Noul Volkswagen Golf Variant

Volkswagen Golf Alltrack
Volkswagen Golf Variant, un plus de spațiu în viața dumneavostră de zi cu zi, sau dacă vă doriți, chir un plus de atitudine cu versiunea R Design sau libertate de mișcare cu modelul AllTrack.

Având ca punct de plecare vechea generație Volkswagen Golf Variant, noul model are o lungime de 4.633 mm, un ampatament de 2.686 mm – un plus de 66 mm. VW Golf Variant se laudă cu alte proporții, de aici și o linie exterioară nouă.

Creșterea lungimii și în special plusul de milimetri la nivelul ampatamentului se vor vedea la interior. 48 mm din plusul la nivelul ampatamentului au fost utilizați pentru oferirea unui interior cu o lungime de 1.798 mm.

În particular, tot acest spațiu se regăsește la nivelul picioarelor pentru pasagerii de pe bancheta spate. Golf 8 Variant oferă un portbagaj cu un volaum de 611 litri, un plus minor de doar 7 litri comparativ cu vechiul Golf 7 Variant.

Dacă se încarcă portbagajul până la nivelul plafonului, folosinf o plasă de siguranță care să despartă compartimentul portbagajului de cel al pasagerilor, vorbim despre un volum util de 1.642 litri. Aici bifăm un plus de 22 litri comparativ cu vechea generație. În mod firesc, hayonul acționat electric poate fi deschis prin intermediul unui gest cu piciorul la nivelul spoilerului spate.

Motorizări

Versiunile eTSI au tehnologie 48V și cutii automate cu dublu ambreiaj și 7 trepte. Vorbim despre sisteme mild-hybrid care contribuie la o reduce semnificativă a consumului de carburat prin aportul de cuplu motor venit de la starter-generatorul de 48V alimentat de o baterie litiu-ion.

Asfel, când propulsorul nu este în sarcină, sau sunt solicitate resurse puține, sistemul de supraalimentare este oprit. Cutiile DSG permit trecerea din modul coasting și înapoi fără șocuri perceptibile.

Propulsoarele TDI, conform celor de la VW, sunt cele mai curate și eficiente agregate diesel de pe planetă, în acest moment.  

  • Volkswagen Golf Variant R-Line
  • Volkswagen Golf Variant R-Line
  • Volkswagen Golf Variant R-Line
  • Volkswagen Golf Variant R-Line
  • Volkswagen Golf Variant R-Line
  • Volkswagen Golf Variant R-Line
  • Volkswagen Golf Variant R-Line
  • Volkswagen Golf Variant R-Line
  • Volkswagen Golf Variant R-Line
  • Volkswagen Golf Variant R-Line
  • Volkswagen Golf Variant R-Line

Volkswagen a revizuit nivelul de echipare pentru versiunile Variant, acestea fiind superioare versiunilor similare ale modelului hatchback. În echiparea de bază, clienții vor primi sisteme precum – avertizare la părăsirea benzii de rulare, asistare frontală asociată cu frânare de urgență și monitorizarea pietonilor în trafic urban.

Unul din sistemele care pot schimba radical traficul în anii următori, dacă va fi adoptat pe scară largă de toți constructorii este ”Car2X traffic hazard alert”.

Este un sistem care permite mașinilor să comunice via wi-fi între ele, are o rază de 800 metri, și poate alerta vehiculele echipate cu sisteme similare de pericole apărute în față. În situații reale de trafic, sistemul a putut să-și avertizeze conducătorul auto cu 10-11 secunde înainte de a întâlni o potențială situație periculoasă în trafic real.

A fost prezentată și a doua generație a versiunii Golf AllTrack, un model poziționat între versiunea Variant și Tiguan. Vine echipat în serie cu sistemul 4Motion, gardă la sol mărită și protecții minore pentru caroserie. Bonus, versiunea AllTrack poate tracta o remorcă cu o masă de 2.000 kg.

De la debutul în 1993 a versiunii Variant, Volkswagen a comercializat peste 3 milioane ale acestei caroserii la nivel global.

  • Volkswagen Golf Alltrack
  • Volkswagen Golf Alltrack
  • Volkswagen Golf Alltrack
  • Volkswagen Golf Alltrack
  • Volkswagen Golf Alltrack
  • Volkswagen Golf Alltrack
  • Volkswagen Golf Alltrack
  • Volkswagen Golf Alltrack
  • Volkswagen Golf Alltrack
  • Volkswagen Golf Alltrack
  • Volkswagen Golf Alltrack
  • Volkswagen Golf Alltrack
Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Ferrari, o istorie în galben cu aromă de frites belges

AF Corse a dezvăluit, recent, combinația de culori cu care va intra în luptă cel de-al treilea prototip 499P care va alerga în sezonul 2024 al FIA WEC. La scurt timp după ce ACO a publicat lista provizorie cu echipajele înscrise în următoarea ediție a cursei de 24 de ore de la Le Mans, am putut să lăsăm bălți de salivă în dreptul imaginilor cu primul Ferrari pe care-l va pilota, într-un campionat mondial, polonezul Robert Kubica. Mașina va fi galbenă – foarte galbenă – iar asta m-a pus pe gânduri.

Citește articol »

Cel mai rapid magazin de lux din lume

Ediția din 1995 a cursei de 24 de ore de la Le Mans este faimoasă din mai multe puncte de vedere. În primul rând, toți își amintesc victoria McLaren, o reușită imposibil de repetat ce a fost facilitată de ploaia torențială care a marcat ostilitățile mai bine de 12 ore. Memorabilă a fost, de asemenea, deziluzia legendarului Mario Andretti, care a ratat la mustață un succes ce i-ar fi întregit cariera ilustră. Mai rar se menționează, însă, povestea echipajului de pe ultima treaptă a podiumului.

Citește articol »

Britanicii Scuderiei: Hamilton a intrat în rândul unor legende precum Mansell sau Surtees

Suntem abia în luna februarie, sezonul de Formula 1 nici nu a început, dar vestea care a apărut recent cu privire la trecerea lui Lewis Hamilton de la Mercedes-AMG la Ferrari este, cel mai probabil, știrea anului în Marele Circ. Practic, ani de zile de zvonuri și discuții pe la colțuri capătă, în sfârșit, formă și sens în urma unui transfer care nu părea fezabil cu doar câteva zile înainte.

Citește articol »

Daytona 24H 2024: La sfatul bătrânilor, cu Risi și Penske

Ferrari și Porsche sunt marii câștigători ai ediției cu numărul 62 a cursei de 24 de ore de la Daytona, cea mai lungă întrecere profesionistă din Statele Unite. Dacă n-am cunoaște anul, am putea spune că vorbim de epoca romantică și mult mai naivă a motorsportului, crez reconfirmat și în clipa în care citim numele echipelor ce s-au impus în clasamentul general, respectiv la categoria GTD-Pro: Porsche-Penske Motorsport și Risi Competizione. Tocmai de aceea, atunci când multe publicații ies cu titlul „Victorie istorică…”, se pot extrage două înțelesuri.

Citește articol »

Formula 1 are o echipă cu nume nou care aduce aminte de fantomele trecutului

Formula 1 este competiția în care mixul complet dintre tehnologie, bugete gigant, inteligență, găselnițe noi și talent ar trebui să producă un spectacol de invidiat pe circuite. Vorbim, în fond, despre „Regina sporturilor cu motor”. Pentru 2024, însă, n-avem parte nici de noutăți, nici bugetele nu mai sunt (așa) de mari, iar singurele găselnițe apare atunci când citim lista cu numele echipelor, căci la nivelul talentelor nu găsim vreo schimbare – pentru prima dată în istoria competiției.

Citește articol »

Porsche-le „detestat în Belcar” și identitatea sa înșelătoare

Mulți fani belgieni spun că sezonul 1999 al Belcar, seria de anduranță pentru turisme și GT-uri a micuțului stat înghesuit de superputerile Europei, a reprezentat un punct de apogeu care nu a mai fost atins ulterior. În vârful acelui pluton din care n-au lipsit modele Viper, Lamborghini sau Marcos s-a aflat, însă, o mașină ce sfida regulamentul cu zâmbetul pe buze.

Citește articol »

Mingea e rotundă, dar la fel e și roata

O echipă de fotbal din Premier League ce sponsorizează o formație de curse? Poate părea ciudat, dar un mic constructor britanic a reușit să construiască acest pod între sportul rege și sporturile cu motor, pentru care ai nevoie de două „mingi”, nu doar una. Totul s-a întâmplat la mijlocul aniilor ’90, cu mult înainte de crearea campionatului Superleague Formula, într-o perioadă tumultuoasă în lumea curselor de GT-uri.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.