Noul Volkswagen Golf Variant

Volkswagen Golf Alltrack
Volkswagen Golf Variant, un plus de spațiu în viața dumneavostră de zi cu zi, sau dacă vă doriți, chir un plus de atitudine cu versiunea R Design sau libertate de mișcare cu modelul AllTrack.

Având ca punct de plecare vechea generație Volkswagen Golf Variant, noul model are o lungime de 4.633 mm, un ampatament de 2.686 mm – un plus de 66 mm. VW Golf Variant se laudă cu alte proporții, de aici și o linie exterioară nouă.

Creșterea lungimii și în special plusul de milimetri la nivelul ampatamentului se vor vedea la interior. 48 mm din plusul la nivelul ampatamentului au fost utilizați pentru oferirea unui interior cu o lungime de 1.798 mm.

În particular, tot acest spațiu se regăsește la nivelul picioarelor pentru pasagerii de pe bancheta spate. Golf 8 Variant oferă un portbagaj cu un volaum de 611 litri, un plus minor de doar 7 litri comparativ cu vechiul Golf 7 Variant.

Dacă se încarcă portbagajul până la nivelul plafonului, folosinf o plasă de siguranță care să despartă compartimentul portbagajului de cel al pasagerilor, vorbim despre un volum util de 1.642 litri. Aici bifăm un plus de 22 litri comparativ cu vechea generație. În mod firesc, hayonul acționat electric poate fi deschis prin intermediul unui gest cu piciorul la nivelul spoilerului spate.

Motorizări

Versiunile eTSI au tehnologie 48V și cutii automate cu dublu ambreiaj și 7 trepte. Vorbim despre sisteme mild-hybrid care contribuie la o reduce semnificativă a consumului de carburat prin aportul de cuplu motor venit de la starter-generatorul de 48V alimentat de o baterie litiu-ion.

Asfel, când propulsorul nu este în sarcină, sau sunt solicitate resurse puține, sistemul de supraalimentare este oprit. Cutiile DSG permit trecerea din modul coasting și înapoi fără șocuri perceptibile.

Propulsoarele TDI, conform celor de la VW, sunt cele mai curate și eficiente agregate diesel de pe planetă, în acest moment.  

  • Volkswagen Golf Variant R-Line
  • Volkswagen Golf Variant R-Line
  • Volkswagen Golf Variant R-Line
  • Volkswagen Golf Variant R-Line
  • Volkswagen Golf Variant R-Line
  • Volkswagen Golf Variant R-Line
  • Volkswagen Golf Variant R-Line
  • Volkswagen Golf Variant R-Line
  • Volkswagen Golf Variant R-Line
  • Volkswagen Golf Variant R-Line
  • Volkswagen Golf Variant R-Line

Volkswagen a revizuit nivelul de echipare pentru versiunile Variant, acestea fiind superioare versiunilor similare ale modelului hatchback. În echiparea de bază, clienții vor primi sisteme precum – avertizare la părăsirea benzii de rulare, asistare frontală asociată cu frânare de urgență și monitorizarea pietonilor în trafic urban.

Unul din sistemele care pot schimba radical traficul în anii următori, dacă va fi adoptat pe scară largă de toți constructorii este ”Car2X traffic hazard alert”.

Este un sistem care permite mașinilor să comunice via wi-fi între ele, are o rază de 800 metri, și poate alerta vehiculele echipate cu sisteme similare de pericole apărute în față. În situații reale de trafic, sistemul a putut să-și avertizeze conducătorul auto cu 10-11 secunde înainte de a întâlni o potențială situație periculoasă în trafic real.

A fost prezentată și a doua generație a versiunii Golf AllTrack, un model poziționat între versiunea Variant și Tiguan. Vine echipat în serie cu sistemul 4Motion, gardă la sol mărită și protecții minore pentru caroserie. Bonus, versiunea AllTrack poate tracta o remorcă cu o masă de 2.000 kg.

De la debutul în 1993 a versiunii Variant, Volkswagen a comercializat peste 3 milioane ale acestei caroserii la nivel global.

  • Volkswagen Golf Alltrack
  • Volkswagen Golf Alltrack
  • Volkswagen Golf Alltrack
  • Volkswagen Golf Alltrack
  • Volkswagen Golf Alltrack
  • Volkswagen Golf Alltrack
  • Volkswagen Golf Alltrack
  • Volkswagen Golf Alltrack
  • Volkswagen Golf Alltrack
  • Volkswagen Golf Alltrack
  • Volkswagen Golf Alltrack
  • Volkswagen Golf Alltrack
Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Radical Cup: George Cațan, învingător de la primul start

Dacă la MotoRC grila clasei regină arată mai bine decât anul trecut iar în Romanian Endurance Series asistăm la o creștere continuă a efectivelor de turisme, Radical Cup și-a început al treilea an cu tot atâtea mașini precum debuta conceptul, în 2021. În schimb, a punctat la capitolul competitivitate, cu manșe strânse la categoriile PRO 1500 și SR1 Cup.

Citește articol »

MotoRC: Ceasul al 12-lea, vremea primei victorii pentru Marian Pivniceru

Numărul 12 era considerat de mulți un viitor învingător în cursele MotoRC. Al șaptelea sezon al competiției a adus și confirmarea pentru Marian Pivniceru, cel mai recent nume care se adaugă pe lista câștigătorilor de la clasa regină. Înaintea sa, 33 de curse au fost împărțite de doar 7 piloți: Cătălin Cazacu, Bogdan Vrăjitoru, George Cațan, Martin Choy, Vlad Neaga, Ionuț Mistode și Milen Georgiev.

Citește articol »

Sim Racing: Sebastian Apostol și West Competition Racing primesc nominalizarea BMW Motorsport în cadrul SRO eSports 2023

Locul al cincilea la categoria Silver în campania de debut desfășurată în 2022 și o serie de alte performanțe notabile au determinat BMW Motorsport să numească un pilot român dintr-o echipă românească pentru campania din seria europeană de sprint GT World Challenge, disputată în mediul de simulare Assetto Corsa Competizione. Sebastian Apostol va concura împotriva celor mai buni sim raceri din lume la Monza, Paul Ricard, Spa-Francorchamps, Nurburgring și Barcelona.

Citește articol »

Presiunile din IMSA: Câștigătorul de la Daytona le-a depășit, iar constructorii de la GTD le-au aplicat cu succes pe ceafa organizatorilor

International Motorsports Association (IMSA) este organizația care guvernează, de peste o jumătate de veac, cel mai important campionat de anduranță cu mașini sport (prototipuri, dar și GT-uri) din America de Nord. Sub titulatura actuală, IMSA Weathertech Sportscar Championship, seria a trecut printr-o schimbare la față odată cu restructurarea categoriilor și apariția noului grup de prototipuri. Dar mai multe scandaluri recente te fac să-ți pui întrebarea: este acesta doar un castel de nisip spre care se apropie valul necruțător?

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.