Porsche – profit operațional de 1,2 miliarde euro în prima jumătate a anului 2020

Porsche AG a obținut un profit din vânzări de 9,9%. Veniturile din vânzări, de 12,42 miliarde de euro, sunt cu 7,3% mai mici decât în anul precedent.

Livrările Porsche din primele șase luni ale anului 2020 au scăzut la nivel mondial cu 12,4 la sută, ajungând în total la 116.964 vehicule. În ciuda faptului că centrele Porsche au rămas închise timp de câteva săptămâni, 4.480 de unități ale noului Taycan s-au livrat în prima jumătate a anului. De asemenea, emblematicul 911 a înregistrat o creștere de 2,2 la sută, cu 16.919 livrări.

Porsche Cayenne a fost cel mai popular model, cu un total de 39.245 livrări, în timp ce 34.430 de unități Macan au fost predate clienților. China a rămas cea mai mare piață unică raportată la volum, pentru producătorul de mașini sport, în prima jumătate a anului 2020, cu 39.603 livrări. 32.312 de mașini au fost furnizate clienților europeni. În SUA, Porsche a livrat 24.186 de mașini între lunile ianuarie și iunie.

„Situația actuală a fost una dificilă pentru compania noastră. Gestionăm în mod responsabil și sistematic criza cauzată de Coronavirus și, în același timp, o vedem ca pe o oportunitate.

Vânzările au fost impulsionate de noile noastre produse atractive – de la 911 Turbo la mașina sport electrică Taycan, care a fost recent votată cea mai inovatoare mașină din lume”, spune Oliver Blume, președintele Comitetului executiv la Porsche AG. „Suntem recunoscuți ca vizionari și stabilim noi standarde. Acest spirit de pionierat este ceea ce ne animă”, spune Blume. „Vom investi 15 miliarde de euro în următorii cinci ani doar în noile tehnologii.”

„Când vine vorba despre investiții în electromobilitate și digitalizare, suntem în continuare pe banda de viteză”, confirmă Lutz Meschke, vicepreședinte și membru al Comitetului executiv, responsabil pentru Finanțe și IT la Porsche AG.

„În același timp, continuăm să ne urmărim obiectivele strategice ambițioase de profitabilitate, astfel încât să putem proteja locurile de muncă la Porsche pe termen lung”. Acesta este motivul pentru care CFO-ul nostru spune că Porsche va lua măsuri suplimentare pentru creșterea eficienței. „Sunt necesare eforturi comune extraordinare pentru a asigura locurile de muncă”, spune Meschke.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Opel Mokka-e

Test Drive Opel Mokka-e

Astăzi vă dăm întâlnire cu Opel Mokka atât online cât și în print, în paginile Weekend Adevărul. Pe hârtie puteți citi impresiile despre versiunea GS Line cu propulsor 1.2 Turbo, iar aici vrem să vorbim despre versiunea electrică Opel Mokka-e.

Citește articol »

Primul test în România cu Dacia Spring

Am plecat cu așteptări moderate la testul cu Dacia Spring și am descoperit o mașină care a depășit ceea ce credeam că voi găsi, chiar dacă modelul testat este unul de preserie, care va primi îmbunătățiri pentru versiunea de client. Primul test cu modelul electric de la Dacia clarifică multe răspunsuri la întrebări pe care, pe bună dreptate, lumea le-a ridicat.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.