Proleasing Motors estimează o cifră de afaceri de 40 milioane euro la finalul anului

Proleasing Motors, dealer autorizat pentru mărcile BMW, Ford și Hyundai, înregistrează o creștere de 10% a cifrei de afaceri în trimestrul al treilea al anului 2020. 10.000.000 de euro este cifra de afaceri estimată de companie pentru trimestrul patru și peste 40.000.000 de euro cifra de afaceri cu care Proleasing Motors va încheia anul 2020.

În primele 3 trimestre ale anului 2020 cifra de afaceri realizată de Proleasing Motors a fost de 29.675.000 euro iar, față de perioada similară a anului trecut, în anul 2020 s-a realizat 96% din CA 2019.

Profitul înainte de impozite şi taxe (EBITDA) realizat în primele 3 trimestre a fost de 2.400.000 euro, în creștere comparativ cu aceeași perioadă a anului 2019, când s-a înregistrat EBITDA de 2.175.000  euro.

În primele 9 luni ale anului 2020 s-au livrat 1063 de autovehicule

Analizând evoluția livrărilor în 2020, s-a constatat că în trimestrul unu și în trimestrul doi livrările s-au menținut la un nivel apropiat, în timp ce în trimestrul trei s-a înregistrat o creștere de 42% a livrărilor față de trimestrul doi.

Divizia cu cele mai multe livrări în primele 9 luni ale anului 2020 a fost divizia Ford. Divizia care a înregistrat cea mai mare creștere față de 2019  a fost divizia Hyundai, cu o creștere de 48% față de 2019.

Și activitatea de service a avut de suferit în primele nouă luni ale anului 2020, înregistrându-se o scădere de 12% față de rezultatele aceleiași perioade din 2019, urmând ca în trimestrul al treilea să existe o creștere a activității cu 4% față de trimestrul trei din 2019.

Vânzările primelor 2 luni din acest an au fost cu 20% în creștere raportat la perioada similară a anului  2019, creșterea venind cu precădere ca urmare a cererii mai mari din partea companiilor. În trimestrele următoare Proleasing a intensificat acțiunile dedicate pieței de retail formate din persoane fizice.

A dezvoltat campanii de marketing dedicate acestui segment de clienți, generând creștere, cu precădere pentru brandurile Ford și Hyundai. Pentru brandul BMW, Proleasing a continuat politica de vânzări din ultimii ani, aceea de a-și consolida relațiile de business cu piața locală și societățile antreprenoriale românești.

”Sunt convins că la Proleasing Motors cei 20 de ani de experiență pe piața auto și-au spus cuvântul. În toată această perioadă amconsiderat că trebuie să avem în permanență ochii, urechile și mintea deschise, astfel încât să fim conectați la schimbările rapide din business-ul românesc. De aceea, cred în capacitatea echipei mele de a aduce rezultate, chiar și într-o perioadă în care nimeni nu poate spune cum vor evolua lucrurile în ceea ce privește efectele în plan sanitar.”, a menționat Mihai Lucian Alexe, Director General Proleasing Motors.

 Scenariu pentru anul 2021

 Consumul în scădere și temporizarea planurilor de investiții sunt doar două dintre certitudinile acestei perioade. Varianta drastică a scenariului pentru 2021 ar însemna o scădere a cifrei de afaceri cu mai mult de 30%, ceea ce ar aduce măsuri drastice. O scădere de doar 15% ar avea urmări mai puțin dramatice, putând fi depășită cu ajustări minime.

În 2021 toate brandurile din portofoliul Proleasing vor avea produse noi, majoritatea electrificate. Se va crește capacitatea de lucru a atelierului de lucrări de tinichigerie vopsitorie.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.

Raël vous dit ce qui est réel : J’aurais pu être en F1

Cum ar fi fost dacă sinistrul Gregorian Bivolaru, cunoscut pentru cultul său cu influențe yoga care s-a transformat într-o rețea de proxenetism, ar fi iubit nu doar minorele, ci și cursele de mașini și, peste toate, OZN-urile și civilizațiile extraterestre? Ei bine, atunci am fi avut și noi, românii, un Claude Vorilhon autohton. Să explic.

Citește articol »

Anduranță în România, anul nou(ă)

O nouă ediție de campionat a demarat la final de martie, cu atât de multe aspecte de rezolvat, încât povestea pe care mi-am promis și v-am promis că o aștern a tot fost amânată, ca la ghișeu, până în ultima zi posibilă. Cu un asemenea termen de valabilitate, măcar vine cu discount de 30% din timpul istorisirii.

Citește articol »

Take a break: Cele mai interesante wagon-uri din motorsport

Cursele de turisme reprezintă, adesea, refugiul celor ce caută să se identifice ușor cu modelele care aleargă pe circuite. Cum în traficul de zi cu zi nu avem doar berline și hatchback-uri, era normal ca, uneori, în istoria motorsportului să consemnăm și câteva estate-uri, combi-uri sau break-uri – în funcție de cum vreți să le numiți. Am încercat, măcar parțial, să trec în revistă unele dintre cele mai interesante și, totodată, marcante break-uri din competiții și, ca o excepție de la regulă, nu m-am oprit la limita asfaltului.

Citește articol »

Mai bun ca un prim-ministru: Hugh Chamberlain

Recent, urmărind momentul festiv ce a urmat primei etape din Mondialul de Anduranță am observat că podiumul privaților din categoria supremă Hypercar aproape că nu este băgat în seamă, camera reținând doar pentru câteva secunde figurile celor ce ajunseseră în top 3 după aproape 10 ore de cursă. Astfel, nu este de mirare că unul ca Hugh Chamberlain, șef de echipă cu două titluri mondiale și o victorie de clasă la Le Mans, este, astăzi, aproape uitat. Mulți rețin, poate, mașinile înscrise de el, dar doar cei care au bătut paddock-urile de-a lungul și de-a latul lor în ultimele decenii pot vorbi și despre omul din spatele Chamberlain Motorsport.

Citește articol »

Ce experiență profesională aveți? Pilot Ferrari, pilot McLaren…

Ferrari și McLaren sunt echipele care au dat cei mai mulți campioni în istoria Formulei 1. Însă numărătoarea s-a oprit pentru aceste echipe în 2007, respectiv 2008. Ultimul campion Ferrari a venit de la McLaren, iar ultimul campion McLaren tocmai a anunțat că se mută la Ferrari. Cine a mai activat pentru ambii granzi și cu ce rezultate? Mihai și Alex deschid cartea de istorie.

Citește articol »

Ferrari, o istorie în galben cu aromă de frites belges

AF Corse a dezvăluit, recent, combinația de culori cu care va intra în luptă cel de-al treilea prototip 499P care va alerga în sezonul 2024 al FIA WEC. La scurt timp după ce ACO a publicat lista provizorie cu echipajele înscrise în următoarea ediție a cursei de 24 de ore de la Le Mans, am putut să lăsăm bălți de salivă în dreptul imaginilor cu primul Ferrari pe care-l va pilota, într-un campionat mondial, polonezul Robert Kubica. Mașina va fi galbenă – foarte galbenă – iar asta m-a pus pe gânduri.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.