Mercedes-Benz Clasa V a debutul la TIFF 2019

Lansată oficial la începutul acestui an, noua Clasă V a avut programată prima călătorie la TIFF, ca VIP shuttle pentru invitații Mercedes-Benz.

„Parteneriatul strategic dintre Mercedes-Benz și TIFF confirmă determinarea și angajamentul brandului în susținerea evenimentelor culturale. Sunt încântat să particip la ediția din acest an a TIFF și entuziasmat că putem asigura o experiență premium invitaților noștri, prin prezența noii Clase V.

Cum deja ne-am obișnuit partenerii cu cele mai înalte standarde, oaspeții Mercedes-Benz de la TIFF vor fi primii care se vor bucura de un V-eekend întreg cu Clasă, beneficiind de noua generație a Clasei V, care va face o adevărată impresie”, a spus Batiste Pascalin, Managing Director al Mercedes-Benz Vans Romania.

Noul Mercedes-Benz Clasa V este o prezență care se face imediat remarcată, cu un stil superior reflectat în designul modelului. Designerii Clasei V au implementat o serie de schimbări menite să ofere segmentului MPV un nou aspect, urmând modernitatea și claritatea de la autoturismele actuale Mercedes-Benz atât la interior, cât și la exterior.

Primele două modele din România care vor asigura un V-eekend cu Clasă la TIFF vor fi: noua Clasa V 300d 4MATIC Exclusive (emisii combinate de CO2 179-242 g/km, consum combinat de combustibil 6.8-9.2 l/100 km) și noua Clasa V 300d Avantgarde (emisii combinate de CO2 185-253 g/km, consum combinat de combustibil 7.1-9.7 l/100km).

Noul Mercedes-Benz Clasa V este disponibil pentru comenzi în România prin rețeaua partenerilor autorizați, primele livrări fiind programate pentru luna iunie.

Prețurile pentru Mercedes-Benz Clasa V 220d VKR/K, motor diesel OM 654 cu patru cilindri, încep de la 32.929 Euro (fără TVA).

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »

Mai bun ca un prim-ministru: Hugh Chamberlain

Recent, urmărind momentul festiv ce a urmat primei etape din Mondialul de Anduranță am observat că podiumul privaților din categoria supremă Hypercar aproape că nu este băgat în seamă, camera reținând doar pentru câteva secunde figurile celor ce ajunseseră în top 3 după aproape 10 ore de cursă. Astfel, nu este de mirare că unul ca Hugh Chamberlain, șef de echipă cu două titluri mondiale și o victorie de clasă la Le Mans, este, astăzi, aproape uitat. Mulți rețin, poate, mașinile înscrise de el, dar doar cei care au bătut paddock-urile de-a lungul și de-a latul lor în ultimele decenii pot vorbi și despre omul din spatele Chamberlain Motorsport.

Citește articol »

Ce experiență profesională aveți? Pilot Ferrari, pilot McLaren…

Ferrari și McLaren sunt echipele care au dat cei mai mulți campioni în istoria Formulei 1. Însă numărătoarea s-a oprit pentru aceste echipe în 2007, respectiv 2008. Ultimul campion Ferrari a venit de la McLaren, iar ultimul campion McLaren tocmai a anunțat că se mută la Ferrari. Cine a mai activat pentru ambii granzi și cu ce rezultate? Mihai și Alex deschid cartea de istorie.

Citește articol »

Ferrari, o istorie în galben cu aromă de frites belges

AF Corse a dezvăluit, recent, combinația de culori cu care va intra în luptă cel de-al treilea prototip 499P care va alerga în sezonul 2024 al FIA WEC. La scurt timp după ce ACO a publicat lista provizorie cu echipajele înscrise în următoarea ediție a cursei de 24 de ore de la Le Mans, am putut să lăsăm bălți de salivă în dreptul imaginilor cu primul Ferrari pe care-l va pilota, într-un campionat mondial, polonezul Robert Kubica. Mașina va fi galbenă – foarte galbenă – iar asta m-a pus pe gânduri.

Citește articol »

Cel mai rapid magazin de lux din lume

Ediția din 1995 a cursei de 24 de ore de la Le Mans este faimoasă din mai multe puncte de vedere. În primul rând, toți își amintesc victoria McLaren, o reușită imposibil de repetat ce a fost facilitată de ploaia torențială care a marcat ostilitățile mai bine de 12 ore. Memorabilă a fost, de asemenea, deziluzia legendarului Mario Andretti, care a ratat la mustață un succes ce i-ar fi întregit cariera ilustră. Mai rar se menționează, însă, povestea echipajului de pe ultima treaptă a podiumului.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.