiu, scaune față încălzite şi lumini interioare LED.

Designul său exterior, păstrează liniile rafinate şi moderne ale crossover-ului urban. În schimb, la interior, această ediție limitată propune o tapițerie Alcantara TEP, evidențiată prin cusături roșii, care oferă confort și sportivitate.

Captur RED EDITION este disponibil cu noile motoare pe benzină 1.3 TCe 130 și TCe 150, cel din urma oferind posibilitatea alegerii între cutia de viteze manuală și cutia de viteze automată cu dublu ambreiaj.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Copia unicatului: Cum a apărut, din nimic, o altă Sintura și care e povestea originalului

Noua Zeelandă este genul acela de țară de la capătul pământului unde ai putea paria că se află monștri subacvatici milenari sau gnomi, fiind o sursă aproape inepuizabilă de surprize și lucruri neobișnuite. Pentru iubitorii GT-urilor ciudate și deosebit de rare, Noua Zeelandă chiar este o nirvana, căci altfel nu s-ar putea explica renașterea, în acel loc, a nu una, ci două mașini Sintura. Asta în condițiile în care ar fi trebuit să existe doar una.

Citește articol »

Cum a aterizat „Batmobile-ul”: Un circuit uitat și un motor schimbat pe genunchi

În istoria curselor de turisme, una marcată de multiple schimbări de regulamente și chiar mai multe modele legendare, BMW-ul 3.0 CSL are o reputație aparte. Profitând de niște interpretări inteligente ale regulamentului, bavarezii au creat, în urmă cu mai bine de 50 de ani, un coupe a cărui aerodinamică îl punea la ani lumină de rivali, detaliile exterioare fiind rivalizate doar de cele de sub capotă. Chiar și așa, prea puțini își mai amintesc cum a decurs prima întrecere a celebrului „Batmobile”.

Citește articol »

Ultimul recital pentru bătrânul tenor: Cum a reușit Joest Racing să bată monolitul Mercedes-Sauber

În mai 1989, Campionatul Mondial de Anduranță venea pentru prima sa reprezentație pe pământ european, mai exact pe fostul circuit de Formula 1 Dijon-Prenois. Ceea ce ar fi trebuit să fie un galop de sănătate pentru echipa de uzină Mercedes-Sauber a devenit, însă, cântecul de lebădă al celui mai faimos model din istoria Grupei C, Porsche-le 962. Reușita, semnată de formația lui Reinhold Joest prin piloții Bob Wollek și Frank Jelinski este notabilă și pentru că abia recent, în cursa de șase ore de la Spa-Francorchamps din acest an, am putut asista la o nouă victorie pentru un Porsche privat la nivel de campionat mondial – după o pauză de 35 de ani.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.