Porsche – profit operațional de 1,2 miliarde euro în prima jumătate a anului 2020

Porsche AG a obținut un profit din vânzări de 9,9%. Veniturile din vânzări, de 12,42 miliarde de euro, sunt cu 7,3% mai mici decât în anul precedent.

Livrările Porsche din primele șase luni ale anului 2020 au scăzut la nivel mondial cu 12,4 la sută, ajungând în total la 116.964 vehicule. În ciuda faptului că centrele Porsche au rămas închise timp de câteva săptămâni, 4.480 de unități ale noului Taycan s-au livrat în prima jumătate a anului. De asemenea, emblematicul 911 a înregistrat o creștere de 2,2 la sută, cu 16.919 livrări.

Porsche Cayenne a fost cel mai popular model, cu un total de 39.245 livrări, în timp ce 34.430 de unități Macan au fost predate clienților. China a rămas cea mai mare piață unică raportată la volum, pentru producătorul de mașini sport, în prima jumătate a anului 2020, cu 39.603 livrări. 32.312 de mașini au fost furnizate clienților europeni. În SUA, Porsche a livrat 24.186 de mașini între lunile ianuarie și iunie.

„Situația actuală a fost una dificilă pentru compania noastră. Gestionăm în mod responsabil și sistematic criza cauzată de Coronavirus și, în același timp, o vedem ca pe o oportunitate.

Vânzările au fost impulsionate de noile noastre produse atractive – de la 911 Turbo la mașina sport electrică Taycan, care a fost recent votată cea mai inovatoare mașină din lume”, spune Oliver Blume, președintele Comitetului executiv la Porsche AG. „Suntem recunoscuți ca vizionari și stabilim noi standarde. Acest spirit de pionierat este ceea ce ne animă”, spune Blume. „Vom investi 15 miliarde de euro în următorii cinci ani doar în noile tehnologii.”

„Când vine vorba despre investiții în electromobilitate și digitalizare, suntem în continuare pe banda de viteză”, confirmă Lutz Meschke, vicepreședinte și membru al Comitetului executiv, responsabil pentru Finanțe și IT la Porsche AG.

„În același timp, continuăm să ne urmărim obiectivele strategice ambițioase de profitabilitate, astfel încât să putem proteja locurile de muncă la Porsche pe termen lung”. Acesta este motivul pentru care CFO-ul nostru spune că Porsche va lua măsuri suplimentare pentru creșterea eficienței. „Sunt necesare eforturi comune extraordinare pentru a asigura locurile de muncă”, spune Meschke.

Redactor șef Adevărul Auto Debut în presă în 2001 la MotoLife. Din 2003 au urmat 9 ani și jumătate de presă auto la ProMotor. Contribuții editoriale: Autobis, Cavaleria.ro, România Liberă, Viteze.ro, 4×4 Adventure, Anuarul Auto Ziarul Financiar, Catalogul Racing Wheels, Adevărul Weekend.
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

Test Drive Fiat 500e

Îmi era dor de 500, de Fiat 500, dar de unul nou, de unul după care copii să se întoarcă zâmbind. Au trecut câțiva ani din 2007, moment în care m-am întâlnit cu noul Fiat 500e. Dar este și adevăr în vorba…” Lucruri bune se întâmplă doar celor care au răbdare.”

Citește articol »

Poveste de succes – BMW M3 / M4 Competition

Într-un război continuu al cifrelor și performanțelor tot mai bune, cred că modelele sport trebuie cumpărate pentru sufletul lor, pentru ceea ce transmit și pentru plăcerea pe care o oferă celui de la volan în fiecare zi. După ce am condus noile BMW M3 Competition și M4 Competition pe circuit, am realizat că cele de mai sus au fost teme de referință pentru inginerii de la BMW.

Citește articol »
Actualități

Audi lansează un rival pentru Tesla Model S

Al treilea model din gama e-tron a celor de la Audi interpretează tema unui Grand Turismo cu patru portiere, extrem de elegant, dar spectaculos de rapid. Audi e-tron GT este mezinul gamei și este completat de RS e-tron GT, versiunea de performanță. Iată toate detaliile.