Noul Volkswagen Golf Variant

Volkswagen Golf Alltrack
Volkswagen Golf Variant, un plus de spațiu în viața dumneavostră de zi cu zi, sau dacă vă doriți, chir un plus de atitudine cu versiunea R Design sau libertate de mișcare cu modelul AllTrack.

Având ca punct de plecare vechea generație Volkswagen Golf Variant, noul model are o lungime de 4.633 mm, un ampatament de 2.686 mm – un plus de 66 mm. VW Golf Variant se laudă cu alte proporții, de aici și o linie exterioară nouă.

Creșterea lungimii și în special plusul de milimetri la nivelul ampatamentului se vor vedea la interior. 48 mm din plusul la nivelul ampatamentului au fost utilizați pentru oferirea unui interior cu o lungime de 1.798 mm.

În particular, tot acest spațiu se regăsește la nivelul picioarelor pentru pasagerii de pe bancheta spate. Golf 8 Variant oferă un portbagaj cu un volaum de 611 litri, un plus minor de doar 7 litri comparativ cu vechiul Golf 7 Variant.

Dacă se încarcă portbagajul până la nivelul plafonului, folosinf o plasă de siguranță care să despartă compartimentul portbagajului de cel al pasagerilor, vorbim despre un volum util de 1.642 litri. Aici bifăm un plus de 22 litri comparativ cu vechea generație. În mod firesc, hayonul acționat electric poate fi deschis prin intermediul unui gest cu piciorul la nivelul spoilerului spate.

Motorizări

Versiunile eTSI au tehnologie 48V și cutii automate cu dublu ambreiaj și 7 trepte. Vorbim despre sisteme mild-hybrid care contribuie la o reduce semnificativă a consumului de carburat prin aportul de cuplu motor venit de la starter-generatorul de 48V alimentat de o baterie litiu-ion.

Asfel, când propulsorul nu este în sarcină, sau sunt solicitate resurse puține, sistemul de supraalimentare este oprit. Cutiile DSG permit trecerea din modul coasting și înapoi fără șocuri perceptibile.

Propulsoarele TDI, conform celor de la VW, sunt cele mai curate și eficiente agregate diesel de pe planetă, în acest moment.  

  • Volkswagen Golf Variant R-Line
  • Volkswagen Golf Variant R-Line
  • Volkswagen Golf Variant R-Line
  • Volkswagen Golf Variant R-Line
  • Volkswagen Golf Variant R-Line
  • Volkswagen Golf Variant R-Line
  • Volkswagen Golf Variant R-Line
  • Volkswagen Golf Variant R-Line
  • Volkswagen Golf Variant R-Line
  • Volkswagen Golf Variant R-Line
  • Volkswagen Golf Variant R-Line

Volkswagen a revizuit nivelul de echipare pentru versiunile Variant, acestea fiind superioare versiunilor similare ale modelului hatchback. În echiparea de bază, clienții vor primi sisteme precum – avertizare la părăsirea benzii de rulare, asistare frontală asociată cu frânare de urgență și monitorizarea pietonilor în trafic urban.

Unul din sistemele care pot schimba radical traficul în anii următori, dacă va fi adoptat pe scară largă de toți constructorii este ”Car2X traffic hazard alert”.

Este un sistem care permite mașinilor să comunice via wi-fi între ele, are o rază de 800 metri, și poate alerta vehiculele echipate cu sisteme similare de pericole apărute în față. În situații reale de trafic, sistemul a putut să-și avertizeze conducătorul auto cu 10-11 secunde înainte de a întâlni o potențială situație periculoasă în trafic real.

A fost prezentată și a doua generație a versiunii Golf AllTrack, un model poziționat între versiunea Variant și Tiguan. Vine echipat în serie cu sistemul 4Motion, gardă la sol mărită și protecții minore pentru caroserie. Bonus, versiunea AllTrack poate tracta o remorcă cu o masă de 2.000 kg.

De la debutul în 1993 a versiunii Variant, Volkswagen a comercializat peste 3 milioane ale acestei caroserii la nivel global.

  • Volkswagen Golf Alltrack
  • Volkswagen Golf Alltrack
  • Volkswagen Golf Alltrack
  • Volkswagen Golf Alltrack
  • Volkswagen Golf Alltrack
  • Volkswagen Golf Alltrack
  • Volkswagen Golf Alltrack
  • Volkswagen Golf Alltrack
  • Volkswagen Golf Alltrack
  • Volkswagen Golf Alltrack
  • Volkswagen Golf Alltrack
  • Volkswagen Golf Alltrack
Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

Test Drive Fiat 500e

Îmi era dor de 500, de Fiat 500, dar de unul nou, de unul după care copii să se întoarcă zâmbind. Au trecut câțiva ani din 2007, moment în care m-am întâlnit cu noul Fiat 500e. Dar este și adevăr în vorba…” Lucruri bune se întâmplă doar celor care au răbdare.”

Citește articol »

Poveste de succes – BMW M3 / M4 Competition

Într-un război continuu al cifrelor și performanțelor tot mai bune, cred că modelele sport trebuie cumpărate pentru sufletul lor, pentru ceea ce transmit și pentru plăcerea pe care o oferă celui de la volan în fiecare zi. După ce am condus noile BMW M3 Competition și M4 Competition pe circuit, am realizat că cele de mai sus au fost teme de referință pentru inginerii de la BMW.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.