Mercedes-Benz Clasa V a debutul la TIFF 2019

Lansată oficial la începutul acestui an, noua Clasă V a avut programată prima călătorie la TIFF, ca VIP shuttle pentru invitații Mercedes-Benz.

„Parteneriatul strategic dintre Mercedes-Benz și TIFF confirmă determinarea și angajamentul brandului în susținerea evenimentelor culturale. Sunt încântat să particip la ediția din acest an a TIFF și entuziasmat că putem asigura o experiență premium invitaților noștri, prin prezența noii Clase V.

Cum deja ne-am obișnuit partenerii cu cele mai înalte standarde, oaspeții Mercedes-Benz de la TIFF vor fi primii care se vor bucura de un V-eekend întreg cu Clasă, beneficiind de noua generație a Clasei V, care va face o adevărată impresie”, a spus Batiste Pascalin, Managing Director al Mercedes-Benz Vans Romania.

Noul Mercedes-Benz Clasa V este o prezență care se face imediat remarcată, cu un stil superior reflectat în designul modelului. Designerii Clasei V au implementat o serie de schimbări menite să ofere segmentului MPV un nou aspect, urmând modernitatea și claritatea de la autoturismele actuale Mercedes-Benz atât la interior, cât și la exterior.

Primele două modele din România care vor asigura un V-eekend cu Clasă la TIFF vor fi: noua Clasa V 300d 4MATIC Exclusive (emisii combinate de CO2 179-242 g/km, consum combinat de combustibil 6.8-9.2 l/100 km) și noua Clasa V 300d Avantgarde (emisii combinate de CO2 185-253 g/km, consum combinat de combustibil 7.1-9.7 l/100km).

Noul Mercedes-Benz Clasa V este disponibil pentru comenzi în România prin rețeaua partenerilor autorizați, primele livrări fiind programate pentru luna iunie.

Prețurile pentru Mercedes-Benz Clasa V 220d VKR/K, motor diesel OM 654 cu patru cilindri, încep de la 32.929 Euro (fără TVA).

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Copia unicatului: Cum a apărut, din nimic, o altă Sintura și care e povestea originalului

Noua Zeelandă este genul acela de țară de la capătul pământului unde ai putea paria că se află monștri subacvatici milenari sau gnomi, fiind o sursă aproape inepuizabilă de surprize și lucruri neobișnuite. Pentru iubitorii GT-urilor ciudate și deosebit de rare, Noua Zeelandă chiar este o nirvana, căci altfel nu s-ar putea explica renașterea, în acel loc, a nu una, ci două mașini Sintura. Asta în condițiile în care ar fi trebuit să existe doar una.

Citește articol »

Cum a aterizat „Batmobile-ul”: Un circuit uitat și un motor schimbat pe genunchi

În istoria curselor de turisme, una marcată de multiple schimbări de regulamente și chiar mai multe modele legendare, BMW-ul 3.0 CSL are o reputație aparte. Profitând de niște interpretări inteligente ale regulamentului, bavarezii au creat, în urmă cu mai bine de 50 de ani, un coupe a cărui aerodinamică îl punea la ani lumină de rivali, detaliile exterioare fiind rivalizate doar de cele de sub capotă. Chiar și așa, prea puțini își mai amintesc cum a decurs prima întrecere a celebrului „Batmobile”.

Citește articol »

Raël vous dit ce qui est réel : J’aurais pu être en F1

Cum ar fi fost dacă sinistrul Gregorian Bivolaru, cunoscut pentru cultul său cu influențe yoga care s-a transformat într-o rețea de proxenetism, ar fi iubit nu doar minorele, ci și cursele de mașini și, peste toate, OZN-urile și civilizațiile extraterestre? Ei bine, atunci am fi avut și noi, românii, un Claude Vorilhon autohton. Să explic.

Citește articol »

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.