Noile Renault Kangoo și Renault Express Van disponibile din primăvara anului viitor

Renault Kangoo și Renault Express Van
Renault introduce patru modele în gama de vehicule comerciale ușoare. Renault Kangoo și Renault Express Van redefinesc oferta francezilor în acest segment.

Renault prezintă noul Kangoo și noul Express, fiecare disponibil atât în versiunile LCV, cât și în versiunile pentru pasageri. Această gamă complementară de patru vehicule va fi prezentată și comercializată din primăvara anului 2021.

„Renault revoluționează din nou segmentul de furgonete și monovolume cu Noul Kangoo și Noul Express. Aceste noi modele complementare răspund nevoilor diverse ale companiilor, dar și ale indivizilor. Cu peste 4 milioane de unități vândute din 1997, Kangoo este un vehicul care definește acest segment.

  • Renault Kangoo și Renault Express Van
  • Renault Kangoo și Renault Express Van
  • Renault Kangoo și Renault Express Van
  • Renault Kangoo și Renault Express Van
  • Renault Kangoo și Renault Express Van

Renault creează o surpriză cu inovația Easy Side Access pe noul Kangoo Van, pentru a facilita încărcarea laterală. Noul Kangoo Van și Kangoo vor fi oferite într-o versiune electrică, pentru a răspunde provocărilor mobilității urbane.” Mark Sutcliffe, SVP, Alliance LCV Business Unit.

Renault Kangoo Van

Furgoneta inovatoare cu un stil atletic și dinamic se adresează în principal flotelor, meșterilor și comercianților, în căutarea unui vehicul personalizat pentru profesioniști, echipat cu cele mai noi tehnologii.

Cu inovația majoră Easy Side Access și Easy Inside Gallery, noul Kangoo Van revoluționează încărcarea și accesul:

Easy Side Access: deosebit de convenabil în centrele orașului, această inovație permite clienților să acceseze cu ușurință produsele încărcate, indiferent de constrângerile de parcare. Eliminând stâlpul central, noul Kangoo Van oferă o gura de încărcare cu o deschidere de 1.416 mm (de două ori mai mare decât versiunea sa anterioară).

Easy Inside Gallery: această galerie interioară retractabilă este o altă inovație care permite transportarea obiectelor lungi și voluminoase la înălțime, eliberând spațiu pe podea.

Noul Kangoo Van se remarcă printr-un design exterior mai musculos. Partea frontală a fost complet redesenată, cu o linie cromată între grilă și bara de protecție față. Cu laturile sculptate și umerii marcați, noul Kangoo Van devine exclusivist datorită finisajelor sale sofisticate și a inserțiilor cromate. Interiorul său nou-nouț oferă un tablou de bord orizontal cu numeroase spații de depozitare. Noile scaune, complet reproiectate, aduc mai mult confort și rezistență.

  • Renault Kangoo Van
  • Renault Kangoo Van
  • Renault Kangoo Van
  • Renault Kangoo Van

Renault Kangoo Van dispune de sistemul multimedia Renault EASY LINK și de noi sisteme de asistență la condus, inclusiv Permanent Rear View – funcția digitală care oferă vedere din spate permanent. Acest nou sistem testat oferă o vizibilitate excelentă, convenabilă pentru vehiculele care vin echipate cu uși spate batante fără geamuri. Alte caracteristici noi includ Trailer Swing Assist, Brake Stability Control și AEBS Advanced Emergency Active Braking.

Renault Kangoo Van oferă o varietate bogată de dimensiuni ale caroseriei și motoare. Acesta va fi disponibil în două lungimi și va fi oferit cu transmisie manuală și automată, în versiunile diesel, benzină și electrică. Volumul său util variază de la 3,3 la 3,9 m³ în versiunea standard și de la 4,2 la 4,9 m³ în versiunea lungă.

  • Renault Kangoo și Renault Express Van

Renault Kangoo, un model combi elegant și spațios, cu cinci locuri distincte, satisface perfect nevoile familiilor și grupurilor dinamice, cu un aspect reproiectat, mai mult confort, echipamente inovatoare și noi sisteme de asistență la condus. Păstrează toate caracteristicile sale modulare inteligente, care sunt, de asemenea, populare pentru clienții profesioniști (administrații, autorități locale și asociații).

Kangoo Van și Kangoo vor fi produse în fabrica Renault Maubeuge din Franța și vor fi comercializate în Europa și pe piețele internaționale.

Renault Express Van

Furgoneta practică și eficientă, reprezintă modelul destinat tinerilor antreprenori și flotelor mici, care caută cel mai bun raport preț / beneficiu, satisfăcându-le nevoile de bază.

Renault Express Van afișează codurile stilistice ale mărcii Renault, exprimând robustețe și modernitate. Echipat cu scaune ranforsate, noul interior aduce calitate și confort la bord. O atenție deosebită a fost acordată spațiilor de depozitare și ergonomiei la bord. Spațiile de depozitare, poziționate foarte accesibil în cabină, oferă un volum însumat de 47 litri. În partea din spate, zona cargo, volumul total de încărcare este de 3,3 până la 3,7 mc.

  • Renault Kangoo și Renault Express Van
  • Renault Kangoo Van

Noul Express Van dispune de un sistem multimedia Renault EASY LINK și este echipat cu sisteme de asistenta, precum Rear-View Assist, Blind Spot Warning, Front & Rear Park Assist fără a uita de oglinda cu vedere panoramică.

Noul Express, modelul versatil și economic, oferă cinci locuri distincte și un volum mare de încărcare. Se adresează antreprenorilor pentru uz mixt (profesionist și familial), dar și meșterilor și comercianților.

  • Renault Kangoo Van
  • Renault Kangoo Van
  • Renault Kangoo Van
Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »

Mai bun ca un prim-ministru: Hugh Chamberlain

Recent, urmărind momentul festiv ce a urmat primei etape din Mondialul de Anduranță am observat că podiumul privaților din categoria supremă Hypercar aproape că nu este băgat în seamă, camera reținând doar pentru câteva secunde figurile celor ce ajunseseră în top 3 după aproape 10 ore de cursă. Astfel, nu este de mirare că unul ca Hugh Chamberlain, șef de echipă cu două titluri mondiale și o victorie de clasă la Le Mans, este, astăzi, aproape uitat. Mulți rețin, poate, mașinile înscrise de el, dar doar cei care au bătut paddock-urile de-a lungul și de-a latul lor în ultimele decenii pot vorbi și despre omul din spatele Chamberlain Motorsport.

Citește articol »

Ce experiență profesională aveți? Pilot Ferrari, pilot McLaren…

Ferrari și McLaren sunt echipele care au dat cei mai mulți campioni în istoria Formulei 1. Însă numărătoarea s-a oprit pentru aceste echipe în 2007, respectiv 2008. Ultimul campion Ferrari a venit de la McLaren, iar ultimul campion McLaren tocmai a anunțat că se mută la Ferrari. Cine a mai activat pentru ambii granzi și cu ce rezultate? Mihai și Alex deschid cartea de istorie.

Citește articol »

Ferrari, o istorie în galben cu aromă de frites belges

AF Corse a dezvăluit, recent, combinația de culori cu care va intra în luptă cel de-al treilea prototip 499P care va alerga în sezonul 2024 al FIA WEC. La scurt timp după ce ACO a publicat lista provizorie cu echipajele înscrise în următoarea ediție a cursei de 24 de ore de la Le Mans, am putut să lăsăm bălți de salivă în dreptul imaginilor cu primul Ferrari pe care-l va pilota, într-un campionat mondial, polonezul Robert Kubica. Mașina va fi galbenă – foarte galbenă – iar asta m-a pus pe gânduri.

Citește articol »

Cel mai rapid magazin de lux din lume

Ediția din 1995 a cursei de 24 de ore de la Le Mans este faimoasă din mai multe puncte de vedere. În primul rând, toți își amintesc victoria McLaren, o reușită imposibil de repetat ce a fost facilitată de ploaia torențială care a marcat ostilitățile mai bine de 12 ore. Memorabilă a fost, de asemenea, deziluzia legendarului Mario Andretti, care a ratat la mustață un succes ce i-ar fi întregit cariera ilustră. Mai rar se menționează, însă, povestea echipajului de pe ultima treaptă a podiumului.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.